Szerző Téma: Kalandhírdető  (Megtekintve 16490 alkalommal)

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Kalandhírdető
« Válasz #60 Dátum: 2019. Szeptember 07. 21:24:09 »


Rendszer:Star Wars RPG (D6)
Idõpont:Y.E. 4 -
Történet címe:A vállalati szektor peremén
Karakter pontok:alap 5 + 50

A koncepció
A party egy csapat akik a vállalti szektor környékén tevékenykednek, lehetnek tisztes kereskedők, csempészek, lázadók vagy valamelyik csillagközi bűnszövetkezet tagjai esetleg kalózok. Kezdő készpénz 15.000 kredit ebből kell minden kigazdálkodni.

Résztvevők (1+ fő)
wolftern
Hipoforaccus
Thyriel
Haldirien

Nem elérhető Papa Ocha

  • True Nigga Spirit
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 191
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • Los Angelesi Voodoo Herceg
Re:Kalandhírdető
« Válasz #61 Dátum: 2019. Október 07. 19:46:25 »


Rendszer:Symbaroum (fordított d20)
Időpont:A Nagy háború Után 25 évvel
Történet címe:Crown of Ash
Kezdő szint (pont): 3 Novice képesség 2 Adept képesség vagy 1 master 1 Adept és 2 Novice. Velem lehet beszélni :)
Frakció:Játékosokon múlik, nincs megszabva

Koncepció
A Sötét Urakkal vívott háborúnak 25 éve vége.  A Kegyetlenül forró nyár után ami valószínűleg egy Ómen lehetett az öregek szerint egy árny szegte fel a fejét a sötétből. A tél egyenlőre csak a hegyekben szedi gyanútlan áldozatait,eközben a nem emberi fajok közül egyre többen  tűnnek el....egyesek szerint az Inkvizíció tisztogat közöttük. Elfek jelenlétét jelezték városok mellől amint az erdőkből mereven figyelik az embereket....várnak nem cselekszenek majd eltűnnek. Nyomasztó  misztikus jelenségek zavarják meg a nyugalmat. Éjszaka vadak csordába verődve loholnak végig az éjszakában és aki az utcákon ténfereg éjjel abból nem marad más csak marcangol hús és csont. Ez itt Symbaroum, ahol a Sötét urak után sem honol nyugalom és béke.

Fontos: A halál itt mindennapos, ez nem Faerun vagy Ynev. Itt leszúrnak a kisutcában ha nem figyelsz, kizsebelnek és a szegény negyedben ételosztáskor téged porcióznak fel....szóval csak óvatosan.
+Infó: Ritkább fajokkal is lehet játszani Lásd Troll vagy Elf.....de velük a játék egy picit nehezebb . Viszont aki szereti a kihívást annak csak örvendünk.

Résztvevõk (4 fő)

kalidar
Hipoforaccus
Rigófütty
Cyrgaan KheaLorn
"The secret we should never let the gamemasters know is that they don't need any rules." ~ Gary Gygax

Nem elérhető Papa Ocha

  • True Nigga Spirit
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 191
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • Los Angelesi Voodoo Herceg
Re:Kalandhírdető
« Válasz #62 Dátum: 2019. Október 19. 14:42:50 »


Rendszer:Vámpír a maszkabál 3-dik kiadás/V20
Időpont:2015 Los Angeles
Történet címe:Gehenna parazsa
Kezdő szint (pont): Alap karakter +30 szabad pont (azaz 15+15bónusz´)
Frakció: Kamarilla/Anarch

Koncepció
Enyhe barna árnyalatú bőr, motoros felszerelés, bőrmellény, mellszőr ,szakáll és persze nem megszokott fura modor. Smiling Jack, egy szivar és szófosás.



-"Nos hol is kezdjem,hogy ti gyerekek is megértsétek mi is a nagy szaros helyzet.

