Szerző Téma: Virtuális kalandok  (Megtekintve 3793 alkalommal)

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3631
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #15 Dátum: 2017. Április 02. 11:23:07 »
A Google április elseje alkalmából elérhetővé tette a régi jó Pacman játékot :pacman: - a Google Mapson. Kiválasztunk egy részt a világtérképből, rányomunk a bal alsó sarokban található "Dobjon be egy érmét" ikonra, és mehet is a móka :)
Link:
https://www.google.hu/maps/@47.4622725,19.1140904,18z

Jó játékot ;)
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #16 Dátum: 2018. Január 17. 16:26:07 »
Warhammer 40K rajongók figyelmébe!


"Nagyjából fél éve már korai fázisában elérhető a hazai Neocore Games fejlesztése, a Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr címet viselő alkotása, mely ma egy szép nagy frissítést kapott. A játékban ezentúl elérhetővé vált egy új fajt, új környezet és ami fontosabb, a kampány mód első fejezete is. Eddig ugyanis csak úgy játszottunk, most viszont már történettel és normál küldetésekkel is megtámogatja ezt a csapat.

A Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr története szerint 41. évezredben járunk és Inkvizítorként feladatunk az Imperium megóvása a külső és belső ellenfelekkel szemben. Nagyjából ennyi, a sztori részleteit és a felvezetést az első fejezetben most mindenki megismerheti és természetesen várjuk a további frissítéseket is."

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3631
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #17 Dátum: 2018. Július 25. 21:59:10 »
ha valaki még emlékszik az egyik kedvenc point and click játékomra, a

Day of the Tentacle-re
és még tetszett is neki, akkor van egy jó hírem - a rajongók elkészítették a második részt, ami remélhetőleg újra megidézi az eredeti játék hangulatát.


s a legjobb az egészben az, hogy ingyenesen le lehet tölteni szinte bármely platformra a készítők oldaláról:
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3631
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #18 Dátum: 2020. Április 27. 19:42:18 »
Gondoltam szólok, hogy elvileg mától péntekig ingyenesen hozzá lehet jutni a steam-en a Total War: SHOGUN 2-höz. Már félig-meddig igaz is mert már ezt írja: ár -100% 29,99€ Kosárba tesz. igaz, a teljes ár elengedése után a majd 30 euro még mindig sok, de szerintem javítják :)

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3631
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #19 Dátum: 2020. Május 07. 18:08:28 »
Most egy másik kedvencem is ingyen begyűjthető, ha minden igaz:
https://hu.ign.com/ingyen-jatek/58112/news/ingyenesen-beszerezheto-az-evil-genius-de-erdemes-sietni
Az Evil Genius
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2216
  • Aktivitás:
    6%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #20 Dátum: 2020. Május 07. 18:51:25 »

UFO - XCOM Forever :


Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3631
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #21 Dátum: 2021. Szeptember 03. 19:39:58 »
Cyberpunk 2077


Nem szoktam ilyesmit írni, de most kivételt teszek. Hosszas tipródás után csak megvettem a progit, mivel maga a CP világ néhány dolgára azért kíváncsi voltam, hogyan is nézne ki a gyakorlatban. Az eleje jóízű vergődéssel kezdődött, mert iszonyatos, 65GB-ot kellett lerántani és ez az én mobilinternetemmel azért eltartott pár órát. Végül sikerült elindítani, a menüben átállítani magyar! feliratra és nyelvre (csak a szinkron nem magyar, de az nem igazán zavaró). Külön pozitívum, hogy a menü betöltése előtt egy hírműsort (Hullalottóval) és bevágott jeleneteket tekinthetünk meg, ami segít ráhangolódni a világra.
(a youtube ezt csak bejelentkezés után engedi meg lejátszani a túlzott erőszak megjelenítése miatt, de egy pislantást megér)

Majd indítottam az új játékot, ami aztán betöltés közben megdöglött. Pár óra alatt kiderült, hogy a 4. generációsnál régebbi i5-ös procikkal nem hajlandó elindulni (hiányos utasításkészlet miatt) Szerencsére a nexusmod-os oldalon találni olyan módosított exe-t, ami kiüti ezt a bővített utasításkészlet használatot, és végre elindulhatott a progi. A vas, amivel játszom, tíz éves, és így is egész jól elfut (16GB ram) de a videokártyára is ráférne egy csere, hogy a ray-tracinget be lehessen kapcsolni, hogy valóban szép legyen.
Szóval a karaktergenerálásnál már kezdtem gondban lenni - ugyanis a tulajdonságok (Test, Reflex, Tech, Intelligencia, Hidegvér nem a szokásos 1-10 skálán, hanem 1-20-ig terjedő sávban dolgoznak. De cserébe a kezdő karakter tulajdonság plafonja 6
Minden tulajdonság alá bepakolták a hozzá tartozó alcsoportot. Pl. Hidegvér alatt a Lopakodást segítő előnyök kaptak helyet, a Reflex alatt pedig értelemszerűen a pengék, pisztolyok és puskák használatát erősítő opciók. Az Intelligencia egy az egyben a hekkelésre, a tech pedig a tárgyak készítésére/szétbontására/hatékonyságuk növelésére összpontosít. Szerencsére kezdésénél ezekkel még nem kell nagyon foglalkozni, mert nem nagyon van mit elosztani, de érdemes végignyálazni, mert később ugyebár ezekre költve lehet specializálódni. A kezdő pénzzel, krómmal és kezdő felszereléssel nem kell foglalkoznod, mert azt alád tolja a játék. A kezed a bevezető végén engedi el a progi, és egy GTA jellegű játékmenetet kapsz. Azaz szabad pálya, rengeteg mellékküldetéssel (pl. szállítsd el az átlag Joe-t az orvetcnikusához, mert meghibásodott a Mr. Studd implantja, és ott vinnyog melletted a kocsiban) és lehetőséggel a fő sztorivonal mellett. A fő történetszál maga eddig nekem nagyon bejött - kétszer ért olyan fordulat, amire azt lehet mondani, hogy Night cityt és a PC világát ismerve tudtam, csak nem sejtettem :)
Jah, krómok... Alapból egy interface csatid van, de páncélbőr, megerősített izmok, titáncsontváz, gyorsítók, kiberszemek, monoszálas korbács, alkarpengék, fegyvercsatolók, stb... várják, hogy elköltsd rájuk a pénzedet. Ami érdekes, az, hogy kiberpszichókat rendszeresen lehet találni egy küldetéssorozatnak hála - de még nem jöttem rá, hogy a játékosnál számol-e az emberség vesztés hatásaival, vagy sem. Igaz, nem is krómoztattam tele a karaktert, mert a fenti céges hekkercsajjal kezdtem neki.
Jó ideig nem igazán értettem egy dolgot. A sztori 2077-ben játszódik, de akkor a 2020-as alapkönyvből hogy pakolják bele Silverhandet? Eleinte azt hittem, hogy szimplán átírták a dátumot, és ezzel le lett tudva a dolog, de nem. A fő történetvonal kapcsolódik az alapkönyv példajátékához - mintegy folytatása annak, de ennél többet nem írok, nehogy csökkentessem a történet élvezeti értékét.
A történetvonal, a magyar fordításnak hála az adatszilánkok, beszélgetések, a város többszintes úthálózata és a rengeteg féle-fajta fegyver és felszerelés nagyon jól sikerült. Ahogy a játékállás betöltése is. Ugyanis amíg tölt a gép - nálam legalább fél percet - addig hírműsort nézel Nigth Cityből. A grafika sejtésem szerint szintén pazar lehet megfelelő vason - de a játékban azért vannak fájdalmas pontok is. A járművek irányíthatósága alapból kritikán aluli - azt mindenféle képen moddal kell rendbe szedni, és utána már nincs vele gond. 60 óra játékidő alatt eddig komoly, a játszhatóságot kinyíró hibába eddig mindössze egyszer futottam bele - pedig állítólag iszonyat sok hibától hemzsegett amikor kiadták. Az az egy hiba is annyi volt, hogy egy pályaillesztési hiba miatt a kocsi az autóútról bezuhant egy pincébe, ahonnan nem tudtam kijönni, mert a lift az fent maradt, és külön  nem volt hívható... De olyan, ami flatline-ra tette volna a játékot, olyannal a proci inkompatibilitási problémáján kívül nem találkoztam. Egyszóval nekem nagyon megnyerte a tetszésemet, főleg hogy egyre kevesebb hibával lehet benne összefutni a giga frissítéseknek hála. Végül pedig pár kép:








"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"