Szerző Téma: A kalandozók  (Megtekintve 890 alkalommal)

Nem elérhető wolftern

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
A kalandozók
« Dátum: 2019. November 16. 07:11:25 »
Ide kerülnek a játékosok karakterei:


A koncepcióhoz:
Helyszín: Abaszisz, a dul Mordak birtok/tartomány/provincia -Rak Narval

Időpont: P.sz.3701

Kaszt: bármi elfogadott, kivéve az NJK-s fajok és kasztok > fehérork, gyíklény, aquírokon, kyr pusztító, Rehynn, stb

Előtörténet: Ha nem megy az összefüggő történetalkotás, van 1 kérdéssor, legalább az első 10-12-re válaszoljatok. Ne egy 2 soros mondathalmazt kapjak.

Varázstárgy: aki ismeri az ETK-t onnan jöhet egyetlen tárgy... persze értelmes magyarázattal kiegészítve: hogyan,miért kapta/szerezte.
Ha nem ismerős, akkor max 50 arany értékig lehet elmenni. Az ereklye 50Mp tartalmazhat, fejenként egy lehet nálatok.



Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 635
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:A kalandozók
« Válasz #1 Dátum: 2019. November 27. 10:01:46 »

Név: Dirin Nuro
Faj: ember
Nem: férfi
Kaszt: Harcos
Vallás: Antoh
Jellem: Rend-Halál
Születési hely: Abaszisz / Tengermellék
Iskola: Abasziszi Falanxharcos

Szint: 4.
TP: 601
TP a köv. szinthez: 400

Tulajdonságok
Alap+Módosító=Teljes érték

Erő: 15+2=17
Gyorsaság: 14+1=15
Ügyesség: 14+0=14
Állóképesség: 14+0=14
Egészség: 15+0=15
Karizma: 12+0=12
Inteligencia: 12+0=12
Akaraterő: 13+0=13
Asztrál: 12+0=12
Érzékelés: 14+1=15

Sebzés járulék: +2

KAP
Háttérre költött: 4
Szintenként osztható: 46

Háttér / KAP

Iskola (Abasziszi Falanxharcos) / 4

KAP elosztás 1-4. TSZ

12 HM – 24 KAP
6 Fp – 6 KAP
16 Kp – 16 KAP

Pszi
Iskola típusa: -
Használat foka: 0.
Pszi képzettségből: 0
KAP-ból vásárolt: 0

Max pszi pont: 0
Akt pszi pont: 0

Mágiaellenállás
Asztrál / Mentál
Tudatalatti: 12 / 13
Háttér: 0 / 0
Hit: 0 / 0
Statikus pszi: 0 / 0
Dinamikus pszi: 0 / 0
Mágikus: 0 / 0
Teljes ME: 12 / 13

Kegy
Vallásism. Képzettség szintje: 1.
Ebből származó Kegy pont: 0
KAP-ból vásárolt: 0
Max Kegy pont: 0
Akt Kegy pont: 0

Mana
Magas- vagy tapasztalati mágia képz.szintje: 0. fok
Ebből származó Mana pont: 0
KAP-ból vásárolt: 0
Max Mana pont: 0
Akt Mana pont: 0

Képzettségek
Kultúra (aszisz) 3.fok
Nyelvtudás (aszisz) 3.fok
Helyismeret (Cetiehir) 3.fok

Esés 34%
Fájdalomtűrés 3.fok (+3kp)
Lándzsa 4.fok   (+13kp)   /+1 erő/
Nyeles fegyverek 2.fok
Rövidkard 4.fok   (+18kp)   /+1 gyorsaság/
Egykezes kardok 2.fok
Fegyverismeret 2.fok
Futás 2.fok
Harctéri gyakorlat 4.fok   (+18kp)   /+1 érzékelés/
Pajzshasználat 3.fok
Pusztakezes harc (ökölharc) 3.fok   (+3 kp)
Taktika 3.fok   /abasziszi hármas, pajzsfal, sün, tiadlani kettős, Terkinior-féle lándzsahasználat/
Úszás 2.fok
Vértviselet 4.fok   (+8kp)   /+1erő/

Nyelvtudás (toroni) 2.fok   (3kp)
Nyelvtudás (erv) 2.fok   (3kp)
Szerencsejáték 1.fok (1kp)
Vallásismeret (pyarroni) 1.fok (1kp)
Vallásismeret (kyr) 1.fok (1kp)
Heraldika 1.fok (1kp)
Szexuális kultúra 2.fok (3kp)

Vásárolt Kp: 64+12(int)
Összes Kp: 76
Aktuális KP: 0

Életerő
Max ÉP: 15
Akt Ép: 12

Alap FP: 27
Vásárolt FP: 24
Képzettségből származó Fp: 4
Max FP: 55
Akt FP: 36

Harcértékek

Harcértékmódosító
Alap / HM / Teljes

KÉ: 30 . 4x2 . 38
TÉ: 46 . 4x6 . 70
VÉ: 89 . 5+3x6 . 112
CÉ: 29 . 0 . 29
Összesen vásárolt: 48

Lándzsa (használat 4.fok, Lefegyverzés -30TÉ, Fegyvertörés -30TÉ, Átütés -2 SFÉ)

Sebesség: 5
KÉ: 56
TÉ: 95
VÉ: 135   (+35 közepes pajzs)
CÉ: 54
Sebzés: 2k6+4

44MP-s abbitacél Rövidkard (használat 4.fok, Fegyvertörés -30TÉ, Átütés -2 SFÉ)

