Szerző Téma: Karakterek  (Megtekintve 1278 alkalommal)

Nem elérhető wolftern

  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Karakterek
« Dátum: 2018. Június 02. 19:39:44 »
A kalandban résztvevő hősök

Nem elérhető kalidar

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 710
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Karakterek
« Válasz #1 Dátum: 2018. Június 07. 11:51:41 »





Név: Braquo Labreo
Faj: Ember
Kor: 63 év
Kaszt: Boszorkénymester / Hergoli Villámmester
Jellem: Halál/Rend
Szülőföld: Gorvik
Vallás: -
Szint: 6
TP: 1501


Tulajdonságok
Erő:                        8 -1 7
Állóképesség:          15  -1  14
Gyorsaság:             12 -1  11
Ügyesség:              14 -1  13
Egészség:               16 -1  15
Szépség:                10
Intelligencia:          16 +2  18
Akaraterő:              14
Asztrál:                  16
Érzékelés:              14


ÉP:15/15
FP:51/51

Háttér
Pszi Érzékenység: kaszt
Mágikus Fogékonyság: kaszt
Klán, Rend, Iskola : Hergoli Villámmester-6 KAP

KAP/szint: 44 pont


KAP elosztás/szint:
Mp 8   24 KAP
Kp 8    8 KAP
HM 4   8 KAP
Fp 4    4 KAP

Képzettségek 64+2=66 kp
Nyelvtudás (gorviki)          3.
Kultúra (gorviki)               3.
Helyismeret (gorvik)         3.
Tapasztalati mágia           3.  ->4.   13 kp,+1 Int
Fegyverhasználat             2.
Herbalizmus                    2.
Alkímia                           2.
Méregkeverés/seml.        2.
Írás/olvasás                    2.
Számtan/mértan             2.
Pszi (piarrony)                2. ->4.   21 kp,+1 Int
Politika/diplomácia           1.
Csomózás                       2.
Értékbecslés                   2.
Hajózás                          2.
Nyelvismeret
-erv                               2.   2 kp
-aszisz                           2.   2 kp
Lélektan                         2.   5 kp
Orvtámadás                   3.   6 kp
Élettan                           2.   5 kp
Fájdalomtűrés                 1.   1 kp
Művészet/tetoválás          3.   10 kp
Térképészet                    1    1 kp

Mentál TME: 14
Asztrál TME: 16
Mentális statikus pajzs: 14
Asztrális statikus pajzs: 14
MME:28
AME:30


ψ pont
Iskola Típusa: Pyarroni (elme)
Használat foka: 4.
Intelligenciából: 18
Képzettségből: +6
Pontból: -
Pszi pont: 24/24

Mp: 58/ 58

Alap Harcértékek
Sebesség:
KÉ (Gyorsaság+Érzékelés+1HM/szint)         11+13+6=30
TÉ (Erő+Gyorsaság+Ügyesség+1HM/szint)   7+11+13+6=37
VÉ (60+Gyorsaság+Ügyesség+1 HM/szint)   60+11+13+6=90
CÉ: ( Ügyesség+Érzékelés+1HM/szint)         13+14+6=33

Fegyver
Vadász számszeríj
Sebesség: 10
35
TÉ -
VÉ -
48
Sebzés: 3k6    (esetleges orvtámadás szorzó +1k6)
Távolság: 150 láb



Pénz
Réz:
Ezüst:
Arany:

Felszerelés:
Vadász számszeríj     
Ruházat
-csizma
-nadrág
-fehér ing
-mellény
-zeke
-csuklyás köpeny
váltás ruha
öv+2 övtáska
gyertya
kis hátizsák
kova és acél
kréta
kulacs
lámpás+olaj
takaró
tarisznya
tegez+20 nyílpuska lövedék
fém tükör+fésű
kés+tok
bélelt fiola tároló doboz
tetováló késulet
átlagos utazóló

Varázstárgyak:
Méregtől óvó amulett +1
Hatalom itala  10 fiola

Tetoválások:

Villámtagadó bélyeg
Mana pont: 20
Időtartam: 3E erejéig
Sérülés esélye: 5%

A villámsújtás bélyege
Mana pont: 35 (3E)
Időtartam: 6 óra
Sérülés esélye: 25%
*bőr alkarvédő és ujjatlan kesztyű fedi

Személyiség:
Kissé kimérten,hidegen viselkedik az emberekkel.A szemében a legtöbbjük csak feláldozható gyalogok egy sakkjátszmában.
Meg van a maradék,akikkel esetleg amolyan barátság féle is köthető...őket viszont nagy becsbe tartja.
Adott szó,erkölcsök...ez mind olyan felesleges dolgok amik a sakktábla gyalogjainak valók és csak azért hogy elbukjanak az olyanokkal
szemben akiket nem kötnek az ilyen buta szabályok.Ha a győzelem a tét,főleg ha az életed múlik rajta...minden eszköz megengedett és felhasználható.
Elég öreg már ahhoz hogy ne higgyen el mindent valakinek mert szép szeme van,így mindent eleve gyanakvással,kétkedéssel fogad.
Szeretné ha személyes befolyása és hatalma minél nagyobb lenne,bár tisztában van vele hogy hajlott korának köszönhetően már nem sok esély van annak növelésére...

