Szerző Téma: Arcképcsarnok - Nem Játékos Karakterek  (Megtekintve 1523 alkalommal)

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Arcképcsarnok - Nem Játékos Karakterek
« Dátum: 2016. Február 28. 14:11:42 »
Arcképcsarnok - Nem Játékos Karakterek

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Arcképcsarnok - Nem Játékos Karakterek
« Válasz #1 Dátum: 2016. Február 28. 14:15:28 »

Sid Da Verione
(apród)

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Arcképcsarnok - Nem Játékos Karakterek
« Válasz #2 Dátum: 2016. Június 18. 21:51:03 »


Canis Prímusz

Faj: Ember
Nem: Férfi
Kor: 52 - 62 év között
Származás: Shadon felföld
Kaszt: ----
Iskola: ----
Jellem: Rend, ----
Vallás: Domvik
Tapasztalati szint: --

Tulajdonságok

Harcérték

Képzettségek

Nyelvtudás:

Külső megjelenés
1 láb és 97 hüvelyk magas, darabos izomzatú, széles vállú „tisztességben” megöregedett ősz férfi. Igazi megőszült torzonborz hegyi embernek tűnik kinek kezei kérgesek a fejszeforgatástól és bőrét hideg cserezte ellenállóvá, ősz szakállát két varkocsba fonva hordja és a végét finoman munkált ötvösmunkával elkészített vörösréz súllyal fogja össze. Praktikus bőr és prém ruházatot visel általában az oldalát csontmarkolatú jatagán és két dobófejsze ékíti általában. Az egyetlen látható drága tárgy egy míves berakásokkal díszített hosszú íj melyet féltő gondossággal az élete árán is óv.

Személyiség
Magának való komor kérges modorú sokszor hallgatag öregember aki sokszor kísérte a hegyek közé a Salza család karavánjait és vissza is hozta azokat épségben. A rossz nyelvek szerint Prímusz, Valdarios Bel Salza báró megboldogult atyjának a fattya aki egy távoli északi utazás gyümölcse.

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Arcképcsarnok - Nem Játékos Karakterek
« Válasz #3 Dátum: 2019. Április 07. 15:18:27 »

Gewin Da Lorre

Faj: Ember
Nem: Férfi
Kor: 28 év
Származás: Shadon Birodalom / Shadlek Tartomány / Lorre városa
Kaszt: Lovag
Iskola: Kék Pajzsos Lovagrend
Jellem: Rend, Élet
Vallás: Domvik
Tapasztalati szint: 9.

Tulajdonságok

Erő17
Állóképesség14
Gyorsaság12
Ügyesség13
Egészség16
Szépség15
Intelligencia12
Akaraterő13
Asztrál14   (+4)
Érzékelés12


Életerő

ÉP: 13
FP: 88
/1. szinten: 11, 2-8. szinten összesen: 64/


MP, Pszi és mágiaellenállás

Mp -
/ - Mp/szint /

Pp: 21
Int: 2
Használat szintje: 6
Használat foka: Af
AME: 4 (Asztr.) + 21 (Stat.) + 1 (Din.) = 26   (+4)
MME: 3 (Ake.) + 21 (Stat.) + 1 (Din.) = 25

Harcérték

Alap
KÉ 10 (- Hm/szint)
TÉ 86 (6 Hm/szint)
VÉ 134 (6 Hm/szint)
CÉ - (- Hm/szint)
/ 12(5) Hm/szint /

Pallos 123 MP-s
KÉ  21    TÉ  117    VÉ  161   Sebzés   3k6+8    Tám/kör   1

Lovagkard
KÉ  17    TÉ  106    VÉ  151 (+18 alkarvédő / +45 közepes pajzs)   Sebzés  2k6+5    Tám/kör   2

Shadleki buzogány
KÉ  23    TÉ  109    VÉ  158 (+18 alkarvédő / +45 közepes pajzs)   Sebzés  1k6+4    Tám/kör   2