Sebesség: 5
KÉ: 55
TÉ: 95
VÉ: 135   (+35 közepes pajzs)
Sebzés: 1k10+4

Puszta kéz (használat 3.fok)
Sebesség: 3
KÉ: 40
TÉ: 75
VÉ: 117
Sebzés: 1k6+2

Páncél: Ezüsttel futtatott pikkelyvért (vértviselet 4.fok)
SFÉ: 3 -> 5
MGT: -2 -> 0

Pajzs: Abbitacél közepes pajzs (pajzshasználat 3.fok)
VÉ: +35
Sebzés: 1k6+2
MGT: -1 -> 0

Varázstárgyak
44 MP-s abbitacél rövidkard

Felszerelés
Ruha, 2 váltás, hátizsákban
Fáklya, 2, hátizsákban
Gyertya, 5, hátizsákban
Kardhüvely, 1, övön
Kova és acél, 1, övtáskában
Kötél, 20m, hátizsákon
Mászóvas, 1, kötél végén
Kréta, 5, övtáskában
Kulacs(1l), 1, hátizsákban
Erős pálinka, 1l, kulacsban
Síp, 1, övtáskában
Fémtükör, 1, hátizsákban
Takaró, 2, hátizsákban
Tapló, 5, hátizsákban
Viaszosvászon, 2 rőf, hátizsákban
Vizestömlő (5l), 1, hátizsákon
Zsák, 5, hátizsákban
Nagy hátizsák, 1, háton
Övtáska, 1, övön
Erszény, 1, övtáskában
Szárított élelem, 5 nap, zsákban

Vagyon
Arany: 7
Ezüst: 8 ->10
Réz: 15 -> 9
Drágakő:
Egyéb:

Hátas
-

Kinézet
Markáns, mondhatni baltaarcú férfiember, asziszokra nem jellemző módon egyenesszálú, világosbarna hajjal és szürke szemekkel. Termete inkább atletikus, mintsem tagbaszakadt. Magassága sem emeli ki a tömegből a maga 170-175 centijével. Bőre napszítta, kérges a hosszú évek hadakozásainak és tábori körülményeinek köszönhetően.
Általában a praktikum vezérli ruhaválasztását, mintsem bármiféle stílus vagy divat. Erős bőrcsizma, zöld posztónadrággal és egy kissé kopott, de jó állapotú bőrmellénnyel, alatta vörös ing E felett viseli ezüsttel futtatott pikkelyvértjét. Sisakját az övére fűzve hordja magával és csak vész esetén teszi fejére. Egyetlen ékszere a nyaká körbefutó arany kagylólánc.
Kardját hüvelyével széles bőrövére fűzi Pajzsát bőrszíjjal a hátán átvetve hordja.

Jellemvonások
Az, aminek lennie kell: harci kutya. Egyenes, kitartó, bár faragatlan és durva. Ha kell hezitálás és könyörület nélkül öl. Azonban nem célja a gyilkolás és nem öl szórakozásból.
A "békés mindennapokban" inkább derűs apátiával szemléli a világot és igyekszik élvezni az élet apró örömeit.

Előtörténet
Kis pöcsös koromban nem volt egyszerű az élet. Apám a vén Karnelian egyik szövetkereskedője volt, aki sokat utazgatott és mikor otthon volt, akkor sem volt valami szívélyes harmadszülött fiával. Ez persze annak is betudható, hogy népes kis fészekaljunkból - 7-en voltunk testvérek - csak engem vicceltek meg az istenek kese hajjal és fakó szemekkel. A hat sötét-bodros fejű, barnaszemű poronty között eléggé különös színfolt voltam. Persze anyám, aki a háztartásbeliek dolgos életét élte, váltig állította, hogy sose hált mással és ezt nem is tudta megcáfolni az öregem. Pedig az ő istene lássa lelkét se időt, se fáradtságot nem sajnált asszonya hűtlenségének bizonyítására.
Node mindegy is. Amint tehettem és elég erősnek éreztem magam, hogy megemeljem a petrencésrudat, megszöktem az atyai házból. Nem kellett messzire menjek, hisz a kaszárnyába mindig kerestek szolgálókat, akik a háztáji alja munkát elvégzik. Innen pedig már egyenes út vezetett a kiképzésig, majd a szolgálatig a Hercegkapitány seregében. Sajnos vagy szerencsére elég sok rondaságot láttam ezekben az időkben ahhoz, hogy tudjam én nem kérek ebből. Mármint nem a katonáskodással volt itt a baj, hanem a vén Karnelian túlzott "Toron-szeretetével".
Így esett, hogy amikor a Vén Cet végre kilehellte a lelkét és az utódlás kérdése választást kínált minden tengermellékinek, elsőként álltam az ifjabb Karnelian, Calyd oldalára. Kemény harcok árán tudtuk visszahódítani saját szigetbirtokunk, de megtettük.
Majd nemsokára már egy új Zászlóháborúra készültünk. Ez sem telt fordulatok nélkül, hiszen generációk óta először - Sagrahas mezején, a dwoonok földjén - a kagylós lobogó a Vörös Hadurak oldalára állt és szembefordultunk a toroni kutyaütőkkel, akik pökhendien "elitharcosoknak" hívták magukat, de úgy tapostuk le őket, mint kalászost a megvadult csorda.
Ekkoriban történt, hogy a harcok elhúzódtával dorani varázslók is soraink közé keveredtek, megerősítendő a mágikus védelmünk. Mint minden jóravaló fegyverforgató, én is majd' berottyantottam a híres-hírhedt varázsló társaságában. Egyrészt tartottunk tőle, hogy mi lesz, ha mégse tudja megzabolázni az erőket, melyeket uralni akart. Másrészt abban teljesen biztosak voltunk, hogy az ellenségnek elsődleges célpotjai lesznek a ránk bízott kuruzslók.
Így is lett. Valahogy rajta ütöttek az osztagunkon a toroniak és nem sokon múlott, hogy célt érjenek. az utolsó latorral épp egyszerre döftük le egymást, így a varázsló helyett belém tört a pengéje. ... Az én pengém meg belé.
Bár elég sokat kihagytam a lábadozással az elkövetkezendő hetek harcaiból, ahogy visszatértem a haditáborba, felkeresett a varázsló, aki helyett a gyomorsebet kaptam. Hálája és megbecsülése jeléül újrakovácsoltatta a kardom és rúnákkal rótták tele, hogy megerősítsék a pengét. Azóta kissé jobban elviselem a varázslók társaságát, bár még mindig nem vagyok benne biztos, hogy nem-e jelentkezik majd egyszer, hogy mégiscsak kérne tőlem valamit az ajándékáért cserében.
A háború végeztével visszatértem az enyéimmel a Tengermellékre, de úgy éreztem, hogy még nincs itt az ideje, hogy letelepedjek és asszonyt, meg purgyékat vegyek a nyakamba. Így egyenlőre a szigetbirtokon szép számmal tenyésző kalandozók számát szaporítom és kardom áruba bocsátásából, vagy épp kíváncsiságból elkövetett kalandozásokból tartom el magam.

Nem elérhető Cyrgaan KheaLorn

  • Nemeskyr kardforgató
  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 858
  • Aktivitás:
    1%
  • Karma 0
  • A hóhajú erioni
Re:A kalandozók
« Válasz #2 Dátum: 2019. December 07. 16:53:11 »

Név: Atlar DiNael (Atlar Dӱadsan-on Kryel)
Faj: Kyr származék
Rassz: Kevert
Nem: Férfi
Kor: 47 év
Származás: Cjelmar városa, Kharyn-Karn, Toron
Kaszt: Tolvaj
Vallás: -
Iskola: Gilron Mérnökeinek Rendje, Kahre / Aranyművesek klán, Erion
Jellem: Káosz

Előtörténet:
Atlar Dӱadsan-on Kryel a Császári Korona 3482. esztendejében, Morgena második, Pókok havának 7. napján született Toron Birodalom Kharyn-karn tartományában, a méltán híres Cjelmar városában – e dátum az északi történetírók számára a 3651. évet jelenti. Családjában második fiú, de negyedik gyermek, atyja, Dӱadsan Mantlin-on Kryel azok közé az újkyr bárók közé tartozott, akik gyorsan és magasra emelkedtek a ranglétrán a hirtelen megszaporodó családi vagyonnak köszönhetően. Azonban a siker Toronban sokakat meggondolatlan cselekedetekre sarkall, és ez nem volt másképpen a Kryel-ház fejével sem. Akkoriban a tartomány regitori városában kisebb politikai csatározások voltak, amit a Sóvetők rontásérseke robbantott ki ügyeskedésével a helyi nemesi házak között. Végül a helyi Házak két pártra szakadtak, és Dӱadsan rosszul választott oldalt – egy pár gyenge pillanatig elhitte, hogy Tharr kedvére való lenne, ha a Dailadok helyett egy másik Ház gyakorolná a Regitor Imperialis hatalmát. Természetesen csak néhány botor elme képzelgése volt, hogy komolyan meg lehetne rengetni Kharyn-karn egyik leghatalmasabb családjának hatalmát, így azt a néhány nemest, aki ellenállt, badr’cyah-ra, szertartásos torokmetszésre szólították fel, családjukat pedig száműzték a birodalomból.
Atlar – aki ötesztendős volt ekkor – és testvérei hamarosan egy aszisz szkoggon találták magukat, a családhoz hű egyik pietor kíséretében, mivel anyjuk hűségesen követte férjurát a Kárpiton túlra.
Narvanban kötöttek ki, a Karneválról híres városban, ahol azonban sorsuk hamarosan más fordulatot vett, mint azt feltétlenül szerették volna. Nemigen tudtak boldogulni kitagadott kyr nemesekként a déli part városaiban – a legidősebb lány ugyan hamar férjhez ment egy yankari ifjúhoz, három fiatalabb testvére azonban megszenvedte a nélkülözést. Bátyja, a másodszülött Hiran szervezete elvesztette a csatát a bensőjében lappangó kórsággal szemben, és két évvel később elhunyt. Atlar és mellette maradt nővére a helyi utcagyerekek, később tolvajklánok berkeiben találtak menedéket, ahol a származásuk nemigen nyomott semmit a latban. Később, amikor nővére – Valina – elhagyta a várost, és egy ismeretlen nő oldalán Livinába utazott, Atlar is úgy döntött, ideje maga mögött hagyni a hálátlan várost, amit nem is kedvelt különösebben. Kisebb-nagyobb szívességek és üzletek árán Ifinbe utazott, ahol egy időre letelepedett, „köszönhetően” a Láncbarátok áldatlan tevékenységének. Végül a szerencse összehozta egy különös férfival, aki Gianagból származott. E férfiú, Impius Mac-Lier, aki Gilronnak, a mesterségek pyarroni patrónusának papja volt – igaz, mint később kiderült, a szakadárnak mondott kahrei ágból –, és igazi gianagiként nemigen szenvedhette a rabszolgaságot, amikor megismerte a fiú helyzetét, megszabadította a fogságából.
Újabb utazás következett Atlar életében, ezúttal a messzi Észak, Kahre fantasztikus városa volt a cél az erv férfi oldalán. Tizenhárom esztendős volt ekkor.
Az elkövetkezendő huszonöt évet a Mérnökök között töltötte, Gilron felszentelt papjai között. Mindig is szívesen alkotott, amióta tulajdonképpen a maga ura volt, érdekelték a zárak, csapdák, és ezen vágyainak könnyedén hódolhatott a híres városban. Éveken keresztül a bütykölés, az apróbb és a nagyobb mechanikus szerkezetek kötötték le, segédként dolgozott több pap műhelyében is, mielőtt huszonnyolc évesen évesen jelentkezett volna a papnövendékek közé. Azonban Gilron áldása nem pihent rajta, így hamar eltanácsolták – hatalmas pofon volt ez számára. Dühödt elszántsággal vetette bele magát a munkába és a tanulásba – ha az istenségnek nincs szüksége rá, mint papra, majd a világnak szüksége lesz, mint mérnökre. A kísérletezés, próbálkozás időszaka volt ez, páratlan szellemi képességei és kézügyessége alapján bárki megmondta volna, hogy nagyra hivatott. Ereiben a calowyni ősök vére zubogott, egyrészt táplálva tudásszomját, másrészről viszont gőgjét és büszkeségét érlelve. Épp ezért egyre jobban bosszantotta a tudat, hogy kudarcot vallott. Tudta, hogy több ideje van, mint egy átlagos ynevi halandónak – nem sürgetett hát semmit, hanem alaposan, minden részletre kiterjedően sajátította el mindazt, ami felé érdeklődése fordult. Azonban amikor elkezdték a növények, majd nem sokkal később a mérgek és alkimista keverékek érdekelni, a kahrei mérnökök ferde szemmel kezdték nézni a ténykedését. Ő mindig irigységként értékelte ezt, bár valóban elég veszélyes dolgokkal próbálkozott – addig-addig, hogy sikerült a levegőbe repíteni egy egész műhelyt, és mivel a robbanásban egy papsegéd életét vesztette, fejvesztés terhe mellett rövid úton száműzték Kahre városából.
Ott állt, harmincnyolc esztendősen, számos ismerettel, de kevés gyakorlati tapasztalattal a tarsolyában, meg persze néhány jelentősebb értékű tárggyal, amiket meglovasított, mielőtt kiutasították. Úgy döntött, elege van Északból, mert nem kívánt az északi hercegségekben szerencsét próbálni, Toron és a Quiron-tenger déli partja egyszer már cserbenhagyta, így nyugatra indult, a Riegoy Államokba, majd onnan, a Doardon lábánál fekvő Up-Umbar városából – miután pénzzé tette néhány ingóságát és tudását – egy kereskedőhajón Erionba ment.
Egy hónapnyi utazás után érkezett meg a Kalandozók Városába, amit rég nem látott ismerősként üdvözölt, pedig soha korábban nem járt még itt. Mégis ismerősnek tűnt, és úgy érezte, ezúttal megtalálta a számítását. Eltelt pár mozgalmas és verésekkel, fenyegetésekkel teli hét, mire az egyik helyi tolvajklán, a Kobráknak alárendelt Aranyművesek a soraikba fogadták. Már meglevő ismereteit, képességeit tisztelték a tolvajok, és hamarosan az egyik legjobb hamisító lett közöttük – és bár sokszor volt munkája, ami lekötötte az idejét, nem hanyagolta el korábbi tanulmányait és időtöltéseit sem. Egy idős boszorkánymester segítségével elmélyedt a mérgek tudományában, és saját mechanikai ismereteit is továbbfejlesztette. Gyakran járt csempészkörutakon, sötét alakokkal üzletelt, hogy beszerezze mindazt, amire szüksége van – kíméletlenül kihasználta a klánja adta lehetőségeket, cserébe mindig tökéletes munkát végzett nekik.
Nyolc esztendőt töltött Godora Ékkövének utcáin, és közben számos dolgot megtanult, megtapasztalt – minden hájjal megkent, ravasz, az élet adta lehetőségeit gátlástalanul kihasználó fickó lett belőle, és nagyon jól érezte magát ebben a szerepben. Végül azonban ráunt városi életének egyhangúságára – bár ez furán hangozhat –, távoli tájakra, számára idáig ismeretlen helyekre vágyott, ahol tovább szélesítheti tudását. Egy nap összepakolt, és bejelentette távozási szándékát, amit nem kis meglepetésre a klánvezér különösebb vita nélkül jóváhagyott – igaz, néhány jelentősebb értékű szerződést és ingóságot hagyott hátra, érveit alátámasztandó.
Szabaddá válván először a Városállamokba utazott, majd a Dzsad Államalakulatokba, ahol azonban a háború pusztítása fogadta, amit nem kedvelt különösebben. A térkapuhálózatot kihasználva újfent Északra ment, mert tulajdonképpen már elfelejtette mindazt, ami miatt egykor maga mögött hagyta ezt a vidéket. Egy darabig Erigowban tevékenykedett, majd előbb a Sinemosi Ligában, majd Alidaxban, pár hónappal később a Pentádban, végül Abasziszban bukkant fel. Az eltelt két esztendő alatt gyakorlatilag csak akasztott ember nem volt – szerencsére –, de szerepelt, mint vajákos az erigowi nemesi udvarokban, mint szerető a sinemosi Hesterdam városában, majd, mint méregkeverő Alidaxban, s végül, mint bérgyilkos Daerimben és Abasziszban. Az elmúlt napokban egy korábbról ismert talavrai felhajtó azonban elültette a bogarat a fülében, miszerint egy olyan feladatot tudna szerezni, ami nem csak vagyonnal, de újfajta tapasztalatokkal is kecsegtet…


