Szerző Téma: Virtuális kalandok: Érdekességek  (Megtekintve 503 alkalommal)

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1566
  • Aktivitás:
    24%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Virtuális kalandok: Érdekességek
« Dátum: 2016. Március 28. 12:35:21 »
Kedvelt (nem kedvelt) játékokról
Apróságokról vagy csak általatok érdekesnek vélt dolgokról

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1566
  • Aktivitás:
    24%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #1 Dátum: 2016. Március 28. 12:36:39 »
Mass Effect 3 eredeti színészhangjai, köztük talán a legismertebbek: Claudia Black (Farscape, Stargate) és Tricia Helfer (Battlestar Galactica)


Pappskalle

  • Vendég
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #2 Dátum: 2016. Március 30. 01:45:14 »
Az általad felsoroltak mellett szintén az ismertebbek közé tartozik Michael Hogan (Battlestar Galactica, Fargo), Lance Henriksen (Terminátor 1, Alien 1-2-3, Millennium) vagy Raphael Sbarge (24, Prison Break, Once Upon a Time, Murder in the First), de legfőképp Seth Green (Stephen King: It, Szőr Austin Powers, Buffy the Vampire Slayer, Angel, The Italian Job, Sex Drive, Robot Chicken) és Carrie-Anne Moss (Mátrix 1-2-3, Memento, Chocolate, Jessica Jones, Daredevil, stb.), ők ketten az összes többinél ismertebb színészek! Buzz Aldrin-t pedig ki ne ismerné, aki nem ismeri, az a világűrről kapcsolatos témákban valószínűleg nem túl jártas. Azért menő, hogy a Bioware meg tudta fűzni rá, hogy bevállaljon egy ilyet! :yjawn:

Yvonne Strahowski (L., Chuck) viszont így vicces, mert szerintem esetében nem csak a hangja lett Mirandának, hanem róla másolták Mirandát arcban. Játék alatt nézegettem Mirandát sokáig, hisz olyan ismerős volt az arca, utánanéztem a hangjának, és kiderült, hogy tök ugyanaz az arc. :D A másik ilyen az az Illusive Man, annak is annyira ismerős volt az arca, hát nem Martin Sheen-ről (Chatch-22, Gandhi, Kennedy, Wall Street, Spawn, The West Wing, The Departed, Echelon Conspiracy, The Way, The Amazing Spider-Man) mintázták, és még ő is a hangja! :D

Wooow, Shohreh Aghdashloo (24, X-Men: The Last Stand, Grimm, The Expanse) Shala'Raan-ként? :yjawn:

Nofene, feltűnik benne szinte minden nem-emberi fajból egy női egyed, csodás, örülök neki, bárkit kérdeztem, senki sem említette a Turian nőt, Nyreen Kendros-t. Jó ötlet, hogy a szinkron színész bőrszíne többnyire eltér a játszott karakterétől, mert anno a Deus Ex egyik része miatt a készítőket rasszizmussal vádolták, hogy egy alja szerepben lévő afrikai nőnek pont afro-amerikai hangot adtak.

Most nézem, hogy a 2. részben Kal'Reegar Adam Baldwin (Firefly, Chuck, Castle, The Last Ship), nem rossz, ettől csak még szimpibb lett Kal'Reegar. Bár csak szinkronszínész, de John Ulyatt zseniális munkát végzett Kenneth Donnellyvel, tényleg íres lett a hang és kiejtés. :)
 

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1566
  • Aktivitás:
    24%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #3 Dátum: 2017. Január 23. 19:23:09 »


A Paradox Interactive bejelentette legújabb RPG-jét, mely a méltán népszerű World of Darkness világban játszódik.

A World of Darkness egy igen érdekes és izgalmas, milliós rajongótáborral bíró univerzum és éppen ezért meglepő, hogy mennyire ritkán kapunk értelmes és jó játékot eme világban. A 2004-es Vampire: The Masquerade - Bloodline óta nem is kaptunk semmilyen programot eme univerzumban és éppen ezért örömteli a Paradox Interactive mai bejelentése, melyben leleplezik a Werewolf: The Apocalypse címet kapott projektet.

A fejlesztést az a Cyanide végzi, akik a Styx: Master of Shadows, Blood Bowl és Call of Cthulhu munkálataiért is felelnek, így feltehetően nem lesz egy rossz próbálkozás. Persze ehhez azért kellene valamilyen információ is a játékról, de eddig csak annyit tudhattunk meg, hogy az alaphelyzet szerint egy vérfarkas bőrébe bújhatunk, aki a fejlett és lakott városban kénytelen uralkodni vagy éppen szabadon engedni dühös természetét. Képet, vázlatot vagy trailert még nem kaptunk, ahogy megjelenési dátumot sem. De persze az E3-on minden megtörténhet.

Forrás: Sg.hu

Pappskalle

  • Vendég
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #4 Dátum: 2017. Január 23. 23:46:40 »
Tudtommal nem a Paradox Interactive készíti ezt a Werewolf The Apocalypse játékot, hanem a Focus Home Interactive a Cyanide Studio mellett (a folyamatosan frissülő híreket nyomon lehet követni a linken, mely elérhető a játék címére kattintva).

Forrás: Paradox Interactive

Én, személy szerint nagyon örülök ennek a játéknak, végre nem a vámpírokkal foglalkoznak, és remélhetőleg jobb lesz, mint a régen, kizárólag konzolra megjelent Heart of Gaia c. játék, ami a játék világának történetével is picit összeegyeztethetetlen volt. Korábban probléma volt még a Paradox Interactive által bejelentett, de végül lefújt World of Darkness MMO is (a linken a The Guardian c. hírportál cikkén keresztül áshatja bele magát az érdeklődő abba, hogy miért is került ez a játék lefújásra, ahol az egyik indok az volt, hogy még kevésbé lett volna köze a Vampire játékhoz, mint a korábbi Bloodlines nevű játék), mivel a fejlesztők bejelentették, hogy kizárólag a vámpírokra fókuszálnak benne, ami nem lenne gond, ha a cím is erre utalna, de a cím a teljes világra utalt, amitől így az egész egy picit bután jött ki. Reméljük, most minden jóra fordul.

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 925
  • Aktivitás:
    30%
  • Karma 2
  • Szabadkőműves
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #5 Dátum: 2019. Június 05. 21:40:14 »


John Harper – Kések az éjben

A Kések az éjben a nemzetközileg nagy sikerű Blades in the Dark asztali szerepjáték magyar változata, ami olyan merész bajkeverőkről szól, akik egy iparosodott fantasy város kísértetjárta utcáin próbálnak szerencsét. Vannak balhék, üldözések, okkult rejtélyek, veszélyes alkuk, véres összecsapások, és mindenekelőtt mérhetetlen gazdagság – már ha elég merészek vagytok ahhoz, hogy megszerezzétek.

Neked, és újonc bandádnak a vetélytárs bandák, erős nemesi családok, bosszúszomjas szellemek, a Kékkabátos városőrség, és a bajkeverőitek saját vágyainak szirénéneke közt kell boldogulotok. Vajon felemelkedtek az alvilág élére? Mire vagytok hajlandóak, hogy feljussatok a csúcsra?

A könyvben megtalálod:

A bajkeverőd megalkotásának szabályait a következő achetípusok felhasználásával: Kaszaboló, Kopó, Pióca, Pók, Surranó, Suttogó, Sumák.
A bandád megalkotásának szabályait az olyan típusokból, mint Árnyak, Csempészek, Házalók, Hirigelők, Kultusz, Orgyilkosok.
Egy átgondolt szabályrendszert, ami a történetet teszi a középpontba – a karakter pozíciójának ereje (elkeseredett, kockázatos vagy biztonságos) legalább annyira számít, mint a karakter tulajdonságai.
Villámgyors szabályokat a bűnözői tevékenységek megtervezésére, hogy szakítsunk a szokásos tervezési taposómalommal. Ha bármikor is részt vettél olyan kalandban, amiben szerepelt egy gondos tervezés utáni besurranás és tolvajlás/rablás, akkor tudod, mennyire fárasztó minden lehetőségre külön felkészülni, hogy aztán a terv (és az időd) 90%-a felesleges erőlködéssé váljon. Itt ilyen nincs, először cselekszel, utána tervezel.
Szabályokat alkímiai kísérletekre, kütyük bütykölésére, és hátborzongató okkult erőkre – például szabályokat a Szellemekkel és más furcsa lényekkel történő játékra.
Doskvol kísértetjárta városának teljes leírását térképekkel, frakciókkal, NJK-kkal, és az izgalmas sandbox játékokhoz szükséges egyéb lehetőségekkel.


A felvezető fejezet alapján megelőlegzem neki a 10/10-est