Szerző Téma: Kalandozók  (Megtekintve 962 alkalommal)

Nem elérhető Cyrgaan KheaLorn

  • Nemeskyr kardforgató
  • Moderator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 858
  • Aktivitás:
    1%
  • Karma 0
  • A hóhajú erioni
Kalandozók
« Dátum: 2018. Január 02. 20:08:07 »
A kalandban szereplő karakterek leírásának a helye.
"A férfit csak ezután vettem észre. Igazi ragadozó volt: hószínű, vállig omló sörény, markáns, óarany árnyalatú, kyr vonású arc, a szeme pedig... förgeteg-szürke, mint vihar után a hajnali ég. Egy tisztavérű kyr."

Alan O'Connor - A Halál hét arca

Nem elérhető Sol

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 734
  • Aktivitás:
    2%
  • Karma 0
Re:Kalandozók
« Válasz #1 Dátum: 2018. Január 07. 18:56:57 »

III. Drewbald Deimarn Aldswithwald
Kaszt: Harcos
Faj: Ember
Jellem: Törvényes Semleges
Patrónus Isten: Helm
Otthonterület: Cormyr

Szint: 7.
TP: 21.000
TP a következő szinthez: 7.000

Magasság: 6’0”
Méret: 210 font
Kor: 25 év
Nem: férfi
Szem: zöld
Haj: szőkésbarna

ERŐ 15+1=16 +3
ÜGY 14 +2
ÁLL 13 +1
INT 12 +1
BÖL 13 +1
KAR 12 +1
(4. TSZ +1 ERŐ)

Szívósság: +5(alap)+0(faj)+1(Áll)= +6
Gyorsaság: +2(alap)+0(faj)+2(Ügy)+2(képesség)= +6
Akaraterő: +2(alap)+0(faj)+1(Böl)+2(képesség)= +5

ÉD: 1d10
Tul.mód.: +1 (Áll)
Max.ÉP: 52
Akt.ÉP: 52

VF: 10+0(faj)+2(ügy)+8(vért)= 20
Kezdemény: 2(ügy)+4(jav.kezd.)= 6
Sebesség: 30’ (vértben: 20'/15')

Alap támadás: +7 / +2
Közelharc (1. tám.): +7(alap)+0(faj)+3(erő)= +10
Közelharc (2. tám.): +2(alap)+0(faj)+3(erő)= +5

Mágikus hosszúkard (+2 mágikus, +1 fegyverfókusz)
+13/+8
1d8+3(erő)+2(fegyver spec)+2(mágikus) = 1d8+7
19-20/x2
4 font

Ezüstölt tőr
+10/+5
1d4+3
x2
10 láb
1 font

Mágikus mellvért (+3 mágikus)
Véd.mód. +8
Max.Ügy. +3
Mód.Vértben -3
20'/15'
30 font
4 perc / 1 perc / 1 perc

Képességek (harcos)
Egyszerű fegyver jártasság-mind
Harci fegyver jártasság-mind
Könnyű vért jártasság-mind
Közepes vért jártasság-mind
Nehéz vért jártasság-mind
Pajzshasználat

Képességek (1,3,6 +ember)
Vakharc
Javított Kezdeményezés +4 kezd.
Vasakarat +2 akaraterő mentő
Villámgyors reflexek +2 gyors.mentő

Extra képességek (harcos 1,2,4,6)
Támadás erőből
Kaszabolás
Fegyverspecializáció (hosszúkard)  +2 sebzés
Fegyverfókusz (hosszúkard) +1 tám.mód.


Szakértelmek
Szakértelem pont: 40
Szakértelem pont 1. szint (ember): (2+1)x4+4=16
Szakértelem pont/szint: 2+1+1=4
Tulajdonság bónusz: +1
[össz:40]

(S) Csendes Mozgás 0+2(Ügy)-3(vért)= -1 *
(S) Diplomácia 3+1(Kar)= +4
(S) Egyensúly 0+2(Ügy)-3(vért)= -1 *
(S) Előadás 0+1(Kar)= +1
(S) Értékbecslés 2+1(Int)= +3
(S) Észlelés 2+1(Bölcs)= +3
(S) Gyógyítás 0+1(Bölcs)= +1
(S) Indíték Megérzése 2+1(Bölcs)= +3
(S) Ismeretek (nemesség) 3+1(Int)= +4
(S) Kötélhasználat 0+2(Ügy)= +2
(A) Lovaglás 4+2(Ügy)= +6
(A) Mászás 4+3(Erő)-3(vért)= +4 *
(S) Megfélemlítés 0+1(Kar)= +1
(S) Összpontosítás 0+3(Áll)= +3
(S) Rejtőzködés 0+2(Ügy)-3(vért)= -1 *
(S) Szabadulóművészet 0+2(Ügy)-3(vért)= -1 *
(A) Ugrás 4+3(Erő)-3(vért)= +4 *
(A) Úszás 4+3(Erő)= +6
(S) Vadonismeret 0+1(Bölcs)= +1
(S) - semleges 24p (A) - ajánlott 16p

