Szerző Téma: Fénytelen Citadella - karakterek  (Megtekintve 1154 alkalommal)

Nem elérhető Nasirius

  • Moderator
  • Kezdő
  • *****
  • Hozzászólások: 132
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Fénytelen Citadella - karakterek
« Dátum: 2018. November 15. 07:49:31 »
Ide jöhetnek a karakterlapok.

Nem elérhető Az Ezüst Utazó

  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2641
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Fénytelen Citadella - karakterek
« Válasz #1 Dátum: 2018. November 16. 09:31:06 »


Név:   Kara
Kaszt:   Kalandor
Faj:   Ember
Szint:   1. szint

Méret:   Közepes
Kor:   16 év
Nem:   Nő
Magasság:   5'5 (165 cm)
Szem:   Zöld
Haj:   Sötét-vörös
Súly:   140 font (58 kg)
Jellem:   Kaotikus, Jó
Vallás:   Tymora
Származás:   Sárkánypart

Erő:   12   +1
Ügyesség:   18   +4
Állóképesség:   13   +1
Intelligencia:   13   +1
Bölcsesség:   13   +1
Karizma:   15   +2

Szívósság mentő (áll):   0+1   +1
Gyorsaság mentő (ügy):   2+4   +6
Akarat mentő (böl):   0+1+1   +2

[ 1. szinten (1d6 + Állóképesség módosító) illetve további szinteken (1d6 + Állóképesség módosító)]
Életerő:   6+1   7

VF (Védettségi fok):   10+4+1   15
Kezdemény:   1d20+4
Sebesség:   30 láb
Alap támadás módosító:   0
Közelharci támadás módosító:   0   +1
Távolsági támadás módosító:   0   +4

[ 1. szint: (8 + Intelligencia módosító)*4 +4 illetve további szinteken: (8 + Intelligencia módosító) +1 ]
Ajánlott és Semleges szakértelmek
Szakértelem (tulajdonság):   szint + tul. mód. + egyéb   sz.é. mód.
Álcázás (kar):   0+2   +2
Átverés (kar):   0+2   +2
Akrobatika(ügy) 4+4   +8
Csendes mozgás (ügy):   4+4   +8
Diplomácia (kar):   0+2   +2
Egyensúly (ügy):   0+4   +4
Előadás (kar):   4+2   +6
Értékbecslés (int):   0+1   +1
Észlelés (böl):   4+1   +5
Hallgatózás (böl):   4+1   +5
Hamisítás (int):   0+1   +1
Írás Megfejtése (bölcs) 4+1 +5
Indíték megérzése (böl):   0+1   +1
Információgyűjtés (kar):   0+2   +2
Kötélhasználat (ügy):   0+4   +4
Mászás (erő):   0+1   +1
Megfélemlítés (kar):   0+0+2   +4
Mesterség (int):   0+1   +1
(Kosárfonó)
Rejtőzködés (ügy):   4+4   +8
Szabadulóművész (ügy):   0+4   +4
Ugrás (erő):   0+1   +1
Úszás (erő):   0+1   +1
Gyógyítás (böl):   0+1   +1
Összpontosítás (áll):   0+1   +1
Vadonismeret (böl):   0+1   +1
Szakma: (bölcs): 0+1 +1
(Pék)
Zárnyitás (ügy) 4+4+2 +10



* Nem használhatod a szakértelmet, ha nincs legalább 1 szinted belőle!

Képességek
Orvtámadás +1d6
Vért (könnyű)
Kitérés (faj)
Mozgékonyság (1. szint)
Keményfejű (otthonterület)

Nyelvek
Közös
Félszerzet
Chondathi (FR Világleírás 30. oldal)

Kinézet
Kreol bőr. Sárkány tetoválás.

Fegyverek (induló készlet)
Vívótőr: Közepes, 1d6, Kritikus:18-20x2 Súly 2 font Fajtája: Szúró-vágó
Rövid íj: Közepes, 1d6, Kritikus: 19-20x2 táv:60 láb, Súly: 2 font, fajtája: szúró
+ tegez 20 nyílvesszővel. ár 1 a. súly 3 font

Vért (induló készlet)
Nemezvért: Ár: 5 a., védelem mód: +1, max. ügy. mód.:+8, mód. vértben: 0, misztikus varázslat rontás vértben: 5%, Sebesség: 30 láb / 20 láb, súly: 10 font

Teherbírás (Alap vért nélkül)
Könnyű: 43 fontig, Közepes: 44-86 font, Súlyos terhelés: 87-130 font
Viselt súly: 22 font (könnyű) + Vért 10 font = 32 font (könnyű)

Egyéb felszerelés
Tolvaj szerszámok   30 arany   1 font
Szappan   5 ezüst   1 font
Kötél (kender, 50 láb)   1 arany   10 font
Hátizsák (üres)   2 arany   2 font
1 napi szárított élelem (jó)   5 ezüst   . Font
Maradt: 49 ezüst.

Ruházat (1. szinten ingyenes felszerelés)
2 váltás fehérnemű
Hideg ruha a hideg hónapokra
Lengébb öltözék: vászon ing, hasított bőrnadrág, - bőrcsizma, - bőrmellény, - bőr kiskabát

Előtörténet:
Amint betöltöttem a 15. évemet apám bejelentette hogy hozzá kel mennem a kovácshoz aki 40 éves és olyan idős lányai vannak mint én magam. Vége a boldog gyerekéveknek, nem mintha eddigi éveim oly boldogok lettek volna anyámmal dolgoztunk szakadásik a pékségben apám meg boldogan elitta a
bevételt Anyám alig tudott félretenni. Ez nagyon nagyon nem tetszett nekem. Nem azért mert a kovács ronda mint a bűn, haja ősz foga egy egy szál se. De anyám mindig arra biztatott vannak ennél koszos kis falunál, ahol élünk, sokkal szebb helyek. A bejelentést követő éjjel megszöktem. Anyám a falu határáig jött velem. Ott a kezembe adott 140 aranyat mint a megtakarított dugdosott kis pénzét. És fájó szívvel de utamra bocsájtott.
Ennek már egy éve. Azóta sok kis és nagy városban megfordultam de az a bizonyos Nagy Kaland eddig valahogy elkerült. Inkább ismeretségeket mint barátságokat kötöttem. Az a 140 arany pedig gyorsan elment. Alig marad valami belőle. Pedig alig költöttem valamire.

Jellem:
Igyekszik magában legyűrni az évek alatt belenevelt jókislányos vidéki viselkedést. Mindenkinek köszönni kell, mindenkivel kedvesnek kell kenni. Ezeket gyorsan el is felejtette. Bár pár alapdolgot azért mégis megtartott. Nem lop, csak ha már kopog a szeme az éhségtől. Nem öl, csak ha élemet muszáj.
 (állatot) És nem iszik alkoholt kivéve a minimális alkohol szintű italokat. A tetoválását akkor szerezte mikor egyszer jobban berúgott. Az öreglány szerint ez vagy megóvja a sárkányoktól vagy éppen előhozza az élőhelyükről őket. Nem nagyon érdekelte, csak az amit másnap a tükörbe látott, és az erős fejfájást. A muszáj viszont nagy úr ezért   szemérmetlenül hazudik mint a vízfolyás, meg lop is aztán vagy beveszik vagy nem még jó hogy gyorsan fut.
« Utoljára szerkesztve: 2019. Október 21. 06:29:40 írta Az Ezüst Utazó »

Nem elérhető kalidar

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 710
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Fénytelen Citadella - karakterek
« Válasz #2 Dátum: 2018. November 17. 14:30:50 »


Kétpintes,Dorrmort Glim

Kaszt: Pap
Tanulás:
Faj: Gnóm
Jellem: Kaotikus / semleges
Patrónus Isten: Olidammara
Otthonterület:

Szint: 1.
TP:
TP a következő szinthez:

Magasság: 3 láb
Méret: Kicsi
Kor: 43 év
Nem: férfi
Szem: Égkék
Haj: Szőkés-barna
Bőrszín:Kreol


Tulajdonságok                        Mentődobások                       Teherbírás
Erő   12   +1                              Szívósság   +4                   Könnyű teher: 32.25
ÜGY  16   +3                             Gyorsaság  +3                    Közepes teher:33-64.5
ÁLL   15   +2                             Akaraterő   +6                    Súlyos teher:65-97.5
INT   14   +2                             
BÖL   18   +4
KAR   13   +1

Alap támadás mód.  +0
Fegyvertelen támadás mód.  +1/+3  kis méret miatt +2/+4
VF:10+3(ÜGY)  +1(kis méret) =14 /  Láncing +4,Alkarvédő +1=19
Pusztakezes támadás:
Kezdeményezés: 1d20+3
Sebesség:20 láb
ÉP 10
Varázslatai elleni mentő NF 10+4 (BÖL) +varázslat szintje +2 (átütő mágia)=16+X

Fegyverek
Könnyű buzogány     Tám.mód. +2       Sebzés: 1d6+1   Kritikus: x2                      Zúzó
Parittya                   Tám.mód. +4       Sebzés: 1d4        Kritikus: x2   Táv.: 50 láb  Zúzó

Szakértelmek               Szint/Tul.    Faj/egyéb    Össz.                          Nyelvek
Átverés            [KAR]      2+1                             +3                             -közös
Csendes mozgás [ÜGY]    1+3                             +4                             -gnóm
Észlelés  [BÖL]                1+4                             +5                             -törpe
Gyógyítás  [BÖL]             1+4                             +5                             -goblin
Hallgatózás  [BÖL]           1+4           +2             +7
Rejtőzködés  [ÜGY]          1+3           +4              +8
Szakma:füvész [BÖL]       1+4                            +5
Szakma:szakács [BÖL]     1+4                            +5
Alkímia      [INT]              1+2           +2             +5
Összpontosítás  [ÁLL]       1+2                            +3
Álcázás   [KAR]                1+1                            +2


Képességek
-Minden egyszerű fegyver jártasság
-Könnyű-közepes-nehéz vért jártasság
-Pajzs jártasság
-Élőhalottak elűzése
-Átütő mágia