 -Lement az ostrom körülbelül három hete, a város a szemetet a hullákat és a törmeléket takarítja. A Szabbat valahol behúzta fülét farkát és rejtőzködik a városban. A Kamarilla romokban, fiataljaink odavesztek az öregek meg nyalogatják a sebeiket. A Szabbatnál azért más a helyzet...ott a rangidősek lettek szarkupacok és a fiatalok húzzák szét az egészet...már persze ha azt lehet rendszernek nevezni. Naszóval csak kb így áll a város...ja majdnem elfelejtettem. A KIBASZOTT HERCEG IS HALOTT....rohadt életbe legalább ő túlélte volna.  Áhhh kúrva szabbat, merénylet áldozata lett a Herceg és gyanítom ,hogy azok a szararcúak tették. Nézzétek én nem szívlelem a kamarillát...sem a Herceggel nem jöttem ki jól de legalább neki volt esze. De most ő sincs, az a latin szuka kölke Carmilla és a Tremere régens James Maxwell akik kormányozzák most ezt a süllyedő hajót...jobb mint a semmi....de én már várom azt a percet mikor valaki rátermettet választanak a posztra a vénségek. Én? soha...nem akarom azt a felelősséget meg nem szeretnék még nagyobb célpont lenni."
[/i]

Résztvevõk (4 fő)

kalidar
Hipoforaccus
Rigófütty
Cyrgaan KheaLorn
"The secret we should never let the gamemasters know is that they don't need any rules." ~ Gary Gygax

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Kalandhírdető
« Válasz #63 Dátum: 2019. Október 24. 18:13:51 »




Rendszer:Kék Bolygó (Synergy)
Idõpont:2199 - nyár
Történet címe:Fejesugrás
Karakterek:aki akar az csinál magának saját karaktert, vagy lehet válogatni „archetípusok” közül (Pilóta - Macska hibrid, Vadőr - Majom hibrid, Ökológus – Módosított ember, Biztonsági vezető – Transzhumán, Céges biztonsági - Módosított ember, Orvos - Módosított ember, „Benszülött” Búvár - Víziforma) ha valakit valamelyik archetípus fogtak meg az jelezze és finom hangoljuk személyre az instant vázat. (A delfinek és a kardszárnyú bálnák most nem játszhatóak ebben a kalandban….

A koncepció
A party „egy” csapat a Biogene cégállam állampolgárai illetve alkalmazottai. Egy eldugott céges kutatóbázison elszabadul egy olyan kórokozó, ami miatt először a bázis személyzetének épsége forog kockán, később azonban kiderül, hogy nagyobb tétje van a játékos karakterek tetteinek, akiket tudósokként és biztonsági személyzetként küldtek a bázisra, hogy a lehető legkisebb veszteséggel oldják meg a helyzetet.

Figyelmeztetés
Nincsen ellenemre, ha valaki a cégen belüli a cég ellen tevékenykedő karaktert akar hozni „kém” ( rivális cégállam illetve GEO „megfigyelő”, szervezett bűnözés embere, stb ), szabotőr, terrorista (öko), de akkor az álcája legyen megfelelő mert erre a küldetésre a cég csak a „nagyon” megbízható bár „pótolható” embereit rendeli ki ez nem jelenti azt, hogy a karakterek ne lennének professzionális szakemberek, de a cég nem roppan bele az elvesztésükbe.

Egyéb
Bakk László volt olyan kedves, hogy egy kezdőcsomagot és egy kalandod ingyenesen elérhetővé tett a Kalandhorizont oldalon: Link itt a csomagban lévő kaland (Fejesugrás)

Résztvevők (4+ fő)
Thyriel
Dierol
Cyrgaan KheaLorn

Jelentkezem a szabad helyre!
Jelentkezem a szabad helyre!
« Utoljára szerkesztve: 2024. Február 22. 17:20:18 írta Filio Mortale »

Nem elérhető wolftern

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Kalandhírdető
« Válasz #64 Dátum: 2019. November 12. 19:58:23 »


Rendszer:Új Törvénykönyv (ÚTK)
Időpont:Psz. 3701
Történet címe:Uwel lábnyoma
Kezdő szint (pont):4.tapasztalati szint

A koncepció
Rak Narval tartományban, ahol a dul Mordak család kormányoz, volt valaha egy város. Messze hírű, nyüzsgő kikötő, temérdek lármás népséggel, hajókkal, matrózokkal, aranyláncos kalmárokkal. Ifjabb éveimben még sokféle ismerték a nevét. Manapság már másként hívják, legalábbis azt a keveset, ami megmaradt belőle. Ti is láttátok, fiaim; az a feketére perzselt, öböl menti katlan volt az, ami mellett a minap elhajóztunk.
Történt egyszer, hogy valami helybéli úrféle szörnyűmód csúfot tett ott egy kölyöknyi, koldusszegény utcalánnyal. Még az emberi ábrázata is odalett a nyomorultnak. Nem nagy ügy, mondhatnátok; elvégre megesik olykor errefelé az ilyesmi, különösen mióta a toroni gályával együtt a Háromfejű hite is átvitorlázott hozzánk északról. Igen ám, de én éppen haragban voltam azzal az úrfélével, egy s más disputák miatt; gondoltam hát, szurrantok rajta egyet. A fedélzetre vettem azt a szerencsétlen leányt, és elvittem egy ismerős szentélybe, félnapi hajóútra innen, egy keskenyen bevágott öbölbe. Az ottani népek meghallgatták türelmesen, mi mondandója van, aztán küldöttet menesztettek a városi tanácshoz, és követelték az úrféle megbüntetését. Csakhogy amaz ott eléggé fontos embernek számított, senki sem szívesen húzott volna ujjat vele. A tanács az ő pártját fogta; a küldöttet nem szívesen látták; én meg belenyugodtam szépen a dologba, mondván, hogy ez a tervem sem sikerült. Pedig sikerült, méghozzá olyan kiadósan, hogy azt álmomban sem hittem volna. Merthogy ezek az én balkézi ismerőseim nem hagyták ám annyiban a dolgot. Gondolták, ha egy követ kevés volt, többen tán elegendően lesznek – és felkerekedtek mindannyian. Takaros látogatás volt, csudára megszervezett. Még a nevét is eltörölték a városnak; azóta is óvakodnak a környékbeli népek a szájukra venni, állítólag átok ül rajta. Azt a kiégett romhalmazt meg azóta Sathkun Uweliornak: Uwel Lába Nyomának hívják.


Résztvevők (2-3 fő)
Papa Ocha
Cyrgaan KheaLorn
Játékos

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Kalandhírdető
« Válasz #65 Dátum: 2020. Április 24. 22:45:33 »


Rendszer:Shadowrun 3. kiadás
Időpont:2060 Árnyékmagyarország - Budapest
Történet címe:Zavar a Hálózatban

Kezdő szint (pont):Alap karakterek + középszintű életvitel + 2-es karmatartalék + 30 pont Jó Karma esetleges szakértelem vagy Tulajdonság fejlesztéshez

A koncepció
Ha még nem vagy bajban, majd leszel a felébredt világban csak a legerősebbek maradhatnak fenn, vagy a legravaszabbak cselezhetik ki a náluk erősebbeket.

Résztvevők (4-6 fő)
Kalidar
Wolftern
Játékos 3
Játékos 4
Játékos 5
Játékos 6

Nem elérhető Hipoforaccus

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 484
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
  • A lovag, aki azt mondja, Nyííí!
Re:Kalandhírdető
« Válasz #66 Dátum: 2020. Május 24. 10:12:16 »


Rendszer:Star Wars 5E (D20)
Idõpont:Y.E. 10. (BBY 10)
Történet címe:Jabba fejvadászai
Kezdő szint (pont):3. tapasztalati szint


Megkötések: Senitnel, Consular és Guardian cast kizárva. Jedi és Sith hátterek szintén. Más minden jöhet, de alapvetően fejvadászok lesztek.
Kezdőfelszerelés: Az osztályod által adható maximális kredit, plusz ami a hátteredből jön.

A koncepció
A Galaktikus Birodalom lassan egy évtizede van hatalmon. A galaxisban a félelem és a korrupció az úr.
Jabba a hutt kiterjed bűnszövetkezete fejvadászokat keres, különböző nem túl etikus, ellenben jövedelmező munkák elvégzésére.

A történet Jabba palotájában kezdődik, a Tatooine-on és akár az egész galaxis bármelyik pontján folytatódhat.


Résztvevők (1+ fő)
Az Ezüst Utazó
kalidar
Játékos 3
Játékos 4
Játékos 5
Amire figyelsz, az a világod.

Nem elérhető Szellem

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Kalandhírdető
« Válasz #67 Dátum: 2021. Január 01. 17:14:26 »


Rendszer:Star Wars RPG
Időpont:Az Endori csata utáni hetek
Történet címe:Vértől vörös fém
Karakter pontok:NINCS!


Megkötések: A kaland kifejezetten Birodalmi, és a Birodalomhoz hű főleg non-humán vagyis utóbbi esetben idegen fajú lények számára íródott.
Lehet hozni semleges netán, alvilági karaktert is. Köztársasági karakterek kizárva!


Kezdőfelszerelés - Járművek: A karakter kasztjához, és koncepciójához mérten a KM-el való egyeztetés alapján dől el.

Külön EGYEDI szabály: Nálam nincs kockadobás ami annyit tesz, hogy a karakter tettei, és a KM döntése fogják meghatározni, hogyan alakulnak az események. Vagyis 1-1 nagyon eszes húzással szinte kilátástalannak tűnő eseményeket vihet sikerre a karakter, de olyan is előfordulhat, hogy ha egy játékos hülyeséget csinál akkor abba akár bele is halhat.

Modul koncepció:
A második Halálcsillag megsemmisült. Palpatine császár, és a jobbkeze a rettegett Vader nagyúr HALOTT!
Hetek teltek el az események óta, és a legyőzhetetlennek tűnő Birodalom ereje megroppant. A hatalmi vákuum okozta űrt a Birodalom legbefolyásosabb személyei, köztük magas rendfokozatú katonai vezetők próbálják meg betölteni, hogy ők ülhessenek a megüresedett trónon. Mindeközben a megalakult az Új Köztársaság, és napról napra nő a haderejük. Látva a káoszt a korábban a Birodalom elnyomásában, és korlátai közt tevékenykedő alvilág is bontogatni kezdi szárnyait.
A Birodalomnak még koránt sincs vége. Az egymással hadakozó katonai vezetők akik immár HADURAKKÉNT lettek ismertek igyekeznek megtartani a hatalmukat, és egyedül vagy más hadurakkal szövetségre lépve legyőzve másokat. A Galaxis hatalmas. A Birodalom megmaradt erőit pedig a Köztársaság nem képes egyik pillanatról a másikra legyőzni. Ezt az időt használják ki egyes hadurak arra, hogy győzelemre vigyék tervüket.


Résztvevők3-4 fő
Az Ezüst Utazó
Játékos 2
Játékos 3
Játékos 4
Nem minden hal meg!

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Kalandhírdető
« Válasz #68 Dátum: 2021. Január 02. 15:23:30 »


Rendszer:M.A.G.U.S. ETK (+MTK)
Idõpont:P.sz. 3694 ősz Tiadlan Shiro Tochi
Történet címe:Rokonlátogatás
Kezdő szint (pont): minden karakter 9.900 Tp-vel rendelkezik ez határozza meg a szintjét

A koncepció
Pyarron szerinti 3694-et írunk. Északon véget ért a XIV. Zászlóháború.
Shosuro Inoru nagyúr, a kis Shiro Tochi kastély és a környező földek ura, reménytelenül romantikus lélek, mindenféle politikai ambíciók nélkül. Ezért nem is vitte semmire, pedig van, aki nagy jövőt jósolt neki, mert megértő és figyelmes valamint kitűnő harcos. A XIV. Zászlóháború végével végre Shosuro Inoru nagyúr is méltóképpen megünnepelheti X. házassági évfordulóját ezért északon szétszoródott rokonságát és annak kíséretét Shiro Tochiba hívja vendégségül az ünnepségre.

