Szerző Téma: Virtuális kalandok  (Megtekintve 3842 alkalommal)

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Virtuális kalandok
« Dátum: 2015. Április 28. 22:03:40 »




Egy öt részesre tervezett játék, melyről sokat nem tudok mondani, mert a trailer-t is három perccel ezelőtt találtam meg, ám aki szereti azt, amit a bemutató sugall, annak mindenképp ajánlom figyelmébe!

UPDATE
Az első után a második rész is megjelent, de eleddig az elsővel mindössze körülbelül óra játék után azt tudom mondani, hogy:
egy kellemes és hangulatos apróság, melyben a fiatal (leendő fotografikus) lányt irányítva kutakodunk egy eltűnt lány után, illetve emésztjük, hogy képesek vagyunk az időt manipulálni.

UPDATE 2
A történet harmadik része is napvilágot látott! Magyarosítás ehhez is készül

UPDATE 3
Mind az öt rész napvilágot látott, olykor akcióban is megvásárolható steamen vagy más oldalakon

Hivatalos honlap (angol)
Az 1-5. rész magyarosítása (teljes fordítás)

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #1 Dátum: 2015. Június 01. 20:39:59 »

A Firaxis cég a felújított Enemy Unknow (az eredeti a 90es években készült) után idén novemberre ígéri a folytatást. A trailer vegyes érzéseket keltett, de mivel az első rész látható módon tetszett nekem, biztos, hogy ki fogom próbálni. Akik hasonlóan vélekednek, azoknak mindenképp ajánlom figyelmükbe a fenti trailer-t.

‪#‎XCOM2‬ now coming to PC worldwide on February 5, 2016.
tehát a fenti dátumig kell várni a PC-s megjelenésig...  :(

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #2 Dátum: 2015. Augusztus 13. 17:50:12 »


Aki ismeri a Tomb Raider 2013-ban megjelent verzióját és tetszett neki, az minden bizonnyal legalább annyira várja a folytatást mint jómagam.
A játéknak szándékosan nem olvastam utána, minden ízében magam szeretném felfedezni, ezért semmilyen leírást nem írok, sőt
a trailer igen erősen Spoileres, így aki még ennyit sem szeretne tudni, ne is nézze meg!

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #3 Dátum: 2015. Október 05. 21:30:16 »


Retro: Masters of Orion

Pappskalle

  • Vendég
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #4 Dátum: 2015. November 30. 02:24:46 »
Never Alone / Kisima Inŋitchuŋa




Egy érdekes játékot kívánok az oldal közönsége elé tárni, amit egy amerikai őslakosok által üzemeltetett cég, a Upper One Games alkotott azzal a céllal, hogy megismertesse az alaszkai őslakos kultúrát a világgal. Ritkaságszámba mennek manapság azok a játékok (Portal 1-2, Prey, Antichamber vagy a Second Life), amelyek nem csak a gamer közösségben érnek el hatalmas népszerűséget, de tudományos körökben is. A Never Alone egy picit más oldalról közelít most, mint a korábban felsoroltak, mert azok első három tagjával a kognitív tudományok foglalkoznak, az utóbbival pedig kiberantropológia/szociológia. Ez a játék egy olyan kultúrát próbál átadni a világnak, ami valóságos alapokon nyugszik. A játék oldalnézetes, olyan, mint az 1992-ben a Silicon & Synapse nevű cég által piacra dobott The Lost Vikings nevű játék, melynek apropójára több későbbi játék is épül, többek között a finn Frozenbyte cég által kiadott Trine trilógia is. A Never Alone nevű játékban egy Nuna nevű Iñupiat nevű Inuit (alaszkai őslakos) törzsből származó kislányt alakítunk, illetőleg hűséges társát egy sarki rókát, akivel Alaszkán kell keresztül küzdenünk magunkat mindenféle ügyességi akadályon és vadállatokon át, hogy eljussunk a Hóviharemberhez (Blizzard Man) és megállítsuk, illetőleg a játék végén inkább megtudjuk, hogy miért hozta azt a véget nem érő fagyot, amitől a Iñupiat törzs nem talál magának vadakat, amikre vadászhat, és így az éhínség kerülgeti. A kalandos utazás alatt számtalan lény lép elő az alaszkai folklórból a Hóviharember mellett, mint például az Ishigaq (Aprók népe, akik a tündérek alaszkai változatai), az Emberölő (Manslayer), a Görgőfejek (Rolling Heads), illetőleg az Egek Népe (Sky People). A fagyos és veszélyes tájon átküzdve magunkat megismerhetjük az alaszkai történelmet, és folklórt is, amit a játék közben mutatnak rajzolt és élő emberek interjú videóin keresztül, melyekben sok olyan választ is lelünk, amire a játék közben szükségünk lehet. Én ajánlom mindenki figyelmébe, mert egy aranyos ügyességi játékról van szó, aminek szép a grafikája, és még tanulni is lehet belőle valamit a világ egy olyan pontjáról, amiről ritkán esik szó manapság.

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #5 Dátum: 2016. Január 02. 14:11:12 »
MOBIL (Apple és Androidra is!)



Maga nemében elég szórakoztató, ahol a (sajnos) a (rajz és animációs)filmek szereplőit lehet összegyűjteni és hadrendbe állítani.



A körökre osztott harc menet minden esetben három körös, amelyből az utolsó a Boss-harc



A kezdő csapat általában, egy Jedi gyógyítóból, Chewbacca-ból áll és ez folyamatosan bővül. Végül 5 fős csapattal lehet nekivágni a különböző helyszíneknek.



Létezik automata harc, így félkézzel is kezelhető a csata (bár nem túl okos a minket irányító AI)



Két képesség és egy passzív (ezt az első fejlesztéssel oldod fel) érhető el, amit adott karaktereknél egy negyedik (sőt, akár ötödik) is követ majd.
Külön Light és Dark ösvény van, illetve PVP is elérhető.
A zene tökéletes, a grafika jó a játékélmény szórakoztatónak mondható.
Idővel kissé unalmassá válhat, ha valaki nem szereti a fejlődés belassulása okozta ismétlődést.

Összegzésem: 8/10

UPDATE

Bekerültek űrhajók is!


Pappskalle

  • Vendég
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #6 Dátum: 2016. Február 01. 13:02:29 »
Darkest Dungeon

Új játék a láthatáron, mely, ahogy az indexes cikkből kivehetjük nem a klasszikus hősökről szól, mégis dungeon hackről van szó, sőt klasszikus oldalnézetes változatról, és arról szól, hogy mi minden nehezítheti a hőseink kalandozását a szörnyeken kívül, amik ahogy a képeket és videókat elnézem eléggé szörnyűségesek önmagukban is, de a legnagyobb problémát rajtuk kívül a sötétség okozza, ami néha előny, sőt a csapat megfelelő összeválogatása, nincs egy hős sem problémák nélkül, és számtalanszor a hősökön, és a játékos döntésén kívülálló okok döntenek arról, hogy elveszik-e egy csapattag, és aki meghalt, azt nem lehet visszahozni, így tényleg sok esetben dark a hangulat. A legszebb benne, hogy most Január 19-én jelent meg, tehát már kapható, ha valakit érdekelne, engem mindenesetre érdekel, és felkerül a kívánságlistámra, mivel sajnos pillanatnyilag időm nincs rá, de ami késik, az nem múlik.


Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #7 Dátum: 2016. Február 01. 20:46:59 »


Általában nem vagyok nagy indie rajongó, de ez nagyon hangulatosnak tűnik!




Mass Effect és Plant vs Zombi.
Erre kíváncsi leszek :D


Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3641
  • Aktivitás:
    10%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #8 Dátum: 2016. Április 16. 21:17:15 »