Tőr
KÉ  25    TÉ  104    VÉ  146 (+18 alkarvédő)   Sebzés  1k6+1    Tám/kör  2

Ököl
KÉ  20    TÉ  90    VÉ  135 (+18 alkarvédő)   Sebzés  1k6/3+1    Tám/kör  2


Képzettségek

Kp alap: 4
Kp/szint: 7
Ü: 3
I: 2
Összesen elkölthető: 72 -> 0

Nehézvértviselet                          Mf
Pajzshasználat                             Mf
Pallos                                           Mf
4 fegyverhasználat                      Af
(Lovagkard, Shadleki buzogány, Tőr, Nehézlovas kopja)
Fegyverismeret                           Mf   (10 kp)
Hadvezetés                                  Mf
Etikett                                          Af
Lovaglás                                      Mf
Írás/olvasás                                  Af
Heraldika                                     Mf
Pszi-pyarroni                               Af
Sebgyógyítás                               Af
Éberség/észlelés                          26%   (5 kp)

Ökölharc                                     Af   (3 kp)
Fegyverdobás (hajítódárda)        Af   (4 kp)
Fegyvertörés                               Mf   (20 kp)
Hadrend                                      Af   (3 kp)
(shadoni páros, kráni pusztító ék, pajzsroham)
Időjóslás                                      Af   (3 kp)
Erdőjárás                                      Af   (5 kp)
Vadászat/halászat                        Af   (8 kp)
Úszás                                           Af   (2 kp)
Szexuális kultúra                        Af   (5 kp)
Szakma (szabó)                          Af   (2 kp)
Szakma (szakács)                       Af   (2 kp)

Nyelvtudás:
Shadoni (A, 5) -> gorviki (3)
Pyarroni (4)
Nomád (2)
Aszisz (2)
Ilanori (2)


Varázstárgyak
Fénykard – Pallos + 123 MP-s rúnakard + Fény kardja (1.745a)
Kiegyensúlyozottság medálja (737a)


Fegyverek
Lovagkard (mestermunka, 9a)
Shadleki buzogány (mestermunka, 3a 9 e)
Tőr (mestermunka, 3e)
Közepes pajzs (mestermunka, 4a 8e)

Vértek
Abbitacél félvért (900a)
MGT: -4 -> 0
SFÉ: 6


Felszerelés   (minden mestermunka, összesen levonva: 50a)
Ruha, 2 váltás, nyeregtáskában
Horog, 5, nyeregtáskában
Zsineg, 2 gombolyag, nyeregtáskában
Olló, tű és cérna, többféle, nyeregtáskában
Gyertya, 5, nyeregtáskában
Kardhüvely, 2, övön/háton/nyergen
Kova és acél, 1, övtáskában
Kréta, 5, övtáskában
Kulacs(3l), 1, nyergen
Kulacs(1l), 1, nyeregtáskában
Óbor, 1l, kulacsban
Síp, 1, övtáskában
Fémtükör, 1, nyeregtáskában
Törölköző, 2, nyeregtáskában
Szappan, 1, nyeregtáskában
Takaró, 2, nyeregtáskán
Tapló, 2, nyeregtáskában
Tőrhüvely, 1, övön
Viaszosvászon, 2 rőf, nyeregtáskában
Zsák, 2, nyeregtáskában
Nyeregtáskák, 2, nyergen
Övtáska, 1, övön
Erszény, 2, nyeregtáskában/övtáskában


Vagyon
Arany: 47a +7a
Ezüst: 20e +25e
Réz: +50r
Drágakő:
Egyéb:

Erszény 1 (nyeregtáskában): 40a
Erszény 2 (övtáskában): 7a, 20e
Erszény 3 (Salza címeres, övtáskában: 7a, 25e, 50r


Hátas
Bogyó
Nehéz harci paci (fehér), felszerszámozva, kék-arany harántsávos lótakaróval.

Gesztenye
Utazó paci (barna), felszerszámozva, kék-arany harántsávos lótakaróval.


