Maelstrom, a Világok Kapuja [18+] > Take the Lead - Ólomlábakon

Wanted

(1/2) > >>

Dierol:

A karakter alkotáshoz (köszönet érte Thyrielnek)
Folyamatos fejlesztés/fordítás alatt

Thyriel:


CaRina CarWyn

Fürgeségd10Erőd6Életerőd8Éberségd10Intelligenciad6Akaraterőd8
Élet Pontok16Kezdeményezésd10 + d10
Édes és Vidám (kisebb)
Félelmetes kisugárzás (kisebb)
Kétkezes (jelentősebb)
Vonzerő (kisebb)

Bálványozás (kisebb) (testvér)
Előítélet (kisebb) (hősök)
Hűséges (kisebb) (testvér)
Kiéhezett (kisebb)
Szadista (kisebb)

Atlétikad6Kitérésd8Rejtettségd6Lopakodásd8Fegyelmezettségd4Mentális ellenállásFegyverekd6Pisztolyd10..Puskákd8Befolyásd6Megfélemlítésd8..CsábításKözelharcd6Kardd8Észlelésd6EmpátiaSzereplésd4SzínészetTávolsági Fegyverekd2DobókésTúlélésd4NyomkövetésPusztakezes Harcd6Kung fud8
FegyverSebzésTávolság (láb)Tűzgyorsaság (tárkapacitás)ÁrSúlyElérhetőségPisztoly (2)d6F1003 ( 8 )₡ 18 / 45 p2BPuskad8F2253 ( 30 )₡ 30 / 75 p9B
FegyverSebzésÁr SúlyElérhetőségKés, Harcid4F₡ 1,6 / 4 p1BKard, Harcid6F₡ 24 / 60 p6BBoxerd6F₡ 0,8 / 2 p1B
PáncélVédettségMGT (-Fürgeség/- Éberség)Ár SúlyElérhetőségGolyóálló mellény4-1F₡ 92 / 230 p10B
Áru megnevezéseÁrSúlyElérhetőségMegjegyzésFegyvertisztító készlet₡ 2.4 / 6 p4BFegyver és kés tisztítására-karbantartásáraOkos-óra₡ 4.8 / 12p-Móra, iránytű, számológép, ébresztő, rádió, távirányító, hangfelvevőRagasztószalag (duct tape)   ₡ 1.2 / 3p3B10 yard (914 cm) hosszú légmentesre záró ruhatapaszTisztítókristály₡ 0.4 / 1p-B20 gallon (38 L) ivóvíz készítésére
+ 100 töltény ₡ 4
+ 1 bilincs és 1+1 tartalék kulcs ₡ 2

₡ 1000,8
250 platinum
500 arany
2500 dollár

Spoiler: megjelenítésCarina (és bátyja, Cainan) Carwyn valahol a Mag és a Peremvidék közötti úton született, így előbb látta meg egy űrhajó belsejét, mint az anyja arcát. Nem mintha tudta volna mit lát, de akárhogy magyarázzuk, ez az igazság.
A csecsemő sokat utazott! Néha kézben, olykor háton, de volt, hogy táskában. Persze-persze, volt lovas-kocsi meg némi űrhajó is, de alapvetően csak idővel volt képes - érthető okok miatt - az önálló utazásra.
Itt kell megemlíteni, hogy az a két ember, aki felváltva cipelte és anya meg apa néven voltak ismeretesek egy igen hosszú utazásra indultak a gyerekek nélkül: ki, a „Feketeségbe” távoztak.
Az (oktatási intézményrendszer szerint) éppen tanítható korba lépő Carwyn-testvéreknek nem volt könnyű dolguk, miután a család kevéske vagyonát a csóró rokonok széthordták, a Házuk pedig ezen távoli, a vérben ha másban nem is közös egyének marakodása során őrült táncú vörös kígyók martalékává vált.
Nem volt senki és semmi ami segített volna a két – lássuk be, árván – egyedül voltak egymásnak. E szeretet, hűség és egymás iránti feltétel nélküli odaadás mellett Rina állandó mosolya, kitartása és akaratereje segítette át őket a nehéz időszakon. Nehéz volt, sokat kellett cipelni a napi betevőért.
Tagadhatatlan azonban, hogy egy kislány nem tud eleget cigölni, így Cainan volt az, akinek többet kellett vállalnia a fizikai munkából. Ezért, és még sok apróságért: Ő volt Rina hőse.
A sok fájdalom és megaláztatás valahogy utat kellett találjon, különben felemésztette volna a kislányt, akit bár bátyja mindenben segített, nem lehetett vele a nap minden percében. Történt ez az, verekedések között pedig ahogy egyre nagyobbacska lett a kis amazon, úgy került elő az öklén túl egyre szabályosabb és veszélyesebb bökő, ütő vagy súlyos fémtárgy…
A ’Verzum adta… vagy tán örökölt? tehetsége nem csak harcica modorában, de serdülve nőiességében is megjelent. Tehát a frusztráció, ami eddig nem kevés fizikai konfrontációval lett feloldva, köztük olykor a másik lelki kínzásával is, most részben átváltozott intimebb formába…
Mindezek mellett történt ez-az meg egy-s-más, mígnem a jány azon kapta magát, hogy egy igazi pisztoly került hozzá, amit egy bátor (mint mi tudjuk inkább botor) férfi hagyományozott reá. Ez a férfi csak úgy magától érkezett a faluba és úgy döntött majd ő jól megmutassa a rossz-arcú-leheletű népségnek, hogy mifán terem a pofon. Az az igazság, hogy alaposan megrázta azt a fát és végül járulékosan ólommérgezés juttatta egy faládába, de előtte még eldobta a fegyvert amolyan erre-már-nincs-szükségem mód, így Carina úgy döntött, hogy nála jobb helyen lesz.
Az évek teltek, az önjelölt igazságosztók sorban érkeztek és tanítottak ezt-azt – némelyik még előtte magáénak mondhatott egy-két szenvedélyes éjszakát – mielőtt elszenderedtek volna a "Végtelen Álom"ba, melyből a jány legjobb tudomása szerint nincs ébredés…
Így tett szert a testvérpár mindenfélére, amit manapság birtokol.

Napjainkban a Testvéreket úgy hívják: Wyn-testvérek, Rina és Kai Wyn...

Az Ezüst Utazó:
Roxana Dent



Fürgeségd6Erőd6Életerőd6Éberségd10Intelligenciad12Akaraterőd8
Élet Pontok14Kezdeményezésd6 + d10
Magasan Képzett (kisebb)
Éles Érzék (Kisebb) (hallás)
Tehetséges (Kisebb) (vonósok)
Időérzék (kisebb)

Enyveskezű (kisebb)
Megrögzött Hazudozó (kisebb)
Előítélet (kisebb) (álszentek)
Függő (kisebb) (kávé)

Művészetd6..Szakmad6..Befolyásd6Bürökráciad8..Alkudozásd8Észlelésd6Koncentrációd8Fegyelmezettségd6..Nyelvismeretd6..Elsősegélyd6Általános orvoslásd10..Gyógyszerészetd8Tudományos Ismeretekd6Élettudományokd8..Történelmi tudományokd8Túlélésd6..
Áru megnevezéseÁrSúlyElérhetőségMegjegyzésOrvosi Táska (MedAcad)₡ 210 / 525 p8MTeljes CireMedAcad készlet minden eszközzel és kellékkel.

Megjelenés
Hosszú szőke haj, zöld szem 170 cm magas 59 kg. Ha kicsit többet sminkelne még jobban is nézni ki de így átlagos. Legtöbbször vékony keretes szemüveget hord mert nem bajlódik a kontaktlencsével. Most 27 éves.

Spoiler: megjelenítésApa orvos, anya hegedűművész. Mindkét irányba mutat hajlandóságot de nagyjából 17 évesen megunja az állandó cincogást, anyja legnagyobb sajnálatára. De azért a család szórakoztatására előveszi néha. Ezután és már korábban is az apja pályája felé fordul mindig minden jegye színötös a ZH-i is. Az két apró problémája hogy lopkod és hazudozik, először csak poénból csinálta, sikerül e? Aztán rákapott az ízére. A legtöbbet az a mondat hagyja el a száját "Nem én voltam!"

Dierol:
Az alapok (The Real Basics)
Tulajdonság + Képesség = Eredmény
Eredmény < Nehézségi érték = Sikertelenség
Eredmény ≥ Nehézségi érték = Siker
Eredmény + 7 ≥ Nehézségi érték = Kiugró siker


Célszámok
Könnyű feladat3Átlagos feladat7Nehéz feladat11Rettentő Nehéz feladat15Hősies feladat19Hihetetlen feladat23Képtelen feladat27Lehetetlen feladat31

Dobás értéke a rendkívüli siker eléréséhez
Könnyű feladat10Átlagos feladat14Nehéz feladat18Rettentő Nehéz feladat22Hősies feladat26Hihetetlen feladat30Képtelen feladat34Lehetetlen feladat38

Mire jó a Plot pont?Ha bármely dobás után azt látod, hogy bizony nem értél el sikert, de te szeretnél ezen változtatni, akkor utólag minden egyes Plot pontért 1-el növelheted a dobásod értékét (12 plot pontért 12 pontot adhatsz a dobásodhoz) tehát ha 10 volt a célszám, és dobtál 7-et, akkor 3 plot pont elköltése árán mégiscsak sikerré változtathatod a dolgot.
Vagy - ebből javíthatjátok fel azokat a dobásokat, amelyeket szeretnétek, hogy jól sikerüljenek. Dobás előtt kell erről szólni, hogy használni akarjátok majd miután levontátok a költségét, már mehet is a dobás. Sajnos 6 pontért a +d12-vel is dobhatsz egyest, ami nem nagy öröm...

Plot költség    + további kocka1 + d22 + d43 + d64 + d85 + d106 + d127 + d12+d28 + d12+d49 + d12+d610 + d12+d811 + d12+d1012 + d12+d12
S most a fejlődés pontokról
Amit nem Plot pontnak hagysz meg - ennek nincs felső határa, annyi lehet belőle, amennyit összegyűjtöttél :)

Képzettségek fejlesztése:
fejlődés-pont költsége Tulajdonságok fejlesztése:
fejlődés-pont költsége 0-ról d2-re2 pont  
d2-ről d4-re4 pont 
d4-ről d6-ra6 pont d4-ről d6-ra
24 pontd6-ról d8-ra8 pont d6-ról d8-ra
32 pontd8-ról d10-re10 pont d8-ról d10-re
40 pont d10-ről d12-re12 pont d10-ről d12-re
48 pontd12-ről d12+d2-re14 pont d12-ről d12+d2-re
56 pontd12+d2-ről d12+d4-re 16 pont d12+d2-ről d12+d4-re
64 pont
A mihez tartás végett a képzettség szintekről
kocka típusa szintd2 inkompetensd4 kezdőd6 gyakorlottd8 szakértőd10 profid12 mesterd12+ őstehetség

Most jön a lapozz a 14. oldalra ;) Ott van egy pár csini táblázat - a második azt mondja, hogy veteránként normál esetben 1500 credit üti a markodat, amit tetszés szerint elkölthetsz. Mivel itt ötféle fizető eszköz van (credit, dollár, platina, arany, ezüst) a váltási értéket ott is meg tudod nézni, de röviden:
1 credit = 25 dollárral, vagy
1 credit = 2,5 platinával, vagy
1 credit = 5 arannyal, vagy
1 credit = 250 ezüsttel.

Egy dolgot nem árt észben tartani - ahol nincs elektromosság, vagy tisztességes távközlés, ott a credit-kártyáddal nem sokra mész. Ott ragaszkodnak a ropogós bankjegyekhez, vagy esetleg a nemesfémhez. Szóval a pénzed egészét nem javasolt creditben tartani ;)

Az Előny/Hátránynál azt el kell majd döntened, hogy kisebb vagy jelentősebb-e az adott előny vagy hátrány, mert a levonások-bónuszok ettől függnek :)
Nemsokára elkezdem feltenni a pontos leírásukat a kilistázott tételeknek, hogy tudj dönteni :)

A képzettségek a 12. oldalon vannak felsorolva, látom már barátoltál velük :)
68 pontot oszthatsz szét köztük - de a fő csoportok - mint amiket kiválasztottál (művészet, szakma, befolyásolás, stb.. maximális szintje d6 lehet) A pontok költéségét lásd az 1. oldal 5. pontjának táblázata alatt.
Ha ezeken belül valamihez jobban szeretnél érteni, mint pl. a művészetek alatt a Festészet-hez, és a Költészethez, akkor a művészeteket megvásárolod D6-ra (6 pontért), és utána specializáció(ka)t választasz.
pl. a festészetre ráköltesz még 2 pontot, és az D8 lesz, a Költészetre pedig 4 pontot költesz, és az D10 lesz. Azaz összességében 12 pont elköltse után így fog kinézni:
Művészetek: D6
spec - festészet: D8
spec - Költészet: D10

Persze ami a főcsoport alatt van, ott minden képzettséget tudsz a főcsoport  szintjén használni - még ha nem is specializálódtál rá. Ahol az van, hogy csak képzetten azt jelenti, hogy ha nincs a főcsoport sem felvéve, akkor azokra a képzettségekre nem dobhatsz.

Előny (Assets)
Magasan Képzett (kisebb)
Előny: kapsz +2 tulajdonság bónuszt az intelligenciára, minden ismeret-alapú dobásra, amikor megpróbálsz valamire visszaemlékezni, hogy halottál-e már ilyesmiről. (ennek ellenére ez nem jár, amikor cselekvésről van szó) Például doktorként a tünetek felismerésére megkapod a bónuszt, hogy azonosítsad, hogy milyen fertőzést is kaphatott el a páciens. De nem kapod meg, amikor már kezeled vagy műtöd a beteget.

Éles Érzék (kisebb)
Orrod mint egy vadászkutyáé, szemed mint a sasé, vagy olyan az ízérzékelésed, mint egy elismert borszakértőnek. Az egyik érzéked különösen éles, és ki tudod használni az előnyeit.
Előny: Válassz egyet az öt érzék közül: Szaglás, Tapintás, Látás, Ízlelés vagy Hallás. +2 bónuszt kapsz az Éberségedre

Tehetséges (kisebb/jelentősebb)
Akármi is az, te jó vagy benne. Bizonyítottan különös tehetséged van egy meghatározott képzettséghez. Sokkal jobb eredményeket vagy képes felmutatni, mint a többiek – akik ugyanolyan képzést kaptak, mint te.
(Tehetséges pilóta vagy, egy tehetséges táncos, stb.)
kisebb előny: Válassz egy Képesség Specialitást. +2 Képesség bónuszt kapsz, minden esetben, ha használod azt a Képességet.
Jelentősebb előny: A fentieken kívül a képesség fejlesztése egyel nagyobb kockára mindig 2 ponttal kevesebbe kerül, mint normál esetben. (Ez utóbbi előny csak a játék közbeni karakterfejlődésnél lép érvénybe, a karakterkészítésnél nem.)

Időérzék (kisebb)
Soha nem kell órára nézned, hogy tudd mennyi az idő. Hátborzongatóan pontos tudsz lenni – a barátaid hozzád igazítják az óráikat, és nem sok hasznát veszed egy stopperórának.
Előny: Normál esetben pontosan tudod, hogy nappal vagy éjszaka van-e – anélkül, hogy az órára kellene nézned. Továbbá elég jól meg tudod becsülni, hogy mennyi idő telt el két esemény között vagy óta. (Ha tegyük fel tíz percet akarsz várni, mielőtt bemész a bankba, pontosan tudod, hogy mikor telik le az idő) Ha elvesztetted az eszmletedet, vagy más módon akadályoztattak, egy teljes körig tartó Intelligencia+Éberség próbát kell tenned átlagos nehézség ellen, hogy a belső órádat újra beállítsad.

Cortex Szellem (kisebb)
A Cortexben szinte semmilyen feljegyzés nincs rólad. Szellem vagy, ami láthatatlanul siklik át a rendszeren. Talán egy egyszerű irodai hiba az ok, vagy valaki (talán te) tettél komoly erőfeszítéseket arra, hogy kitöröld az információkat.
Előny: Egy Cortexbeli keresés a születésed tényén túl nem sokat mutat a múltadról. Akárki, aki megpróbál információt kiásni a múltadról, annak a keresés dobás célszáma +8-al növelendő! Egy általános keresés szinte semmit nem fed fel rólad.


Hátrány (Complications)
Enyveskezű (kisebb)
Van egy mottód: “Mi nincs odaszögezve az az enyém. S bármi ami lazán felfeszíthető, az nincs leszögezve.”
Hátrány: Ha valami megtetszik, megpróbálod megszerezni – még akkor is, ha ez nyilvánvalóan ostoba lépés. Nem a kapzsiság hajt, hanem belső kényszer.

Megrögzött Hazudozó (kisebb)
Hazudsz, mint a vízfolyás. Olyan a természeted, hogy mindenféle meséket találsz ki, és vad történetekkel traktálsz mindenkit – legyen az barát vagy ellenség. Még akkor is hazudsz, ha az igazság kedvezőbb lenne számodra – de képtelen vagy segíteni magadon.
Hátrány: kényszeres hazudozó vagy. Jókora adag szerencsére van szükséged, hogy higgyenek neked azok, akik már ismernek. Ilyen helyzetben -4 képesség büntetést kapsz minden befolyásolás alapú/szándékú próbádra.
 
Előítélet (kisebb)
Ki nem állhatsz egy bizonyos embercsoportot. Az ellenszenved alapja lehet ideológiai, társadalmi, gazdasági, regionális, faji, vallási, vagy bármi más. S az ellenszenvedet nehezen tudod elrejteni.
Hátrány: válassz egy embercsoportot, akiket valamilyen okból nem kedvelsz. Pl. a vallásuk, vagy hogy melyik oldalon álltak a háborúban, vagy faji vagy más okokból – a választás a tiéd. Bármi is legyen az ok, válogatás nélkül nem szereted őket. (olyan csoportot kell választanod, amellyel üzleti vagy szociális helyzetben találkozhatsz – szóval a Reaver-eket nem választhatod)
Amikor csak teheted, nem érintkezel velük, de ha ez nem lehetséges, nem tudod elrejteni a megvetésedet, és lehet, hogy a magad módján még sértegetni is fogod őket. Minden befolyásolás alapú képesség dobásra -2 büntetést kapsz az előítéleteid miatt a megvetett csoport tagjával szemben.

Függő (kisebb/jelentősebb) (dohány, kávé)
Valamilyen szer rabja vagy – lehet az alkohol, dohány vagy valamilyen drog. Fix időközönként élned kell vele, ha nem akarsz súlyos elvonási tüneteket.
Kisebb hátrány: kisebb hátrányként rászoktál egy nem azonnal veszélyes dologra. (pl. cigaretta, fájdalomcsillapítók) vagy a szenvedélyedet valahogy még kontrollálod (pl. „funkcionális alkoholista”) A napi dózist be kell vinned a szervezetedbe, vagy -2 büntetést szenvedsz el az összes tulajdonságodra egy hétig, vagy amíg meg nem kapod az adagodat.
Nagyobb hátrány: a gondjaid sokkal súlyosabbak. Vagy veszélyesebb anyagokkal élsz, vagy súlyos alkoholista vagy. A függőséged gondot okoz a mindennapi életben is, az emberekkel való kapcsolataidon is meglátszik, s lehet, hogy végezni is fog veled.Ha a szer nélkül próbálsz meg élni, akkor -4 büntetést kapsz minden tulajdonságodra két hétig, vagy amíg be nem viszed a napi dózist a szervezetedbe.
Nem hagyhatod csak úgy magad mögött ezt a szenvedélyt - csak miután „kifizetted” az árát, s miután elköltötted a pontokat, akkor még át kell esni egy hosszú elvonókúrán.

Hűséges (kisebb)
Bizonyos ismerősök számíthatnak rád, legyen szó legénységről, háborús cimborákról, gyerekkori barátokról, családról vagy testvérekről. Mindent megteszel a jólétükért, még ha ez azt is jelenti, hogy a Reaver-űrön keresztül kell menned: Válassz olyan csoportot, amely számíthat a lojalitásodra. Bármit megteszel, kivéve a saját életed feláldozását, hogy segítsd és megvédd őket (és még az is lehet, hogy megteszed). A GM engedélyével hűséges lehetsz egy személyhez - feltéve, hogy ez a személy egy másik játékos karakter vagy egy NPC, aki állandóan jelen van a kampányban.

Dierol:
Karakterek fejlődése

Deadwood Saloon
« Válasz #127 Dátum: 2017. Június 27. 19:04:57 »
+5 Plot Pont
6 az alap amivel kezdtetek, és 12 a maximum, amennyi lehet) a 12 pont felett mindegyik fejlődés ponttá válik. Szabadon eldönthető, hogy mennyit akartok plot pontra és fejlődés pontra tenni. Részletek lentebb!


Rina
Jelenlegi Plot pont: 2
Performance 6 pontért felvéve 1d4-re
Elköltve (3) Lassie-re a Jégfutáson


Roxana
Jelenlegi Plot pont: 11

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése