Szerző Téma: Családban marad - Ördögi szerencse  (Megtekintve 2808 alkalommal)

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3638
  • Aktivitás:
    9%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #15 Dátum: 2016. Szeptember 16. 19:55:23 »
Sebzés tőrrel:
Erő:   3
Őserő: 1
tőr: +1
+siker: 2

sebzés:
Próbadobás 7d10: ( 10,+1,7,3,5,6,2,1 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3638
  • Aktivitás:
    9%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #16 Dátum: 2016. Szeptember 16. 19:57:38 »
a bestia féken tartására...
Önuralom:   3

Próbadobás 3d10: ( 7,8,1 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3638
  • Aktivitás:
    9%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #17 Dátum: 2016. Szeptember 16. 20:04:11 »
Morgan a 3. körben - feltehetőleg mellé kaszál :)

KÉ:
Érzékek:   4
Ügyesség:   2
Dobás 1d10+6: ( 6 )+6: Össz = 12

Támadás
Ügyesség:   2
Közelharc:   1
Próbadobás 3d10: ( 9,7,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker

sebtűrés
Próbadobás 4d10: ( 10,+4,4,3,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3638
  • Aktivitás:
    9%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #18 Dátum: 2016. Szeptember 16. 20:05:22 »
Sebzés tőrrel:
Erő:   3
Őserő: 1
tőr: +1
+siker: 2

Próbadobás 7d10: ( 4,1,8,5,7,8,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 635
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #19 Dátum: 2016. Szeptember 20. 15:37:06 »
Nah, vajon emlékszem a dobáskódokra? 8)

Kezdeményezés:
Ügyesség: 3
Érzék: 3

Dobás 1d10+6: ( 2 )+6: Össz = 8

Kitérés, ha kell:
Ügyesség: 3
Kitérés: 2

Próbadobás 5d10: ( 10,+4,7,5,1,8 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker

Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 635
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #20 Dátum: 2016. November 07. 16:08:18 »
Ha ez így megfelel, akkor az alábbi dobásokat használnám, hogy ne menjenek kárba. A kézitusám pont annyi, mint a kitérésem, így a támadásra jó lesz az eredetileg védekezésnek szánt dobás. 8)

Kezdeményezés: 8

Támadás: 2 siker

Sebzés: 3(erő)+1(karmok)+1 automatikus (őserő)

Próbadobás 4d10: ( 2,7,5,8 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker +1 siker őserőből

Ha nincs, vagy nem sikerül Mo kitérése, akkor még 1 kockányi sebzés átcsúszik, ezt külön dobom.

Próbadobás 1d10: ( 2 ): Célszám: 6. Eredmény: 0 Siker

Nem elérhető Alaric

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #21 Dátum: 2016. November 20. 13:42:07 »
Reálisan a két matróz utoljára üt, úgyhogy nekik nem dobok kezdeményezést. Egyikükben sem tudatosul, hogy karmok nőttek ki belőled, számukra ez olyan, mintha kést húztál volna elő a ruhaujjadból. Maximum a következő körben ha megdobom az intelligencia-dobást. Szóval az első körben senki nem menekül. Mo pedig a jobb karodra üt a térded helyett, hogy elejtsd a "kést".

Mo kezdeményezése: Ügyesség (2) + Érzék (3) = 5

Dobás 1d10+5: ( 3 )+5: Össz = 8

Támadása: Ügyesség (2) + Közelharc (3) = 5, célszám 7 célzott támadás miatt

:dicer 5d10, 7:
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."

Nem elérhető Alaric

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #22 Dátum: 2016. November 20. 13:45:44 »
...

Próbadobás 5d10: ( 6,9,5,6,8 ): Célszám: 7. Eredmény: 2 Siker
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."

Nem elérhető Alaric

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #23 Dátum: 2016. November 20. 13:47:48 »
Mo sebzése:

Erő (4) + Baseball ütő (1) + Átvitt sikerek (1) + Célzott támadás (1) = 7

Próbadobás 7d10: ( 2,9,2,1,1,3,4 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Balsiker
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."

Nem elérhető Alaric

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #24 Dátum: 2016. November 20. 13:54:13 »
A két matróz is üt, az egyik egy sörös üveggel (első támadása halálos, aztán használhatatlan), a másik ököllel. Mivel két ellenfél jön, azért +1 célszámot kapsz a túlerő miatt védekezéshez és támadáshoz egyaránt.

Matróz 1. támadása

Ügyesség (2) + Közelharc (2) = 4

Próbadobás 4d10: ( 10,+7,8,5,4 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker

Matróz 2. támadása

Ügyesség (2) + Kézitusa (3) = 5

Próbadobás 5d10: ( 7,8,2,7,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."

Nem elérhető Alaric

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #25 Dátum: 2016. November 20. 13:56:51 »
Matróz 1. sebzése (halálos)

Erő (4) + Sörös üveg (1) + Átvitt sikerek (1) (mivel nincs speckója) = 6

Próbadobás 6d10: ( 5,9,4,3,6,10+3, ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker

Matróz 2. sebzése

Erő (4) + Átvitt sikerek (2) = 6

Próbadobás 6d10: ( 3,4,10,+4,6,8,2 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."

Nem elérhető Alaric

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #26 Dátum: 2016. November 20. 13:59:31 »
Intelligencia-próba a srácoknak: (Ha megvan, akkor dobok bátorságot nekik, ha nincs, akkor nem tudatosul bennük a karmok jelenléte)

Mo:

Próbadobás 2d10: ( 7,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker

Matróz 1.

Próbadobás 2d10: ( 6,9 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker

Matróc 2.

Próbadobás 2d10: ( 2,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 0 Siker
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."

Nem elérhető Alaric

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #27 Dátum: 2016. November 20. 14:04:21 »
Bátorság-dobás: (Ha nincs meg, akkor menekülnek, ha meg van, akkor a cselekedetedtől függ a reakció)

Mo bátorsága:

Próbadobás 4d10: ( 5,4,5,1 ): Célszám: 8. Eredmény: 1 Balsiker

Matróz 1. bátorsága:

Próbadobás 4d10: ( 8,10,+4,10,+3,6 ): Célszám: 8. Eredmény: 3 Siker
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."

Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 635
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #28 Dátum: 2016. November 20. 18:35:46 »
Sebtűrések

Állóképesség (3) + Szívósság (2) = 5 kocka

Matróz 1. 3 sikere ellen:

Próbadobás 5d10: ( 9,9,8,6,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 5 Siker

Matróz2. 3 sikere ellen (a becsúszó sebzést felezem a zúzódás miatt):

Próbadobás 5d10: ( 10,+9,8,1,5,2 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker

Nem elérhető Alaric

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Családban marad - Ördögi szerencse
« Válasz #29 Dátum: 2016. November 20. 21:33:02 »
The Irish Pub (Prince)

2. kör kezdeményezések

Mo:

Ügyesség (2) + Érzék (3) - Sérült (1) = 4

Dobás 1d10+4: ( 5 )+4: Össz = 9

Matróz 1.

Ügyesség (2) + Érzék (2) = 4

Dobás 1d10+4: ( 8 )+4: Össz = 12

Matróz 2.

Ügyesség (2) + Érzék (2) = 4

Dobás 1d10+4: ( 1 )+4: Össz = 5
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."