Apród
Sid Da Verione


Külső megjelenés
Körülbelül 190 centis, atléta testalkatú fiatal férfi. Szőke, derékig érő hajjal és kék szemekkel. Vonásai élesek, de ez csak előnyére válik. Ruházatának darabjai a kék különböző árnyalatait ölelik fel. Kényelmes, kissé viseltes bőrcsizma, erős vászonnadrág, könyékig érő ujjú ing és hosszúszárú ujjatlan kesztyűk. E felett viseli méretes vállvasakkal és két combra lógó lemezből álló csataszoknyával kiegészített félvértjét, melyet sötétkékre edzettek a kovácsok. Széles fegyverövén jobbról hüvelyében tőre lóg. Pallosát hüvelyestül vagy bal oldalra, a fegyverövre köti, vagy a hátára szíjazza. Lovagkardját és shadleki buzogányát a nyeregre erősítve hordja magával. Mindezt tömött nyeregtáskák is kiegészítik, ha hosszabb útra készül.

Személyiség
Becsületes, kitartó, de nagyon makacs. Emellett barátságos és jóindulatú. A bátorságot és a gyengék védelmezését tartja a legfőbb lovagi erényeknek. Sajnos hajlamos az elkalandozásra és a „bambulásra”. Legnagyobb gyengéje az, hogy imád enni. Feltett szándéka, hogy utazásai során minél több nép, tájegység jellegzetes ételeit és italait megkóstolhassa.

Előtörténet

Gewin Da Lorre története az őseivel – egészen pontosan a szülőkkel és szövevényesnek mondható családi életükkel – kezdődött. Apja Lorre városának bárója, anyja Verione bárójának leánya. … Legalábbis az egyházi anyakönyvek szerint.

Valójában kísérteties egybeesést vélhetnek felfedezni a rosszakarók egy pyarroni – egészen pontosan lar-dori - diplomata Lorre-i kiküldetésének és Gewin fogantatásának megközelítő időpontja között. Természetesen az ilyen rosszindulatú pletykáknak nem engedhetnek teret a felsőbb körök örökösödési vitáiban, ezért Lorre bárója is elismerte másodszülött fiát, mégha a fiú rón őseinél vékonyabb, derinda őseinél nyúlánkabb alkatú és aranyló szőke fürtökkel, csillogó kék szemekkel áldotta meg Domvik.
Természetesen bátyjára sem lehet panasz. Mondják, anyjukon meg se látszott a terhesség, szinte egyáltalán nem kerekedett a hasa, mielőtt világra hozta a Lorre ház elsőszülöttjét, a bronzbarna bőrű Geddon-t.
Még egy gyermeke született a nemesi párnak, Eriel, aki annak ellenére is csodaszép leányzóvá cseperedett, hogy kissé tömzsi és alacsony növésű, mint a rón-derinda vér keveredésénél ez szokásosnak is mondható.

A fentiek mögötti csalárdságról nem szól a fáma, de azért érdemes megemlékeznünk a feltételezésekről, melyeknek azért alapjuk is van: A Lorre és Verione házak egyesülése politikai és üzleti célokat szolgált, mintsem igaz szerelem lett volna első látásra. Így annyira nem meglepő, hogy az északi kikötőkben gyakran megforduló báró elsőszülött fia ellán anyától származik, akinek kilétét balladai homály fedi. Ezt a nyilvánvaló hűtlenséget nem tudta megemészteni felesége és ezért a külhoni diplomata karjaiba menekült, melynek gyümölcse Gewin. Végül a kölcsönös sértések és becsülettiprások közepette is összecsiszolódott a házaspár és harmadik gyermekük ténylegesen kettejük szerelmének sarja.
Bár mindig is megvolt a testvéri szeretet és barátság a három gyermek között, de valójában Geddon és Gewin között nincs vérségi kapcsolat. Eriel pedig mindkettőnek csupán féltestvére. … Természetesen mindhárom gyermeket sajátjaként ismerte el és nevelte fel a pár.

