Név:
Urgh DargFaj: vad ork
Nem: férfi
Kaszt: énekmondó
Vallás: Ork Héroszok - Gar Bokkar
Szent állat: Sakál
Jellem: Káosz
Születési hely: Tarin-hegység
Iskola: Halálhozók törzs (Üvöltők) / Énekmondó-nemzettség
Szint: 6.TP: 1501
TP a köv. szinthez: 600
TulajdonságokAlap+Módosító=Teljes érték
Erő: 15+2=
17Gyorsaság: 13+0=
13Ügyesség: 14+0=
14Állóképesség: 15+0=
15Egészség: 15+0=
15Karizma: 12+0=
12Inteligencia: 12+0=
12Akaraterő: 13+0=
13Asztrál: 12+0=
12Érzékelés: 14+0=
14Sebzés járulék: +2
KAPHáttérre költött: 6
Szintenként osztható: 44
Háttér / KAPIskola (Énekmondó) / 6
Faj (vad ork) / -
Mágikus fogékonyság / -
KAP elosztás 1-6.TSZ9 HM – 18 KAP
5 Fp – 5 KAP
12 Kp – 12 KAP
3 MP - 9 KAP
PsziIskola típusa: -
Használat foka: 0.
Pszi képzettségből: 0
KAP-ból vásárolt: 0
Max pszi pont: 0
Akt pszi pont: 0
MágiaellenállásAsztrál / Mentál
Tudatalatti: 12 / 13
Háttér: 0 / 0
Hit: 6 / 6
Statikus pszi: 0 / 0
Dinamikus pszi: 0 / 0
Mágikus: 0 / 0
Teljes ME: 18 / 19
KegyVallásism. Képzettség szintje: 1.
Ebből származó Kegy pont: 0
KAP-ból vásárolt: 0
Max Kegy pont: 0
Akt Kegy pont: 0
ManaMagas- vagy tapasztalati mágia képz.szintje: 3. fok
Ebből származó Mana pont: 6
KAP-ból vásárolt: 18
Max Mana pont: 24
Akt Mana pont: 24
KépzettségekKultúra (ork) 3.fok
Nyelvtudás (ork) 3.fok
Helyismeret (Tarin-hegység) 3.fok
Állatismeret (hegyvidék) 1.fok
Ékesszólás 2.fok
Fájdalomtűrés 3.fok (+3kp)
Másfélkezes kard 4.fok (+13kp)
Nehéz kardok 2.fok
Béltépő 3.fok (+5kp)
Tőrök 2.fok
Futás 1.fok
Harctéri gyakorlat 3.fok (+3kp)
Herbalizmus 2.fok (+2kp)
Legendaismeret (ork) 3.fok
Lélektan 1.fok
Művészetek (éneklés) 3.fok (+5kp)
Pusztakezes harc (ökölharc) 4.fok (+11kp) /+1 erő/
Szakma (vadász) 1.fok
Tapasztalati Mágia (énekmondó) 3.fok
Történelem (ork) 3.fok
Vadonjárás (hegyvidék) 2.fok
Vallásismeret (Ork Héroszok) 3.fok (+5kp)
Vértviselet 3.fok (+3kp)
Nyelvtudás (törpe) 2.fok (+1kp)
Nyelvtudás (erv) 3.fok (5kp)
Nyelvtudás (toroni) 1.fok (1kp)
Nyelvtudás (aszisz) 1.fok (1kp)
Nyelvtudás (dwoon) 1.fok (1kp)
Kultúra (törpe) 2.fok (2kp)
Kultúra (erv) 1.fok (1kp)
Esés 44% (6kp)
Mászás 44% (6kp)
Nyomolvasás 2.fok (3kp)
Úszás 1.fok (1kp)
Pajzshasználat (alkarvédő) 1.fok (1kp)
Írás/olvasás 1.fok (2kp)
Ősi nyelv (crantai) 1.fok (3kp)
Vásárolt Kp: 72+12(int)
Összes Kp: 84
Aktuális KP: 0
ÉleterőMax ÉP: 15
Akt Ép: 15
Alap FP: 28
Vásárolt FP: 30
Képzettségből származó Fp: 6
Max FP: 64
Akt FP: 64
HarcértékekHarcértékmódosító
Alap / HM / Teljes
KÉ: 27 . 6x2 . 39
TÉ: 44 . 6x4 . 68
VÉ: 87 . 6x4 . 111
CÉ: 28 . 0 . 28
Összesen vásárolt: 54
Másfélkezes kard (használat 4.fok, Lefegyverzés -30TÉ, Fegyvertörés -30TÉ, Átütés -2 SFÉ)
Sebesség: 5
KÉ: 51
TÉ: 96
VÉ: 135 (+15 alkarvédő)
Sebzés: 3k6+2
Béltépő (használat 3.fok)
Sebesség: 3
KÉ: 45
TÉ: 82
VÉ: 118 (+15 alkarvédő)
Sebzés: 1k10+2
Puszta kéz (használat 4.fok, leütés sebzés x2)
Sebesség: 3
KÉ: 44
TÉ: 78
VÉ: 121 (+15 alkarvédő)
Sebzés: 1k6+2
Páncél: Abbitacél sodronying (vértviselet 3.fok)
SFÉ: 5
MGT: 0
VarázstárgyakVérkarom - másfélkezes kard - Munka dala 3 // KÉ: +3, TÉ: +3, VÉ: +3, sebzi a csak mágiával sebezhető dolgokat //
FelszerelésAlkarvédők, 1 pár, viseli
Béltépő, 1, hüvelyben
Ruha, 2 váltás, hátizsákban
Fáklya, 2, hátizsákban
Gyertya, 5, hátizsákban
Kardhüvely, 1, övön vagy háton
Kova és acél, 1, övtáskában
Kötél, 20m, hátizsákon
Mászóvas, 1, kötél végén
Kréta, 5, övtáskában
Kulacs(1l), 1, hátizsákban
Erős pálinka, 1l, kulacsban
Síp, 1, övtáskában
Fémtükör, 1, hátizsákban
Takaró, 2, hátizsákban
Tapló, 5, hátizsákban
Tarisznya, 1, viseli
Tőrhüvely, 1, övön
Viaszosvászon, 2 rőf, hátizsákban
Vizestömlő (5l), 1, hátizsákon
Zsák, 5, hátizsákban
Nagy hátizsák, 1, háton
Övtáska, 1, övön
Erszény, 1, övtáskában
Gyógyfüvek (szárítva), sokféle, tarizsnyában
Szárított élelem, 5 nap, zsákban
Alidari pipadohány, 5 adag, szütyőben - tarisznyában
Nerin levele, 1, tekercstartóban - hátizsákban
VagyonArany: 7
Ezüst: 8
Réz: 15
Drágakő:
Egyéb:
Hátas-
KinézetNagydarab, ajókötél izmokkal megáldott, de nem túl magas ork hím. Egy korábbi kalandjának köszönhetően megállt az öregedésben, nagyjából a tizenéves kornál. (Orkoknál ez már teljesen kifejlett, de fiatal hím.) Bőre - hála a rajta tenyésző, ork mércével hasznos, apró rovaroknak - enyhén zöldes árnyalatú. Szőrzete furcsa (fajára nem jellemző) módon elég ritkás, még emberi mércével mérve se sok. Jópár nála rosszarcúbb embert hordott már a hátán a kontinens.
Általában a praktikum vezérli ruhaválasztását, mintsem bármiféle stílus vagy divat. Erős bőrcsizma, vastag posztónadrággal és egy kissé kopott, de jó állapotú bőrmellénnyel. Ing helyett/gyanánt sodronyingét hordja. Egyetlen ékszere a nyakában függő medál, egy fogakkal fűzött bőrszíjon.
Kardját hüvelyével vagy széles bőrövére fűzi, vagy a hátára vetve hordja. Fogazott pengéjű kését bőrhüvelyben, vesetájékon erősíti övére.
JellemvonásokMakacs, lobbanékony. Ugyanakkor a mindennapokban szeleburdi, kissé szétszórt. Nem tűri, hogy bármilyen formában korlátozzák. Viszont az adott szó számára szent és sérthetetlen. Barátaihoz, családjához a végsőkig hűséges, viszont ellenségeivel kegyetlen. Igazi Traclon. Vad és kiszámíthatatlan, de nem rosszindulatú.
ElőtörténetA Halálhozók törzsének Gyógyító-nemzetségébe született. (Pontosabban az Üvöltők törzsbe, mely mára egybeolvadt két másik törzzsel Halálhozók néven.) Nagyajából hat éves lehetett, amikor az Énekmondó-nemzettség vezére felismerte az Urghban rejtező mágikus képességeket és örökbefogadás útján az Énekmondók közé vette. (Ennek örültek is meg nem is a vér szerinti szülők, illetve nemzettség, de a szokásjogot nem törték meg.)
Innentől nem sokban különbözött Urgh élete a többi Énekmondó-nemzettségbeli rokona életétől. Mindent saját tapasztalatai által tanult meg, természetesen az öregek útmutatásai szerint. Viszont mindig is érezte, hogy ő azon kevés orkok egyike, aki nem illeszkedik a törzsi keretek közé. Az lett volna a normális, ha az övéi között éli le életét, a törpe "kertszomszédokkal" hadakozva. Urghot mégis mindig vonzotta az utazás, a kóborlás. Így az emberek legutóbbi Nagy Háborújának előestélyén elhagyta törzsét, hogy a nagyvilágban próbáljon szerencsét.