Kinézet:
1 láb 80 hüvelyk körüli magasságú, vállas, de vékony férfi – inkább szálkásnak, szíjas izomzatúnak tűnik, mintsem afféle tűbe fűzhető, esetlen ficsúrnak. Vonásai egyértelműen a kyr ősöket idézik, hideg kék szeme, ezüstfehér haja és – ha meghagyja – szakálla is a calowyni vért jelzik. Bőre enyhén kreolos, arca nemes metszésű, az ellenkező nem tagjainak szívét gyakorta megdobogtatja, különösen, ha ez is a célja. Szája sarkában gyakorta játszik afféle félmosoly. Bal arcfelén egy vékony heg, egy régi sebesülés emléke látható, azonban ez csak kiemeli csibészes jóképűségét. Jobb kisujján pecsétgyűrű, csuklóján bőrből készült karkötők. Testén több helyütt is tetoválásokat visel.
Ruházata általában egyszerre a praktikum és a jó kinézet és minőség kritériumainak is igyekszik megfelelni. Az Istenek kegyéből nemigen van olyan ruhadarab, ami ne állna jól neki – talán csak a kötél a nyaka körül, ahogy mondani szokták. Utazáskor magas szárú bőrcsizmát, bőrből készült nadrágot visel, melyet bőr övvel rögzít a derekán. Felette álló nyakú, fehér nemesi inget hord illetve pirosas bőrzekét. Derekán széles fegyveröv, melyre egy keskeny, nem túl hosszú pengéjű hárítótőrt csatol, hátul a dereka táján és oldalt is lapos dobótőrök. Combjaira rögzítve nyílpuska lövedékekkel teli puzdrák (a balon a sima, a jobbon az üreges vesszőknek), nyílpuskája ilyenkor általában a hátán kap helyet, a személyes holmiját tartalmazó bőrtáska mellett. Ruházata fölé magas nyakú, hosszú bőrkabátot vesz.
A másik öltözéke fekete darabokból áll – csizma, ing, csuklyás köpönyeg, amelyekhez speciálisan kiképzett, saját magára alakíttatott nadrág és mellény egészítenek ki.


Jellemrajz:

A kyr vér hagyatéka nem csak kinézetén, hanem jellemvonásain is megfigyelhető.
Módfelett büszke, nem is annyira nemesi származására – hiszen ugye az kevéssé befolyásolta az életét –, sokkal inkább mindarra, amit elért az életben. Egy kissé rátarti, gőgös, hajlamos lenézni azokat, akik rosszabbul végzi a feladatát – ezt persze meglehetősen szubjektív módon ítéli meg. Ugyanakkor nem befolyásolja a társadalmi rang – egy kiváló földművest képes megbecsülni, míg egy rossz uralkodót hűvös gőggel kezel.
Önfejű, makacs – ha akadály kerül az útjába, hajlamos „bekeményedni” és már csak azért is keresztüljutni rajta.
Saját szabadságára kényes – mind szellemi, mind fizikai értelemben – és komoly ellenállásra számíthat, aki megpróbál uralkodni felette.
Intelligens, okos, ez gyakorta táplálja is gőgjét – tisztában van a tudása mennyiségével és az ebből fakadó hatalommal, és erre hajlamos is emlékeztetni a környezetét.
Magányos típus, aki mindent egyedül is megold, és nem kér mások okoskodásából vagy használhatatlan segítségéből.
Ritkán felül tud kerekedni jellemhibáin, és barátkozni, megbecsülni másokat, bocsánatot kérni.
Maximalista, olykor türelmetlen és lobbanékony.
Általában jó beszélgetőpartner, de olykor hűvös és távolságtartó.
Világlátott, sokat tapasztalt.
Nem kifejezetten segítőkész, úgy általánosságban sokkal inkább számító, a maga előrehaladását kereső egyén, mintsem csapatjátékos – persze, ha megerőlteti magát, sokféle szerepet képes eljátszani.
Akik kivívták a megbecsülését, azokkal normálisan is tud viselkedni.
A gyengébbik nem tagjaihoz érdekes a viszonya – kedveli a test örömeit, és jó szerető, de a legtöbb nőre mint afféle „tárgyra” tekint, akiket általában csak kihasznál. Azok a nők azonban, akik mások, mint az átlag – elsősorban a szép, csípős nyelvű, kemény amazonok – igazi úrra találhatnak benne, még akár a kyr nemesi udvarokban is képes lenne megállni a helyét. És, bármennyire meglepő, ez részéről őszinte – akit a saját szintjén levőnek érez, azokkal ez az „énje” találkozik.
Az élet más örömeit, az alkoholt, a szerencsejátékot, a dohányt is kedveli, de általában mértéktartó e tekintetben.


Tapasztalati szint: 4.
Tapasztalati pont: 1000

Tulajdonságok:
Erő: 12
Gyorsaság: 15
Ügyesség: 16 (+1 Mechanika)
Állóképesség: 12
Egészség: 13
Karizma: 14
Intelligencia: 17 (+3 Számtan/mértan, Herbalizmus, Méregkeverés)
Akaraterő: 13
Asztrál: 12
Érzékelés: 16 (+1 Fegyverhasználat)

Háttér:
Iskola: Tolvaj (hamisító) – 6 KAP
Faj (kyr származék) – 1 KAP
Pszi érzékenység – 1 KAP

Szintenként: 42 KAP

1. szintre: 3 HM (6 pont) 36 Kp (36 pont)
2. szintre: 3 HM (6 pont) 4 Fp (4 pont) 32 Kp (32 pont)
3. szintre: 3 HM (6 pont) 36 Kp (36 pont)
4. szintre: 3 HM (6 pont) 2 Fp (2 pont) 34 Kp (34 pont)

Életerő:

ÉP: 12
FP: 32

Varázslás, Pszi és mágiaellenállás:

Kegy-pont: -
Mp: -

Pp: 17
AME: 12 (Asztr.) = 12
MME: 13 (Ake.) = 13

Harcértékek:
Fegyvertelen harcértékek (alap/HM (12)/fegyver nélkül):
KÉ: 31 / 3 / 34
TÉ: 43 / 0 / 43
VÉ: 101 / 3 / 104
CÉ: 32 / 6 / 38

Fegyveres harcértékek (kahrei nyílpuska / dobótőr / háromágú hárítótőr):
KÉ: 45 / 44 / 39
TÉ: - / - / 51
VÉ: 104 / 106 / 124 (+7 Akrobatika)
CÉ: 62 / 40 / -
Sebzés: 1-3k6 / 1k6 / 1k6+1
Időigény: 3-10 / 3 / 3

Képzettségek:
Fegyverhasználat (kahrei nyílpuska) – 4. fok (+18 Kp)
Hamisítás – 3. fok
Csomózás – 1. fok
Értékbecslés – 3. fok
Szakma (nyílpuska-műves) – 3. fok (+3 Kp)
Írás/olvasás – 3. fok
Mechanika – 4. fok (+18 Kp)
Számtan/mértan – 4. fok (+18 Kp)
Ékesszólás – 2. fok
Lélektan – 1. fok
Heraldika – 2. fok
Művészetek (rajzolás) – 2. fok
Akrobatika – 36% (+2 Kp)
Esés – 26%
Lopózás – 26%
Mászás – 32% (+2 Kp)
Rejtekhelykutatás – 10%
Rejtőzés – 36% (+2 Kp)
Zárnyitás – 36% (+2 Kp)
65 KP

Nyelvtudás (kyr-toroni) – 3. fok
Kultúra (toroni) – 3. fok
Helyismeret (Kharyn-Karn) – 3. fok

Fegyverhasználat (egykezes kardok) – 2. fok (5 Kp)
Fegyverhasználat (hajítófegyverek) – 1. fok (1 Kp)
Pajzshasználat – 1. fok (1 Kp)
Álcázás/álruha – 2. fok (3 Kp)
Méregkeverés/semlegesítés – 4. fok (20 Kp)
Szakma (óraműves) – 2. fok (3 Kp)
Alkímia – 3. fok (15 Kp)
Építészet – 1. fok (1 Kp)
Herbalizmus – 4. fok (21 Kp)
Kultúra (pyarroni, erv) – 2. fok (4 Kp)
Kultúra (aszisz) – 1. fok (1 Kp)
Művészetek (ének, zene, költészet) – 1. fok (3 Kp)
Nyelvtudás (közös) – 3. fok (5 Kp)
Nyelvtudás (erv, aszisz) – 2. fok (4 Kp)
Szexuális kultúra – 2. fok (2 Kp)
Színészet – 2. fok (5 Kp)
90 KP

KP: 155-155 = 0

Felszerelés:

Ruházat, külsőség:
Kinézetben leírt ruházat

Fegyverzet:
Szerelhető kahrei nyílpuska, egyedi lövedék 20, normál 20
Dobótőr x4
Háromágú hárítótőr

Hátizsákban:
Folyamatban...


Mechanikus találmányok, tárgyak:

Speciális kahrei nyílpuska: Saját kezűleg fejlesztett illetve átalakított darab, ami szét- és összeszerelhető alig pár kör alatt, így sokkal könnyebben elrejthető a kutató tekintetek elől. Szerelhető alkatrészei: tárak, válltámasz, felső hosszú szán, csiszolt üvegű céltávcső, rövidebb-hosszabb feszítőkar (megfelelő húrral).

Speciális vesszők: Üregesre alakított hegyű lövedék, amelybe 1 adagnyi méreg tölthető. A vessző becsapódásakor a mechanikus zárszerkezet kinyílik, és a véráramba engedi a mérget. Egyszer használhatóak.

Méreggömb: Spirális laprugóval időzíthető, fémből készült gömbök. Az ütőszeg elcsattanását és a komponensek keveredését lehet időzíteni 1-10 szegmens skálán. A félgömbökben kialakított vájatokon árad ki a légméreg, vagy a füstköd, ahogy a labda belsejében elkezd a gáz termelődni. Emiatt a termelődő füst nem csak szivárog, hanem úgy árad, mintha fújnák (5 adag méreg fér bele, ettől 1 kör alatt szabadul meg).

Nyílvető (saját tervezés): Alkarvédő belső felületébe egy rugós nyílvető van építve, ami egy apró vesszőt tud kilőni max. 10 láb távolságra. Gyakorlatilag egy miniatűr nyílpuska, a két irányba kifeszíthető karok (8-8 hüvelyk hosszúak) közötti feszülő huzalra illeszkedik a kiröppenő vessző. Egyszerre egy lövés lehetséges, de egy gyors mozdulattal újratölthető egy 3 apró vesszőt tartalmazó tárból. A megfeszített huzalt egy apró kallantyúval lehet beakasztani egy kapcsolóba. Ha a kapcsolót a „lövész” lenyomja, a szerkezet kiveti a nyilat. A nyílvessző 1k2-t sebez, a tényleges veszélyt azonban a hegyekre preparált méreg jelenti. Bő ujjú ruhába bújtatva könnyen elrejthető.

Lövészruha (nadrág és mellény): saját tervezésű ruhadarab, amely tele van – speciálisan kiképzett – zsebekkel, amelyek a fegyverzet egyes darabjaira, tárakra vannak méretezve és lerögzítve.

Világítógömb: Alkimista anyagokat tároló, sűrű fémhálóval merevített hólyag, amelyet ha összeráznak, akkor fertályóráig foszforeszkáló, zöldes fényt ad.

Mérgek:
Altató:
Ip-költség: 3 + 4 + 3 + 4 + 6 = 20
Típus: légi
Hatás: alvás / bódulat
Időtartam: közepes ideig hat (k6 óra)
Hatóidő: azonnali (k10 szegmens)
Szint: 2
Főbb összetevők: mirigyes varjúhal mérge (Quironeiában gyakori), csattanó maszlag
Megjegyzés: alkímiai anyagokkal keverve füstöt képez, ha levegővel érintkezik, labdába töltve

Kígyómarás:
Ip-költség: 2 + 2 + 4 + 2 + 9 = 19
Típus: fegyver
Hatás: fájdalom (4k6 Fp) / gyengeség (k6 perc)
Hatóidő: azonnali (k10 szegmens)
Időtartam: rövid (k6x10 perc)
Szint: 3
Főbb összetevők: közönséges érckobra mérge (északi erdőkben gyakori)
Megjegyzés: híg folyadék, speciálisan kialakított nyílvesszőt igényel

Skorpió:
Ip-költség: 2 + 2 + 3 + 1 + 12 = 20
Típus: fegyver
Hatás: fájdalom (4k6 Fp) / rosszullét (k6 kör)
Hatóidő: gyors (1k6 kör)
Időtartam: egyszeri
Szint: 4
Főbb összetevők: homoki skorpió mérge (száraz réteken gyakori), fekete üröm kivonat
Megjegyzés: zöldes, sűrű folyadék, fegyverekre jól kenhető

Rémálom:
Ip-költség: 4 + 2 + 3 + 2 + 9 = 20
Típus: több komponensű (fegyver / légi / étel)
Hatás: bódulat / rosszullét
Hatóidő: gyors (1k6 kör)
Időtartam: rövid (k6x10 perc)
Szint: 3
Főbb összetevők: árnika magőrlemény, halolaj, látnokzsálya-kivonat
Megjegyzés: fehéres por, fegyverre kenéshez oldani kell, de mérges gáz is készíthető belőle és elfogyasztva is kifejti a hatását; a bódulat során az áldozat félelmei erősödnek fel, illúziószerűen kínozva őt az időtartam alatt

Éber mozdulatlanság:
Ip-költség: 2 + 3 + 4 + 2 + 9 = 20
Típus: fegyver
Hatás: bénulás / görcs
Hatóidő: azonnali (k10 szegmens)
Időtartam: rövid ideig hat (k6x10 perc)
Szint: 3
Főbb összetevők: parti tüskés rája (aszisz partok mentén) mérge, nadragulyavirág-kivonat
Megjegyzés: sűrű, fekete massza, nyílhegyre ideális

Marionett:
Ip-költség: 1 + 3 + 3 + 2 + 9 = 18
Típus: étel/ital
Hatás: görcs / gyengeség (2k6 Fp elvesztésével együtt)
Hatóidő: gyors (1k6 kör)
Időtartam: rövid ideig (k6x10 perc)
Szint: 3
Főbb összetevők:
Megjegyzés: fegyverméregnek nem alkalmas, olajos érzetű, sárgás folyadék, hatására az áldozat báb módjára rángatózik, magatehetetlenül

Édes bosszú:
Ip-költség: 1 + 5 + 5 + 5 + 3 = 19 
Típus: étel/ital
Hatás: halál / ájulás
Hatóidő: lappangó
Időtartam: maradandó
Szint: 1
Főbb összetevők: bazsalikom-tinktúra, ricinusolaj, fehér galóca-kivonat
Megjegyzés: borzasztó keserű folyadék, ezért cukorral kell keverni, ami viszont azzal jár, hogy hamar az áldozat szervezetébe kell jutnia, másképp kicsapódnak a toxikus anyagok. A szexuális izgalom (valójában a hatására termelődő neurohormonok megnövekedett szintje) indítja be a hatását

Utolsó kenet:
Ip-költség: 5 + 5 + 2 + 5 + 3 = 20
Típus: kontakt
Hatás: halál / görcs
Hatóidő: lassú (2k6 óra)
Időtartam: maradandó
Szint: 1
Főbb összetevők: kőrisbogár-őrlemény, gyöngyvirág-kivonat
Megjegyzés: zöldes krém, nemi serkentőként gyorsan, méregként lassan hat, rendszeresen visszamaradó vesebajokat okoz akkor is, ha nem hal bele az áldozat

Ajzószerek:
Harci láz:
Ip-költség: 1 + 2 + 4 + 2 = 9x2 = 18
Típus: ital
Hatás: kábulat
Hatóidő: azonnali
Időtartam: rövid ideig hat (k6x10 perc)
Szint: 0
Főbb összetevők: csuklyás medúza (minden tengerben gyakori), útifű-kivonat
Megjegyzés: kábulat módosítói a harcértékekhez – különösen éles érzékek, lecsökkent reakcióidő a hatása, de utóbb fejfájást okoz. A speciális ellenméreg +4-et ad az egészségpróbához, emellett Atlar hozzá is van szokva (+2). Ennek ellenére, mivel néhányszor már megjárta, csak szükség esetén használja.

Fájdalomcsillapító:
Ip-költség: 1 + 2 + 4 + 2 = 9x2 = 18
Típus: ital
Hatás: fájdalom (4k6 Fp)
Hatóidő: azonnali (k10 szegmens)
Időtartam: rövid (k6x10 perc)
Szint: 0
Főbb összetevők: árvácska, pirosló hunyor, csalán

Óriáserő:
Ip-költség: 1 + 1 + 2 + 2 + 3 = 9x2 = 18
Típus: étel
Hatás: gyengeség / semmi
Hatóidő: gyors (k6 kör)
Időtartam: rövid (k6x10 perc)
Szint: 1
Főbb összetevők: tavaszi hérics és fekete üröm magkivonatai
Megjegyzés: cukorral kis bogyóvá olvasztható, gyengeség pozitív módosítói a fizikai tulajdonságokhoz, túl gyakori használata (két naponta 1-nél gyakoribb) nehezen múló ízületi fájdalmakat és állandó fáradtságérzetet okoz
"A férfit csak ezután vettem észre. Igazi ragadozó volt: hószínű, vállig omló sörény, markáns, óarany árnyalatú, kyr vonású arc, a szeme pedig... förgeteg-szürke, mint vihar után a hajnali ég. Egy tisztavérű kyr."

Alan O'Connor - A Halál hét arca

Nem elérhető Papa Ocha

  • True Nigga Spirit
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 191
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • Los Angelesi Voodoo Herceg
Re:A kalandozók
« Válasz #3 Dátum: 2019. December 08. 14:31:16 »

Aleister Hawlock


Erő   12   12
Gyorsaság   11   11
Ügyesség   12   12
Állóképesség   13   13
Egészség   16   16
Karizma   16   16
Intelligencia   18   18
Akaraterő   13   13
Asztrál   13   13
Érzékelés   13   13
KARAKTERALKOTÓ PONTOK (50)
Szintenként:   43   Maradt:   0

ELKÖLTÖTT PONTOK (172)
0 KÉ / 0 TÉ / 0 VÉ / 0 CÉ / 142 képzettség
4 Fp / 2 Pszi / 0 Kegy / 24 Mana / 0 tul.-ra

 
Háttér   Pont
Alkaszt   6
Faj   1
Mágikus fogékonyság (ingyenes)   1
Pszi érzékenység (ingyenes)   1
Vagyon (ingyenes)   1
Háttérre költött: 7 KAP |
 
ÉLETERŐ
Max. Ép:   16   Akt. Ép:   16
Max. Fp:   30   Akt. Fp:   30

 
Aleister Hawlock
Kaszt:   Boszorkánymester
Alkaszt:   Aszisz vérkelyhesek
Faj:   Kyr származék
Életkor:   35 év
Jellem:   Káosz
Vallás:   Ranagol( de nem mély hívő)
Szülőföld:   Abaszisz
Iskola:   Aszisz vérkelyhesei
TP:   601 TP
Köv. szint:   1001 TP
Köv. szinthez:   +400 TP
4. szint

 
PSZI PONTOK
Max. Pszi:   25   Akt. Pszi:   25

 MÁGIAELLENÁLLÁS
Típus   Asztrál   Mentál
Tudatalatti:   13   13
Háttér:   0   0
Hit:   0   0
Statikus pajzs:   0   0
Dinamikus pajzs:   0   0
Mágikus:   0   0
Összes:   13   13

 
MANA PONTOK
Max. Mana:   20   Akt. Mana:   20

PÉNZ
Arany:   27   Ezüst:   9   Réz:   50


 
Fegyver   Fok   Idő   KÉ   TÉ   VÉ   CÉ   Sebzés   STP   Spec.   Műveletek
ALAP HARCÉRTÉKEK   -   -   24   35   83   25   -   -   -   -
Hosszú bot   3   5   35   50   104   0   2k6   30   ✘✘✘   
Méregfog   2   3   29   43   85   0   1k6   20   ✘✘✘   
Vásárolt HM: 0 | Harctéri gyakorlatból: 0 / 0 elköltve


Képzettség   Kp   Fok   
Alkímia   0   3. fok   
Állatismeret (Lovak)   1   1. fok   
Démonológia   6   2. fok   
Élettan   5   3. fok   
Fegyverhasználat (Botok)   5   3. fok   
Helyismeret (saját)   0   3. fok   
Herbalizmus   0   3. fok   
Írás/olvasás   0   2. fok   
Kínzás   9   3. fok   
Kultúra (saját)   0   3. fok   
Legendaismeret   6   3. fok   
Lélektan   10   3. fok   
Lovaglás   1   1. fok   
Méregkeverés/seml.   0   3. fok   
Nekromancia   8   3. fok   
Nyelvtudás (Toron)   0   2. fok   
Nyelvtudás (Közös)   0   3. fok   
Ősi nyelv   14   3. fok   
Politika/diplomácia   0   3. fok   
Pszi (pyarroni) (Haszn. foka:) (+1 Asztrál)   23   4. fok    
Rúnamágia   14   3. fok   
Számtan/Mértan   0   3. fok   
Szerencsejáték   9   3. fok   
Szexuális kultúra   1   1. fok   
Színészet   10   3. fok   
Tapasztalati mágia (boszorkánymester) (+1 Intelligencia)   37   5. fok    
Történelem   0   3. fok   
Udvari etikett/intrika   0   3. fok   

Folyt köv.....
"The secret we should never let the gamemasters know is that they don't need any rules." ~ Gary Gygax