Szerző Téma: M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő  (Megtekintve 3904 alkalommal)

Nem elérhető Haldirien

  • Halacska, A Lelkes Klikkelgető
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2579
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 0
  • //Ha nem írok választ, csak rivallj rám ;)
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #15 Dátum: 2015. November 19. 18:16:00 »
Az maradt ki hogy egyes szintű íjász. ;)
Ha rám vársz sikolts rám.

Nem elérhető Az Ezüst Utazó

  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2641
  • Aktivitás:
    2%
  • Karma 0
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #16 Dátum: 2015. November 20. 07:04:21 »
tényleg elírtam bocs, nem te vagy a hülye

Nem elérhető Con Angilo Guerdo

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 757
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 0
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #17 Dátum: 2016. Augusztus 02. 08:15:51 »
Utazó!

Manifesztációs háborúról a Summáriumba is olvashatsz emlékeim szerint.

Nem elérhető Az Ezüst Utazó

  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2641
  • Aktivitás:
    2%
  • Karma 0
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #18 Dátum: 2016. Augusztus 02. 09:02:49 »
Nem, csak karakterek vannak. Most néztem meg

Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 634
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #19 Dátum: 2016. Augusztus 04. 16:59:40 »
Szasztok! :)

Meglepő módom megtaláltam az elmített csevegőt. ;D

Az ötletelgetés Wolftern kalandlehetőségeivel kapcsolatban azért torpant meg, mert hirtelen szétrebbentünk az általános csevegőből? Vagy most már várjuk a végleges kiírást és utána lesz még ötletelés a karikat illetően? :mind-breaker:

Nem elérhető wolftern

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #20 Dátum: 2016. Augusztus 04. 17:09:38 »
Részemről azért torpant meg a dolog, mert még nem tudok semmi biztosat mondani... Mármint h mivel lehet jönni, hanyadik szint, milyen időszak (tévesen írtam a toborzóba, mert 3692-es dátumot jelöltem meg kezdésnek. Kicsi utánaolvasgatással gorvik inkább a 93. esztendőtől áll támadás alatt. Az előtt csak a dzsadok és az amundok harcolnak leginkább. Én az ezutáni időszakban akarnék mesélni, de mivel még ötletelek: mi hogy-merre? addig nem tudok semmiről érdemlegesen nyilatkozni)
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 04. 17:11:49 írta wolftern »

Faust

  • Vendég
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #21 Dátum: 2016. Augusztus 04. 18:22:10 »
Üdv

Csak egy javaslat. Te vagy a mesélő, dönts és ne hagyd hogy a magus alkotói szabják meg a játékod. OK persze fontos egy jó játéknál a hűség a műhöz de....ha inkább már munkává válik a mesélés akkor elvész a szórakozás faktor.  Úgy mondom ezt mint egy mesélő a másiknak, ne görcsölj a szabályokon és az évszámokon....csak add elő a mesét szívből és fantáziából :D

Kitartás, menni fog.

Nem elérhető wolftern

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #22 Dátum: 2016. Augusztus 04. 18:37:56 »
Ok.  ;)

Igazából nem az a problem h a szabálykönyvet bújom, hanem az események közti időszakokban nincs semmi. Én biztosan jelentkeznék olyan történetben játszani, ahol megyünk valahová, gyilkolunk, aztán alszunk, azután megint megyünk találkozunk egy csapat homoki elfel ezeket is legyakjuk, aztán máris a küldetés céljánál vagyunk. Ehhez nem kell semmi, mert elővesszük a bestiáriumot, meg a kockáinkat és úgy csinálunk mintha játszanánk. Vagy bekapcsoljuk a sz.gépet és játszunk valamelyik fantasztikus RPG-nek nevezett csodával. Quator jól fogalalta össze. Amolyan "ismerkedés az amund kultúrával, fűszerezve sok kocka csörgéssel" féle játékot mesélnék. De semmikép nem az h minden 5 órában harcolunk... Erre/ehhez kell az idő, meg az általad is említett dolgok utána nézegetéséhez.

« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 04. 18:40:48 írta wolftern »

Nem elérhető Cyrgaan KheaLorn

  • Nemeskyr kardforgató
  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 857
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • A hóhajú erioni
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #23 Dátum: 2016. Augusztus 04. 21:24:21 »
A magam részéről azért állt meg, mert egy kicsit offolódtam az internettől, nem gondoltam, hogy ennyi ideig fog tartani... :)

CKL
"A férfit csak ezután vettem észre. Igazi ragadozó volt: hószínű, vállig omló sörény, markáns, óarany árnyalatú, kyr vonású arc, a szeme pedig... förgeteg-szürke, mint vihar után a hajnali ég. Egy tisztavérű kyr."

Alan O'Connor - A Halál hét arca

Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 634
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #24 Dátum: 2016. Augusztus 05. 06:52:17 »
Okés! Semmi sürgeség, meg ilyenek. Csupán hirtelen mindegyikünk elhallgatott és azt hittem valami gond van. :dumb:  :)

Nem elérhető wolftern

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #25 Dátum: 2016. Augusztus 08. 22:52:03 »
Hello

Készül a dolog csak a szabadidőm hirtelen elfogyott, :D és kevés az órák száma ahhoz h mindenre odaérjek. De mivel ez a fórumos játék, ezért előbb utóbb biztosan megérkezem.  :yay:

Na hétvégére meglesz/meglehet a dolog. Biztosat nem ígérek, de igyekszem belekezdeni. Addig volna néhány dolog amit szeretném ha mindenki elfogadna és megértene.


1. Én vagyok a KM, és lehet rosszul mondom/csinálom/írom. Tőlem ennyi telík. Az Ellenségem ellensége nevezetű témát mindenki olvashatja/láthatja. Kérek mindenkit (ha van ideje) nézegesse az egészet, ugyanis akinek az nem tetszik annak a Manifesztációs mese sem fog jobb élményt nyújtani.

2. Habár nem tudhatjuk, mikor kell nélkülöznünk a fórumot, azért arra kérek mindenkit h ha elkezdi fejezzük be a játékot. Aki eltűnik az nagyjából a játékban lévő két napig NJK-ba kerül, ezután ha lehetséges kimesélem, hanem meghal a karakter. (kivétel ha szól h xy-tól nem tud lenni, akkor biztosan nem halálozik el.)

3. Az elsőpontra visszatérve, ha tetszik a jelenlegi kaland, de a Manifesztáció valamiért mégsem jó. Nem akarok vitatkozni. Kérek mindenkit aki így látja csendben álljon fel és lépjen le.


Szerintem elkezdhettek gondolkodni a "Ki mivel jönne kérdésen" Egy kérésem van: Az általános karakteralkotási morált ne rúgjuk fel!
Habár a kaland viszonylag magas szinten indul, azért a Nem Játékos karakterek (aquir, amund, homokielf, Gyíklény és barátaik) nem  férnek bele a történetbe. Ezenkívül a hősök (Chei, Eligor stb) sem. Valamint a karakterek ne világmegváltóként érkezzenek. Természetesen lehetnek nagyobb hőstetteik de azért ésszerű kereteken belül.

Időpont: P.sz 3694 nyár.

Jövök, amint lesz más közölni valóm is  :give-up:

Majd elfelejtettem, h ha akarjátok ismerhetitek egymást. De a saját előtörténeten kívül azért az ismeretségről is kellene néhány mondat.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 08. 23:53:55 írta wolftern »

Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 634
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #26 Dátum: 2016. Augusztus 09. 21:09:01 »
Üdv!

Megnéztem az Ellenségem... kaland környékét. Ez annyit tesz, hogy magát a kalandot nem olvastam. Csupán a beszélgetősbe és a többi "rövid topicba" néztem bele jobban.

Amit ígérhetek: Én azzal dolgozom, ami le van írva és szabályos. Amit le kell vonni, azt szó nélkül levonom. Amit ki kell számolni az pontosan ki lesz számolva. (Kivéve az elszámolásokat, ha késő este tudom készíteni a karimat.)

Amit cserébe várok: A környezet is azzal dolgozzon, ami le van írva és szabályos.