A karakterek lehetnek  Shosuro Inoru nagyúr rokonai vagy valamelyik rokon kíséretébe tartozó személyek.

Shiro Tochi Toron északi határán fekszi a Vinverio hegység lábának az ellaposodásánál még Tiadlani területen a Sabbul folyó közelében. A táj leginkább alföld, egy-két kisebb dombbal. Maga a kastély is egy dombon fekszik, 3 méteres fallal körülvéve. A falon kívül egy nagyobb falu terpeszkedik, míg a falon belül több épület található, kovácsműhely, bőrműhely, istálló, stb.
A központi, legmagasabb helyen természetesen a kastély áll, amely elegendő akár 20 vendég elszállásolására is, de ha többen vannak egy szobában, ennek a többszörösére is. A kastély O alakú, körbe a folyosókkal és szobákkal, középen pedig egy gyönyörű, tágas, rendezett kerttel.


Karakteralkotás

Kezdő szint: 9.900 Tp alapján kaszttól függően

Tulajdonságok:
A kilenc tulajdonság mellet lészen egy tízedik az Érzékelés valamint tapasztalataim alapján a Szépség inkább Karizma így mindenki eldönti mennyire szép, vagy rusnya a karaktere ám a személyiségének befolyását a Szépség / Karizma értéke határozza meg és -vagy a kapcsolódó képzettségei.
Az Érzékelés tulajdonságot mindenki 2D6+6-al dobja a kapcsolódó képzettség az Éberség/Észlelés aminek az alap százalékát az Érzékelés + Intelligencia tulajdonságok 10 feletti része.
A 10 Tulajdonságra három sorozatot lehet dobni és a legjobb számít, valamint a sorozatokból a minimum értékeket újra lehet dobni vagy, a 10 Tulajdonság között 150 pontot szétosztásával meghatározni.

Képzettségek:
A szintből adódó képzettségek és képzettség pontok, valamint + képzettségpontként az Intelligencia tíz feletti része a Tudományos képzettségekre valamint az Ügyesség tíz feletti része Harci illetve ügyességet igénylő %-os képzettségekre.

Fájdalomtűrés:
Két választás van, vagy kidobjátok szintre vagy elfogadjátok a D6 3-as átlagot és azzal számoltok végig fixen, valamint 1Tsz.-en mindenki megkapja a maximálisan kapható Fp-t.

Javak, varázstárgyak.
Mindenki 3.500 aranyból gazdálkodhat mindösszesen, a varázstárgyak értéke a tárgy alap értéke plusz Mp * 10 arany.
A Hatalom Amulettje és a „mestermunkák” külön megbeszélés tárgyát képezik.


Résztvevők:
Sol
Cyrgaan KheaLorn
Jelentkezem a szabad helyre!
« Utoljára szerkesztve: 2024. Február 22. 17:21:45 írta Filio Mortale »

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Kalandhírdető
« Válasz #69 Dátum: 2021. Január 10. 12:55:17 »


ALIEN - NEMEZIS

Rendszer:CP2020 alap plusz Deep Space kiegészítő részleteivel előregyártott instant statisztikájú karakterekkel
Időpont:2085 után az emberiség elérte a csillagokat és megkezdte idegen bolygók kolonizálását
Történet címe:Nemezis
Kezdő szint (pont):...

A koncepció (Mivel a Shadowrun kaland jelenleg szünetel)

Úgy kezdődött, mint korábban már számtalanszor – ébredéssel a hajó kellős közepén elhelyezkedő hibernatórium jéghideg ködében. Ahogyan az lenni szokott, az FSF utazásnak és a hibernálásnak köszönhetően átmeneti amnéziában szenvedtünk. A nevünket tudtuk, és az alapvető emlékeink megmaradtak, az már azonban nem volt világos, hogy hol vagyunk, és mit is kellene tennünk. Az űrhajó felépítése nem tűnt ismerősnek. Azt tudtuk, hogy valahol a hátsó részen kell lennie három hajtóműnek, és valahol elől van egy híd. Arra is kiképeztek, hogy emlékezzünk a két mentőkabin elhelyezkedésére, arra az esetre, ha valami úgy IGAZÁN félresikerülne. A többi zavaros volt.
Ám ezúttal nem az amnézia volt az egyetlen gondunk – az egyik társunk egy tátongó lyukkal a mellében hevert a kapszulájában. Mindenfelé vészfények villogtak. Kapitányként tudtam, hogy el kell kerülnünk a pánikot, és hogy követni kell az eljárást, megvizsgálni a hajót, és megnézni a hajtóművek állapotát, mivel legalább kettőnek üzemelnie kell ahhoz, hogy folytathassuk az utunkat. Továbbá ellenőriznünk kell a koordinátákat, hogy megbizonyosodjunk róla, az űrhajó még mindig a Föld felé tart-e.
Mindannyian láttunk már elég horror filmet ahhoz, hogy tudjuk, fegyverekre lesz szükségünk. Szerencsére a szekrényeinkben megtaláltuk az alapfelszerelést és azokat az eszközöket, amelyekre szükségünk volt ahhoz, hogy elvégezzük a számunkra kijelölt munkákat (noha nem mindegyik működött). A hatlövetűm és más személyes holmim között találtam valami mást is – egy levelet, melyben különleges parancsokat találtam a megbízómtól. Tudtam, hogy a legénységem minden tagjának megvan a maga titkos célja és a maga vállalati célja. Nem bízhattam meg bennük. Két csapatra oszlottunk – a pilóta és én a hidat ellenőriztük, a gépész és a tudós pedig a hajó tatja felé vette az irányt, amerre a gépházak helyezkednek el.


Karakteralkotás

Szükségtelen instant karakterek közül lehet majd választani csak a karakter nemét motivációit és viselkedését kell átgondolni a megjelenésével egyetemben

Karakterek

Kapitány, Katona, Felderítő, Technikus (Gépész), Pilóta, Tudós, Cég embere (Céges), Orvos, Író (Média), Jóker karakter (ha valaki a mesélőre bízza magát)


Résztvevők:
Az Ezüst Utazó
Játékos 2
Játékos 3

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3631
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Kalandhírdető
« Válasz #70 Dátum: 2021. Február 27. 18:44:21 »


Rendszer:Cortex
Idõpont:2516
Történet címe:Take the Lead - Ólomlábakon
Kezdõ szint (pont):Veterán

A koncepció
A karakterek megpróbálnak beilleszkedni egy űrhajó mindennapi életébe és leküzdeni az utazás váratlan nehézségeit, melyből akad bőven.

Megjegyzés:
Folyamatban lévő meséhez keresek egy játékost! Karakteralkotási útmutató: Klikk ide!

Résztvevõk (2 fõ)
Tavi
Az Ezüst Utazó
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Haldirien

  • Halacska, A Lelkes Klikkelgető
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2579
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • //Ha nem írok választ, csak rivallj rám ;)
Re:Kalandhírdető
« Válasz #71 Dátum: 2021. Augusztus 16. 23:17:00 »


Rendszer:M.A.G.U.S. ÚTK
Idõpont:Tizennegyedik zászlóháború utáni évek/évtizedek
Történet címe:A háború folyománya
Kezdõ szint (pont):1. szint

A koncepció
A hegyvidék tövében fekvő uradalom rég nem volt ennyire izgatott. Évek teltek el azóta, hogy a toroni hadsereg bemassirozott Tiadlan területére, viszont most van az első olyan aratási ünnep, amikor már a teljes falu visszanyerte a háború előtti orcáját, a leégett házak helyére új épületeket emeltek, az elesettek helyére pedig újabb jobbágyokat fogadott a nagyúr, enyhitett körülményekkel biztatva a munkásokat, hogy a földjére jöjjenek. Az aratási ünnep során egy kisebb vetélkedőt is szerveznek, aminek a nyertese egy furcsa talizmánra tehet szert, amelyet az egyik bányász talált valahol a Toroni birodalmat és Tiadlant elválasztó hegységben.

Résztvevõk



Az Ezüst Utazó
Ha rám vársz sikolts rám.

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Kalandhírdető
« Válasz #72 Dátum: 2021. Augusztus 24. 11:35:11 »


ARMAGGEDON MARS 2092

Rendszer:Armaggedon Mars 2092
Időpont:2092 a Föld elhallgatása után
Történet címe:Vérvörös Mars
Kezdő szint (pont):Karakteralkotás alapján

A koncepció (Mivel Dierol szívesen nosztalgiázna eme retró gyöngyszemmel)

Koncepció:
A történetet(eket) a játékosok karaktereihez fogom igazítani valószínűleg a fórumos formátumra tekintettel a szociális interakciók fognak dominálni a nyers akcióval szemben. Az eddigi karakterkoncepciók alapján a szokásoktól (New Hessen) elrugaszkodva helyszínként Dastefarn-t (Gauss székhely) vagy Chiba-Niigata (Vector székhely) jelölném meg.



Karakteralkotás
A karakteralkotás során a tulajdonságokra a 39. oldal Tudatos meghatározás 2) bekezdésben foglaltaktól eltérően 40 pont az elkölthető pontmennyiség a 7/2 táblázat alapján (így egy kicsit combosabbak "hősiesebbek" a  karakterek)

Általános ismertető itt: https://rpgenerations.hu/RPGenerations/index.php?topic=353.msg8310#msg8310


Résztvevők:
Rigor Mortis
Dierol
« Utoljára szerkesztve: 2024. Február 22. 17:22:23 írta Filio Mortale »

Nem elérhető Cyrgaan KheaLorn

  • Nemeskyr kardforgató
  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 857
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • A hóhajú erioni
Re:Kalandhírdető
« Válasz #73 Dátum: 2022. Február 18. 10:18:41 »


Rendszer:M.A.G.U.S. - ÚTK
Idõpont és helyszín:P.sz. 3701., Észak-Ynev, Haonwell
Történet címe:Kétes hozomány
Kezdõ szint (pont):8. (3000 Tp)

A koncepció
Egy kis nyomozás, egy kis harc, egy kis rutinmunka. Haonwell, elfek, múlt és jelen összefonódása.


Játékosok
Az Ezüst Utazó
Filio Mortale
Rigor Mortis
Kirvano Kien


"A férfit csak ezután vettem észre. Igazi ragadozó volt: hószínű, vállig omló sörény, markáns, óarany árnyalatú, kyr vonású arc, a szeme pedig... förgeteg-szürke, mint vihar után a hajnali ég. Egy tisztavérű kyr."

Alan O'Connor - A Halál hét arca

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3631
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Kalandhírdető
« Válasz #74 Dátum: 2022. Április 09. 17:21:12 »


Rendszer:Codex
Időpont és helyszín:   IX. Időszámítás 1190-es esztendeje
Történet címe:Nadír Könnyei
Kezdő szint (pont):3. Tapasztalati szint (300 TP)

A koncepció
Egy hosszú utazás Sÿtis városából az ardúniai Csillagtemető szélén emelt toronyig, ahonnan a karaktereknek meg kell szerezniük Nadír Könnyét – egy hegyikristály szobrot – és biztonságban eljuttatni a Hegyi Királyságba, és le kell küzdeniük az utazás nehézségeit.

Fontos!
A történet már fut egy ideje - jelenleg a 12. évében tart. A lemorzsolódott játékosok helyére keresnék friss jelentkezőket. Kb. havi egy reaggal lehet biztosan számolni - de ha megvan a "pörgés" nincs akadálya a kéthetenkénti/hetenkénti reagoknak sem. A világ nem ismerete nem akadály - bár akkor kapsz pár oldalnyi elolvasandó anyagot is. Karakteralkotásban segítünk.


Játékosok

Filio Mortale
Tiwanlil
Haldirien
Quator
Jelentkezem a szabad helyre!
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"