Szerző Téma: Virtuális kalandok: Érdekességek  (Megtekintve 1937 alkalommal)

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Virtuális kalandok: Érdekességek
« Dátum: 2016. Március 28. 12:35:21 »
Kedvelt (nem kedvelt) játékokról
Apróságokról vagy csak általatok érdekesnek vélt dolgokról

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #1 Dátum: 2016. Március 28. 12:36:39 »
Mass Effect 3 eredeti színészhangjai, köztük talán a legismertebbek: Claudia Black (Farscape, Stargate) és Tricia Helfer (Battlestar Galactica)


Pappskalle

  • Vendég
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #2 Dátum: 2016. Március 30. 01:45:14 »
Az általad felsoroltak mellett szintén az ismertebbek közé tartozik Michael Hogan (Battlestar Galactica, Fargo), Lance Henriksen (Terminátor 1, Alien 1-2-3, Millennium) vagy Raphael Sbarge (24, Prison Break, Once Upon a Time, Murder in the First), de legfőképp Seth Green (Stephen King: It, Szőr Austin Powers, Buffy the Vampire Slayer, Angel, The Italian Job, Sex Drive, Robot Chicken) és Carrie-Anne Moss (Mátrix 1-2-3, Memento, Chocolate, Jessica Jones, Daredevil, stb.), ők ketten az összes többinél ismertebb színészek! Buzz Aldrin-t pedig ki ne ismerné, aki nem ismeri, az a világűrről kapcsolatos témákban valószínűleg nem túl jártas. Azért menő, hogy a Bioware meg tudta fűzni rá, hogy bevállaljon egy ilyet! :yjawn:

Yvonne Strahowski (L., Chuck) viszont így vicces, mert szerintem esetében nem csak a hangja lett Mirandának, hanem róla másolták Mirandát arcban. Játék alatt nézegettem Mirandát sokáig, hisz olyan ismerős volt az arca, utánanéztem a hangjának, és kiderült, hogy tök ugyanaz az arc. :D A másik ilyen az az Illusive Man, annak is annyira ismerős volt az arca, hát nem Martin Sheen-ről (Chatch-22, Gandhi, Kennedy, Wall Street, Spawn, The West Wing, The Departed, Echelon Conspiracy, The Way, The Amazing Spider-Man) mintázták, és még ő is a hangja! :D

Wooow, Shohreh Aghdashloo (24, X-Men: The Last Stand, Grimm, The Expanse) Shala'Raan-ként? :yjawn:

Nofene, feltűnik benne szinte minden nem-emberi fajból egy női egyed, csodás, örülök neki, bárkit kérdeztem, senki sem említette a Turian nőt, Nyreen Kendros-t. Jó ötlet, hogy a szinkron színész bőrszíne többnyire eltér a játszott karakterétől, mert anno a Deus Ex egyik része miatt a készítőket rasszizmussal vádolták, hogy egy alja szerepben lévő afrikai nőnek pont afro-amerikai hangot adtak.

Most nézem, hogy a 2. részben Kal'Reegar Adam Baldwin (Firefly, Chuck, Castle, The Last Ship), nem rossz, ettől csak még szimpibb lett Kal'Reegar. Bár csak szinkronszínész, de John Ulyatt zseniális munkát végzett Kenneth Donnellyvel, tényleg íres lett a hang és kiejtés. :)
 

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 1973
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #3 Dátum: 2017. Január 23. 19:23:09 »

A World of Darkness egy igen érdekes és izgalmas, milliós rajongótáborral bíró univerzum és éppen ezért meglepő, hogy mennyire ritkán kapunk értelmes és jó játékot eme világban. A 2004-es Vampire: The Masquerade - Bloodline óta nem is kaptunk semmilyen programot eme univerzumban és éppen ezért örömteli a Paradox Interactive mai bejelentése, melyben leleplezik a Werewolf: The Apocalypse címet kapott projektet.

A fejlesztést az a Cyanide Studio végzi, akik a Styx: Master of Shadows, Blood Bowl és Call of Cthulhu munkálataiért is felelnek, így feltehetően nem lesz egy rossz próbálkozás. Persze ehhez azért kellene valamilyen információ is a játékról, de eddig csak annyit tudhattunk meg, hogy az alaphelyzet szerint egy vérfarkas bőrébe bújhatunk, aki a fejlett és lakott városban kénytelen uralkodni vagy éppen szabadon engedni dühös természetét. Képet, vázlatot vagy trailert még nem kaptunk, ahogy megjelenési dátumot sem. De persze az E3-on minden megtörténhet.