Nyelvek
Közös
Chondathi
Elf

Vagyon
806 arany

Varázstárgyak
Mágikus hosszú kard +2 módosító, mestermunka  8.315a
Mágikus mellvért +3 módosító, mestermunka 9.350a
Összesen: 17.665a

Hátas
Csatamén, könnyű 150a
Zabla, gyeplő 2a
Katonai nyereg 60a 30 font
Nyeregtáskák 4a 8 font
Összesen: 216a

Felszerelés
Ezüstölt tőr 10a
Hátizsák 2a 2 font
Acél és kova 1a
Erszény, öv 1a 3 font
Fáklya x3 3r 3 font
Fenőkő x2 4r 2 font
Gyertya x3 3r
Hálózsák 1e 5 font
Kötél, kender, 50láb 1a 10 font
Kulacs 2l 1a 4 font
Takaró 5e 3 font
Tisztálkodó készlet 1a ,05 font
Tükör, kis acél 10a 0,5 font
3 váltás ruha 3a 15 font
1 váltás nemesi ruha 75a 10 font +pecsétgyűrű 5a +100a ékszer
Étel, szárított 3 napra 15e 3 font
Táp, 3 napra 15r 30 font
Összesen: 313a 91 font

Teherbírás
76 / 77-153 / 154-230


Kinézet
Kora gyermekkorától a mindennapos kardvívás és testedzés megalapozták atletikus testalkatát. Szőkésbarna haja válláig ér (rendszerint egy szalaggal köti hátra), arcát szakáll keretezi. Öltözködésében a zöld színek dominálnak. Mellvértjén családja címere, egy agancsos szarvasfej  látható. Megjelenése, testtartása, modora arisztokratikus neveltetését tükrözi.



Jellem
A becsület, a bátorság, a hűség a legfontosabb vezérelvek a számára. Kicsit konzervatív gondolkodású. A változást, az újdonságot nem szereti. Barátai nincsenek, nem is voltak.
Megszokta, hogy mindenből a legjobbat kapja... és még most is ragaszkodik ehhez (amíg a pénze futja).
Büszke a családjára, a származására (a történtek ellenére is) - több generációra vissza tudja vezetni az őseit.



Előtörténet

Drewbald Deimarn a nagymúltú cormyri Aldswithwald nemesi família sarja, harmadik ezen a néven.
A család vagyona igen jelentős volt: számos kisebb-nagyobb falu, szántóföldek, erdőségek, bányák tartoztak az Aldswithwaldok irányítása alá.
A kis Drew egyetlen gyermek lévén mindent megkapott, ráadásul mindenből a legjobbat. Atyja a legkiválóbb mestereket fogadta, nem számított a pénz, ha fia taníttatásáról volt szó. Így aztán III. Drewbald a legjobb vívómestertől tanulta a kardforgatás tudományát, akit csak Cormyrban (sőt talán a szomszédos királyságokban) találni lehetett.
Alig múlt tizenhárom, amikor már apja oldalán lovagolt a falvaikat fosztogató haramiák ellen. De kivette a részét a szomszédos nemesi családokkal folytatott kisebb-nagyobb csetepatékból is.
Tizennyolc évesen kötelességtudattól fűtve, menyasszonyát hátrahagyva (a betervezett esküvőt elhalasztva), az uralkodó kérésére nemesi bandériumával a Kővidék felé masírozott, hogy orkokra és goblinokra vadásszon. Ezen alkalomból az apja – ha már lebeszélni nem tudta fiát – egy régi, családi örökséggel ajándékozta meg: egy rúnákkal ékesített karddal.
A vadászat tovább tartott, mint várták, nem várt nehézségekkel kellett szembenézni, több embert veszítettek, mint előzetesen gondolták… maga III. Drewbald is komoly sebet kapott, több hétig nyomta a betegágyat, de végül eredményesen zárták a portyát.
Azonban ez a kis kaland – mint utóbb kiderült – nem csak késleltette a leendő frigyet, de meg is akadályozta azt. Drew arra tért vissza a Kővidékről, hogy hőn szeretett aráját más vezette az oltárhoz.
A melankólia hónapjai következtek… Ami akkor ért véget, amikor neszét vette, hogy a Viharszarvak csúcsai között néhány barbár törzs összefogott és fosztogatni kezdett a környéken. Mindenképpen részt kellett vennie a rend helyreállításában.
Apja megpróbált újabb és újabb menyasszony-jelölteket bemutatni a fiának, de III. Drewbald ezeket csak kínos kötelesség-szerű találkozásként élte meg.
Amellett, hogy segédkezett a birtok irányításában, védelmében szakított rá időt, hogy elmenjen a Király erdejébe orkokat üldözni. Hálából még a királyi udvarba is meghívták. Újabb kényelmetlen, feszengős esemény. Sok bál, tánccal, férj-vadász nemes hölgyekkel… Még egy gyönyörű mellvérttel (állítólag mágikus darab) is megajándékozták. Igazából ezt értékelte Drew a legtöbbre.
Sajnos távollétében az apja belevágott néhány rizikós befektetésbe … amelyekbe nagyon nem kellett volna. A család vagyonának jelentős részét kockára téve ezzel. Miután érezte a bajt, az idősebb Aldswithwald báró azzal tetézte meggondolatlanságát, hogy kártyán próbálta visszanyerni az elvesztett aranyakat. Ezt sem kellett volna. Már nem csak gurult lefele a lejtőn, hanem egyenesen száguldott…
Az adósságok egyre csak nőttek, a vagyon meg szép lassan leapadt. III. Drewbald azon kapta magát, hogy már csak egy jó házasság mentheti meg a családot. Azonban már senki sem akart hozzámenni…
Így hát, amikor egy a Kővidék felé tartó kalandozó csapat kérte az iránymutatását, Drew úgy döntött, hogy elkíséri őket. Lesz, ami lesz. Úgy látszik, hogy ezentúl a kardjából kell megélnie. Majd nem csak a Kővidékre, de onnan egyenesen Sárkánypartra is velük tartott… És innen már nem volt visszaút. Menthetetlenül maga is a kalandozók ösvényére lépett.

Nem elérhető kalidar

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 710
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Kalandozók
« Válasz #2 Dátum: 2018. Január 09. 14:57:40 »


Halandar Dormfford


Kaszt: Szerzetes
Tanulás: Hin öklök rendje
Faj: Acélszív félszerzet
Jellem: Törvényes Semleges
Patrónus Isten: Urogalan (T/S félszerzet panteon)
Otthonterület: Luiren

Szint: 7.
TP: 21.000
TP a következő szinthez: 7.000

Magasság: 3 láb
Méret: 32 font
Kor: 23 év
Nem: férfi
Szem: fekete
Haj: fekete


Tulajdonságok                        Mentődobások
Erő   11   +0                             Szívósság   +5
ÜGY  16   +3                             Gyorsaság  +8
ÁLL   10   +0                             Akaraterő   +8
INT   13   +1                             
BÖL   17   +3
KAR   10   +0

Alap támadás mód.  +5
Fegyvertelen támadás mód.  +5/+2  kis méret miatt +6/+3
VF:10+3(ÜGY) +3(BÖL) +1(kis méret) +3(szerzetes)=20 / 24(mágusvért)
Pusztakezes támadás: 1d6
Kezdeményezés: 1d20+3
Sebesség:35 láb
ÉP 29

Fegyverek
Puszta kéz   Tám.mód. +6/+3   Sebzés: 1d6
Parittya       Tám.mód. +6       Sebzés: 1d4   Kritikus: x2   Táv.: 50 láb

Szakértelmek                                            Nyelvek
Akrobatika [ügy]             +5                       -közös
Csendes mozgás  [ügy]   +7                       -félszerzet
Hallgatózás  [böl]            +7/+9                 -törpe
Észlelés  [böl]                 +7/+9                 -halrua
Gyógyítás  [böl]              +2                       -shaar
Irányérzék  [böl]             +2                       -chondathi
Keresés  [int]                  +3
Mászás  [erő]                  +4
Rejtőzködés  [ügy]          +9
Ugrás  [erő]                    +4
Úszás  [erő]                    +1


Képességek
Pusztakezes támadás   1. tsz
Kábító csapás              1. tsz
elugrás                       1. tsz
nyílvesszők eltérítése   2. tsz
szilárd elme                 3. tsz
lassú esés (20 láb)       4. tsz
A test tisztasága          5. tsz
Lassú esés (30 láb)      6. tsz
javított gáncsolás         6. tsz
a test egysége             7. tsz
felhőugrás                   7. tsz
Figyelmesség               (faji +1 első tsz)  +2 hallgatózás,észlelés
vakharc                       (Első)
vasököl                       (Második)  +1d4 pusztakezes sebzés,napi 6x   (kard és ököl)
mocskos harc              (Harmadik) +1d4 pusztakezes sebzés              (kard és ököl)

Felszerelés                                          Varázstárgyak
rejtőzés itala (otthonterület)                   -mágusvért (12.000a) +4 VF        (kard és ököl)
szerzetesi ruházat (váltás)                      -feneketlen zsák I. (2500a)  Súly:15 font,belső súly:250 font*
felfedező ruházat (viselt)                        -trükkös zsák,rozsdabarna (3000a)  (kmk,232. oldal)
acél és kova
csákyla
erszény+öv
fáklya 2db *
7 napi szárított élelem *
kulacs
hálózsák *
hátizsák
selyemkötél 50 láb *
kréta 3db
pipere (szappan,fésű,kis tükör)
takaró
gyógyító készlet (10 alkalomra) *
napfénypálca 3db                                      (Elköltve: varázstárgy 17.500a,felszerelés kb 100a=17600a)

Vagyon
Arany:
Ezüst:
Réz:


Kinézet
Átlagos,3 láb magasságú félszerzet.Fekete szeme és hátközépig érő,varkocsba font fekete haja van. Arcvonásai hétköznapiak,átlagosak nem tűnik ki semmivel más fajtája béliek közül. Egyszerű felderítő ruházatot visel,barna ruha és szürke csuklyás köpeny.Hátizsákon kívül látszólag semmi sincs nála,még fegyverek sem fedezhetőek fel nála/rajta.

Jellem/viselkedés
Általában komoly,komor hangulatú fickó,de ha van rá alkalom akkor egy mulatság erejéig fel tud vidulni jó társaságban.Barátokat és ellenségeket is örökre szerez,bár eddig egyikből sincs sok.
Mérhetetlen kíváncsiság jellemzi amivel a világot vizslatja,az új dolgok mindig felkeltik a figyelmét. A törvényeket jobban betartja mint általában a félszerzetek,de főleg az egyetemes alaptörvényeket
tiszteli,néhány emberi törvény kivételt jelenthet. Azt azonban egy mesterétől megtanulta hogy az apró lényeknek harcban mindent be kell vetnie hogy túléljen a nagy lények világában...így ez az egy terület ahol nincs szabály és semmi sem tiltott.

Előtörténet
Lurien egyik gazdag tanyavilágában született,családja gazdálkodásból élt.Néhány évig békében cseperedett Halandar amikor az egyik terménykereskedő szokásos érkezésekor füstölgő romokat és szétmarcangolt tetemeket,szétdúlt javakat talált csak az előtte élettel teli,virágzó tanyából.A látvány annyira megrémítette hogy hátat fordítva meg sem állt a következő településig és csak felfegyverzett csapattal mert visszatérni. Elborzadva kutatták át a környéket túlélők után,de a népes családból egyedül az ötéves forma Halandart találták meg elrejtve egy zöldséges veremben,tetőtől talpig vér borította...csupán a szeme fehérje világított... Még a tapasztalt nyomkeresők és vándorok sem tudtak rájönni kifélék,vagy miféle lények dúlták fel a tanyát, így bár el nem feledték az esetet de teljesen megoldatlanul maradt. A gyereket rokonok vették magukhoz,aki sosem említett semmit a történtekről viszont kezelhetetlen és nagyon agresszív viselkedést mutatott.Rendszeresen összeverekedett más gyerekekkel és senkire sem hallgatott. A közösség öregjei csak arra tudtak gondolni hogy az átéltek hatására lett ilyen,de abban is biztosak voltak hogy ők maguk nem tudják így felnevelni,viszont a közösségre se lenne jó hatással.Így tanakodás után egy közelben lévő Hin kolostorba vitték,ahol a félszerzet szerzetesek gondjaira bízták. Az ottani többé kevésbé elzárt élet jót tett neki,a hosszas nevelés és szigorú képzés helyrehozta az életét és személyiségét. A legtöbb időt Cik'uura mester mellett töltötte,akinek az volt a nézete hogy a félszerzetekhez hasonló apró lényeknek esélye sincs harcban a hatalmas és javarészt gonosz lények között,hacsak nem vetnek be mindent a küzdelem során. Ezért tanítványának tovább adta nem túl szokványos harci stílusát,ami főleg lágy-részek, ízületek és más hasonló sebezhető pontokra és testtájakra koncentrál. Idővel egyre többet találkozott a kolostoron kívüli népekkel és Ő maga is többet járt-kelt a kolostor környékén...így nem csoda hogy elkezdte érdekelni a távoli nagyvilág is.Mestere amikor eléggé felkészültnek látta,elbocsájtotta a kolostorból hogy fedezzen fel mindent amit csak akar és szerezzen tapasztalatokat,amikor megunja pedig akármikor vissza térhet a kolostorba. Néhány éve kóborol már,több kalandon átesett próbálva tudást és bölcsességet szerezni.Ezeknek a kalandoknak a mellékes hozománya a jelentős vagyon és a kincsek,aminek egy részét rendszeresen elküld a kolostornak.A maradékot pedig saját maga éli fel,vagy fordítja hasznos holmikra.




Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 635
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Kalandozók
« Válasz #3 Dátum: 2018. Január 20. 08:21:57 »

Karakter név: Loxocemus Pixeton
Kaszt: Bárd
Faj: Könnyűléptű félszerzet
Jellem: Kaotikus Jó
Patrónus Isten: Yondalla
Otthonterület: Völgyvidék (vándorló félszerzet kompánia)
Szint: 7.
TP: 21 000
TP a következő szinthez: 7 000

Magasság: 3’2”
Méret: 36 font
Kor: 28 év
Nem: férfi
Szem: smaragdzöld
Haj: vöröses-barna


ERŐ:      12   +1
ÜGY:      16   +3
ÁLL:      12   +1
INT:      14   +2
BÖL:      10   +0
KAR:      16   +3

Szívósság: 2(alap)+1(tul)+1(faj)+1(erős lélek)= +5
Gyorsaság: 5(alap)+3(tul)+1(faj)= +9
Akaraterő: 5(alap)+0(tul)+1(faj)+1(erős lélek)= +7
(Félelem ellen +2)
(Energiaelszívás és halál ellen +1)

ÉD: 1d6
Tul.mód.: +1 (Áll)
Max.: 31
Akt.: 31

VF: 10+1(faj)+3(ügy)+6(vért)= 20
Kezdemény: 3(ügy)= 3
Sebesség: 20’ (20’ vértben)

Alap támadás: +5
Közelharc: +5(alap)+1(faj)+1(erő)= +7
Távolsági: +5(alap)+1(faj)+3(ügy) /+1(dobás)= +9 / +10

Rövidkard (kecses fegyver, +1-es, pengeéles, mestermunka)
+10
1d6+2
17-20/x2
3 font

Könnyű számszeríj (mestermunka, területből)
+10
1d8
19-20/x2
80 láb
6 font

Ezüstölt tőr
+7 / +10
1d4+2
x2
10 láb
1 font


Mellvért (+1-es, könnyebben megerősített, mithril, könnyű vértnek számít)
+6 védelem
+5 max. ügy.
-0 módosító vértben
15% varázslatrontás
7,5 font


Jellemzők
Faj:
+2 Ügyesség, -2 Erő
Kis méret: +1 Támadó, +1 VF, +4 Rejtőzködés, Megterhelés korlát 3/4
Alapsebesség: 20’
+1 minden mentődobásra
+2 Csendes mozgás, Mászás, Ugrás
+2 mentődobás félelem ellen
+1 támadó hajítófegyverekkel
+2 Hallgatózás

Kaszt:
Egyszerű fegyver jártasság
Rövidkard jártasság
Könnyű és Közepes vért jártasság
Pajzs jártasság
Bárdi zene
Bárdi Tudás: 7(szint)+2(Int)+3(Obscure Lore) = 12

Képességek
Erős lélek
Kecses fegyver (rövid kard)
Obscure Lore – SaS 40.o.


Szakértelmek (60 pont)
Átverés: 7 +3(Kar) +2(tárgy) = +12
Csendes Mozgás: 5 +3(Ügy) +2(faj) = +10
Előadás: 10 +3(Kar) +2(tárgy) +2(tárgy) = +17
Hallgatózás: 10 +0(Böl) +2(faj) = +12
Indíték megérzése: 10 +0(Böl) = +10
Információgyűjtés: 5 +3(Kar) +2(tárgy) = +10
Mászás: 0 +1(Erő) +2(faj) = +3
Rejtőzködés: 3 +3(Ügy) +4(méret) = +10
Ugrás: 0 +1(Erő) +2(faj)= +3
Varázstárgy Használat: 10 +3(Kar) +2(tárgy) = +15

Nyelvek
Félszerzet
Közös
Chondathi
Törpe
Elf

Napi varázslatok
0. szintű: 4 db
1. szintű: 4 db
2. szintű: 3 db -> 2db

Ismert varázslatok
0. szintű
Képzelt hangok
Lidércfények
Mágia észlelése
Mágia olvasása
Szemfényvesztés
Varázslatos kéz


1. szintű
Kence
Személy bűvölése
Riadó
Tollpihe


2. szintű
Csillámpor
Láthatatlanság
Macskaügyesség
Nyelvek ismerője



Varázstárgyak
+1-es, pengeéles rövidkard (8 310 ap) /3 font
+1-es, könnyebben megerősített, mithril mellvért (5 200 ap) /7,5 font
Diplomaták fejpántja (4 500 ap) /- font
Öröklángú fáklya (90 ap) /1 font
2 adag pókmászás itala (2x50 ap) /- font
8 adag könnyebb sebek gyógyítása ital (8x50 ap) /- font

Felszerelés
mestermunka könnyű számszeríj (területből) /6 font
tegez + 20 számszeríj vessző (2 ap) /2 font
ezüstözött tőr (10 ap) /1 font
acél és kova (1 ap) /*
erszény (1 ap) /3 font
fenőkő (2 rp) /1 font
5 gyertya (5 rp) /*
hálózsák (1 ep) /0,5 font
hátizsák (2 ap) /0,2 font
jelzősíp (8 ep) /**
5 kréta (5 rp) /*
kulacs (1 ap) /0,4 font
szappan (5 ep) /1 font
kis acél tükör (10 ap) /0,5 font
zsák (1 ep) /0,5 font
2 váltás utazó ruházat (2 ap) /1 font
varázslat összetevő erszény (5 ap) /0,3 font
mestermunka lant (100 ap) /0,3 font
mestermunka pánsíp (100 ap) /0,3 font
2 mennydörgő kő (2x30 ap) /*
2 ragacszsacskó (2x50 ap) /*

Összes ár: 18 995 ap, 6 ep, 2 rp
Összes súly: 29,5 font


Pénz
Arany: 4
Ezüst: 3
Réz: 8

Teherbírás
Könnyű terhelés: 32,25 font
Közepes terhelés: 32,26-64,5 font
Súlyos teher: 64,6-97,5 font


Személyiség
Jó kedélyű, vidám fickó, aki minden helyzetben megállja a helyét. Könnyed, mozgékony, kötetlen. Mozgalmas életet él, hamar tesz szert barátokra, ismerősökre. Végtelenül kíváncsi és sokszor meggondolatlan: gondol egyet és máris cselekszik. Nincs benne félelemérzet, ami már-már az ostobaságig bátorrá teszi. Általánosan elmondható, hogy számára az Élet egy véget nem érő nagy Kaland.


Előtörténet
A Pixeton család az „északi hin”-ek – avagy a nagyok szerint könnyűléptű félszerzetek – szokásos életvitelét képviselik már nemzedékek óta. Az Ezüstcsillám Klán tagjaiként leginkább Völgyvidék lankáin éldegéltek – és éldegélnek a mai napig is. A félszerzeteknél megszokott félnomád, 2-3 évente arrébb költöző, falusias közösségben nőtt fel Loxocemus is, számtalan testvérével, unokatestvérével és más közelebbi-távolabbi rokonaival együtt. (Persze a helyzettől függően mindig másképp „emlékszik”, hogy melyik völgyben is teltek gyermekévei. Katonák között Csatavölgy-i, földművesek és gazdák körében Tollvölgy-i, sötétebb alakoknak Árnyasvölgy-i, és így tovább…)
Azt már kora gyermekkorában megérezte, hogy valami nagy családi titok lappang a Pixetonok háza táján. Erre utalt Roryn a vén, meglehetősen vaksi és csúzos törpe kovács jelenléte is, akit  a klánban mindenki elfogadott mint maguk közül való és kovácsmester, de sose kovácsolt semmit. Sőt úgy általában se csinált mást, csak a Pixeton kifőzdében üldögélt és csodás mesékkel foglalta le a gyerekeket és néhány szájtáti felnőttet is.
Nagyjából tízéves forma lehetett Loxocemus, amikor egy bújócsa hevében, „véletlenül” belenézett a padlásukon rejtőző acélveretes ládába, melytől minden apróbb-nagyobb szerzet el volt tiltva a családban. Számos mesés tárgyat talált ott, egy csillogó kardot, a félhomályban enyhén foszforeszkáló kulcs- és lakatoskészletet, egy lepecsételt csatos könyvet… Nem is telt bele néhány perc és rögtön nyomára akadtak. Bár nem a játszópajtások, hanem a mérges szülők. (Ki tudja honnan tudhatták, hogy épp kinyitotta a titkok ládáját?!?) … Viszont így már nem volt értelme titkolózni tovább. Ezért aznap este - miután a kifőzde bezárt – Roryn és a szülők új, eddig sosem hallott történetet adtak elő. Kalandokról, szerencsésen felfedezett és kimentett kincsekről, orkokról, óráisokról, sárkányról és ki tudja még mikről. Lényeg a lényeg: Nem egy tavaszi mulatságon találkoztak a szülők annak idején, hanem egy kalandozócsapat tagjai voltak Rorynnal együtt. Sok éves kóborlás után tértek vissza az eredeti klánhoz és telepedtek le, nyitottak kifőzdét az összeszedett javakból. … Roryn is ezért maradt velük, mert öreg korára már nem volt se kedve, se lehetősége máshová elvonulni és megszerette a hin népet is.

Ezek az események monhatni eleve elrendelték, hogy Loxocemusban is feltámadjon a kalandozni vágyás. Sokat tekergett mindenfelé és amit csat tudott ellesett a szüleitől, nomeg a nagy mesemondó Roryntól. Végül egy félelf dalnok pihent meg egyszer a kifőzdében, aki meglátta a tehetséget az ifjú hinben és pár nap pihenő után vele együtt indult útnak. Természetesen a szülők féltették csemetéjüket, de saját példájukból tudták, hogy nem érdemes  eltiltani a gyereket a kalandozó élettől, mert ígyis-úgyis elmegy. Szó szerint a vérében van a mehetnékre való hajlam.

A félelf társaságában nemcsak Völgyvidéket, hanem a környező birdalmak némeilykét is volt szerencséje meglátogatni Loxocemusnak. Kalandjaik során sok megpróbáltatláson mentek keresztül, de végül egy veszélyesebb hajtóvadászat elültéig visszatért a szülői házban – pontosabban abba a házba, amit ekkor épp használtak a vándorló szülők. Elmesélte eddigi kalandjait és azt is, hogy úgy döntött a maga útját járja a továbbiakban és elmegy Nyugatra és Délre. Megnézi a tengereket és a távoli földeket. Így hosszabb ismét felszedelőzködött, hogy immár önerőből boldoguljon a kalandozók rögös útján. Ekkor kapta a két legnagyobb ajándékát, amit életében kaphatott. Apja nekiadta a gyerekként a titkos ládában látott rövidkardot, melynek pengéje a megpróbáltatások dacára sem csorbult vagy tompult soha. Roryn pedig az egyik „műremekét” hozta elő, melyet még fiatalabb korában készített és barátjának, Loxocemus apjának szánt: Egy tiszta mithril mellvértet, melyet félszerzetekre szabtak.

Így esett, hogy Loxocemus először átvágott Észak hegyein, majd Nyugat-Köépföld síkságain át elért Amn birodalmába. Itt nemrégiben egy sikeres mentőakcióban vett részt többedmagával. Éppen innen visszatérve és a fizetséget bezsebelve, ismét azon jár az esze, hogy mi legyen a következő érdekes és új dolog, amit mindenképp ki kell próbálnia...

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Kalandozók
« Válasz #4 Dátum: 2018. Február 03. 16:38:23 »
Karakterlaphoz kattints ide!