Előtörténet:
Jó régen,cirka 63 éve látta meg a napvilágot Gorvik egyik tengerparti városában.A legkorábbi emléke is már a lelencházról származik...
soha nem derült ki hogy ki fia-borja,bár soha nem is kutatta,nem érdekelte kik hagyták magára újszülöttként.
Talán az utcán jobb sora lett volna mint az árvaházban,ahol rendszeresen verték a bentlakókat és alig-alig kaptak ételt...viszont az utcán lehet
nem találkozott volna össze azzal az emberrel aki megváltoztatta a jövőjét.Bár így utólag lehet az lett volna a jobb...
Nagyjából 10-11 éves lehetett amikor felbukkant egy Virik Riccono nevű hajóskapitány aki hajósinasokat keresett az árvák között néhány évente,elég nagy volt a lemorzsolódás a kölykök körében.Elvégre egy hajó nem játszótér,na.
Braquo-nak elég jó esélye volt megélni a felnőtt kort a hajón...talpraesett és agilis kis gyerkőcként sikerült hosszú évekig életben maradni és
minden végtagját megtartania.Már már elérte a matróz kort amikor kb 15 éves korában kalózok támadták meg a hajót és minden más túlélővel együtt egy rabszolga piacra vitték,ahol egy asziszi boszorkánymester vette meg.
Szerencsétlenségére a gazdája a legrosszabb fajta feketemágusok egyike lett,mivel a kölyök jó egészségű és szívós volt az életerő manipulálós
varázslatai és kísérletei energiaforrásává vált.
Miután rendesen kiszipolyozta a testét és még mindig életbe volt egyszerű szolgálóvá fogta be a laborjába,ahol jó tíz évet húzott még le nagy nyomorúságba.
A boszorkánymester nem sejtette hogy a testileg,lelkileg megtört fiatalembernek több sütnivalója van még őnála is,hagyta hogy oda sertepertéljen a laborjába ahova csak akart felügyelet nélkül amikor dolgozott,egyszerű bútordarabnak tekintette és eszébe sem jutott titkolózni előtte.Így nem csoda hogy kezdte eltanulni a mester varázsszavait és mivel hozzáfért a varázsfőzeteihez (hiszen ő kavargatta az üstöket álló nap) bőven volt ideje,lehetősége gyakorolni és fejlődni.
A boszorkánymester szerencsétlenségére valakinek a lábújára taposhatott,aki erre kalandozókat bérelt fel hogy öljék meg a vajákost.
A kalandozók végeztek a mesterrel és kiszabadították Braquo-t,aki hálából megmutatta a csapatnak gazdája hol tartotta az értékeit.
Ezekből némi pénzt és varázsholmit ő is magához vett majd távoztak.
Braquo keresett egy hajót a kikötőben ami gorvikba indult hogy 12 év után hazatérjen.Az út természetesen nem volt eseménytelen,ismét kalózok bukkantak fel,azonban most azzal nem számoltak hogy egy hergoli villámmester is tartózkodik a fedélzeten.
Az éj leple alatt a tengeri martalócoknak sikerült meglepni a hajó legénységét azonban a harcedzett matrózok és a két mágiahsználó
percek alatt lesöpörték őket a fedélzetről.A Villámmester jócskán meglepődött amikor a hajó másik végében is felhangzott a boszorkánymesteri mágia torokhangú bűvszavai...és főleg ahogy utólag megtudta az egyik utas szájából.
Az út hátra lévő részében a hergoli és Braquo sokat beszélgettek,a fiatal férfi elmesélte eddigi megpróbáltatásait.A Villámmester,aki
egyébként Ramro Contobar-ként mutatkozott be,felajánlotta hogy csatlakozzon a rendjükhöz,ha a nagymesterek bele egyeznek a felvételébe.
Braquo belement,lévén se családja se kutyája aki otthon várná...a nagymesterek is rábólintottak a tehetséges ifjúra.
Így került be a rendbe a húszas évei végén,... a többi meg már történelem.Közel negyven évig szolgálta a nagymestereket,egy ideje már önállóan cselekedhet válalhat bármilyen munkát.Most épp magánügyben indult neki egy régi barát kérésére....



