III. Drewbald Deimarn AldswithwaldKaszt: Harcos
Faj: Ember
Jellem: Törvényes Semleges
Patrónus Isten: Helm
Otthonterület: Cormyr
Szint: 7.
TP: 21.000
TP a következő szinthez: 7.000
Magasság: 6’0”
Méret: 210 font
Kor: 25 év
Nem: férfi
Szem: zöld
Haj: szőkésbarna
ERŐ 15+1=16 +3
ÜGY 14 +2
ÁLL 13 +1
INT 12 +1
BÖL 13 +1
KAR 12 +1
(4. TSZ +1 ERŐ)
Szívósság: +5(alap)+0(faj)+1(Áll)= +6
Gyorsaság: +2(alap)+0(faj)+2(Ügy)+2(képesség)= +6
Akaraterő: +2(alap)+0(faj)+1(Böl)+2(képesség)= +5
ÉD: 1d10
Tul.mód.: +1 (Áll)
Max.ÉP: 52
Akt.ÉP: 52
VF: 10+0(faj)+2(ügy)+8(vért)= 20
Kezdemény: 2(ügy)+4(jav.kezd.)= 6
Sebesség: 30’ (vértben: 20'/15')
Alap támadás: +7 / +2
Közelharc (1. tám.): +7(alap)+0(faj)+3(erő)= +10
Közelharc (2. tám.): +2(alap)+0(faj)+3(erő)= +5
Mágikus hosszúkard (+2 mágikus, +1 fegyverfókusz)
+13/+8
1d8+3(erő)+2(fegyver spec)+2(mágikus) = 1d8+7
19-20/x2
4 font
Ezüstölt tőr+10/+5
1d4+3
x2
10 láb
1 font
Mágikus mellvért (+3 mágikus)
Véd.mód. +8
Max.Ügy. +3
Mód.Vértben -3
20'/15'
30 font
4 perc / 1 perc / 1 perc
Képességek (harcos)Egyszerű fegyver jártasság-mind
Harci fegyver jártasság-mind
Könnyű vért jártasság-mind
Közepes vért jártasság-mind
Nehéz vért jártasság-mind
Pajzshasználat
Képességek (1,3,6 +ember)Vakharc
Javított Kezdeményezés +4 kezd.
Vasakarat +2 akaraterő mentő
Villámgyors reflexek +2 gyors.mentő
Extra képességek (harcos 1,2,4,6)Támadás erőből
Kaszabolás
Fegyverspecializáció (hosszúkard) +2 sebzés
Fegyverfókusz (hosszúkard) +1 tám.mód.
SzakértelmekSzakértelem pont: 40
Szakértelem pont 1. szint (ember): (2+1)x4+4=16
Szakértelem pont/szint: 2+1+1=4
Tulajdonság bónusz: +1
[össz:40]
(S) Csendes Mozgás 0+2(Ügy)-3(vért)= -1 *
(S) Diplomácia 3+1(Kar)= +4
(S) Egyensúly 0+2(Ügy)-3(vért)= -1 *
(S) Előadás 0+1(Kar)= +1
(S) Értékbecslés 2+1(Int)= +3
(S) Észlelés 2+1(Bölcs)= +3
(S) Gyógyítás 0+1(Bölcs)= +1
(S) Indíték Megérzése 2+1(Bölcs)= +3
(S) Ismeretek (nemesség) 3+1(Int)= +4
(S) Kötélhasználat 0+2(Ügy)= +2
(A) Lovaglás 4+2(Ügy)= +6
(A) Mászás 4+3(Erő)-3(vért)= +4 *
(S) Megfélemlítés 0+1(Kar)= +1
(S) Összpontosítás 0+3(Áll)= +3
(S) Rejtőzködés 0+2(Ügy)-3(vért)= -1 *
(S) Szabadulóművészet 0+2(Ügy)-3(vért)= -1 *
(A) Ugrás 4+3(Erő)-3(vért)= +4 *
(A) Úszás 4+3(Erő)= +6
(S) Vadonismeret 0+1(Bölcs)= +1
(S) - semleges 24p (A) - ajánlott 16p
NyelvekKözös
Chondathi
Elf
Vagyon806 arany
VarázstárgyakMágikus hosszú kard +2 módosító, mestermunka 8.315a
Mágikus mellvért +3 módosító, mestermunka 9.350a
Összesen: 17.665a
HátasCsatamén, könnyű 150a
Zabla, gyeplő 2a
Katonai nyereg 60a 30 font
Nyeregtáskák 4a 8 font
Összesen: 216a
FelszerelésEzüstölt tőr 10a
Hátizsák 2a 2 font
Acél és kova 1a
Erszény, öv 1a 3 font
Fáklya x3 3r 3 font
Fenőkő x2 4r 2 font
Gyertya x3 3r
Hálózsák 1e 5 font
Kötél, kender, 50láb 1a 10 font
Kulacs 2l 1a 4 font
Takaró 5e 3 font
Tisztálkodó készlet 1a ,05 font
Tükör, kis acél 10a 0,5 font
3 váltás ruha 3a 15 font
1 váltás nemesi ruha 75a 10 font +pecsétgyűrű 5a +100a ékszer
Étel, szárított 3 napra 15e 3 font
Táp, 3 napra 15r 30 font
Összesen: 313a 91 font
Teherbírás76 / 77-153 / 154-230
KinézetKora gyermekkorától a mindennapos kardvívás és testedzés megalapozták atletikus testalkatát. Szőkésbarna haja válláig ér (rendszerint egy szalaggal köti hátra), arcát szakáll keretezi. Öltözködésében a zöld színek dominálnak. Mellvértjén családja címere, egy agancsos szarvasfej látható. Megjelenése, testtartása, modora arisztokratikus neveltetését tükrözi.
JellemA becsület, a bátorság, a hűség a legfontosabb vezérelvek a számára. Kicsit konzervatív gondolkodású. A változást, az újdonságot nem szereti. Barátai nincsenek, nem is voltak.
Megszokta, hogy mindenből a legjobbat kapja... és még most is ragaszkodik ehhez (amíg a pénze futja).
Büszke a családjára, a származására (a történtek ellenére is) - több generációra vissza tudja vezetni az őseit.
ElőtörténetDrewbald Deimarn a nagymúltú cormyri Aldswithwald nemesi família sarja, harmadik ezen a néven.
A család vagyona igen jelentős volt: számos kisebb-nagyobb falu, szántóföldek, erdőségek, bányák tartoztak az Aldswithwaldok irányítása alá.
A kis Drew egyetlen gyermek lévén mindent megkapott, ráadásul mindenből a legjobbat. Atyja a legkiválóbb mestereket fogadta, nem számított a pénz, ha fia taníttatásáról volt szó. Így aztán III. Drewbald a legjobb vívómestertől tanulta a kardforgatás tudományát, akit csak Cormyrban (sőt talán a szomszédos királyságokban) találni lehetett.
Alig múlt tizenhárom, amikor már apja oldalán lovagolt a falvaikat fosztogató haramiák ellen. De kivette a részét a szomszédos nemesi családokkal folytatott kisebb-nagyobb csetepatékból is.
Tizennyolc évesen kötelességtudattól fűtve, menyasszonyát hátrahagyva (a betervezett esküvőt elhalasztva), az uralkodó kérésére nemesi bandériumával a Kővidék felé masírozott, hogy orkokra és goblinokra vadásszon. Ezen alkalomból az apja – ha már lebeszélni nem tudta fiát – egy régi, családi örökséggel ajándékozta meg: egy rúnákkal ékesített karddal.
A vadászat tovább tartott, mint várták, nem várt nehézségekkel kellett szembenézni, több embert veszítettek, mint előzetesen gondolták… maga III. Drewbald is komoly sebet kapott, több hétig nyomta a betegágyat, de végül eredményesen zárták a portyát.
Azonban ez a kis kaland – mint utóbb kiderült – nem csak késleltette a leendő frigyet, de meg is akadályozta azt. Drew arra tért vissza a Kővidékről, hogy hőn szeretett aráját más vezette az oltárhoz.
A melankólia hónapjai következtek… Ami akkor ért véget, amikor neszét vette, hogy a Viharszarvak csúcsai között néhány barbár törzs összefogott és fosztogatni kezdett a környéken. Mindenképpen részt kellett vennie a rend helyreállításában.
Apja megpróbált újabb és újabb menyasszony-jelölteket bemutatni a fiának, de III. Drewbald ezeket csak kínos kötelesség-szerű találkozásként élte meg.
Amellett, hogy segédkezett a birtok irányításában, védelmében szakított rá időt, hogy elmenjen a Király erdejébe orkokat üldözni. Hálából még a királyi udvarba is meghívták. Újabb kényelmetlen, feszengős esemény. Sok bál, tánccal, férj-vadász nemes hölgyekkel… Még egy gyönyörű mellvérttel (állítólag mágikus darab) is megajándékozták. Igazából ezt értékelte Drew a legtöbbre.
Sajnos távollétében az apja belevágott néhány rizikós befektetésbe … amelyekbe nagyon nem kellett volna. A család vagyonának jelentős részét kockára téve ezzel. Miután érezte a bajt, az idősebb Aldswithwald báró azzal tetézte meggondolatlanságát, hogy kártyán próbálta visszanyerni az elvesztett aranyakat. Ezt sem kellett volna. Már nem csak gurult lefele a lejtőn, hanem egyenesen száguldott…
Az adósságok egyre csak nőttek, a vagyon meg szép lassan leapadt. III. Drewbald azon kapta magát, hogy már csak egy jó házasság mentheti meg a családot. Azonban már senki sem akart hozzámenni…
Így hát, amikor egy a Kővidék felé tartó kalandozó csapat kérte az iránymutatását, Drew úgy döntött, hogy elkíséri őket. Lesz, ami lesz. Úgy látszik, hogy ezentúl a kardjából kell megélnie. Majd nem csak a Kővidékre, de onnan egyenesen Sárkánypartra is velük tartott… És innen már nem volt visszaút. Menthetetlenül maga is a kalandozók ösvényére lépett.