Szerző Téma: A Kalandozó céh napi ajánlata - karakter börze  (Megtekintve 762 alkalommal)

Faust

  • Vendég
A Kalandozó céh napi ajánlata - karakter börze
« Dátum: 2018. Január 19. 21:27:10 »

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:A Kalandozó céh napi ajánlata - karakter börze
« Válasz #1 Dátum: 2018. Január 20. 13:19:25 »
Kirassa, the HermitLinai

Race: Half Elf (Darkvision, Fey Ancenstry, Skill Versatility)
Sex: Female
Height: 5'9" (172 cm)
Weight: 145 lbs (66 kg)
Alignment: True Neutral
Origin: Ardep Forest
Class: Monk II. (Way of the Four Elements / Lvl III.), Druid II. (Circle of the Moon / Lvl II.)

Strength:14+2
Dexterity:18+4
Constitution:14+2
Intelligence:14+2
Wisdom:18+4
Charisma:16+3

AC: 18
HP: 34
Ki: 2

Proficiency Bonus: +2
Inspiration: 1

Speed: 30 feet, 40 feet w/o armor

Saving Throws: Dexterity, Wisdom

Wisdom
Animal Handling
Insight
Healing
Medicine
Perception

Dexterity
Acrobatics

Intelligence
Nature
Religion

MonkDruid
Unarmored Defense, Martial ArtsDruidic, Spellcasting
Ki, Unarmored MovementWild Shape, Druid Circle

Druid Spells
Cure Wounds
Faerie Fire
Healing Word

Languages
Common
Draconic
Elvish
Sylvan

Weapon
(Clubs, Daggers, Darts, Javelins, Maces, Quaterstaff, Scimitars, Sickles, Sings, Spears Simple weapons, Shortswords)

Long staff (combined 2 short)

Armor
(Light, Medium Armor, Shields, None)

None

Equipment
Druidic Focus
Herbalism kit
Explorer's Pack (Includes a backpack, a bedroll, a mess kit, a tinderbox, 10 torches, 10 days of rations, and a waterskin. 50 feet hempen rope strapped to the side of it.)

Appareance
Lsd. kép.
Eltérés: A bal kezén egy ujjatlan bőrkesztyű, amellyel Linai-t tudja tartani, például amíg beszélgetnek. Illetve füleiben egy-egy toll, amit Linai vesztett el.

Alignment
Az egyensúlyra törekvő, legyen az belső vagy a természeté. Éppen úgy áldoz Miellikinek mint Malarnak, hiszen a Körforgás, az Egyensúly és a Változás folyamatos, örökké való. Ennek okán ha kell éppannyira kegyetlen tud lenni mint egy vihar, de ugyanolyan gyengéd mint egy napsugár érintése. Alapvetően csendes szemlélő, de hisz a szavak erejében, a tettek igazában és önmagában. Minden nap eltölt némi időt azzal, hogy befelé forduljon mint ahogy a természet hangjaira is odafigyeljen.


History
Csecsemőként adták be egy pici Adren erdei monostorba, ahol egész gyermekkorát töltötte és természetesen emiatt kezdte meg Szerzetesi tanulmányait is. A fiatal leányt lenyűgözte a mozdulatok szépsége és ereje, a tudat, hogy erre ő is képes lehetne! S az "imái" meghallgatásra találtak, egy férfi vette pártfogásba, idősebb volt már, sok telet láthatott, de azért még ereje teljében volt! A testet és elmét is éppannyira fontosnak tartó Szerzetes azonban nem a nyers erőt, hanem a kifinomultságot, a technikát és mint ilyet a gyors reflexet és éles érzékeket tartotta elsődlegesnek. Ugyan elmondta, hogy léteznek más technikák is, de a Kígyó, a Daru és Sárkány fürgesége, kiszámíthatatlansága és bölcsessége mindig megóvta őt a veszélytől. Az Ifjú leány itta a szavait, mint a hűs és tiszta forrásvizet, majd idővel azon vette észre magát, hogy egyre több időt töltenek együtt és egyre többet hagyják el a Monostort, hogy felfedezzék a közeli erdőt, sőt, egyszer még Waterdeep-be is bemerészkedtek. De annyira idegen volt a város és annyira kényelmetlen a sok halott fa és hegynyi kő látványa (nem beszélve arról, hogy milyen furcsán néztek rá), hogy a lányka ezt követően nem sokszor tért vissza.

Idővel, a Mentora egyedül küldte ki különböző feladatokkal, míg egy nap találkozott egy idősebb nővel. Fiatalabb volt, mint a férfi aki tanította őt, de már elég idős, hogy bölcsessége megkérdőjelezhetetlen legyen. S míg a férfivel a közös érdeklődés, az együtt végzett gyakorlatok és étkezések is mind-mind elmélyítették a kapcsolatukat, úgy az Ismeretlen Nővel történt beszélgetések is egyre közelebb engedték egymáshoz a két, korábban idegen embert. Ahogy teltek az évszakok a fiatal leány is serdült, mélyült a kapcsolata mindkét számára fontos személlyel. Azonban az árvákra jellemzően a Leány is vágyott arra, hogy legyen valaki az életében, s az Ismeretlen Nőre egyre inkább kezdett anyjaként tekinteni és mint ilyen idővel őt választotta a férfi helyett. Több időt töltött vele és megismerte a Vadont, a Természetet és megannyi titkok és csodát, míg végül Szerzetesi tanulmányait már csak azok szinten tartására alkalmazta.

S a Férfi nem szólt egy rossz szót sem…

Monostor
Ardep erdejében egy pici monostor, melyet egykor egy bölcs sárkány alapított, akit már generációk óta nem láttak. Egy idős férfi vezeti, kis mazsola már, aszott bőrével, hosszú szakállával és apró szemeivel leginkább egy fura kis manóra hasonlít, de tiszteletet parancsoló tekintélyét soha, senki sem kérdőjelezte meg. Két mester segíti őt és talán egy maroknyi tanonccal foglalkoznak kitartóan hosszú ideje már. Az épületek beleolvadnak ugyan a természetbe, de látszik rajtuk az emberkéz nyoma, míg az ásott kutat egy földalatti patak táplálja.

Erdei rejtekhely
Az Ismeretlen Nővel itt pihentek meg olykor, ami a legtermészetesebb módon készült - talán némi mágiával. Ágak, indák és levelek adta odú egy hatalmas és öreg fa törzsében található, ahol még némi finom gomba is megterem. Közelben található az Ardep legnagyobb patakja és számtalan élőlény enged szomjúságának ezen a békés környéken.

Nem elérhető Cyrgaan KheaLorn

  • Nemeskyr kardforgató
  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 858
  • Aktivitás:
    1%
  • Karma 0
  • A hóhajú erioni
Re:A Kalandozó céh napi ajánlata - karakter börze
« Válasz #2 Dátum: 2018. Január 23. 19:39:07 »

Roryn Frostbeard

Race: Mountain Dwarf
Size: Medium – 5 ft (152 cm), 169 lbs (77 kg)
Sex: Male
Origin: Adbar Citadel
Alignment: Lawful neutral
Deity: Moradin
Age: 53
Class: Ranger
Level: IV.
Exp.: 2701

ABILITIES
Strength:17+3
Dexterity:16+3
Constitution:14+2
Intelligence:14+2
Wisdom:14+2
Charisma:11+0

AC: 15
HP: 36

Proficiency Bonus: +2

Speed: 25 feet

Saving Throws: Strength, Dexterity

Background: Outlander (bounty hunter)
Background Features:
Tool proficiency: Flute
Wanderer

SKILLS
Strength
Athletics

Wisdom
Perception
Survival

Dexterity
Stealth

Intelligence
Nature

RACIALS:
Darkvision (60 feet)
Dwarven Resilience
Dwarven combat training (battleaxe, handaxe, throwing axe, warhammer)
Dwarven armor training (light, medium)
Tool proficiencies (smith’s tools)
Stonecunning

CLASS PROFICIENCIES:
Favoured enemy: giants
Natural Explorer
Fighting Style: Two-weapon fighting
Spells known: Cure Wounds, Detect Magic, Jump
Ranger Archetype: Hunter
Primeval Awareness
Horde Breaker

Languages
Common
Dwarven
Draconic

Weapon
Battleaxe x2
Handaxe x3
Crossbow, light (20 bolts)

Armor
Studded leather

Equipment
10 days of rations
Backpack
Bedroll
Mess kit
Tinderbox
Torches x10
Waterskin
Rope, 50 feet
Whetstone
Pipe
Tobacco (2 packs)
Hunting trap
Flute
Knife

Appearance
Kerek ötlábnyi magasságú, széles vállú, mokány, izmos törpe. Fajtájának legtöbb tagjánál kellemesebb arcú, finomabb vonású, láthatólag fiatal törpe. Meglepő módon haja szinte fehérbe hajló ezüstös – klánjának különös ismertetőjele ez -, a szeme színe pedig valahol a gleccserkék és az acélszürke között van félút táján. Haját a feje búbján rövidebbre vágva hordja, míg hátul hosszú, fonott varkocsba fogja, amely a lapockája aljáig ér, és a végét acél gyűrű fogja össze, "pajesza" is hosszú fonatban lóg. Szakálla, bajusza is hasonló színű, fonatokba rendezett. Nyakában bőrre fűzött fogakból álló nyaklánc, füleiben fém karikák.
Ruházata időtálló darabokból áll, a divat világa távol áll tőle. Lábszárközépig érő csizmát, bőrből készült nadrágot, fölötte ujjatlan inget és ujjast hord, derekán széles derékszíj. Itt-ott fémgyűrűkkel megerősített bőrvértjét nyíltan viseli, olykor csuklyás mohazöld köpönyeget kanyarít a nyakába. Hátán keresztben két szakállas pofájú, kiváló minőségű csatabárd, övén kétoldalt hajítóbárdok, illetve egy a derekán. Hátán barna bőr hátizsák, amiben személyes holmiját tartja.

Alignment
...

History
A Frostbeard klán – bár az adbari törpök közé tartoznak már régóta – mindig is a mély tárnákon kívül, a felszínen éltek, és törp-emlékezet óta felderítői és vadászai a törpék népének. Különös ismertetőjegyük, fehér hajuk és világos szemük igazi ritkaság a törpék között, a klán legendái szerint ősapjuk legendás harcos volt, és maga Moradin ajándékozta meg ezzel, hogy emlékezetet örökkön megmaradjon a törpék között. A klán tagjai azóta is hagyományosan két fejszét forgatnak harcban, így tisztelegve a rég elporladt hős előtt.
Roryn, családjának harmadszülött fia ötvenhárom téllel ezelőtt látta meg a napvilágot egy csillagfényes estén. Egész gyerekkora azzal telt, hogy pontosan tudta: harcos akar lenni, fegyverforgató, akire büszke lehet a klán és a család egyaránt. Ahogy cseperedett, egyre többet tanult, és egyre többet foglalkozott saját maga felkészítésével az előtte álló harcos évekre. Először a kovácsüllővel és a kalapáccsal ismerkedett meg, ami minden törpének kötelessége, majd apja mellett, a Citadella környékén elterülő erdőségekben csapdát állítani, vadászni, a vadonban élni tanult meg, valódi fegyvert csak ezután fogott a kezébe. A klán tapasztalt fegyverforgatói mellett számos dolgot megtanult, amire az életben szüksége lehet. Boldog évek voltak ezek.
Aztán nyolc téllel ezelőtt megtörtént a baj. Roryn apja, Eberk és testvérbátyja egy hosszabb útra vállalkoztak, és váratlanul hegyi óriások ütöttek a táborukon pár napnyi járóföldre otthonuktól, megölve mindkettejüket. A gyász hetei után az ifjú harcos kezébe ragadta csatabárdjait, és a klán tanácsa elé állt, és bosszút fogadott az óriások ellen. Ezen elhatározástól hajtva indult el saját vándorútjára, ami azóta is tart – hol magányosan, hol másokkal járja a világot, és egyre jobban tetszik neki. Eleinte, amikor magányosan hajtotta álomra a fejét, még arról ábrándozott, hogy ünnepelt harcosként tér vissza a családjához, most már olyan gondolatok forognak a fejében, hogy egész Faerűn megismeri az ő és a klán nevét.
Az elmúlt évben csatlakozott egy céhhez, hogy utazásaihoz némi segítséget kapjon – néhány fegyverforgatóval együtt sikerült egy óriások lakta barlangot kifüstölni, így aztán a törpe úgy döntött, amíg mindkét fél számára előnyös az együttműködés, az öregedő hobgoblin bandájában marad.
"A férfit csak ezután vettem észre. Igazi ragadozó volt: hószínű, vállig omló sörény, markáns, óarany árnyalatú, kyr vonású arc, a szeme pedig... förgeteg-szürke, mint vihar után a hajnali ég. Egy tisztavérű kyr."

Alan O'Connor - A Halál hét arca

Nem elérhető Haldirien

  • Halacska, A Lelkes Klikkelgető
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2582
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 0
  • //Ha nem írok választ, csak rivallj rám ;)
Re:A Kalandozó céh napi ajánlata - karakter börze
« Válasz #3 Dátum: 2018. Január 31. 21:25:16 »
// A karakter még nem teljes!

Name: Ah’lark the Burned Of the Howling Harbringers.
Race: Gnoll
Size: medium (6 ft – 175 cm, 84 kg)
Sex: Male
Origin: Howling Harbringers warband – nomád módra vándoroltak a Kard Parton.
Alignment: Chaotic evil
Deity: Yeenoghu
Age: 29
Class: Ranger
Level: IV
XP: 2701 xp

Abilities:
Strength 14 (+2)
Dexterity 15 (+2)
Endurance 13 (+1)
Wisdom 11 (+0)
Intelligence 8 (-1)
Charisma 9 (-1)

AC 13
HP 26
 
Profiency bonus: +2
Inspiration:

Speed: 30 feet
Saving throws: Dexterity, Strength

Feats:
Lucky

Skills:
Strength: Athletics
Dexterity: Stealth
Intelligence: Nature
Wisdom: Survival
Charisma: Intimidation

Racials:
Darkvision
Dark Past/Sötét múlt (meggyőzés, egyéb karizmatikus dobások hátránnyal, a megfélemlítés pedig előnnyel dobható)
Rampage: Amikor egy ellenfelét közelharci fegyverrel 0-hp-ra vitte, akkor egy fél mozgással még megharaphat valakit
Natural weapons:
Fangs: - Damage: 1d4 + Str
Claws: - Damage 1d4 + Str
Ability modifiers:
+1 strength, +1 dexterity, -2 charisma, -2 intelligence
Natural hunter:
Gnoll gets the Nature and Survival profiencies

Languages:
Broken Abyssal (aka Gnoll)
Common

Spells:
Fog cloud, hail of thorns, hunter’s mark

Weapons:
Longbow: 1d8 – ammunition (Range 20/60), heavy, two handed
Handaxe Damage: 1d6 – thrown (Range 20/60), light

Armor:
Leather armor AC: 14

Equipment:
Explorer’s pack (backpack, bedroll, torches 10, waterskin, whetstones (2), arrows (40), dice set, scrap of cloth from an old banner. Skins painted with blood

Traits:
Favored enemy: Beasts, Natural explorer (grassland), Fighting style (Archery), Spellcasting, Ranger archeotype (Hunter- Colossus slayer), Primeal awareness,

Jellemalakító apróságok
Bond: I shall die, before I betray the Lord of Savagery.
Flaw: I flee, if the enemy is more powerfull
Ideal: Paranoia/Survival – They want to kill me and eat me, I need to find a way to kill them and eat them first.
„A legjobb ellenség az, akit megleptél.”
Jellemzők: Megégett szőr a hátán, meg a mellkasán, helyeken száraz vértől piszkos, rituális seb – Szemeitől lefelé egy egy karmolásnyom, közelebbről nézve olyan, mintha vérkönnyeket hullajtana.


Háttér:
Háttér:
Ah’lark a Howling Harbringers klán tagjaként látta meg a napvilágot még szűk három évtizede, egy vadász hím és egy flesh gnawer nőstény gyermeként. A klánnal utazott a pusztákon át, az anyja, Ma’arj tanította küzdeni és ő adta az ételt a Yeenoghu áldása miatt állandóan éhes kölyöknek, míg az atyja, Alark az erdőjárás és vadászat rejtelmeibe vezette be a fiát.
A gyermek első vérontásának áldozata az egyik másik ivadék volt, amelyik egy erős, megtermett növendék volt, amikor egymásnak estek, Ah’larknak esélye sem volt, mégis egy szerencsés harapással kitépte a másik gégéjét.
Ah’lark nem sokkal később egy felnőtté avatási ceremónián esett át, ahol megkapta a klánjára jellemző, könnyezésre hasonlító sebhelyeket. Mint vadász került a hordába. Az első rajtaütése során egy, a mészárlásból kihátráló íjászra vetette magát, így kiérdemelve annak fegyverét.
A következő tíz évben eljutott addig, hogy a legnagyobb vadásza legyen a klánjának. Ezt három ogre levadászásával érdemelte ki, amelyek a tábortüzük mellett melegedtek. Azonban nem volt ingyen a cím. A végső megmérettetése egy kemény, és nem örömteli próba volt. Az előző  első-vadászt kellett legyőznie harcban, aki történetesen Alark, az atyja volt. A harc során két nyílvessző is tévesztette el a gyomrát, a kölyök finomhúsába hatolva, míg az utolsó három nyílvesszőig jutottak. Ekkor jelentkezett újra Ah’lark hihetetlen szerencse-sorozata, amikor a célzó atyja koponyáját ütötte keresztül ötven méterről. Bár nem volt kedvére, de büszkeséggel gondol vissza a párbajra. Az atyja sem akart volna másképp meghalni. Mondogatta magának.
Rá bő két éven belül szerzett magának párt, egy gyönyörű szép (Ah’lark tekintében) bundájú Yeenoghu agyarát, Sha’rijj-t. Csodálta a nőstény erejét, és adottságait. Általa fedezett fel magában is valamennyi varázserőt, és hosszas próbálkozások után Sha’rijj és a kultisták által tudott pár praktikát elsajátítani, ami megkönnyítette a vadászatot számára.
Boldogok voltak együtt, így hamarosan kölykeik is születtek, Nassana, egy fiatal, tüzes nőstény, akiből biztosan flesh gnawer fog vállni – mondogatta magának Ah’lark, és Alark, aki az apja és nagyapja nyomdokaiba lépett vadászként, miután felnőtté avatták, ez olyan három éve volt.
Ah’lark büszke volt a lányára, de fiára még büszkébb volt, aki maga is kiváló érzéket tanúsított a vadászat iránt, így Ah’lark számára nyílvánvaló volt, hogy előbb, vagy utóbb, de meg kell majd harcolnia a saját kölykével a címéért, ahogy az atyja is tette.
Immáron hat hete annak, hogy Ah’lark vadászatra indult, és egy óriásra vadászott, amelyik elkergette a vadászait a prédájuk közeléből, többet is megölve közülük. Bár a kölyke akart menni, még nem volt rá készen, hogy miután levadászta az óriást, fegyvert fogjon atyja ellen. Vagy az óriás ölte volna meg, szóval ez még a legfőbb vadász feladata maradt. Nehezen, de tőrbe csalva sikerült megölnie az óriást, miután majdnem az összes nyílvesszőjét a mellkasába repítette. Ahogy a megtermett rém a földre rogyott, a vadász már a húsába is tépett, hogy csillapítsa falánk éhségét.
Vérrel borított szőrrel tért haza, ahol azonban tűz és halál fogadta. A sebtében összetákolt sátraikat lángok mardosták, míg mindenütt a lemészárolt klántársai hevertek, eszeveszett sebességgel keresett túlélőket, azonban mindenki odaveszett. Alark, Nassana, Sha’rijj, az egész klán. Kis vigasz volt számára, habár vigasz volt, hogy számos ellenséges tetem hevert körülöttük is. Páncélos emberek, zöldruhás hosszúfülűek íjakkal, nem egynek a kölyke nyílvesszei okozta a vesztét.
Ez Luskan környékén történhetett, azóta Ah’lark próbál túlélni a Kard parton, reménykedik abban, hogy új írmagja lehet a Howling Harbringers hordának, lenyúzott bőrdarabkákra vérrel keni fel a klánjának ismert történeteit, hogy mindenkor emlékezhessen rájuk. Azokra, akiket nem tudott megvédeni. Ha jelen van, biztosan nem éri a klánt felkészületlenül a támadás…

Sebeinek története:
Hastájékon fadarabok a húsában. – A két nyílvessző maradványa, amiket még az idős Alarkkal vívott küzdelmében szerzett. Mindkettő átfúrta a húsát, letörve a végét és a hegyét szimbólumává váltak a harcnak.
Égési sérülés: hat évvel az első rajtaütése után egy tűzvarázslóval küzdött meg egy fosztogatás során, és bár számos nyílvesszője elporladt, mielőtt célba talált volna, több muníciója volt, mint ellenfelének varázslata. Csupán égett bőrrel fizetett a harcért.
Száraz vértől mocskos szőr: Az óriás vére, amelyet a klánja pusztulása alatt ölt meg
Ha rám vársz sikolts rám.