« Utoljára szerkesztve: 2018. Június 09. 23:00:54 írta kalidar »

Nem elérhető Sol

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 734
  • Aktivitás:
    1%
  • Karma 0
Re:Karakterek
« Válasz #2 Dátum: 2018. Június 07. 20:55:21 »


Név: Sageor Cardal
Faj: Kyr származék
Kor: 65 év
Kaszt: Harcos / Kráni szabados
Jellem: Rend
Szülőföld: Krán
Vallás: -
Szint: 6

Tulajdonságok

Erő15
Állóképesség14
Gyorsaság14
Ügyesség14
Egészség14
Karizma12
Intelligencia12
Akaraterő14
Asztrál13
Érzékelés14


Háttér

Harcos  5
Faj   1
Pszi érzékenység  1
Sugallat    1
Összesen: 8
Szintenként elosztható:    42
/Mindösszesen: 42x6 = 252/


Életerő

ÉP: 14
FP: 77
/KAP: 49, Képzettségből: 0/


Pszi, mágiaellenállás

Pp: 15
Haszn. foka: 2. fok / 6. szint
/KAP: 6, Int: 12/

AME: 13 (Asztr.) + 15 (Stat.) = 28
MME: 14 (Ake.) + 15 (Stat.) = 29


Harcérték

Alap
KÉ 30    (15 Hm)
TÉ 71    (25 Hm+3 Képz.)
VÉ 111    (20 Hm+3 Képz.) +5 (Akrobatika - ha van elég hely)
CÉ 28
/KAP: 120, Képzettségből: 6x1/

Másfélkezes kard (4. fok)
KÉ 45    TÉ 97    VÉ 126    Sebz: 3k6 Idő: 5

Hosszú kard (2. fok)
KÉ 48    TÉ 81    VÉ 121    Sebz: 2k6 Idő: 5

Tőr (2. fok)
KÉ 49    TÉ 81    VÉ 115    Sebz: 1k10 Idő: 3

Puszta kéz (3. fok)
KÉ 45    TÉ 76    VÉ 116    Sebz: 1k6 Idő: 3


Képzettségek

Int: 12
KAP: 77

Akrobatika (+5 VÉ bizonyos helyzetekben)    2    39%     
Álcázás/álruha    1    1. fok    
Alkímia    1    1. fok
Állatismeret (hátasok)    0    1. fok    
Csapdaállítás    1    1. fok    
Csomózás    1    1. fok    
Élettan    0    2. fok    
Értékbecslés    1    1. fok    
Esés    2    49%     
Fájdalomtűrés    0    2. fok    
Fegyverhasználat (másfélkezes kard / nehézkardok)   13    4. fok    (+1 Erő)
Fegyverhasználat (egykezes kardok)    0    2. fok    
Fegyverhasználat (tőr jellegű fegyverek)   5    2. fok    
Fegyverismeret    1    1. fok    
Futás    0    2. fok    
Harci láz    1    1. fok    
Harctéri gyakorlat    0    3. fok    
Helyismeret (Külső tartomány/Krán)    0    3. fok    
Helyismeret (Erion)    2    2. fok    
Heraldika    0    1. fok    
Herbalizmus    2    2. fok    
Időjóslás    1    1. fok    
Írás/olvasás    0    1. fok    
Kínzás    1    1. fok    
Kultúra (kráni)    0    3. fok    
Kultúra (dzsad)    1    1. fok    
Kultúra (erv)    2    2. fok    
Kultúra (pyar)    2    2. fok    
Lopódzás    5    39%     
Lovaglás    0    2. fok    
Mászás    2    45%     
Méregkeverés/seml.    2    2. fok    
Nyelvtudás (kráni)    0    3. fok    
Nyelvtudás (közös)    5    3. fok    
Nyelvtudás (dzsad)    1    1. fok    
Nyomolvasás    1    1. fok    
Orvtámadás    0    3. fok    
Pszi     6    2. fok    
Pusztakezes harc (Öklözés)    3    3. fok    
Pusztítás    1    1. fok    
Szabadulóművészet    2    1. fok    
Számtan/Mértan    1    1. fok    
Szerencsejáték    1    1. fok    
Szexuális kultúra    1    1. fok    
Térképészet    1    1. fok    
Történelem    1    1. fok    
Úszás    0    2. fok    
Vakharc    5    2. fok    
Vallásismeret (Ranagol)    0    1. fok    
Vallásismeret (Pyarroni panteon)    1    1. fok    
Vallásismeret (Kyr panteon)    1    1. fok    
Vértviselet    3    3. fok    
Veszélyérzék    6    44% 


