Szerző Téma: Teremtés Tornya  (Megtekintve 1051 alkalommal)

Nem elérhető Haldirien

  • Halacska, A Lelkes Klikkelgető
  • Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2582
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 0
  • //Ha nem írok választ, csak rivallj rám ;)
Teremtés Tornya
« Dátum: 2015. November 08. 17:10:44 »
E magas obszidiánból épített torony hatszáz láb magas, tetején tucatnyi zászló van, mindegyike egy kulcsot ábrázol, a tudás ősi könyvének kulcsát.
Ha rám vársz sikolts rám.

Nem elérhető Haldirien

  • Halacska, A Lelkes Klikkelgető
  • Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2582
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 0
  • //Ha nem írok választ, csak rivallj rám ;)
Re:Teremtés Tornya
« Válasz #1 Dátum: 2015. November 08. 17:47:12 »
Cascadis pszi
Két ágra bomlik mit nem kell külön tanulmányozni. Az egyik a célpont mentális pajzsán áthatoló, illetve azt megkerülő trükkök.

Mentálpajzsot megkerülő:
- Kétség/Bizalom elültetése
1 YP(pszi pont)/EE (+1YP )
Az Erôsség ha eléri a célpont Mentális mágia ellenállását, akkor automatikusan hat.
A célpont egy bizonyos személy felé (ha ez nem saját személye +1 YP ot kell költenie) kételyt vagy bizalmat plántálhat a célpontba. Sokszor alkalmazható, szeretett praktika.
- Érzelemolvasás
2YP/E
Az erősség amennyiben meghaladja az ellenfél Asztrálját minden Érzelmet kiad a felhasználónak, egyébiránt csupán részeket.
- Gondolat elkalandozás
2YP/E vagy /5 másodperc
Az Erôsség ha eléri a célpont Mentális mágia ellenállását, akkor automatikusan hat.
Kiváltképp jól jön hogyha meleg a helyzet. Lehet hogy az ôrök nem elsöre azon gondolkoznak el miért is van két ember a folyosón.
- Érzékek Csalfa Játéka
3Yp/E
Az Erôsség ha eléri a célpont Mentális mágia ellenállását, akkor automatikusan hat.
A legérdekesebb trükk, aminek csak a képzelet szab határt.
Az ajtónálló lehet meghall valamit leesni a sarok után vagy látott valakit szaladni egy másik irányba, esetleg megéhezet vagy vizelnie kell.

Mentálpajzson áthatoló (Pszi Pajzsok lerombolása után,  Mentálmágiaellenállás ellenében. Ami egy akarat párbaj (ellendobás Akaraterőre.)
- Megtorpantó nézet
1YP/szegmens
Az agyon keresztül az izmok mozgatását blokkolja egy ideig a felhasználó, a célpont ilyenkor megáll, ahogy a felhasználó is, bár az végezhet lassú mozgást. ( lassú oldalazás pl)
- Tudatnyitás
3YP/E
Erősség határozza meg a információk mennyiségét.
Mindig jó tudni hova fog csapni következőleg az ellenfél.
- Memóriaolvasás
3Yp/E
Erősség határozza meg a megszerzett emlék méretét.
- Hamis parancsok
3YP/E
Hasonló az Érzékek Csalfa Játékával, de itt az eredmény biztos. A célpont megteszi amire az apró utasítás kéri. Úgy gondolja hogy ezt ö találta ki. Itt azonban akár harc közben is használható (pl. Csapás befolyásolása)
- Gondolatok elnyomása
4YP/E
Ha bármikor szükség van arra, hogy valaki ne gondolkodjon egyáltalán, igazán hasznos lehet ez. Ha valakinek a gondolatai elleneznek egy ugrást, vagy éppenséggel le kell vetni valaki gátlásait,  vagy egyáltalán ne is gondolkodjon, hogy miért van két ismeretlen a folyosón.
- Megszállás
5YP/2 szegmens
- Idegösszeroppantás
6YP/E
A legkeményebb trükk. Az ember idegének felkoncolása.
MINDIG VAN ESÉLY AZ ELLENÁLLÁSRA!!
Az Erősség szembekerül a dobással. A Dobás 1d100 al történik, és a cél hogy megdobja a felhasználó a célpont ellenálló értékét. Onnan fokozatosan(!) nő a "károsodás" illetve az idegösszeomlás mértéke.
Ha rám vársz sikolts rám.