A házi szabályok fórumos létezésével úgy általában nem értek egyet. Az Ellenségem...-es extrákat elolvastam és kérdésem, hogy ezeket itt is fogjuk alkalmazni?

Az eltűnős részre nem tudok mit mondani. Mint látható a többi kalandomon is, igyekszem tartani a lassan-de-biztosan elvet. Ez időnként több hetes hallgatást eredményezhet.


Node lássuk a vidámabb ötletelést:
Nekem az alábbiak jutottak eddig eszembe, hogy milyen érdekesek lennének, mint karakterek. (Nem feltétlen sorrendben és ez a kör még bővülhet/változhat, ha elindul az ötletelés.)
1, Papfélék - Sogron-pap, Galradzsa-pap, Darton-pap, esetleg Darton-paplovag (Mindegyik esetben a könyvben ecseteltnél harciasabb fajták. Legalább egy 4. fokú fegyverhasználat még a legkedvesebb papbácsinál is befigyel. :pirate:)
2, Fejvadi - Gorviki Vértestvér vagy ilyesmi.
3, BM - Ez inkább csak érdekességképp, mert régen voltam már gonosz BM.
4, Valami "egyéb szerzet", ami udvari orkot vagy törpöt, szélsőséges hangulatingadozás esetén félelfet jelent.

Kérdés úgy általában a karialkotáshoz: A kasztok KAP költségét az alapkönyv szerint számoljuk vagy a Selmo&Hulla kiegekben leírtak szerint? (Pl.: Paplovag 6 vagy 8 KAP? Harcművész 10 vagy 7 KAP? Ilyenek...)

Hirtelen ennyi.  :ahoy:

Nem elérhető wolftern

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #27 Dátum: 2016. Augusztus 10. 00:32:35 »
 :)

Idézet
Amit ígérhetek: Én azzal dolgozom, ami le van írva és szabályos. Amit le kell vonni, azt szó nélkül levonom. Amit ki kell számolni az pontosan ki lesz számolva. (Kivéve az elszámolásokat, ha késő este tudom készíteni a karimat.)
OK. Nem azzal van a problémám hogy el van számolva vagy nem szabályos, mert nem érdekel. (ez vicces mert különben nem írnék róla.) Azt akarnám, meg ott is arra akartam kilyukadni hogy: át lehet hágni a szabályokat, de csak bizonyos kereteken belül. vagyis ami nekem is tetszik.  :wow!: Amikor szólok, ne minden egyes apróságra jöjjön a kérdés: miért nincs letakarva a hajó? miért nem lehet használni a fegyvert? blabla) És azt szeretném hogy senki ne kezdjen bele a bizonyítvány magyarázásba. Mert ő úgy látja én így, és kész. Nem érdekel h mi van leírva a könyvben, v mi van a valóságban, v h ő hogyan élte meg. (hagyományőrzó és a plussz SFÉ esete). :rofl:
A másik gondom az hogy sokszor tapasztaltam hogy szólok/mondom és nem érthető amiről beszélek.


Idézet
Amit cserébe várok: A környezet is azzal dolgozzon, ami le van írva és szabályos.
Ez természetes, de én is hibázhatok és ha valakinek valami nem tetszik azért szóljon, aztán ha mégsem változtatok fogadja azt el! Vagy lépjen le. Ez elég sz.rul hangzik tudom, de azt megígérem hogy a karakterek élete, nem azon fog múlni, hogy kiüt elsőnek, v "a nekem +20 TÉ "járt volna. Igazából nálam az ésszerűséggel lehet megoldani a bajokat. És itt nem a"hogyan győzzek le egy sárkányt ésszerűen?" dologra gondolok, mert ez fantasy tehát tuti nem lesz élethű és ésszerű sem.... de azért megközelíthető.

Idézet
A házi szabályok fórumos létezésével úgy általában nem értek egyet. Az Ellenségem...-es extrákat elolvastam és kérdésem, hogy ezeket itt is fogjuk alkalmazni?
Nem tudom. A másik játékban azért kezdtem szabály kiegészítésbe, mert az eddig látottak alapján szükség lesz rá.
-A méretkategóriával nem szórakozgatok mert hülyeségnek tartom, (úgyhogy az biztosan megmarad)
-A könyv semmit nem ír, h a markolattal ütésnél mivel kell számolni mert a kard sebzése nem jogos, mivel az a pengére vonatkozik + a leütés erő különbségekről (nem mind1 h 15-ös erejű a karakter v 10 -es erővel üti le az embört dologra gondolok) csak említést tesz, de semmi konkrétumot nem mond.
-a Rémületes dolgot elhagyhatjuk, ismerve már titeket h te, CKL, és Faust nagyon régi motorosok vagytok (ezért emléletileg semmi meggondolatlanság nem fog történni)   :kill:
-a feltámadt gyanú meg szerintem jó dolog, a régi könyvben is volt ilyen, de nem találtam ezt sehol meg. A saját szavaimmal fogalmaztam, de ugyanaz a lényege mint annó volt.

Idézet
Az eltűnős részre nem tudok mit mondani. Mint látható a többi kalandomon is, igyekszem tartani a lassan-de-biztosan elvet. Ez időnként több hetes hallgatást eredményezhet.
Persze. Ez egyértelmű, és itt arra gondolok/gondoltam h ha valakinek nem tetszik a dolog VAGY! tényleg közbe szólt az élet. Azért tegyen már meg annyit h ír a szabadságbejelentőbe v ha ez nehéz, akkor ír egy üzenetet, h ne várjam mert úgy sem jön. Nem kell magyarázni az okot sem. Amikor ráér ír a játékba, amikor nem ér rá, akkor nem ír, de azért azt illene tudnom h akar játszani v nem.
Amúgy nekem az az elvem h bevárjuk a játékosokat, ha szól h sokáig nem lesz, akkor sutyiban ott van a csapattal, (hogy bármikor becsatlakozhasson  :u-rock:) csak NJK-ként és olyankor inkább szeret kimaradni az éjszakai muriból, v a napközbeni csihi-puhiból. Persze ez adott esetekben nem mindig lehetséges...

Darton-paplovaggal nem igazán tudsz lenni, mivel Pyarronba és környékén nincs darton-paplovagrend. Aurin al Maremet kitagadták. Északon még nagyban dúl a ZH, s ha emlékezetem nem csal Rowon városát csak 3695-ben tudják visszafoglalni a maremiták. Ezért nem hinném h van délen bárki akinek nem az lenne a szent küldetése h segítse a prófétát.
Kieg. ha véletlenül félrebeszélek. A zászlóháborús kaland miatt jártam utána:  ;D

...Airunt és rendjét a pyarroniak 3685-ben kitagadták. Ezután a rend erőszakkal bevette Dovort, (déli városállam) majd valamivel később, de még a XIV. Zászlóháború előtt Rowont is meghódították(3690). Ezután a városba elkezdték az ortodox főtemplom megépítését, azonban Pyarron megszilárdította délen hatalmát, így Airun visszatért a délvidékre. Ezért a p.sz 3691 őszén III. Zorkas (6. fekete lobogó hordozója) toroni segítséggel elfoglalja a várost.
3692. Pengék hava Vaskezű Alex közel 3000 maremita lovag élén elindul északnak Erion városából.
3692. Tudomány hónapjai Rosanna seregének megérkezése Davalon alá, és a meremita sereg csatlakozása a Vörös hadurakhoz.
3695. Vinali csata "Fontosabb kitérni III.Zorkas dicstelen halálára, hisz a krónikák tévesen a megáradt Lorn folyót nevezik meg a rowoni hadvezér hullámsírjaként. A hiba az északon népszerű mondásból ered: Ijedtében a Lornig szaladt, ami a nagyon messze szinonímája, ígyhát puszta költői túlzásról van szó. Valójában maga Aurin és Alex vezetett hosszú hajszát a fekete hadúr ellen.....
3696. Hamvak hava: A maremita haderő megérkezik Rowon falai alá, és a kapuk megnyílnak, a helyőrség átadja a város és a felszabaduló Sabard nép sajátos ötlettel áll elő.... Addig meg kergetik a 6.feketelobogó hadurát és egyéb ütközetek


Többi pap és ötletnél nincs kifogásom.
Ezzel kapcsolatban az is eszembe jutott, h a csapat akár a "sötét oldal" -ban is gondolkodhatna... vagyis azt szeretném mondani h jött már olyan ötlet h kráni gondolatok is felmerültek. Részemről beleférhet a dolog, egyedül annyi kivetésem van h:
- Ne mindenki a sötét oldaban ötleteljen, és ne full kretének jöjjenek -mármint a karaktereitek.
- a megbízó egy pyarroni pap lesz, aki végig kíséri a csapatot -tehát ha lehet valamivel azért kézben tartható legyen a dolog és ne áldozzunk fel mindenkit a kosfejes oltárán...főleg ne elsőként a megbízót, mert akkor vége is a játéknak (beszólt akkor lenyomom egy tüdősorvasztással)
- Nem meséltem még olyan csapatnak akik ellentétes oldalon és elveket képviselnek, de mégis egy csapatban játszanak. Ugyhogy ezt is szeretném ha figyelembe vennétek, ha esetleg ez az elképzelés valósulna meg.
-Ha véletlenül mégis teljesen sötétek leszünk, akkor a "Birodalom" (Krán) nevében vállaltátok el a küldetést -azaz nincs az h nem tetszik a megbízó és kisétálok a kalandból!

Kérdés úgy általában a karialkotáshoz: A kasztok KAP költségét az alapkönyv szerint számoljuk vagy a Selmo&Hulla kiegekben leírtak szerint? (Pl.: Paplovag 6 vagy 8 KAP? Harcművész 10 vagy 7 KAP? Ilyenek...)
Hulla és Selmo kiegészítő használható, az új értékek számítanak.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 10. 18:41:30 írta wolftern »

Nem elérhető Quator

  • Haladó
  • ***
  • Hozzászólások: 634
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #28 Dátum: 2016. Augusztus 10. 20:49:24 »
Most csak pár szó az ötletelés részhez:

Darton-paplovag: okés. Eggyel kevesebb kigondolandó koncepció. :) Haladunk! ;D

Kráni csapat: Alapvetően annyira nem szeretném, ha mindenki (illetve a csapat nagy része) kráni lenne, meg Ranagol-hívő, emrt akkor elég hamar egymást fogjuk feláldozgatni. ::) :zombi: Nomeg tapasztalataim szerint a "gonosz oldal" nem igazán jön ki, ha mindenki egyformán gonosz. Ahogy a jó se, ha mindenki egyformán jó, de érthető okokból a "mindenki jó" koncepció könnyebben emészthető JK-nak és KM-nek egyaránt. :ahoy:

Ha mégis kráni csapat lenne, illetve kránival lennék csak úgy, akkor én leginkább Messeni Fejvadászklános -ám valódi, azaz kasztilag is - Harcművész lennék. Páros sarlóval lehet ám aratni össze-vissza. 8) :pirate:
(Meg ott vannak a vidám kráni elfek, amiket nem hiszem, hogy engednénk játékos karinak, de ha mégis, akkor számomra ők is játszanak, mint végre nem "erdőben szöszmötlős emók elfek", hanem a keményvonalas hosszúfülű ragadozók. :kill: )

Hmm... kráni elf Verion H'Anthall megtartó?!? :plotting:

Nem elérhető Cyrgaan KheaLorn

  • Nemeskyr kardforgató
  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 857
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • A hóhajú erioni
Re:M.A.G.U.S. - Az ÚTK csevegő
« Válasz #29 Dátum: 2016. Augusztus 11. 18:33:57 »
Üdv!

Elegánsan átugorva a hosszabb részt, kapásból az ötleteléssel kezdeném. :)

Részemről az Uwel-paplovag és a dervis játszanak elsősorban per pillanat, illetve még nagyon mellékpályán valami egyéb harcos vagy gladiátor.

CKL
"A férfit csak ezután vettem észre. Igazi ragadozó volt: hószínű, vállig omló sörény, markáns, óarany árnyalatú, kyr vonású arc, a szeme pedig... förgeteg-szürke, mint vihar után a hajnali ég. Egy tisztavérű kyr."

Alan O'Connor - A Halál hét arca