Fegyverek
Másfélkezes kard
Tőr + bekenve 2 adag fegyverméreggel


Vértek
Sodronying
SFÉ: 4, MGT: 0


Hátas
Utazó ló, felszerszámozva


Felszerelés

Ruházat
Csizma
Nadrág
Ing
Gatya
Öv
Köpeny+csuklya

Egyéb
hátizsák, nagy
2 váltás ruha (ing, nadrág, gatya)
takaró
vadászkés+tok
tisztálkodó készlet
tűzszerszám
fenőkőx2
kulacsx2 (3-3l, benne víz)
övtáska (benne erszény)
fáklyax3
kötél, 20m
élelem 5 napra
méregtartó dobozka
pipadohány

Mérgek
Fegyverméreg - 0. szintű, azonnali hatóidő, rövid ideig tartó, hatás: kábulat, bódulat 6 adag (+2 tőrre kenve)
Altató - 0. szintű, étel- és italméreg, gyors hatóidő, rövid ideig tartó 4 adag


Vagyon
erszény (övtáskában)
Arany 6
Ezüst 8
Réz 30


Kinézet
Korábbi életével ellentétben, amikor minden nap borotválkozott és haját katonásan rövidre vágatta, szakállt és hosszú hajat növesztett.
Ráadásul az arcszőrzet remekül elfedi kyr vonásait. Mindazonáltal még mindig nem látszik rajta az idő vasfoga - a harmincas éveiben járónak látszik.
A mostani ruhatára barna és kék darabokból áll. Egyébként átlagos északi utazó benyomását kelti.
/magassága: 182 cm, súlya: 84 kg, szeme színe: barna, haja színe: barna/

Jellem
Bár Ranagol hitében nevelkedett, de az elmúlt majd három évtized alatt számos emberrel, kultúrával, vallással találkozott, melyek mind hatással voltak rá és szélesítették látókörét és a világról alkotott fogalmát.
Kitartó, fegyelmezett, uralkodik az érzelmein, nem szereti kimutatni őket. Döntéseiben a logika játszik nagyobb szerepet az érzelmek helyett. Szeret tervezgetni.

Előtörténet
Krán egyik külső, szabad tartományában született. Családja tiszta vérű kyr família kevert vérű oldalága. A kyr ősök a Birodalom bukása után menekültként kerültek a Sötét Határ túlsó oldalára. A tiszta vérű rokonok a mai napig gondosan ügyelnek vérvonaluk tisztaságára.
Külső megjelenésében csak a szabályos arcvonásai árulkodnak kyr őseiről, szeme és haja színe már a kevert vér eredménye.
Ranagol hitében nevelkedett és amikor már elég idős lett hozzá felvételt nyert a tartomány egyik legjobb harcos iskolájába, ezáltal csatlakozott az azt működtető Rendhez. Több éves kemény kiképzés után megkezdődhetett katonai szolgálata. Néhány év elteltével pedig következett az igazi próbatétel. Krán végre úgy döntött, hogy leszámol a magát Pyarroni Államközösségnek nevező hitetlen korcsokkal. Rendje azok között volt, akiket a tartományúr a határra vezényelt. Ott már javában gyülekeztek a nomádok hordái, hogy együttes erővel megindíthassák az offenzívát. Az ellenállás nagyobb volt a vártnál, de végül öt év alatt csak sikerült felőrölni az ellenfél erőit és áttörni a védelmi vonalaikon. Innen már szinte szabad volt az út az Államközösség központjáig, Pyarronig.
Játszi könnyedséggel esett el a város nagy része. Azonban a végső győzelem még hátravolt. Hónapokig tartott a város utolsó erősségének ostroma… Végül a Tizenhármaknak kellett a helyszínre érkeznie. Az volt Sageor életének addigi legemlékezetesebb napja, amikor láthatta – igaz csak messziről – ezeket a félisteni lényeket. És vége lett. Pyarron elpusztult. Addig játszottak a tűzzel, amíg végül elemésztette őket.
Már csak a dicsőséges hazatérés volt hátra. A visszafelé vezető úton több alkalommal is rajtaütésszerű támadás érte az egységét. Az egyik alkalmával maga is súlyos sebet kapott, a közeli folyóba zuhant és az áramlás elsodorta. Napok múlva tért magához. Megmentője nemigen tudta, hogy kit halászott ki a vízből. Egyszerű ember volt, aki a földjéből élt, már amit a háború meghagyott neki… Első adandó alkalommal otthagyta a földművest. Az éjszaka közepén osont el. A saját életéért cserébe megkímélte a férfiét. Sebesülten, legyengülten haladt arra, amerre az otthonát sejtette. Azonban mielőtt még célt érhetett volna, yllinori határvadászok ejtették fogságba. Talán ez volt a szerencséje, ugyanis a sebét komolyabban el kellett látni. Hálája jeléül néhány nap múlva megszökött tőlük és csak egy lovat vitt magával. Azonban csöbörből vödörbe került, ugyanis egyenesen rabszolgavadászok karmaiba futott. Sebesülten nem volt esélye ellenük.
Valamivel elkábíthatták, az út nagy része kiesett neki, mert mire magához tért már messzire jártak a Fekete Határtól.
A következő hónapokat egy gályán töltötte, húzta az evezőt a többi rabszolgával együtt. Mígnem a szerencse újra rámosolygott és sikerült megszökni.
Következtek a bujkálás, menekülés és túlélés hónapjai. Ez az időszak akkor ért véget, amikor találkozott egy csapat kalandozóval, akik kisegítették szorult helyzetéből és ő úgy döntött, hogy csatlakozik hozzájuk. Legalábbis egy darabig.
Aztán megpróbált hazatérni. Újra és újra. De valami mindig közbejött. Mintha valami láthatatlan erő mindig az ellenkező irányba lökdöste volna. Közben volt zsoldos, karavánkísérő, testőr, kalandozó… csak akasztott ember nem, ahogy mondani szokták.
Amikor a sivatagban felütötte fejét a Manifesztáció ő is harcba szállt az embernépek oldalán. Néhány év hiábavaló háborúskodás után azonban újra felcsillant számára a remény. Egy kráni különítmény. Velük végre esélye lehet a hazatérésre. Kimondhatatlan öröm lett úrrá rajta. De óvatosságból egy ideig csak távolról figyelte honfitársait. Azonban arra kellett rádöbbennie, hogy már egy világ választja el őket egymástól. Már nem tartozik közéjük.
Csalódott. Mindenben. Az amundok elleni háborúban. Magában. Abban, amiben eddig hitt.
Az a hír járta, hogy északon is újra fellángoltak a háború lángjai. A sokadik zászlóháború. Talán kevésbé veszett ügy, mint a kékszemű démonok ellen …
Új ismerősökre, barátokra tett szert, köztük pl. Nerin Beltozarr-ra, akivel a háború után is tartotta a kapcsolatot.
A békekötés idején már elhagyta a csatateret és visszatért Erionba. Remélte, hogy itt újra magára talál. Jópár évnek kellett eltelnie, mire sikerült megbékélnie helyzetével.

Aztán egy nap váratlan levél érkezett, feladó: Nerin Beltozarr …

Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 635
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Karakterek
« Válasz #3 Dátum: 2018. Június 09. 15:16:14 »


Név: Urgh Darg
Faj: vad ork
Nem: férfi
Kaszt: énekmondó
Vallás: Ork Héroszok - Gar Bokkar
Szent állat: Sakál
Jellem: Káosz
Születési hely: Tarin-hegység
Iskola: Halálhozók törzs (Üvöltők) / Énekmondó-nemzettség

Szint: 6.
TP: 1501
TP a köv. szinthez: 600

Tulajdonságok
Alap+Módosító=Teljes érték
Erő: 15+2=17
Gyorsaság: 13+0=13
Ügyesség: 14+0=14
Állóképesség: 15+0=15
Egészség: 15+0=15
Karizma: 12+0=12
Inteligencia: 12+0=12
Akaraterő: 13+0=13
Asztrál: 12+0=12
Érzékelés: 14+0=14

Sebzés járulék: +2

KAP
Háttérre költött: 6
Szintenként osztható: 44

Háttér / KAP
Iskola (Énekmondó) / 6
Faj (vad ork) / -
Mágikus fogékonyság / -

KAP elosztás 1-6.TSZ
9 HM – 18 KAP
5 Fp – 5 KAP
12 Kp – 12 KAP
3 MP - 9 KAP

Pszi
Iskola típusa: -
Használat foka: 0.
Pszi képzettségből: 0
KAP-ból vásárolt: 0

Max pszi pont: 0
Akt pszi pont: 0

Mágiaellenállás
Asztrál / Mentál
Tudatalatti: 12 / 13
Háttér: 0 / 0
Hit: 6 / 6
Statikus pszi: 0 / 0
Dinamikus pszi: 0 / 0
Mágikus: 0 / 0
Teljes ME: 18 / 19

Kegy
Vallásism. Képzettség szintje: 1.
Ebből származó Kegy pont: 0
KAP-ból vásárolt: 0
Max Kegy pont: 0
Akt Kegy pont: 0

Mana
Magas- vagy tapasztalati mágia képz.szintje: 3. fok
Ebből származó Mana pont: 6
KAP-ból vásárolt: 18
Max Mana pont: 24
Akt Mana pont: 24

Képzettségek
Kultúra (ork) 3.fok
Nyelvtudás (ork) 3.fok
Helyismeret (Tarin-hegység) 3.fok

Állatismeret (hegyvidék) 1.fok
Ékesszólás 2.fok
Fájdalomtűrés 3.fok (+3kp)
Másfélkezes kard 4.fok   (+13kp)
Nehéz kardok 2.fok
Béltépő 3.fok   (+5kp)
Tőrök 2.fok
Futás 1.fok
Harctéri gyakorlat 3.fok   (+3kp)
Herbalizmus 2.fok   (+2kp)
Legendaismeret (ork) 3.fok
Lélektan 1.fok
Művészetek (éneklés) 3.fok   (+5kp)
Pusztakezes harc (ökölharc) 4.fok   (+11kp) /+1 erő/
Szakma (vadász) 1.fok
Tapasztalati Mágia (énekmondó) 3.fok
Történelem (ork) 3.fok
Vadonjárás (hegyvidék) 2.fok
Vallásismeret (Ork Héroszok) 3.fok   (+5kp)
Vértviselet 3.fok   (+3kp)

Nyelvtudás (törpe) 2.fok   (+1kp)
Nyelvtudás (erv) 3.fok   (5kp)
Nyelvtudás (toroni) 1.fok   (1kp)
Nyelvtudás (aszisz) 1.fok   (1kp)
Nyelvtudás (dwoon) 1.fok   (1kp)
Kultúra (törpe) 2.fok   (2kp)
Kultúra (erv) 1.fok   (1kp)
Esés 44%   (6kp)
Mászás 44%   (6kp)
Nyomolvasás 2.fok   (3kp)
Úszás 1.fok   (1kp)
Pajzshasználat (alkarvédő) 1.fok   (1kp)
Írás/olvasás 1.fok   (2kp)
Ősi nyelv (crantai) 1.fok   (3kp)

Vásárolt Kp: 72+12(int)
Összes Kp: 84
Aktuális KP: 0

Életerő
Max ÉP: 15
Akt Ép: 15

Alap FP: 28
Vásárolt FP: 30
Képzettségből származó Fp: 6
Max FP: 64
Akt FP: 64

Harcértékek
Harcértékmódosító
Alap / HM / Teljes
KÉ: 27 . 6x2 . 39
TÉ: 44 . 6x4 . 68
VÉ: 87 . 6x4 . 111
CÉ: 28 . 0 . 28
Összesen vásárolt: 54

Másfélkezes kard (használat 4.fok, Lefegyverzés -30TÉ, Fegyvertörés -30TÉ, Átütés -2 SFÉ)
Sebesség: 5
KÉ: 51
TÉ: 96
VÉ: 135   (+15 alkarvédő)
Sebzés: 3k6+2

Béltépő (használat 3.fok)
Sebesség: 3
KÉ: 45
TÉ: 82
VÉ: 118   (+15 alkarvédő)
Sebzés: 1k10+2

Puszta kéz (használat 4.fok, leütés sebzés x2)
Sebesség: 3
KÉ: 44
TÉ: 78
VÉ: 121   (+15 alkarvédő)
Sebzés: 1k6+2

Páncél: Abbitacél sodronying (vértviselet 3.fok)
SFÉ: 5
MGT: 0

Varázstárgyak
Vérkarom - másfélkezes kard - Munka dala 3 // KÉ: +3, TÉ: +3, VÉ: +3, sebzi a csak mágiával sebezhető dolgokat //

Felszerelés
Alkarvédők, 1 pár, viseli
Béltépő, 1, hüvelyben
Ruha, 2 váltás, hátizsákban
Fáklya, 2, hátizsákban
Gyertya, 5, hátizsákban
Kardhüvely, 1, övön vagy háton
Kova és acél, 1, övtáskában
Kötél, 20m, hátizsákon
Mászóvas, 1, kötél végén
Kréta, 5, övtáskában
Kulacs(1l), 1, hátizsákban
Erős pálinka, 1l, kulacsban
Síp, 1, övtáskában
Fémtükör, 1, hátizsákban
Takaró, 2, hátizsákban
Tapló, 5, hátizsákban
Tarisznya, 1, viseli
Tőrhüvely, 1, övön
Viaszosvászon, 2 rőf, hátizsákban
Vizestömlő (5l), 1, hátizsákon
Zsák, 5, hátizsákban
Nagy hátizsák, 1, háton
Övtáska, 1, övön
Erszény, 1, övtáskában
Gyógyfüvek (szárítva), sokféle, tarizsnyában
Szárított élelem, 5 nap, zsákban
Alidari pipadohány, 5 adag, szütyőben - tarisznyában
Nerin levele, 1, tekercstartóban - hátizsákban

Vagyon
Arany: 7
Ezüst: 8
Réz: 15
Drágakő:
Egyéb:

Hátas
-

Kinézet

Nagydarab, ajókötél izmokkal megáldott, de nem túl magas ork hím. Egy korábbi kalandjának köszönhetően megállt az öregedésben, nagyjából a tizenéves kornál. (Orkoknál ez már teljesen kifejlett, de fiatal hím.) Bőre - hála a rajta tenyésző, ork mércével hasznos, apró rovaroknak - enyhén zöldes árnyalatú. Szőrzete furcsa (fajára nem jellemző) módon elég ritkás, még emberi mércével mérve se sok. Jópár nála rosszarcúbb embert hordott már a hátán a kontinens.
Általában a praktikum vezérli ruhaválasztását, mintsem bármiféle stílus vagy divat. Erős bőrcsizma, vastag posztónadrággal és egy kissé kopott, de jó állapotú bőrmellénnyel. Ing helyett/gyanánt sodronyingét hordja. Egyetlen ékszere a nyakában függő medál, egy fogakkal fűzött bőrszíjon.
Kardját hüvelyével vagy széles bőrövére fűzi, vagy a hátára vetve hordja. Fogazott pengéjű kését bőrhüvelyben, vesetájékon erősíti övére.

Jellemvonások

Makacs, lobbanékony. Ugyanakkor a mindennapokban szeleburdi, kissé szétszórt. Nem tűri, hogy bármilyen formában korlátozzák. Viszont az adott szó számára szent és sérthetetlen. Barátaihoz, családjához a végsőkig hűséges, viszont ellenségeivel kegyetlen. Igazi Traclon. Vad és kiszámíthatatlan, de nem rosszindulatú.

Előtörténet

A Halálhozók törzsének Gyógyító-nemzetségébe született. (Pontosabban az Üvöltők törzsbe, mely mára egybeolvadt két másik törzzsel Halálhozók néven.) Nagyajából hat éves lehetett, amikor az Énekmondó-nemzettség vezére felismerte az Urghban rejtező mágikus képességeket és örökbefogadás útján az Énekmondók közé vette. (Ennek örültek is meg nem is a vér szerinti szülők, illetve nemzettség, de a szokásjogot nem törték meg.)
Innentől nem sokban különbözött Urgh élete a többi Énekmondó-nemzettségbeli rokona életétől. Mindent saját tapasztalatai által tanult meg, természetesen az öregek útmutatásai szerint. Viszont mindig is érezte, hogy ő azon kevés orkok egyike, aki nem illeszkedik a törzsi keretek közé. Az lett volna a normális, ha az övéi között éli le életét, a törpe "kertszomszédokkal" hadakozva. Urghot mégis mindig vonzotta az utazás, a kóborlás. Így az emberek legutóbbi Nagy Háborújának előestélyén elhagyta törzsét, hogy a nagyvilágban próbáljon szerencsét.
Ez a nagy ugrás már-már végzetesnek bizonyult. Ugyanis nem számolt az embernépek álságosságával és merő rosszindulatával. Így Toron északi gyepűin (bár ő maga nem tudta, hogy hol jár) egy rabszolgakereskedő karavánba futott bele, ahol a karavánkísérők túlereje hamar legyűrte, hiába hadakozott derekasan. Azonban a sors kereke ismét megfordult, mivel alig két nappal később, gianagi határvadászok csaptak le a karavánra és kiszabadították a foglyokat. A hirtelen jött nagy szabadsággal nem nagyon tudott mit kezdeni Urgh, így nemsokkal az Északi Szövetség területére érkezésük után, otthagyta megmentőit is. Ekkor futott bele egy furcsa társaságba, akik mindannyian eléggé lerongyolódott nemesifjaknak tűntek az emberek mércéjével mérve. ... Mint pár nap közös utazás alatt kiderült, ők valamiféle vándor papok voltak és Arel nevű istennőjük példáját követve örök vándorlásra adták fejüket. Elég sok hasonlóságot fedezett fel URgh köztük és az ork sámánok között. Mindkt csoport tetteivel igyekszik felmagasztalt patrónusa előtt tisztelegni és egyik csoport sem rejti véka alá szándékait.
A furcsa az volt, hogy a Rongyosok az egyik északi hadúrhoz akartak csatlakozni. Ekkor még igen messze állt az ifjú orktól az emberi társadalom és nagypolitika, így csak annyit értett biztosan, hogy a nagy háborúban van egy nagyjából független hadúr, aki nem valamelyik nemzetséget vezeti, hanem a kóborló, magányosan portyázó harcosokat és egyéb népeket gyűjti lobogója alá. Hogy melyik oldalon harcolnak az nagyjából mindegy is. (Bár azért remélte Urgh, hogy a hegymély szakállas istencsapásaival nem kell egy oldalra állnia... már csak történelmi okok miatt sem.)
Így esett, hogy a Zászlóháborút a IX. Vörös Hadúr egyre népesebb és egyre vegyesebb kompániájában harcolta végig. A hárobú folyamán sok helyen megfordultak és sok ellenséggel végeztek. Egyik csatájukban a szorongatott helyzetű északi segédcsapatokat kellett felszabadítaniuk az ostrom alól. Ekkor találkozott össze Nerin Beltozarral, a szépreményű boszorkánymesterrel. Bár nem sokon múlott, ismét győztek. Urgh viszont látszólag halálos sebet kapott. Mivel a csata hevében ádázul védelmezte Nerint a rájuk rontó gyalogosoktól, a boszorkánymester az életorzó mágiája segítségével, két fogoly kíanhalála árán még épp időben rántotta ki a Halál torkából Urghot. Ezt követően még több alkalommal találkoztak és nem túl szoros, de őszinte barátságot kötöttek.
Urgh a háború végéig a Hadúr csapataival maradt és egy alkalommal egy furcsa és ősi kapu-toronyba is eljutottak. Itt a csapat több tagja is követte a Hadurat a kapukon keresztül, azonban az ősidők zabolátlan mágiája mindenkire máshogy hatott. Voltak, akik sosem kerültek elő, voltak, akik megőszülve, bomlott elmével zuhantak ki egy másik kapun. ... Urgh viszont egy furcsa utazást tett és volt szerencséje megpillantani a Crantai Háborúk korát, egy rövidke időre. Visszatérve a saját idejébe nem tapasztalt magán semmi különös változást, így hamar túllépett az utazás megrázkódtatásán. Csupán az elmúlt jó tíz év alatt jött rá - az idő múlásával -, hogy mégse hagyta érintetlenül az időmágia. Ugyanis furcsa módon azóta nem öregedett. (Vagy legalábbis nem annyit, hogy észrevehető legyen.) Bár már a harmincas éveit tapossa, testben még mindig az az ifjú ork kalandozó, aki a Zászlóháború idején volt.)
A háború végeztével a IX. Vörös lobogó is nyugodni tért. Az évek alatt összegyűlt kalandor sereg lassan, de biztosan feloszlott. Urgh néhány évig még zsoldosként járta Északot, eljutott a Karnelian Birkokoktól, Alidaron át (itt összefutott ismét Nerinnel), egészen a Riegoy-öbölig. Végezetül három éve visszatért törzséhez. Bár nem volt felhőtlen a fogadtatás, de az embernépek háborújában és az ezt követő utazások alatt összeszedett tapasztalatainak hála minden kihívásra meg tudott felelni és visszaverekedte magát az Énekmondók-nemzettségébe.
Az elmúlt hónapokban azonban ismét kezd előtörni belőle a régi késztetés. Egyre többet álmodik az utazásról és az eddig látott városokról. ... Így esett, hogy nemrégiben mancsába került egy neki szánt levél. (Bár az kérdéses, hogy vajon mi történhetett a futárral.) ... Igen nagy erőfeszítéssel, többszöri nekifutásra sikerült kisilabizálni a fordulatos szöveget és megfogadta, hogy ha újra találkozik rég nem látott barátjával, Nerinnel, legalább két fogát ki fogja verni, hogy levelezni támadt kedve a kurafinak, ahelyett, hogy jött volna személyesen, vagy más módon üzent volna.
Végülis már mindegy. Újra útra kelt Urgh, hogy találkozzon egy régi baráttal és talán néhány más ismerőssel is... Persze Alidarba is betért az út során, hogy legalább egy kis füstölnivalóval tudja majd Nerin ápolgatni felhasadt száját, amikor megkapja a választ a LEVÉLRE!!!