Forrás: Sg.hu

Trailer: Youtube trailer

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2216
  • Aktivitás:
    6%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #4 Dátum: 2019. Június 05. 21:40:14 »


John Harper – Kések az éjben

A Kések az éjben a nemzetközileg nagy sikerű Blades in the Dark asztali szerepjáték magyar változata, ami olyan merész bajkeverőkről szól, akik egy iparosodott fantasy város kísértetjárta utcáin próbálnak szerencsét. Vannak balhék, üldözések, okkult rejtélyek, veszélyes alkuk, véres összecsapások, és mindenekelőtt mérhetetlen gazdagság – már ha elég merészek vagytok ahhoz, hogy megszerezzétek.

Neked, és újonc bandádnak a vetélytárs bandák, erős nemesi családok, bosszúszomjas szellemek, a Kékkabátos városőrség, és a bajkeverőitek saját vágyainak szirénéneke közt kell boldogulotok. Vajon felemelkedtek az alvilág élére? Mire vagytok hajlandóak, hogy feljussatok a csúcsra?

A könyvben megtalálod:

A bajkeverőd megalkotásának szabályait a következő achetípusok felhasználásával: Kaszaboló, Kopó, Pióca, Pók, Surranó, Suttogó, Sumák.
A bandád megalkotásának szabályait az olyan típusokból, mint Árnyak, Csempészek, Házalók, Hirigelők, Kultusz, Orgyilkosok.
Egy átgondolt szabályrendszert, ami a történetet teszi a középpontba – a karakter pozíciójának ereje (elkeseredett, kockázatos vagy biztonságos) legalább annyira számít, mint a karakter tulajdonságai.
Villámgyors szabályokat a bűnözői tevékenységek megtervezésére, hogy szakítsunk a szokásos tervezési taposómalommal. Ha bármikor is részt vettél olyan kalandban, amiben szerepelt egy gondos tervezés utáni besurranás és tolvajlás/rablás, akkor tudod, mennyire fárasztó minden lehetőségre külön felkészülni, hogy aztán a terv (és az időd) 90%-a felesleges erőlködéssé váljon. Itt ilyen nincs, először cselekszel, utána tervezel.
Szabályokat alkímiai kísérletekre, kütyük bütykölésére, és hátborzongató okkult erőkre – például szabályokat a Szellemekkel és más furcsa lényekkel történő játékra.
Doskvol kísértetjárta városának teljes leírását térképekkel, frakciókkal, NJK-kkal, és az izgalmas sandbox játékokhoz szükséges egyéb lehetőségekkel.


A felvezető fejezet alapján megelőlegzem neki a 10/10-est

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2216
  • Aktivitás:
    6%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #5 Dátum: 2020. Január 05. 19:27:21 »


A Fallout egy közepesen összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 2 - 3 óra is lehet. A játékot 2017-ben jelölték a Golden Geek Awards díjára Legjobb tematikus játék kategóriában. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 14 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít az akció pontok, a moduláris tábla, a váltakozó képességek, a történetmesélés és a szerepjátszás mechanizmusokra.

A Szellemlovas leírása:
Üdv Itthon!

A pusztaság veszélyes hely! Szűkösek az erőforrások, hátsó szándék mindenütt, és halálos ellenségek lesnek rád minden sarkon. A Fallouttársasjátékban az akcióid végzetes következményekkel járhatnak! Küldetések teljesítésével megváltoztathatod kalandozásaid menetét, és a találkozások alkalmával hozott döntéseid befolyásolhatják a népesség rólad alkotott véleményét.

A Vasutat kellene támogatnod vagy az Intézetet? Vajon az Acél Testvériség felülkerekedik-e az Enklávén? Felfedezed-e a 84. Menedék titkát? Szedd össze a barátaidat, legyél S.P.E.C.I.A.L.-is, és szerezz befolyást a pusztaságban a Fallout társasjátékkal

Valamint megjött az Új Kalifornia kiegészítő ami nagyon hangulatosra sikerült valamint bekerült egy igazi kooperatív játékmód is...


Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2216
  • Aktivitás:
    6%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #6 Dátum: 2020. Április 13. 07:16:26 »

Blood Bowl 2 (Vérfoci)
(Bár az asztal melleti barbie-tologatás sokkal hangulatosabb viszont egy baráti időlimit nélkül meccs akár 3-4 órán keresztül is elhúzódhat, míg a számítógépen az időlimit korlátoz minket így egy meccs 1-1.5 óra alatt megvan akár egy fárasztó munkanap végén is feszültségoldásként annak ellenére, hogy a játék elég retro)

Folytatódik az amerikai foci és a Warhammer univerzum egyesítése egy véres, de piszkosul szórakoztató sport keretén belül, a Blood Bowl 2 képében.
Utolsó kör a második félidőből. Hősünk, a kétbalkezes elf dobótámadást indít, ám szerencsétlen módon elesik egy fűszálban, amire az ellenfél azonnal egy kontrával válaszol, és nem is akármilyennel! Patkányemberük szinte bolondot csinál a hegyes fülűek teljes védelméből, pimasz touchdownja meccsdöntőnek bizonyul. Na, ez volt az a perc, amikor dühömben belepüföltem a mellettem lévő karfába, gondolataimmal eljutva a FIFA sorozat axiómájához, mely szerint a gép mindig csal. Sajnos több mint tíz óra alatt rengeteg hasonló bosszantó pillanatot produkált tesztünk szereplője, a játékmenet során például teljesen normális, ha az egyik futó egymás után kétszer sem tudja felvenni az előtte lévő labdát, ha mindenkitől távol magától elesik, vagy ha játékosaink nem képesek egy kétméteres passz kivitelezésére.

Átkozott kockák!
Le sem tagadhatná táblajáték múltját az amerikai foci és a Warhammer univerzum keresztezéséből született Blood Bowl 2, ám mint megannyi társasfeldolgozásnál, itt sem feltétlenül működik jól a kockadobások átültetése. A való világban, ha folyamatosan dupla egyest dobunk, akkor azt a szerencsétlenség, a balsors vagy éppen a cinkelt kockák rovására írjuk. Ha mindez a képernyőn történik, akaratlanul a mesterséges intelligencia felmenőit átkozzuk - akármennyire értelmetlen is ez. Társaságban az asztal körül ülve is teljesen másként élünk meg egy Risk-partit, mint amikor csak a gép ellen, egyedül játszunk. Talán az XCOM rendszere az, ami jól működik, hiszen ebben nem látjuk a "kockadobásokat", csak azt, hogy egy támadás sikeres vagy éppen sikertelen volt. Tesztünk szereplőjénél sajnos átlátszóbb a rendszer, így a szemünk előtt lehet négy dobásból rendre a lehető legrosszabb eredményt kapni, teljesen földig rombolva a már felépített stratégiánkat. A szerencsének ennek megfelelően rendkívül fontos szerepe van a játék során; sajnos a kelleténél több is, ami nem kedvez a taktikusoknak.

Társas játék
Ha az egyjátékos kampányt választjuk, a fentebb leírtakból szinte alig érzékelünk bármit az első meccsek során. Az emberekből álló Reikland Reaver csapatát átvéve ugyanis meccsről meccsre nehezednek a kihívások. Az első összecsapásunk során például minden dobásunk sikeres lesz - azaz kivételesen a mi javunkra csal a gép. Az ötödik meccs után, nagyjából a sötét elfekkel vívott első csatánk alatt azonban bedobnak minket a mély vízbe, ahol a rendkívül fürge ellenséggel szemben egyszerre kell okosnak és szerencsésnek lennünk, ami legalább három-négy újrajátszást igényel. Innentől lesz izgalmas a játék, hiszen elkezdenek csordogálni a szintlépésekhez szükséges tapasztalati pontok.
Mivel a kezdő játékosok túlságosan sokszor esnek el a saját cipőfűzőjükben, és ejtik el a hozzájuk pattanó labdát, úgy kell majd minden egyes XP, mint egy falat kenyér. Főként, hogy a szintlépésekkel játékosaink új képességekre tehetnek szert, amiket később, a csaták során is hasznosíthatnak. Érdemes lesz a szponzoroktól befolyó aranyat is befektetni, új kisegítő személyzetet, játékosokat felbérelve vagy éppen stadionunkat fejlesztve. Még átigazolásra is lehetőséget kapunk, az egyedüli megkötés, hogy ez csak a saját ligán belül történhet. Szükség lesz tehát menedzsertudásunkra, forgatni kell a csapatot; annál is inkább, mert a véres csaták alatt nem ritkák a maradandó sérülések és a halálos kimenetelű szerelések, amelyekért nem sárga lap, hanem ováció jár. Zinedine Zidane Materazzi-féle fejelése a vérfociban holmi tockosnak tűnik. Minden héten háború - ezúttal hatványozottan igaz a kijelentés.
Ha megunjuk az emberjátékosokra építő Reikland Reaver csapatát, sajátot is létrehozhatunk, hogy aztán szintén a nulláról indulva bajnokcsapatot alakítsunk, valódi sztárjátékosokkal, hatalmas stadionnal. Ekkor játszhatunk továbbra is a mesterséges intelligencia ellen, az általunk létrehozott ligákban, de sokkal izgalmasabb, ha a multi felé vesszük az irányt, és becsatlakozunk mások bajnokságaiba, kupáiba, húsvér játékosok és az ő általuk vezetett csapatok ellen játszva. A társas móka az, amiért hosszú távon is adott a Blood Bowl szavatossága, ugyanúgy, mint a Heartstone-é, csak itt pakli helyett egy csapatot kell összegyűjtenünk, ráadásul a partik is lassabbak, és nagyobb szerepe van a szerencsének. Egyszóval a Blizzard játékával történő összehasonlítás inkább a Warhammer és amerikai foci szerelemgyerekének hízelgő; ne is firtassuk tovább, hogy előbbi miért sikeres, és a Blood Bowl miért nem lehet igazán az.

Törpe vagy patkány?
A kampányon túllépve nyolc különféle frakció közül választhatunk, amelyek mind eltérő játékstílust igényelnek. Van egyrészt az emberek csapata, amelynek nincs semmilyen kiemelkedő képessége és gyengesége, ezáltal a legkiegyensúlyozottabb fajt jelenti, amely passzolásra, futásra és állóháborúra is alkalmas. Az orkok ezzel szemben inkább a közelharcban jeleskednek, és nehéz őket kiütni, azonban viszonylag lassúak, és nehezen lépnek szintet. A törpék a védekezésben erősek, rendkívül masszívak, ám viszonylag drágák, és a futás nem az erősségük. A skavenek, azaz a patkányemberek viszont szélvész gyorsak, de törékenyek, ami a sötét elfekre is igaz, bár utóbbiak inkább a védekezést részesítik előnyben. A nemes elfek viszont a passzjátékot kedvelik, a harcban nem remekelnek.
A bretonniaiak az olcsó emberutánpótlásukkal hívják fel magukra a figyelmet, míg a káoszdémonok célja sokkal inkább az ellenség semlegesítése, mintsem a játék színesítése, a labda járatása. Érdemes a játékstílusunkhoz legjobban igazodó frakciót kiválasztani, főként, hogy a mesterséges intelligencia kegyetlenül kihasználja mindegyik csapat erősségét. A választást megnehezíti, hogy egyes fajok több, mások kevesebb típusú karakterből választhatnak: míg az emberek, a törpék, a sötét elfek és a skavenek öt-öt különböző kasztból állíthatják össze csapatukat, az orkoknál eggyel több, a sötét elfeknél eggyel kevesebb a választási lehetőség, a káosz és Bretonnia seregeinél pedig mindössze három.
Van tehát választási lehetőség, ráadásul a stadionok is személyre szabhatók, és saját mezeket is beállíthatunk, így idővel, emberek ellen játszva még szórakoztató is lehet a Blood Bowl, ráadásul utóbbi esetben a rossz kockajárást nehezen tudjuk a gép részrehajlásának elkönyvelni. A vizuális megjelenés kapcsán egy rossz szavunk nem lehet, jó munkát végeztek a Cyanide fejlesztői, ráadásul a grafika jól skálázható, így akár egy gyengébb gépen is akadás nélkül indul a játék, ezt tapasztalatból mondjuk. Tartósan viszont idegesítő lehet az animációk ismétlődése, főként hogy minden egyes szerelésnél, futásnál végig kell ezeket néznünk. Számoljunk csak: egy csapatnak 11 játékosa van, ha mindegyik végrehajt egy akciót a játék 16 köre alatt, akkor összesen 176 animációt kell végignéznünk egy meccs alatt, ráadásul mindig ugyanazokat. Többek között emiatt tart legalább fél óráig egy Blood Bowl meccs, és rendkívül idegőrlő, ha a végén egyetlen dobás a porba rombolja az addig felépített stratégiánkat. Egyetlen kockadobás több mint 150 animáció után; egyébként meg annak a szemét patkánynak, és a csaló mesterséges intelligenciának a jó édes… Inkább kérek egy pompomlány-szimulátort, az sokkal kiszámíthatóbb.
-   GameStar -

„Azonban mindezen nagyszerű ötleteket – legyen szó a kampányról, az elképesztően jól felépített multiligákról, vagy a pár percnyi kikapcsolódást nyújtó „barátságos” meccsekről – majdnem kivégez az a fajta hűség, amellyel a táblás játék különleges szabályrendszerét egy az egyben átültették a virtuális változatba, de úgy, hogy ott sem finomítottak rajta, ahol arra szükség lett volna. Miután túlesünk a tutorial szépségein, gőzmozdonyként fog nekünk rontani a tény, hogy bármilyen tervünk is van, bármilyen játékosaink is akadnak hozzájuk, MINDEN cselekedetünk pár hatoldalú dobókockán áll vagy bukik. Fel akarjuk venni a földről egy rutinos sztárelkapóval a labdát? Ha a programnak éppen olyanja van, akkor ez nem fog sikerülni. El akarjuk passzolni a labdát? Háromszor lesz esélyünk elveszíteni azt. Bármit is teszünk, bármit is tervezünk el, valójában a nagyszerű taktikai illúzió alatt meghúzódik a vérfoci – asztali változatában is jelenlevő, és borzalmasan frusztráló – szerencsefaktora.

Ez pedig a „vagy megszoksz, vagy megszöksz” elv alapján nyomja rá a bélyegét a programra. A kampány nyüstölése során számtalanszor lehet olyan érzésünk, hogy a gép csal – ne legyenek illúzióink, valószínűleg tényleg –, de ezt még el lehet viselni, hiszen AI, az a dolga, és mindentől függetlenül (ha egy labdát nem tudunk megfogni öt körig, az ellenfélnek pedig minden mozdulata összejön) is van esélyünk győzni rengeteg türelemmel, és néhány állásmentés visszatöltésével. Multiban azonban minden kontroll illúziónak tűnik, és ahhoz, hogy egy-egy tervünket ne hiúsítsa meg a balszerencse, irtózatos túlbiztosításra lesz szükség, pontosan úgy, ahogyan az asztali játékban is. Ha el akarjuk dobni a labdát, bizony előtte felkészülünk arra, hogy nem fog sikerülni, ezért úgy helyezkedünk, hogy az ezt következő katasztrofális szituációt – meg az utána levőt, meg az utána levőt – kezelni tudjuk. Ez pedig vagy bejön valakinek (hiszen a pech-sorozatok is véget érnek egyszer, és jó néhány alkalommal éppen velünk lesz Fortuna, akkor pedig hihetetlen látványos jeleneteket lehet összehozni, hatalmas sikerélmény-fröccsökkel karöltve), vagy nem, középút nincs.”

-   IGN Hungary -

Nem elérhető Con Angilo Guerdo

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 757
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Virtuális kalandok: Érdekességek
« Válasz #7 Dátum: 2020. Június 08. 07:35:20 »


Kingdome come delivarence

2018-ban kijött játékról van szó, melyben mi magyarok is érintettek vagyunk a történetben, hiszen mi vagyunk a gonoszak. :D Egy valós történelmi alapon nyugvó rpg-ről van szó, semmi fantasy nincs benne, de gyönyörű játék, valós történetekkel és valósághűen legyártva. Nem spoilereznék, de igen csak érdemes rámenni, utána járni. :)