Ez a nagy ugrás már-már végzetesnek bizonyult. Ugyanis nem számolt az embernépek álságosságával és merő rosszindulatával. Így Toron északi gyepűin (bár ő maga nem tudta, hogy hol jár) egy rabszolgakereskedő karavánba futott bele, ahol a karavánkísérők túlereje hamar legyűrte, hiába hadakozott derekasan. Azonban a sors kereke ismét megfordult, mivel alig két nappal később, gianagi határvadászok csaptak le a karavánra és kiszabadították a foglyokat. A hirtelen jött nagy szabadsággal nem nagyon tudott mit kezdeni Urgh, így nemsokkal az Északi Szövetség területére érkezésük után, otthagyta megmentőit is. Ekkor futott bele egy furcsa társaságba, akik mindannyian eléggé lerongyolódott nemesifjaknak tűntek az emberek mércéjével mérve. ... Mint pár nap közös utazás alatt kiderült, ők valamiféle vándor papok voltak és Arel nevű istennőjük példáját követve örök vándorlásra adták fejüket. Elég sok hasonlóságot fedezett fel URgh köztük és az ork sámánok között. Mindkt csoport tetteivel igyekszik felmagasztalt patrónusa előtt tisztelegni és egyik csoport sem rejti véka alá szándékait.
A furcsa az volt, hogy a Rongyosok az egyik északi hadúrhoz akartak csatlakozni. Ekkor még igen messze állt az ifjú orktól az emberi társadalom és nagypolitika, így csak annyit értett biztosan, hogy a nagy háborúban van egy nagyjából független hadúr, aki nem valamelyik nemzetséget vezeti, hanem a kóborló, magányosan portyázó harcosokat és egyéb népeket gyűjti lobogója alá. Hogy melyik oldalon harcolnak az nagyjából mindegy is. (Bár azért remélte Urgh, hogy a hegymély szakállas istencsapásaival nem kell egy oldalra állnia... már csak történelmi okok miatt sem.)
Így esett, hogy a Zászlóháborút a IX. Vörös Hadúr egyre népesebb és egyre vegyesebb kompániájában harcolta végig. A hárobú folyamán sok helyen megfordultak és sok ellenséggel végeztek. Egyik csatájukban a szorongatott helyzetű északi segédcsapatokat kellett felszabadítaniuk az ostrom alól. Ekkor találkozott össze Nerin Beltozarral, a szépreményű boszorkánymesterrel. Bár nem sokon múlott, ismét győztek. Urgh viszont látszólag halálos sebet kapott. Mivel a csata hevében ádázul védelmezte Nerint a rájuk rontó gyalogosoktól, a boszorkánymester az életorzó mágiája segítségével, két fogoly kíanhalála árán még épp időben rántotta ki a Halál torkából Urghot. Ezt követően még több alkalommal találkoztak és nem túl szoros, de őszinte barátságot kötöttek.
Urgh a háború végéig a Hadúr csapataival maradt és egy alkalommal egy furcsa és ősi kapu-toronyba is eljutottak. Itt a csapat több tagja is követte a Hadurat a kapukon keresztül, azonban az ősidők zabolátlan mágiája mindenkire máshogy hatott. Voltak, akik sosem kerültek elő, voltak, akik megőszülve, bomlott elmével zuhantak ki egy másik kapun. ... Urgh viszont egy furcsa utazást tett és volt szerencséje megpillantani a Crantai Háborúk korát, egy rövidke időre. Visszatérve a saját idejébe nem tapasztalt magán semmi különös változást, így hamar túllépett az utazás megrázkódtatásán. Csupán az elmúlt jó tíz év alatt jött rá - az idő múlásával -, hogy mégse hagyta érintetlenül az időmágia. Ugyanis furcsa módon azóta nem öregedett. (Vagy legalábbis nem annyit, hogy észrevehető legyen.) Bár már a harmincas éveit tapossa, testben még mindig az az ifjú ork kalandozó, aki a Zászlóháború idején volt.)
A háború végeztével a IX. Vörös lobogó is nyugodni tért. Az évek alatt összegyűlt kalandor sereg lassan, de biztosan feloszlott. Urgh néhány évig még zsoldosként járta Északot, eljutott a Karnelian Birkokoktól, Alidaron át (itt összefutott ismét Nerinnel), egészen a Riegoy-öbölig. Végezetül három éve visszatért törzséhez. Bár nem volt felhőtlen a fogadtatás, de az embernépek háborújában és az ezt követő utazások alatt összeszedett tapasztalatainak hála minden kihívásra meg tudott felelni és visszaverekedte magát az Énekmondók-nemzettségébe.
Az elmúlt hónapokban azonban ismét kezd előtörni belőle a régi késztetés. Egyre többet álmodik az utazásról és az eddig látott városokról. ... Így esett, hogy nemrégiben mancsába került egy neki szánt levél. (Bár az kérdéses, hogy vajon mi történhetett a futárral.) ... Igen nagy erőfeszítéssel, többszöri nekifutásra sikerült kisilabizálni a fordulatos szöveget és megfogadta, hogy ha újra találkozik rég nem látott barátjával, Nerinnel, legalább két fogát ki fogja verni, hogy levelezni támadt kedve a kurafinak, ahelyett, hogy jött volna személyesen, vagy más módon üzent volna.
Végülis már mindegy. Újra útra kelt Urgh, hogy találkozzon egy régi baráttal és talán néhány más ismerőssel is... Persze Alidarba is betért az út során, hogy legalább egy kis füstölnivalóval tudja majd Nerin ápolgatni felhasadt száját, amikor megkapja a választ a LEVÉLRE!!!