Faji különlegességek/bónuszok
-kis méret:+1 VF és TÁM,+4 rejtőzés
megterhelés korlát 3/4
-alapsebesség: 20 láb
-szürkületi látás
-szemfényvesztés ellen +2 ME
-koboldok és goblinfélék ellen +1 táamdó módosító
-óriások ellen +4 kitérés módosító
-alkímia próbákhoz +2
-hallgatózás +2
-beszéd állatokkal varázslatszerű képesség 1/nap (föld alatt élő emlősök-nyúl,róka,borz,stb) Időtartam 1 perc
-naponta egyszer varázslat szerű (0. szintű) képességek használata:
 képzelt hangok
 lidércfények
 szemfényvesztés
Szerencse szféra                                                                    Trükkök szféra:
Isteni ajándék: Jó szerencse képességet kapsz, amit naponta              Isteni ajándék: A papi kasztod elsődleges képzettségeihez
                                                                                                      add hozza az álcázást, átverést és rejtőzést.                               
kétszer használhatsz. Ez a különleges képesség lehetővé
teszi, hogy újradobj egy dobást mielőtt még a KM
megmondaná, hogy sikeres volt-e vagy sikertelen. Az
újradobás eredményét kell elfogadnod, akkor is, ha az
rosszabb az eredeti dobásnál.

Napi varázslatok (szféra varázslatok:Trükkök,szerencse)
Szint / varázslat szintje  0     1     2     3     4     5
  1                                7  5+1

Előkészített varázslatok
0. szintű (7)                           1. szintű (5+1)                    2. szintű ()                         3. szintű ()
fénysugár x3                          Áldás
Isteni útmutatás                     Dávid kavicsai
Karcolások gyógyítása x2        Csapás
mágia észlelése                      Eltakaró köd
                                             Parancsvarázs
                                             Álca (+1 szféra)
Felszerelés
Tárgy                          Súly(font)
Könnyű buzogány             6
Tőr                                  1
Parittya                            -
Parittya lövedék 10           5
Láncing                          12.5
Alkarvédő                        5

Felfedező ruházat            0.8
Acél és kova                    -
Erszény,öv                      0.2
Hálózsák                         5
Hátizsák                         0.2
kréta,3                            -
kulacs                             4
kézi lámpás                     1
olaj,1 pint                       1
szappan                        0,5
takaró                            1.5
kis acéltükör                  0.5
fésű,borotva                   -
gyógyító készlet              1
Ezüst szent szimbólum    1
fa ládika                         5
Tarisznya                        0.2
szörpök,teák,zselék,krémek(fiolákban)
varázslat összetevő erszény 1,5
Össz.súly:                    52.9     
                                       

Vagyon
Arany:
Ezüst:
Réz:


Kinézet
Átlagos magasságú,alkatú gnóm férfi.Szőke rövid haja,kék szeme és kecskeszakálla van.
Első ránézésre vidám fickónak tűnik,aki szinte mindig hamiskás mosollyal a képén jár/kel.
Ruházata átlagos felfedező ruházat,főleg a barna színek dominálnak,köpenye és csuklyája szürke.

Jellem/viselkedés
Öntörvényű fickó. Olidammarán kívül senkinek a törvényeit nem ismeri el.Mindig is azt csinálta amihez kedve volt.
Másokkal mindig kedves,nyájas és udvarias.Megnyerő modorúnak mondaná a legtöbb ember.
Alapból ilyen természetű,de ez életviteléhez és céljaihoz ideális...hiszen egy szélhámos és csaló.
Akinek túl sok van,attól lelkiismeret furdalás nélkül elszedi a pénzét,ha tudja.
A rászorulóktól azonban soha nem csal ki pénzt,sőt...ha szükséges akkor inkább ad.
Olidammara beavatottjaként a bajba került zsiványokat,tolvajokat kisegíti,de persze ebben is úri kedvét követi...ahogy minden másban.

Előtörténet
Glim egy Honey Hill ,térképeken nem feltüntetett,felszíni gnóm településen született.
A Dormort klán dombokba vájt,körülbelül három tucatnyi házaiból álló település (mint neve is utal rá) főként méz termelésével
és eladásával foglalkozott. A domb-házak tetejét megannyi különleges virággal ültették be,amikre saját kaptáraikból jártak rá a méhek.
Emellett jó néhány fazekas és gyógyfüves család is színesítette a klánt.
Glim nagynénjétől tanulta a gyógyító füvek ismeretét,úgy volt ha felnő maga is ezt a szakmát viszi tovább.Azonban az idillbe beleszólt
egy,a szomszéd városba élő kapzsi kereskedő,aki szemet vetett a dombokat körül ölelő dús erdőségre...hogy kitermelve,jó haszonnal eladja
azokat hajóépítő mestereknek.
Sajnálatos módon vagyona,kapcsolatai révén és némi hamis vádaskodással sikerült elüldöztetnie a helyi herceggel a klánt és megkaparintani
a földjüket.
A klán fele szétszéledt a nagyvilágban, a megmaradtak pedig a sivár,rideg Vöröskő-dombság barlangjaiba költözött,ahol némi sovány rézérc
telér kibányászásába fogtak.
Glim néhány fiatallal egyetemben bosszút forralt a kapzsi kereskedő ellen és megpróbálták kifosztani az egyik kereskedő házát,azonban elkapták és alaposan helyben hagyták őket.Páran ott is hagyták a fogukat...akik el tudtak menekülni azok is jó pár csonttöréssel távoztak.Glim nem adta fel a kudarc után sem,még kétszer próbálta meg egyedül kirabolni a kereskedőt,de ismét lebukott és ezúttal (a verés mellé) még börtönbe is került öt esztendőre.Ezen kísérletei közben keltette fel a figyelmét Olidammarának,aki úgymond "értékelte" az ifjú gnóm eltökéltségét amivel a zsivány útját akarta járni,még ha bosszúból is.
A börtönévek alatt álmaiban üzent Glimnek és lényegében ez idő alatt vált Olidammara beavatottjává,miközben ráébresztette hogy nem
csak tolvajlással lehet megfosztani embereket a vagyonuktól...főleg ha nincs tehetsége hozzá az ember (gnóm) fiának.
Így dolgozta ki "ráérő idejében" az első csalását,amivel megcsapolhatta célpontjának a kincstárát.Szabadulás után neki is látott a
megvalósításnak,ami sikerült is... a kereskedőt hatalmas arany tételtől szabadította meg...amit aztán klánjának adott.
Ezek után Olidammara útmutatására nyakába vette a világot hogy csaló és szélhámosként fosztogassa az arra érdemeseket...és akinek vagyona van,mind érdemes rá.

Egyik állandó bevételi forrása amit utazás közben talált ki, a "varázserejű szerek",...italok,kenőcsök eladása gazdag palimadaraknak.
A szereket ő maga készíti gyógyfüvekből és gyümölcsökből...amik lényegében szörpök,teák,zselék,krémek.
Mivel csak az erszényüknek akar ártani,ezért ártalmatlan hamisítványokat árul,sőt...többségüknek a gyógyfüvek miatt még jótékony
hatásai is lehetnek....
A hatás kedvéért néhány üzletnél fajának veleszületett trükkjeit is beveti,némi tündértűz és hang-illúzió sokkal hihetőbbé teszi a meséket.
Most egy ideje két másik kalandorral kóborol,mivel alig ismeri őket nekik is álnéven mutatkozott be...úgy min Félbocskoros Daergel Flintentrencher....természetesen emberek számára is felfogható rövid néven.



Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 635
  • Aktivitás:
    1%
  • Karma 1
Re:Fénytelen Citadella - karakterek
« Válasz #3 Dátum: 2018. November 18. 19:53:43 »

Karakter név: Thorrik Balderk
Kaszt: Pap
Faj: Törpe
Jellem: Törvényes Jó
Vallás: Moradin
Terület: Vasdombok
Szint: 1.
TP: 0
TP a következő szinthez: 1.000

Magasság: 4’4”
Méret: 172 font
Kor: 72 év
Nem: férfi
Szem: szürke
Haj: vörös


ERŐ:      15   +2
ÜGY:      14   +2
ÁLL:      17   +3   /15+2(faj)/
INT:      12   +1
BÖL:      16   +3
KAR:      10   +0   /12-2(faj)/

Szívósság: 2(alap)+3(tul)=5
Gyorsaság: 0(alap)+2(tul)=2
Akaraterő: 2(alap)+3(tul)=5

ÉD: 1d8
Tul.mód.: +3 (Áll)
Max.: 11
Akt.: 11

VF: 10+2(ügy)+4(vért)+2(pajzs)=18
Kezdemény: +2(ügy)=+2
Sebesség: 20’ (20’ vértben)

Alap támadás: +0
Közelharc: +0(alap)+2(erő)=+2
Távolsági: +0(alap)+2(ügy)=+2

Harci kalapács
+2
1d8+2
x3
8 font

Könnyű számszeríj
+2
1d8
19-20/x2
80 láb
6 font

Tőr
+2
1d4+2
x2
10 láb
1 font


Láncing
+4 védelem
+4 max. ügy.
-2 módosító vértben
20% varázslatrontás
25 font

Fa nagypajzs
+2 védelem
-20 módosító vértben
15% varázslatrontás
10 font


Jellemzők
Faj:
Közepes méret
Alapsebesség: 20’
Sötétlátás: 60 láb
Kövi rokonság: +2 szokatlan kőépítmények észrevételére (elég elhaladnia 10 lábra mellette)
+2 mérgek ellen
+2 varázslatok és mágikus hatások ellen
+1 támadás orkok és goblinfélék (goblin, hobgoblin, bogármedve) ellen
+4 kitérés óriások ellen
+2 értékbecslés (kő, fém)
+2 mesterség (kő, fém)


Kaszt:
Egyszerű fegyver jártasság
Minden vért jártasság
Pajzs jártasság
Élőholtak elűzése

Szférák
Föld: Levegő lények elűzése
: Jó varázslatok esetén 1-gyel magasabb szintűnek számít

Képességek
Harci fegyver jártasság (harci kalapács)


Szakértelmek (12 pont)
Ismeretek (vallás): 4+1(Int)=5
Mesterség (kőművesség): 4+1(Int)+2(faj)=7
Összpontosítás: 4+3(Áll)=7


Nyelvek
Törpe
Közös
Mennyei


Napi varázslatok
0. szint: 3(alap)+1(Böl)
1. szint: 1(alap)+1(Böl)+1(Szféra)


Előkészített varázslatok
0.szint
Ellenállás
Kovácskezek
Mágia Észlelése
Méreg Észlelése

1.szint
A Hit Pajzsa
Varázsfegyver
Szféra: Védelem a Gonosz Hatalmától


Varázstárgyak
-

Felszerelés
harci kalapács (12 ap) /8font
tőr (2 ap) /1font
könnyű számszeríj (35 ap) /6font
tegez + 20 vessző (2 ap) /2font
láncing+sisak (100 ap) /25font
fa nagypajzs (7 ap) /10font
1 váltás ruha (1 ap) /5font
erszény (1 ap) /3font
hátizsák (2 ap) /2font
kulacs (1 ap) /4font
két napi szárított élelem
hálózsák (1 ep) /5font
zsák (1 ep) /0,5font
acél és kova (1 ap) /*
fenőkő (2 rp) /1font
5 gyertya (5 rp) /*
jelzősíp (8 ep) /**
kötél /50 láb, selyem/ (10 ap) /5font
5 kréta (5 rp) /*
szent szimbólum, ezüst (25 ap) /1font
varázslat összetevő erszény (5 ap) /3font

Összes teher: 81,5 font

Pénz
Arany: 19
Ezüst: 8
Réz: 8

Teherbírás
Könnyű terhelés: 66 font
Közepes terhelés: 67-133 font
Súlyos teher: 134-200 font


Személyiség
Megfontolt, nyugodt és őszinte. Mindig az ésszerűségre törekszik. Nagyon kitartó, sőt makacs, és ragaszkodik a tradíciókhoz. A mindennapokban csendes, derűs, gondolkodása kissé lassúnak tűnhet, mert túlzottan is óvatos és higgadt. Viszont, ha egyszer haragra gyúl, akkor kő kövön nem marad körülötte.

Előtörténet
A Vasdombok törpe erődjében született, hét testvérből a harmadikként. Apja kőfaragó mester, anyja tanító. Mindketten a mesterségüknek szentelték életüket, így a ygerekek esténként is az építészetről és a törpe hagyományokról hallottak meséket. Thorrik apjára ütött és benne is mély elhivatottság lakozik a kőfaragás, főként az építkezés iránt. Ezért nem csoda, hogy mindig is tátott szájjal hallgatta apját, amikor az elfeledett törpe királyságokról és elhagyott földmélyi csarnokokról mesélt. Egészen kicsi korától ott sündörgött atyja mellett a munkában és segédkezett, ha tudott, hogy elleshesse a a fogásokat a mestertől.
Már kamaszodott, amikor Moradin megszólította és a papi hivatás útjára terelte. Mint mindenben ebben is támogatta családja, sőt igen büszkék voltak, hogy egyszerű kétkezi munkásból felszentelt pappá válik fiuk/testvérük.
Felszentelése után nem sokkal engedélyt kért és kapott a Vasdombok főpapjától, hogy útnak induljon a Nagyvilágba. A gyermekkorában hallott történetek nyomán, elhatározta, hogy felkutatja az elfeledett törpe csarnokokat és ha tudja, feltérképezi őket. Ezt a tudást hazahozva újra esély nyílik a törpék előtt, hogy visszafoglalják régi földjeiket, vagy legalábbis megtudják mi lett a sorsa a hátrahagyott erődítményeknek és a bennük felhalmozott javaknak.

Néhány napja indult el Oakhurst városába az egyik útszéi fogadóban hallott szóbeszéd nyomán. Azt beszélik, hogy az Öregút mellett valahol egy rejtélyes rom található. … Ráadásul a goblinok is elszemtelenedtek a környéken. … Thorrik csak remélni tudja, hogy rábukkan az említett romra és kiderítheti, hogy törpék emelték-e, avagy valamelyik másik nép?!
Az Oakhurst felé vezető úton találkozott össze két alkalmi utitársával, egy gnóm doktorral és egy ember nővel, akik szintén a városba tartanak. Bár nem sokat tudnak még egymásról, de abban hamar megegyeztek, hogy goblinok járta vidéken mindenkinek biztonságosabb, ha nem egyedül kóborol a vadonban.

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Fénytelen Citadella - karakterek
« Válasz #4 Dátum: 2018. November 20. 18:58:09 »
Off-Topic: megjelenítés


Név:Ezüstholdi Elora
Kaszt:Lovag
Faj:Félelf
Szint:1. szint

Méret:Közepes
Kor:19 év
Nem:
Magasság:5’0”
Szem:Aranybarna
Haj:Aranybarna
Súly: 86 font
Jellem:Semleges
Vallás:-
Származás:...

Erő:15+2
Ügyesség:13+1
Állóképesség:17+3
Intelligencia:16+3
Bölcsesség:17+3
Karizma:18+4

Szívósság mentő (áll):2+3+4+9
Gyorsaság mentő (ügy):0+1+4+5
Akarat mentő (böl):0+3+4+7

[ 1. szinten (1d10 + Állóképesség módosító) illetve további szinteken (1d10 + Állóképesség módosító) ]
Életerő:10+313

VF (Védettségi fok):10+1+4+217

Kezdemény:1d20+1
Sebesség:30 láb

Alap támadás módosító:+1
Közelharci támadás módosító:+1+2+3
Távolsági támadás módosító:+1+1+2

[ 1. szint: (2 + Intelligencia módosító)*4 illetve további szinteken: (2 + Intelligencia módosító) ] [(2+3)*4 / 2+3]
Ajánlott és Semleges szakértelmek
Szakértelem (tulajdonság):szint + tul. mód. + egyébsz.é. mód.
Állatidomítás (kar)*:4+4+8
Diplomácia (kar):4+4+8
Gyógyítás (böl):4+3+7
Ismeretek (vallás) (int)* :0+3-
Lovaglás (ügy):4+1+3+8
Mesterség (int):0+3+3
Összpontosítás (áll):4+4+8
Csendes mozgás (ügy)*:0+1+1
Észlelés (böl):0+3+1+4
Egyensúly (ügy)*:0+1+1
Hallgatózás (böl):0+3+1+4
Indíték megérzése (böl):0+3+3
Irányérzék (böl)*:0+3-
Keresés (int):0+3+1+4
Mászás (erő)*:0+2+2
Megfélemlítés (kar):0+4+4
Rejtőzködés (ügy)*:0+1+1
Szabadulóművész (ügy)*:0+1+1
Ugrás (erő)*:0+2+2
Úszás (erő)*:0+2+2
Vadonismeret (böl):0+3+3
* módosító vértben (-2)
* csak képzetten


Képességek (faji)
Immunitás: altatás jellegű varázslat és hatásokra
+2 bűbáj és hatások elleni mentőre
Szürkületi Látás
+1 Észlelés, Hallgatózás, Keresés
Elf fegyverek használata

Képességek (kaszt)
Gonosz észlelése
Isteni kecsesség
Kézrátétel (4 Ép/nap)
Isteni egészség
Könnyű, Közepes, Nehéz vért
Pajzshasználat
Egyszerű és harci fegyverek

Képességek (otthonterület)
Lóra termett

Képességek (szint)
Harc hátasról

Nyelvek
Közös, Elf, Chondathi, Óriás, Törpe, Sylvan

Fegyverek (induló készlet)
Hosszúkard Közepes, Ár: 15, 1d8(+2), Kritikus:19-20/x2,  Súly: 4 font,  Fajtája: Vágó

Vért (induló készlet)
Láncing Ár: -., védelem mód: +4, max. ügy. mód.:+4, mód. vértben: -2, misztikus varázslat rontás vértben: 20%, Sebesség: 30 láb / 20 láb, súly: 25 font
Nagy Pajzs, Fa Ár: 7 a., védelem mód: +2, mód. vértben: -2, misztikus varázslat rontás vértben: 15%, súly: 10 font

Teherbírás (Alap vért nélkül)
Könnyű: 66 fontig, Közepes: 67-133 font, Súlyos terhelés: 134-200 font
Viselt súly: 4 font (fegyver) + 25 font (vért) + 10 font (pajzs) = 39 font (könnyű)

Arany28
Ezüst0
Réz0

Ezüstsörény
(könnyű csatamén - 150 arany)
Bőrvért, lóra - 20 arany
Katonai nyereg - 20 arany

Félmennyei Nehéz Csataló

Nem elérhető Rigófütty

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 127
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Fénytelen Citadella - karakterek
« Válasz #5 Dátum: 2019. Április 02. 11:44:34 »


Uatu Fürtösmormakk


kaszt:            Szint:   
Druida            1   

Faj:         Nem:         Jellem:         Kor:         Magasság:      Súly:      
ember      férfi                 Semleges         21         175         73   

Szem:         Haj:      
barna         barna

FőértékÉrtékMódosító
Erő:12+1
Ügyesség:16+3
Állóképesség:12+1
Intelligencia:14+2
Bölcsesség:17+3
Karizma:16+3

            Szívósság:      Reflex:     Akaraterő:   
Alap mentődobás:   2         0             2   
Főértékmódosító:   1         3        3   
Mágikus módosító:                           
Egyéb:                           
Átmeneti:                           
Összesen:         3         3        5   


Max Ép:         9      
Ép/szint:         d8      


Kezdeményező      Ügyesség      Egyéb   
3      =           3      +      


Vért típusa:      Sebesség:            Varázs rontás:          Próba büntetés:      
közepes                        25%            -4      


Vértezetosztály         Vért         Pajzs         Ügyesség:      Méret:         Egyéb:   
17            3      +   1      +   3      +   0      +      


Alaptámadás: összesen:   1. Kaszt           2. Kaszt      3. Kaszt            
0            =   0      +   0      +   0            
.                                             
Közelharci Támadás::      Alap:         Tul.:         Méret:         Egyéb:   
1            =   0      +   1      +   0      +      
Távolsági Támadás::                                             
3            =   0      +   3      +   0      +      
                                          


Fegyver, spec.:         +   Tám:   Sebz:      Krit:      Táv:      Súly:      Méret:   T:
Handzsár            -   1           1d6+1      18- /x2   5 láb      4      Közepes      vágó
Tőr                    -   1/3      1d4+1      19- /x2   10 láb       1      Pöttöm      szúró


Vért, spec.:         +   Véd:      Próba:   Varázs:   Max ügy:   Súly:      Gyors:   T:
Irhavért            -   3      -3      20%      4      25      20      Köz
                                                   
Pajzs, spec.:         +      Véd:      Próba:   Varázs:   Súly:                  
Pajzs, kis fa         -   1      -1      5%      5

Alap terhelés: 43      Közepes terhelés: 86      Nehéz terhelés:   130   
Felemelés: 130      Húzás/tolás: 650                  
                  


X   Szakértelem            Fő:      Össz:      Főért:      Szint:         Egyéb:   

I   Állati empátia            (K)      7      =   3      +   4      +      
I   Állatidomítás            (K)      7      =   3      +   4      +      
N   Észlelés               (B)      5      =   3      +   2      +      
I   Fürkészés               (I)      3      =   2      +   1      +      
I   Gyógyítás               (B)      4      =   3      +   1      +      
N   Hallgatózás            (B)      4      =   3      +   1      +      
I   Ismeret (természet)         (I)      6      =   2      +   4      +      
I   Mágiaismeret            (I)      3      =   2      +   1      +      
I   Öszpontosítás            (Á)      4      =   1      +   3      +      
I   Vadonismeret            (B)      7      =   3      +   4      +      


Felhaszn. Pont/Max pont:   28/28


Speciális képességek:                                                   
Természeti Érzék                                                   
Állati társ                                                   
Nyomolvasás
Varázslás harcban

Beszélt nyelvek:

Közös, Druida, Sárkány, Elf


Tárgy                  
Hátizsák
Hálózsák
Kötél (kender)
Fáklya
Kova
2 napi szárított élelem

Uatu Fürtösmormakk vagyok, Greyhawk várósától délnyugatra elterülő erdőségek rejtekében fekvő kicsiny kis falucskából származom. Itt is éltem szüleimmel, húgommal és az öcsémmel. Egyszerű, földművelő család sarja. Kezdetben a nevem számomra nem jelentett többet, mint másnak saját neve. Tizennégy éves voltam, amikor egy furcsa szerzet egy öreg elf kopogtatott az ajtónkon, Vén Saxnak hívta magát. Egyszerű, hosszú lenge ruházatot viselt és egy díszes botnál több felszerelése nem volt. Ekkor láttam először elfet. Szüleimnek elmondta, hogy azért keresett fel minket, mert hallotta, hogy lakik a faluban egy család akiknek a családnevük Fürtösmormakk. Mások eme névnek sok jelentőséget nem tulajdonítottak, de az idős elf azt feltételezte, hogy mi egy bizonyos Azuri Fürtösmormakk leszármazottai vagyunk. Ő egy több emberi generációval ezelőtt élt, neves és bölcs druida volt. Vén Sax úgy gondolta, hogy nem egyszerűen a véletlen műve, hogy ilyen idős korára hallotta újra ezt a nevet. Ezért jött el hát kis falunkba és kereste fel házunkat, hogy tanítványává fogadhasson. Eleinte a szüleim, de főleg anyám nem szívesen engedett volna el egy vadidegennel. Apám úgy volt vele,hát ő ugyan nem tart vissza, ha én is menni akarok. Kiskorom óta itt éltem, szerettem a természetet és szerettem volna világot látni. Így édesanyám is engedett. Azon a napon megígértem nekik, hogy évente egyszer biztosan haza jövök. Ez közel öt éve történt, azóta sokat tanultam mesteremtől és az ígéretemet, a családom felé eddig megtartottam.

175cm körüli magasságú átlagosnak mondható testalkatú. Sötét barna, vállig erő kissé bozontos haja és mellközépig lelógó szakálla van. Irhavértben és barnás vászonnadrágban van. Hátán egy félig megpakolt hátizsák és azon egy kis fapajzs díszeleg. Oldalán egy handzsár lóg.


                                             



« Utoljára szerkesztve: 2019. Július 15. 07:39:44 írta Rigófütty »

Nem elérhető Hipoforaccus

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 484
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
  • A lovag, aki azt mondja, Nyííí!
Re:Fénytelen Citadella - karakterek
« Válasz #6 Dátum: 2019. Május 05. 12:14:27 »


Név:Hilenn Sill
Kaszt:Vándor
Faj:Elf
Szint:1. szint

Méret:Közepes
Kor:116 év
Nem:Férfi
Magasság:5’4”
Szem:Zöld
Haj:Szőke
Súly: 132 font
Jellem:Kaotikus Jó
Vallás:Ehlonna, az Erdők Istennője
Származás:Egy északi erdőségekben lévő említésre se méltó apró falu.

Nyelvek: Elf (faj), Közös (faj), Erdei (int)

ERŐ:14+2
ÜGYesség:18+4
ÁLLóképesség:10+0
INTelligencia:12+1
BÖLcsesség:13+1
KARrizma:10+0

Szívósság mentő (ÁLL):1+2+3
Gyorsaság mentő (ÜGY):0+4+4
Akarat mentő (BÖL):0+1+1

Életerő: 10 (9)
(Szintenként +1d10)

Vf: 10 + 3 + 4

Kezdemény: 4

Sebesség: 30

Alap támadás módosító:1+0
Közelharc támadás módosító:1+2
Távolsági támadás módosító:1+4

Fegyverek:
Jobb kéz:(-2)Hosszúkard1d8 19-20/x24 font
Bal kéz:(-2)Rövidkard1d6 19-20/x23 font
Két kéz: Hosszúíj1d8/x33 font
Tegez: Nyílvessző40 db2 font

Vért
Kivert bőrvért: 3 V.F.     20 font 15%

Teherbírás:
Könnyű: 58 fontig
Közepes: 59-116 fontig
Súlyos: 117-175 fontig

Össz. teher: 52,5 font

Felszerelés

Arany5Ezüst5Réz3

Szárított élelem: (1 nap) 1 font
Utazó ruházat:  5 font
Hátizsák: 2 font
Hálózsák: 5 font
Zsák: 1/2 font
Acél/kova 0 font
Kulacs 4 font
Szappan 1 font

Képességek:
Vértkönnyű, - közepes(kaszt)
Egyszerű fegyver jártasság-minden közelharci fegyver(faj)
Egyszerű fegyver jártasság-hosszúíj, rövidíj, összetett hosszúíj, összetett rövidíj(faj)
Pajzs (faj)
Kétkezesség- könnyű vértben, vagy vért nélkül(kaszt)
Harc két fegyverrel- könnyű vértben, vagy vért nélkül(kaszt)
Immunitás az altató jellegű varázslatokra és hatásokra(faj)
Szürkületi látás(faj)
Rejtett ajtó észlelés5 yardon belül próba(faj)
Közeli lövés (választott)
Kiválasztott ellenségTorzulások/Rendellenességek

Szakértelmek:
(4+int{1})x4, utána szintenként 4+int

Név:Kép. nélkülOsztottMódosítóVért mód.Össz.TUL
Akrobatikan0+4-13ÜGY
Álcázásn0+1 0KAR
Alkímian0+1 0INT
Állati érzéki20 3KAR
Állatidomítási20 3KAR
Átverésn00 0KAR
Csendes mozgási0+4 4ÜGY
Diplomácian00 0KAR
Egyensúlyn1+4-14ÜGY
Előadásn00 0KAR
Értékbecslésn0+1 0INT
Ezköz hatástalanításai0+1 1INT
Észlelési1+1+2 (faj) 4BÖL
Gyógyítási2+1 3BÖL
Hallgatózás i0+1+2 (faj) 3BÖL
Hamisításn0+1 0INT
Indíték megérzésen1+1 0BÖL
Információgyűjtésn00 0KAR
Irányérzéki1+1 2BÖL
Ismeretek (minden egyéb)n0+1 0INT
Ismeretek (misztikus)n0+1 0INT
Ismeretek (természet)i2+1 3INT
Ismeretek ( vallás)n0+1 0INT
Irányérzéki0+1+2 (faj) 3BÖL
Keresési2+1 3INT
Kötélhasználati0+4 4ÜGY
Lovaglási0+4 4ÜGY
Mágiaismeretn0+1 0INT
Mászási2+2-13INT
Megfélemlítésn00 0KAR
Mesterségn0+1 1INT
Nyelv beszélésen00 0NINCS
Összpontosítási20 2ÁLL
Rejtőzködési0+4-13ÜGY
Szabadulóművészn0+4-10ÜGY
Szakmai0+1 1BÖL
Tolvajnyelvn0+1 0BÖL
Ugrási0+1-10ERŐ
Úszási1+2-12ERŐ
Vadonismereti1+1 2BÖL
Zárnyitásn0+4 0ÜGY
Zsebmetszésn0+4-10ÜGY


Alig vártam, hogy elhagyhassam szülőfalumat, de nagykorúságomig maradtam, és tanultam az erdőjárás csínját-bínját. Immár betöltöttem a kellő kort és semmi sem állíthat meg, hogy bejárjam a világot, és kincsek után kutassak. Tudom, az elfeket nem hatja meg a vagyon, de nekem gyengéim a csecse-becsék. A másik indokom arra, hogy elhagyjam merőben unalmas és zöldségtermesztőktől bűzös falvamat, hogy mindenféle varázslény lássak, esetleg beidomítsam őket. Fiatalabb koromban már sikerült egy csikó hipogriff bizalmába férkőznöm, de egy chuul lemészárolta szerencsétlent, amit a mai napig igyekszem minden, az utamba eső, torzuláson megbosszulni.

Megjelenés:
Az elfekhez mérten átlagos súlyú és méretű ifjú vándor. Hátközépig érő szőke haját egy szalaggal, lazán hátrakötve viseli.
Öltözködésében, erdőjáró létére a zöld dominál. Két kardját a jobb oldalán hordja, így mikor előrántja őket, jobb kezében a penge a kisujja felé mutat, nem a hüvelykje felé, mint a bal kezében. Íja a hátizsákja bal, tegeze a jobb oldalára van akasztva, így, ha lőni kell, könnyen hozzáfér.
Amire figyelsz, az a világod.