Név:Ezüstholdi Elora
Kaszt:Lovag
Faj:Félelf
Szint:VII. szint

Méret:Közepes
Kor:26 év
Nem:
Magasság:5’0”
Szem:Aranybarna
Haj:Aranybarna
Súly: 86 font
Jellem:Törvényes, Semleges
Vallás:-
Származás:...

Erő:16+3(+1 a 4. szinten)
Ügyesség:13+1
Állóképesség:17+3
Intelligencia:16+3
Bölcsesség:17+3
Karizma:18+4


Szívósság mentő (áll):5+3+4+12
Gyorsaság mentő (ügy):2+1+4+7
Akarat mentő (böl):2+3+4+9

[ 1. szinten (1d10 + Állóképesség módosító) illetve további szinteken (1d10 + Állóképesség módosító) ]
Életerő:10+3+6d10+6*391

VF (Védettségi fok):10+1+5+319

Kezdemény:1d20+1
Sebesség:30 láb

Alap támadás módosító:+7/+2
Közelharci támadás módosító:+7+3/+2+3+10/+5
Távolsági támadás módosító:+7+1/+2+1+8/+3

[ 1. szint: (2 + Intelligencia módosító)*4 illetve további szinteken: (2 + Intelligencia módosító) ] [(2+3)*4 / 2+3]
Ajánlott és Semleges szakértelmek
Szakértelem (tulajdonság):szint + tul. mód. + egyébsz.é. mód.
Állatidomítás (kar)*:10+4+14
Diplomácia (kar):10+4+14
Gyógyítás (böl):10+3+13
Ismeretek (vallás) (int)* :0+3-
Lovaglás (ügy):10+1+3+14
Mesterség (int):0+3+3
Összpontosítás (áll):10+4+14
Csendes mozgás (ügy)*:0+1+1
Észlelés (böl):0+3+1+4
Egyensúly (ügy)*:0+1+1
Hallgatózás (böl):0+3+1+4
Indíték megérzése (böl):0+3+3
Irányérzék (böl)*:0+3-
Keresés (int):0+3+1+4
Mászás (erő)*:0+3+3
Megfélemlítés (kar):0+4+4
Rejtőzködés (ügy)*:0+1+1
Szabadulóművész (ügy)*:0+1+1
Ugrás (erő)*:0+3+3
Úszás (erő)*:0+3+3
Vadonismeret (böl):0+3+3
* módosító vértben (0)
* csak képzetten


Képességek (faji)
Immunitás: altatás jellegű varázslat és hatásokra
+2 bűbáj és hatások elleni mentőre
Szürkületi Látás
+1 Észlelés, Hallgatózás, Keresés
Elf fegyverek használata

Képességek (kaszt)
I. Gonosz észlelése
I. Isteni kecsesség
I. Kézrátétel (28 Ép/nap)
I. Isteni egészség
I. Könnyű, Közepes, Nehéz vért
I. Pajzshasználat
I. Egyszerű és harci fegyverek
II. Bátorság köpenye, Gonoszra sújtás
III. Gyógyír, Élőholtak elűzése (7/nap)
V. Különleges hátas
VI. Gyógyír 2/hét
 

Képességek (otthonterület)
Lóra termett

Képességek (szint)
I. Harc hátasról
III. Eltiprás
VI. Ellovagló támadás

Nyelvek
Közös, Elf, Chondathi, Óriás, Törpe, Sylvan

Fegyverek
+1 Hosszúkard, Varázstároló Közepes, Ár: 8330 ap, 1d8(+2), Kritikus:19-20/x2,  Súly: 4 font,  Fajtája: Vágó

Vért
+1 Mithrill ing Ár: 2350 ap., védelem mód: +5, max. ügy. mód.:+6, mód. vértben: 0, misztikus varázslat rontás vértben: 10%, Sebesség: 30 láb / 20 láb, súly: 10 font
+1 Nagy Pajzs, Mithrill Ár: 2184 ap., védelem mód: +3, mód. vértben: 0, misztikus varázslat rontás vértben: 5%, súly: 5 font

Teherbírás (Alap vért nélkül)
Könnyű: 66 fontig, Közepes: 67-133 font, Súlyos terhelés: 134-200 font
Viselt súly: 4 font (fegyver) + 10 font (vért) + 5 font (pajzs) = 19 font (könnyű)

Arany28
Ezüst0
Réz0

Varázstárgyak
Gondoskodás gyűrűje


Ezüstsörény
(Nehéz csatamén)
Bőrvért, lóra
Katonai nyereg

Félmennyei Nehéz Csataló