Gewin, másodszülöttként, nem remélhetett bőséges jussot. Illetve eléggé szembetűnő külső jegyeinek hála örökkön anyja hűtlenségére emlékeztette a bárót. Ezért amint apródkorba lépett, apja a királyi Kék Pajzsos Lovagrend szárnyai alá adta már akkor is jó erőnek és egészségnek örvendő fiát. Gewint még többi társához képest is fiatalon, 15 éves korában ütötték lovaggá. A jeles napon részt vett Lar-Dor küldöttsége is egy kereskedelmi egyezmény megkötése végett. Az ifjú lovagnak a küldöttség vezetője is hozott ajándékot, tekintettel a Da Lorre-okkal régóta gyümölcsöző együttműködésükre. Bár nem tudott róla, de Gewin ekkor kapta vér szerinti atyjától ajándékba a Fénykardot, melyet azóta is forgat.

Teltek múltak az évek és Gewin bejárta Dél majd’ minden szegletét, sőt két ízben Északra is eljutott. Egyszer Erigowba, egyszer pedig Abasziszba. Bár a királyi lovagrendnek továbbra is tagja, de hosszas kóborlásai során inkább vándor lovagként tekintettek rá. Mára számos csatát és kalandot tudhat maga mögött, melyek során mindig a kánonilag elfogadott jó és a lovagi erények szellemében cselekedett. …

Most pedig hosszas vándorútjáról megtérve, éppen hazafelé igyekszik, hogy viszontláthassa több, mint 10 éve nem látott szüleit és testvéreit. Természetesen ezt az utazást sem vesztegeti el. Megáll minél több helyen, hogy a helyi gasztronómiával ismerkedhessen. Nomeg segíthessen az arra rászorulókon. Így esett, hogy Shadon földjére érve a Kék Pajzsos Lovagrend a gondjaira bízta egyik ifjú tagját, Sid Da Verione-t, aki anyai ágról Gewin unokaöccse és jelenleg fegyverhordozója is egyben.

Észak-Shadonban járva találkoztak a Salza család tagjaival, akik felismerték régi üzlettársaik sarjait a párosban és felkérték őket, hogy segítsenek nekik egy súlyos probléma megoldásában…

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Arcképcsarnok - Nem Játékos Karakterek
« Válasz #4 Dátum: 2019. Április 07. 15:20:46 »

Rys Dan Quar (Arman Ves Erhan)

Faj: Ember
Nem: Férfi
Kor: 29 év
Származás: Haddarennim Városa, Hat Város Szövetsége
Kaszt: Fejvadász
Iskola: Gyöngykeresők fejvadászklán
Jellem: Rend, Halál
Vallás: selmovita pyarroni (elsősorban Darton és Uwel)
Tapasztalati szint: 9

Tulajdonságok

Erő18
Gyorsaság18
Ügyesség18
Állóképesség15
Egészség14
Szépség16
Intelligencia15
Akaraterő14
Asztrál12
Érzékelés17


Életerő

ÉP: 10
FP: 90
/1. szinten: 11, 2-8. szinten összesen: 63/


MP, Pszi és mágiaellenállás

Akt. Pp: 12

Max Pp.: 38
Int: 5
Használat szintje: 4
Használat foka: Mf
AME: 2 (Asztr.) + 38 (Stat.) + 13 (Din.) = 53
MME: 4 (Ake.) + 38 (Stat.) + 13 (Din.) = 55

Harcérték

HarcértékAlapMódosítóHMFegyvertelen harcérték
1016+41545
20244185
751636127
08715

 
Fegyveres harcértékpredoci egyeneskardrövidkardtőrdobótőrpuszta kézshien-ka-to kéz (láb)hosszú bot
575860605555 (56)54
1151079810189100 (100)105
158151139139128136 (132)153
------ (-)-
Tám./kör222222 (2)2
Sebzés1k10+51k6+41k6+21k6+21k6+21k6+1 (1k6+2)2k6+2


Képzettségek

Kp alap: 3
Kp/szint: 5 és 30% (max 15% / képzettség szintenként)
Ü: 8
I: 5
Összesen elkölthető: 61 és 270%

Ökölharc – Mf
15 fegyver használata (hosszúkard, predoci egyeneskard, rövidkard, fejvadászkard, tőr, tőrkard, kagylóbontó, egykezes csatabárd, tollas buzogány, hosszú bot, lándzsa, dipada, ramiera, könnyű nyílpuska, fojtóhurok) – Af
3 fegyver dobása (dobótőr, Slan csillag, dipada) – Af
Vakharc – Mf
Belharc – Mf
Pszi – Mf
Csapdaállítás – Af
Futás – Af
Nyomolvasás/eltüntetés – Mf
Úszás – Mf
Álcázás/álruha – Mf
Hátbaszúrás – Mf
Kötelékből szabadulás – Mf
Kínzás elviselése – Af
Mászás – 80%
Esés – 70%
Ugrás – 70%
Lopakodás – 90%
Rejtőzés – 88%
Csapdafelfedezés – 50%
Éberség/észlelés – 30%

Harcművészet (shien-ka-to) – Af (8 Kp)
Kétkezes harc – Af (15 Kp)
Nyelvtudás (shadoni, dzsad) – Af (7 Kp)
Írás/olvasás – Af (5 Kp)
Lovaglás – Af (1 Kp)
Szexuális kultúra – Af (5 Kp)
Színészet – Af (12 Kp)
Tánc – Af (5 Kp)
Hangutánzás – Af (3 Kp)

Nyelvtudás:
Pyarr közös (A, 5)
Shadoni (4) -> gorviki 2
Dzsad (3)

Felszerelés:
Pénz: 78 a, 34 e 12 r

„Lótartozékok”
-

Nyeregmálha
-

Karakternél
Hátizsák
Ruházat

Táskában, táskán (~50 a)
Fáklya x2
Kötél x20m
Kulacs (2l) x2 (bor, víz)
Tűzszerszám x1
Fenőkő x2
Fém tükör x1
Tisztálkodó készlet x1
Tartalék ruházat (2 ing, 1 nadrág, 1 köpeny)
Pipa
Dohány, 2 tasak
Álcázó készlet

Fegyverzet
Predoci egyeneskard, 123 Mp (1232 a)
Rövidkard (93 Mp) (931 a)
Tőr (x2), mestermunka (4 e)
Dobótőr (x5), mestermunka (10 e)
Dobócsillag (x5), mestermunka (4 e)
Kagylóbontó, mestermunka (3 a)
Fojtóhurok, mestermunka (3 e)
Hosszú bot, mestermunka (1 e)

Abbitacél sodronying (30a)

Mágikus tárgyak
Rúnázott fegyverek
Láthatatlanság karperec (705 a)


Külső megjelenés
1 láb és 87 hüvelyk magas, szíjas izomzatú, széles vállú férfiú. Bár nem tűnik igazi erőművésznek, valójában kevesek vehetik fel vele a versenyt, ennek ellenére a mozgása olajozottan ruganyos és villámgyors – mondhatjuk tehát, hogy az Istenek nem fukarkodtak fizikai képességei kiosztásakor.
Arca éles vonásokkal metszett, és bár gyakorta borostás – a fehérnépet sosem kellett győzködnie. Haja vállig érő, sötétbarna, bőre enyhén kreol, szemei azonban anyai örökségként világosak. Bal szeme fölött egy függőleges forradás maradt emlékül egy majdnem halálos vágás után, de ez is valahogy kiemeli rosszfiús vonzerejét.
Nyakában bőrszíjon egy igazgyöngyöt, csuklóin rubinnal díszített, vasveretes, bőrből készült, nem túl széles alkarvédőket hord.
Ruházatát a mindenkori feladathoz igazítja, de ha nem kiemelkedően fontos a divat, akkor alapvetően a praktikum határozza meg az öltözködését. Jelen megbízatás keretein belül a shadoni divat szerint öltözködik: magas szárú csizmát, szűkebb szabású nadrágot, inget, mellényt hord, melyek fölé köpönyeget kanyarít. Ha nem kell „megjelennie” valahol, ruházata színe leginkább fekete, szürke, vagy sötétzöld. Baloldalt fegyverövén rapírnál szélesebb pengéjű egyeneskard, jobb oldalon egy rövidebb penge. Csizmája szárában tőr, rejtett tokokban a lapockájánál (2) és a derekán (1) dobótőrök.
Általában pej ménen lovagol.

Személyiség
Feltöltés alatt...

Előtörténet

Bár az Egyisten papsága szentül hiszi, hogy befolyással bír a világ apró-cseprő ügyei felett, s olykor vérrel és vassal próbál hitelt szerezni ezen állításnak, valójában mind ostobák. Talán Domvik akarata szerint való, hogy az ember végső soron mégiscsak a maga ura legyen – hogy hite, s erkölcse szerint élje életét és hozza döntéseit.
Rudrig Ves Erhan példája erre a bizonyíték.
E kétes erkölcsű férfiú Almor Ves Erhan, Berrana-roda egyik kereskedőfamíliájának feje és Ariana Bel Salza másodszülött gyermeke volt, aki a pyarroni időszámítás szerinti 3638. évben látta meg a napvilágot. Ugyanakkor azt beszélték a rossz nyelvek, hogy valójában balkézi poronty, aki Almor tivornyázásának eredménye.
Rudrig felcseperedvén kicsapongó, nagyszájú világfivá lett, és egy helyi bajvívó keze alatt tanulta ki a kardforgatás művészetét. Laza erkölcse miatt azonban nem volt maradása az Egyisten földjén, és „a család fekete báránya”-ként hagyta el a shadoni partokat, hogy pár évnyi vándorlás után a Gályák tengerének „végében”, a Hat Város Szövetségében vesse meg a lábát. Boldog, élményekben és nőkben gazdag életet élt, számtalan bal- és jobbkézi fattya született szerte a Szövetségben. Az egyik fiút azonban történetesen egy kereskedőfamília, a Viniel ház legifjabb, hamvas virágának nemzette, és ennélfogva a befolyásos családfő a házasság igájába kényszerítette.
A fiú, Arman Ves Erhan Haddarennim városában született az Égi Fény 3664. esztendejében, Darton harmadik, a Kacaj havában. A családja – elsősorban anyjának apja, az idősödő kereskedő, Assero Viniel vasmarkának köszönhetően – jobbára békességben tengette a napjait, de a későbbiek nemigen alakulhattak volna másképp. Arman mindössze ötéves volt, amikor Rudrig megunta az őt gúzsba kötő frigyet, és jó szélhámos módjára egy csillagfényes éjszaka meglépett, néhány jelentősebb vagyontárggyal a kezében. A hitves azonban fülig szerelmes volt a jóképű shadoniba, és előbb-utóbb ágynak esett a bánattól. Arman egyre többet járt el otthonról, a kikötő dokkjai közé, az utcagyerekekkel játszani. Miután anyja végül meghalt, már nem is gyakran járt haza – nagyapja csak a „shadoni fattyú rohadt kölkét” látta benne, így aztán nem sok értelme lett volna.
Meglehetősen sok balhéba keveredett ekkoriban – és mivel már ilyen fiatalon is erősebb volt a legtöbb vele egykorúnál, olykor-olykor a börtön hűvösén is eltöltött egy-egy estét. Egyenes út vezetett volna az evezősoros gályák legénysége, a harcos-tengerészek vagy a helyi tolvajklánok közé, ha az Istenek – szokásukhoz híven – végül nem rendelkeztek volna másképp.
Az egyik este egy ismeretlen férfit próbált kirabolni pár hasonszőrű gyerektársával, a fickó azonban elkapta a csuklóját, amikor megpróbálta meglovasítani az övén függő erszényt.
- Óvatosan, fiú... – mormogta halkan az idegen, ahogy a szemébe nézett. Arman megérezte az idegenből áradó magabiztos fenyegetést – olyan hatalmat, amit eddig még nem tapasztalt. Sürgősen olajra léptek a társakkal, azonban ő a kocsma közelében maradt. Megvárta, amíg az idegen kijött, majd utcáról utcára követte, ahogy unottan sétált az éjszakában. A fiú gyakorlott volt már az ilyesmiben, de meglepte, amikor a férfi az egyik forduló után egyszerűen eltűnt a szeme elől. Tanácstalanul nézett körül, amikor egy tenyér tapadt a szájára, és egy erős kar fogta könyök-satuba a nyakát.
- Ne kísértsd a szerencsét, fiú... - mormolta az ismerős hang. – Ennyire kíváncsiskodsz utánam?
Arman nem tudta, miért is kérdezte ezt az idegen, mégis bólintott.
- Rendben. – engedte el a férfi. – Gyere velem.
Később derült ki, hogy az ismeretlen a veszett hírű Gyöngykeresők, a Hat Város fejvadászai közé tartozott, és hamarosan Arman is a klán berkein belül találta magát, mint novícius. Hosszú, kemény évek teltek el tanulással, kiképzéssel, gyakorlással. Számtalan gyilkos eszköz forgatása a bugylibicskától a lángolt élű pallosig, fűszerezve a testközeli harc ismeretével, vagy a tőrdobás unásig ismételt mozdulataival. Vagy az álcázás kétes értékű tudománya, esetleg a legfontosabb pontok az emberi testen, ahova döfve vagy ütve az áldozatra ráadható az utolsó kenet. Máskor a csapdák készítése, vagy fizikai és szellemi képességek elsajátítása volt soron. Ilyen és ehhez hasonló ismeretekkel felvértezve, 3684-ben érte el a beavatott rangot, és nem sokkal később kapta első „külsős” feladatát is.
Onnantól kezdve nem volt megállás – Hat Város, Új-Pyarron, Erion, Dzsad Államalakulatok, Shadon. A Délvidék szinte minden országát bejárta, hol valakit megvédenie, hol likvidálnia kellett. Tett a messzi Északra is egy hosszabb – majd egy évig tartó – kitérőt, ahol megbízásai mellett megismerkedett a Slan harcművészetekkel is. Mindig precizitásra, tökéletesen elvégzett munkára törekedett, így érhette meg a jelent, és ma már a Mesterek közé tartozik a Rubin Oszlopon belül.
Az Égi Fény 3688. év végén a kötelesség apja szülővárosába, Berrana-rodába szólította. A Ves Erhan família feje -az unokatestvére- gyermek nélkül távozott Domvik birodalmába, így az örökösödés a Bel Salza családra szállt. Báró Valdarios Bel Salza pedig megkereste a Gyöngykeresőket, hogy egy kisebb zsáknyi királyi tantumért cserébe testőrt és segítőt adjanak mellé. A feladat sokrétűsége tapasztalt vadászt kívánt, és mivel Arman bebizonyította már, hogy valójában három Oszlop tagja is lehetne, ezért ő kapta a feladatot. A családi kapcsolatok Valdarios előtt ráadásul ismeretlenek – nem is sejti, hogy a fakó szemű fejvadász szegről-végről rokona.
A megbízás és a fizetség is két teljes esztendőre szólt, ami immáron a végéhez közeledik, és azóta számos dologban segített a családfőnek, legyen szó az árut fenyegető rablók kiiktatásáról vagy egy rivális família által rendezett estélyen testőrködésről. Most azonban, az utolsó feladatok egyikeként néhány idegennel kell társulnia...
« Utoljára szerkesztve: 2019. Április 07. 15:25:46 írta Filio Mortale »

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2215
  • Aktivitás:
    5%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Arcképcsarnok - Nem Játékos Karakterek
« Válasz #5 Dátum: 2021. Március 08. 11:49:39 »


Diego Juan Fernández Sánchez báró

Faj: Ember
Nem: Férfi
Kor: 50 - 65 év között
Származás: Shadon felföld
Kaszt: ----
Iskola: ----
Jellem: Rend, ----
Vallás: Domvik
Tapasztalati szint: --

Tulajdonságok

Harcérték

Képzettségek

Nyelvtudás: