QQcs
1. The Dragon Prince
Amikor kijött megnéztem, így lehet picit már megfakult a fénye számomra, de az utóbbi időkben készült animációs/rajzfilm kategóriában egészen kiemelkedő!
Számomra ugyan kőkemény bukfenc volt amikor az egész sorozat azt préseli a kis buksidba, hogy emberek nem mehetnek elf szent helyekre, erre tessék és így nekem ez egy háromszor aláhúzott hiba, ülj le egyes, de ettől eltekintve, igen szórakoztató!
Számomra ez egy: 7/10
2. The Mandalorian
A Disney ezzel a pici sorozattal megnevettetett, de a Star Wars hangulatát nem tudta visszahozni maradéktalanul. Nem említem most a filmeket, amiket temetni és égetni kéne, ellenben ez a kis szösszenet nyomokban tartalmazott "SW" elemeket és "baby Yoda" elvitte az egészet, lejátszva mindenki mást, még a "Predator"-ból (1987) megismert Carl Weathers-t is.
Számomra ez egy: 7/10
3. The Witcher
A könyveket egyáltalán nem olvastam, a játékkal keveset játszottam.
A történetet miszerint Cavil 800+ órát is beleölt és akarta a szerepet, magam is hallottam és szerintem jól is hozta.
Yennefer szexi volt és története érdekesebb, mint mindenki másé az egész évad alatt.
Voltak benne érdekességek és nagy hibák is (azt hiszem elég sok nálam fanatikusabbal beszélgettem akik elmondták mi és hogy), így az eredetileg tervezett pontszámomat csökkenti a tény, hogy annyira gyenge volt a végső harc az eredetihez képest, hogy még egy ponttal csökkentenem kell az amúgy is átlagosra tervezett véleményemet.
Számomra ez egy: 6/10