Na, végigjátszottam - így már hozzá tudok szólni a témához. A progi összes része megjelent már, ahogy a fordítás is. Eleinte kissé tartottam tőle, hogy egy iskolai közegben játszódó kalandjátékból mit lehet kihozni. Elárulom, hogy sokat.  Az irányítás egyszerű és letisztult, a játékmenet viszont teljességgel szokatlan volt számomra. Először is az, hogy nincs külön mentés, csak automatikus. Így a fordulópontnak tűnő eseményeknél nem lehet bebiztosítani magunkat - de ez nem véletlen. Ugyanis az interakciók utolsó kb. 30 másodpercét vissza tudjuk pörgetni, hogy másképp, és újra megpróbálhassuk megoldani a feladatot - s főhősnőnk emlékszik az előző próbálkozás során szerzett tapasztalataira. Ez egy beszélgetés esetén azt jelenti, hogy az összes opciót végigpróbálhatjuk, és a legszimpatikusabb megoldással fejezhetjük be. Egy másik, konkrét példa: ha levered a lakatot, és a szekrényből kiveszed a dossziét, hogy elolvasd, utána visszapörgetve az időt ismét a lakattal zárt szekrény előtt ácsorogsz, de az általad irányított lány már tudja, hogy mi van a dossziéban anélkül, hogy a kutakodásoddal nyomot hagytál volna.
Ha valaki látta a Pillangó-hatás című filmet, akkor sejtheti, hogy a játék feltehetőleg merített belőle.
A játékmenet újdonsága pont ebből fakad - a helyszínek egymás után, sorban következnek, és szabadon nem át és vissza járhatóak - mivel a játék egy történetet mesél el. Ez így rosszul hangzik, de higgyétek el, az időmanipuláció miatt így is lesz min töprengeni. Konkrét "invertory" nincs, mert nincs rá szükség - mivel minden helyszín tartalmazza azt, ami a továbbjutáshoz szükséges. A többi játéknál megszokott tárgykombinálás helyett itt azt kell főleg mérlegelni, hogy milyen döntést hozol meg - mert a játék későbbi részében ezek befolyásolják a beszélgetéseket, sőt a felmerülő események kezelésének módját / kimenetelét is. A játék megjelenésére nem lehet panasz - ha hozzászokunk az elsőre kissé fura fény és textúrázáson, koherens, és szép végeredményt kapunk, ami nagyban megy a játék hangulatához. S ha már itt tartunk - a történetet én a dráma kategóriába sorolnám - igencsak mély kérdéseket feszeget, és mutat be - ami miatt nem sorolnám a könnyed szórakozás műfajába. A történet ennek ellenére szerintem kellőképpen érdekes és fordulatos  volt - pláne a vége fele, ahogy kibontakoznak az események. A rá kiadott pénzt számomra megérte - mert ezt a játékot biztos, hogy emlegetni fogom.
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Cyrgaan KheaLorn

  • Nemeskyr kardforgató
  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 858
  • Aktivitás:
    1%
  • Karma 0
  • A hóhajú erioni
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #9 Dátum: 2016. Április 18. 19:50:14 »
A múltkorában figyeltem fel egy régi nagy kedvencem következő részére, ez pedig a



Az előző rész, a Deus Ex: Human Revolution számomra az Assassin's Creed II mellett a legnagyobb játékélményt nyújtó alkotás volt, amivel valaha játszottam, és most érkezik a második rész. Mondhatni ennek a játéknak köszönhetően kezdtem el érdeklődni a Shadowrun és Cyberpunk játékok iránt.
Bár tartok tőle, hogy videókártya-cserére szükségem lesz, hogy játszhassak, de ezt a befektetést szerintem simán meg fogja érni.

A PCguru-s kritika itt olvasható.

Az angol cikk a wikipediában pedig itt
"A férfit csak ezután vettem észre. Igazi ragadozó volt: hószínű, vállig omló sörény, markáns, óarany árnyalatú, kyr vonású arc, a szeme pedig... förgeteg-szürke, mint vihar után a hajnali ég. Egy tisztavérű kyr."

Alan O'Connor - A Halál hét arca

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2223
  • Aktivitás:
    8%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #10 Dátum: 2016. Április 24. 14:21:24 »


FREEBLADE

Telefonra vagy tablet-re egyszerű kikapcsolódásként azoknak akik kedvelik a Warhammer 40.000 gigagyakásait, bennem az Apocalypse összecsapások emlékeit idézi, éljenek a titánok és szuper-hevy harcjárművek

Link: Warhammer 40,000: Freeblade

Faust

  • Vendég
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #11 Dátum: 2016. Április 24. 14:35:45 »
Ha már itt tartunk akkor:

Warhammer Battlefleet Gothic Armada




Pappskalle

  • Vendég
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #12 Dátum: 2016. December 02. 22:07:15 »
Huhúúú már alig várom, mivel a Dishonored 2 megérkezett:


Ezért már csak a Mass Effect: Andromedára várok:



Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #13 Dátum: 2017. Január 23. 19:26:20 »
Talán még vannak akik emlékeznek Micro Machines V3-ra (vagy korábbi részre-részekre) ami 1999-ben illetve előtte élte fénykorát.
A Codemasters cég úgy döntött, ideje, hogy felidézzék ezeket a remek pillanatokat és a mai technikát felhasználva újra elvarázsoljanak minket :)


Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok
« Válasz #14 Dátum: 2017. Január 23. 19:31:41 »
Egy másik nagy kedvenc amit egykor csak emulator-ral lehetett játszani, most PC-re is elérhető lesz
Alig várom, hogy néhány karaktert összepárosítsak :)