Sziasztok!
Így vasárnap reggel sikerült kicsit átnézni a dolgokat és ötletelni. Sajnos még egy fix végleges ötletet nem tudok mondani, mert ténylegesen alkotni nem tudtam, de ezek a "versenyzők":
-
vad ork énekmondó: Lehetőségeihez és származásához képest rendes figura, valamelyik "szabad törzsből".
-
vad ork kalóz (általános tolvajból kihozva): Vagy Árnyékjárók vagy Viharkeltők törzsből. Ő már az alattomosabb fajta, de továbbra sem a tomboló sorozatgyilkos.
-
törpe Kadal-pap: A "piros őrült tudós".
-
kyr származék Darton-paplovag: A toroni szarházi, aki merő dacból fordított hátat a Birodalomnak.
Néhány kérdésem lenne játéktechnikával kapcsolatban:
- énekmondó: A képzettségek felsorolásából hiányzik a Tapasztalati mágia (énekmondó) 3.fok. Szerintem ez véletlenül maradt ki a kaszt leírásból. Felírhatom "csak úgy"? (Az iskola által oktatott képzettségek közül is kimaradt, de ezt azért nem firtatom, mert nem akarom 3. foknál tovább fejleszteni. Elegendő, ha tud varázsolni, nem kell, hogy értse is mit csinál.
)
- Kadal-pap: A különleges képességeihez kell egy fegyvermarkolatnyi tiszta rubin. Ezt felírhatom "csak úgy"? (Nyilván eladni, vagy bármi másra használni nem fogom.)
- Darton-paplovag: Egy könnyedebb felszerelésű mukit képzelek el. Lehet a "kétkezes fegyverem" a másfélkezes kard? Illetve vértből csak egy sodronyingig merészkednék, nem kell a teljes vért. Ezért esetleg adnak egy abbit sodronyinget?
(Az abbitot nem fogtja olyan jól a villám.
)
Általánosan: Amit az adott karakter el tud készíteni varázstárgyat, azt felírhatjuk? Itt nem a nyakló nélküli gyógyital készletekre és hasonlókra gondolok, hanem az olyanokra, mint megáldotta a fegyverét, vagy az énekmondó nyomott egy Munkadalt.
Előre is köszi a válaszokat!