Szerző Téma: Csevegő  (Megtekintve 1000 alkalommal)

Nem elérhető Con Angilo Guerdo

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 639
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #30 Dátum: 2020. Január 24. 12:11:29 »
Hétvégétől újra vagyok. :)

Nem elérhető wolftern

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 628
  • Aktivitás:
    35%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #31 Dátum: 2020. Február 03. 19:39:05 »
Hello

Az 1,2,3 nem teljesen érthető, hogy a fáklya fények általi árnyék vetülés, vagy a "szörnyek" lennének. Ezért ahogy írtam oszlopba rendeződve mennénk be, (terveim szerint, hacsak CON nem javasol mást) s ha azok a szörnyek akkor a oszlopunk neki megy, de csak Con és én támadunk a többiek remélhetőleg nem mozdulnak amíg "másképp nem rendelkezem"  :D

Kapu és a Kupica ajtaján bejutni: először benyitok, ha nem megy erőszaktevés a következő.

Cél: amikor a sorfal felállt (vagy ha egyáltalán lehetséges -mert az árnyak nem a szörnyek) akkor a lovag egyedül bekukkant az épületbe h mi a helyzet mit lát... ajtón keresztül, ha nincs zárva. Ellenkezőleg ablakig araszolnak, alakzatot nem megbontva. -ha lehetséges, hanem akkor meglátjuk mit lehet tenni.

Nem elérhető Az Ezüst Utazó

  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2349
  • Aktivitás:
    6%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #32 Dátum: 2020. Február 04. 07:13:44 »
Én kérnék egy zárnyitás dobást ha nem jön össze akkor bé terv.

Nem elérhető Con Angilo Guerdo

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 639
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #33 Dátum: 2020. Február 04. 08:54:07 »
Wolftern! Nekem jó úgy ahogy írtad. Még ma megtudom írni a reagot.

Nem elérhető Vafthruthnir

  • Moderator
  • Újonc
  • *****
  • Hozzászólások: 69
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #34 Dátum: 2020. Február 04. 13:52:54 »
Hello

Az 1,2,3 nem teljesen érthető, hogy a fáklya fények általi árnyék vetülés, vagy a "szörnyek" lennének. Ezért ahogy írtam oszlopba rendeződve mennénk be, (terveim szerint, hacsak CON nem javasol mást) s ha azok a szörnyek akkor a oszlopunk neki megy, de csak Con és én támadunk a többiek remélhetőleg nem mozdulnak amíg "másképp nem rendelkezem"  :D

Kapu és a Kupica ajtaján bejutni: először benyitok, ha nem megy erőszaktevés a következő.

Cél: amikor a sorfal felállt (vagy ha egyáltalán lehetséges -mert az árnyak nem a szörnyek) akkor a lovag egyedül bekukkant az épületbe h mi a helyzet mit lát... ajtón keresztül, ha nincs zárva. Ellenkezőleg ablakig araszolnak, alakzatot nem megbontva. -ha lehetséges, hanem akkor meglátjuk mit lehet tenni.

Üdv!

Ezt úgy képzeld el inkább, hogy túl távol vagytok (még nem vagytok a kapunál), ill. a fényviszonyok sem elég jók, hogy megállapítsátok a látótérben levő ellenségek számát, pontos helyét. A fáklyák nyújtotta félhomályban mozgó alakok, sziluettek vehetők ki itt-ott (piros számok). Ez egy hozzávetőleges helyzet. Közelebb érve bizonyára több látszik majd.

Nem elérhető Vafthruthnir

  • Moderator
  • Újonc
  • *****
  • Hozzászólások: 69
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #35 Dátum: 2020. Február 14. 18:24:00 »
A kérdés az lenne, hogy akartok-e kicsit lopakodni a kapuig? Esetleg felderítés?

Nem elérhető wolftern

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 628
  • Aktivitás:
    35%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #36 Dátum: 2020. Február 14. 18:53:22 »
Üdv!

Én gondoltam rá, mikor írtam a reagot, aztán elvetettem, mert a bakáktól meg a lovásztól mire számítok? :what: A karakterem pedig nem bírom elképzelni lopakodó üzemmódban... vagyis szerintem eszébe nem jutna ilyen. Így ha Con szeretne előcsatározni, nem állok ellen :punk2:
« Utoljára szerkesztve: 2020. Február 14. 18:55:13 írta wolftern »

Nem elérhető Az Ezüst Utazó

  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2349
  • Aktivitás:
    6%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #37 Dátum: 2020. Február 15. 07:45:57 »
Ebben én is benne vagyok vagy csak üldögéljek tovább kussban?

Nem elérhető Vafthruthnir

  • Moderator
  • Újonc
  • *****
  • Hozzászólások: 69
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #38 Dátum: 2020. Február 15. 11:27:15 »
Utazó:
A karaktered egyelőre a zárnyitással bíbelődik, illetve ki kell jutnod az épületből, amit majd kitalálok, hogyan legyen. Valószínűleg kicsit megcsúszva érsz oda a fogadóhoz.

Nem elérhető Con Angilo Guerdo

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 639
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #39 Dátum: 2020. Február 15. 12:57:47 »
Én is maradnék a reagomnál. Én sem tudom elképzelni, hogy a kompániánk halk lenne. Pláne, hogy lovak is vannak messziről meg lehet hallani.

Nem elérhető Az Ezüst Utazó

  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2349
  • Aktivitás:
    6%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #40 Dátum: 2020. Február 20. 07:17:37 »
Maradunk még egy darabig egy helyben a főnők kissé szárnyaszegett kart tört. (Szabibejelentő)

Nem elérhető Con Angilo Guerdo

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 639
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #41 Dátum: 2020. Március 06. 11:43:37 »
Szombaton túl leszek a zh-n utána megírom a reagot!

Nem elérhető wolftern

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 628
  • Aktivitás:
    35%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #42 Dátum: 2020. Március 13. 06:42:07 »
Üdv.

Amerre a katonák mennének, útba esik-e nekünk? (Acen hyll). Ugye ezek után, elméletileg visszamegyünk utazóért -> onnan a paphoz, aki elmondja h semmi baja a nőnek -> azután pedig mehetünk a küldetés utáni célra (Tondbert birtokára)

Ill.: a "adendum" Artúr királyos rész, egy burkolt jelzés h a hozzászólásomban használt képen lévő felszerelés nem úgy van ahogy azon/én képzelem?  :D

Nem elérhető Vafthruthnir

  • Moderator
  • Újonc
  • *****
  • Hozzászólások: 69
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #43 Dátum: 2020. Március 14. 11:16:04 »
Üdv!

wolftern
A katonák hivatalosan északi irányba haladtak volna (Brambletye), és Ácen Hyll ÉK-i irányba van a rengetegben. Tudjátok egy darabig kísérni őket, de esélyesebb, hogy miután átadják Gus-nak az üzenetet, már szükségtelen továbbhaladni, visszatérnek déli irányba. A sebesültek miatt is.

Az idézet csak színesítés, különösebb célt nem szolgál. Így utólag elolvasva, lehetne úgy is értelmezni, tényleg. :D A karaktered inkább századvégi felszerelésben van, de ezek már apróságok, mert volt fémlemez sípcsonton, keményített bőr térden, mellkason láncing fölött/alatt hordtak lemezekből kirakott mellényt, szóval nem minden láncing volt.

Többiek is választhatnak maguknak karakterképet, csak jobb szeretem ha a leírásokat szóban fogalmazzuk meg, mert kaland valamennyire történelmi, és kevés a hiteles kép. Egy high fantasy világban pl. egyáltalán nem zavar a kép, mert ott a kinézetet több kor is inspirálhatja. Ez csak egy rigolyám. :kacsint:

Utazó
Ne feledd, hogy egyelőre a szobád ajtajánál állsz. Azt kell eldöntened, merre mész az ajtótól. Ha jól olvastam, a bal irányt választod (tányér csörömpölés, stb.), és elmész az ajtóig.
« Utoljára szerkesztve: 2020. Március 14. 13:57:34 írta Vafthruthnir »

Nem elérhető wolftern

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 628
  • Aktivitás:
    35%
  • Karma 0
Re:Csevegő
« Válasz #44 Dátum: 2020. Március 14. 14:11:50 »
Oké.  :) Részemről azért választottam képet leírás helyett, mert ebben elég gyenge vagyok. Nem is szeretek személyleírást adni és ált. 10 emberből 8-ra ráillik az írásom.  ::) Azért igyekszem majd tartani magam a kívánságodhoz  ;D