Szerző Téma: Vámpír, a Maszkabál: rendszer  (Megtekintve 999 alkalommal)

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 1364
  • Aktivitás:
    20%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Vámpír, a Maszkabál: rendszer
« Dátum: 2015. Május 03. 21:09:25 »
A karakteralkotás alapvető szabályai (hivatalos forrásokból)

Minden Tulajdonság és Erény egy pontról indul. A zárójeles értékek szabadabb karakteralkotást engedélyeznek, de még így sem lehet három pont fölé emelni a képességeket (a Tulajdonságokat igen)! csak a Szabadon elosztható pontokból! Karaktered színesítheted Előnyökkel és Hátrányokkal, de ezek nem adhatnak hét Szabadon elosztható pontnál többet

Halandó: Tulajdonságok: 6/4/3 (13), Képességek: 11/7/4 (22), Hátterek: 5, Erények: 7, Szabadon eloszthatóak: 21

Ghoul (Ghouls, the Fatal Addiction - 69. oldal)
Tulajdonságok: 6/4/3 (13), Képességek: 11/7/4 (22), Diszciplínák: Őserő 1 (és még egy tetszőleges amit atyja ismer 1-esen), Hátterek: 5, Erények: 7, Szabadon eloszthatóak: 21

Végső Generációs Vámpírok (XIV-XV. Generáció)
Tulajdonságok: 6/5/3 (14), Képességek: 12/8/5 (25), Diszciplínák: 2, Hátterek: 5, Erények: 7, Szabadon eloszthatóak: 18

Kamarilla (Útmutató a Kamarillához)
Tulajdonságok: 7/5/3 (15), Képességek: 13/9/5 (27), Diszciplínák: 3, Hátterek: 5, Erények: 7, Szabadon eloszthatóak: 15

Sabbat (Útmutató a Szabbat-hoz)
Tulajdonságok: 7/5/3 (15), Képességek: 13/9/5 (27), Diszciplínák: 4, Hátterek: 0, Erények: 5, Szabadon eloszthatóak: 15

Függetlenek (Vámpír, a Maszkabál)

Öreg Vámpírok (Elysium - 57. oldal)
Kezdeti Generáció: 10 (és nem 13), Tulajdonságok: 10/7/5 (22) - minden 6-os, vagy afölötti Tulajdonságért az Öregnek fel kell vennie egy Elmezavart, Képességek: 20/12/8 (40), Diszciplínák: 10 (Min. 5 klános, a legmagasabb nem-klános legfeljebb annyi lehet, mint a legalacsonyabb klános) Háttér: 15 (az Öreg Hátterek 4 pontba kerülnek, legalább 1-es Kor-t kell felvenni.), Erény: 7, Szabadon Elosztható: 20 (Erény: 4 pont, Emberség: 5 pont)

Szabadon elosztható: Tulajdonság(ok): 5 pont, Képesség(ek): 2 pont, Új Képesség(ek) 3 pont, Diszciplíná(k): 7 pont, Hátter(ek): 1 pont, Erény(ek): 2 pont, Emberség / Ösvény: 1 pont, Akaraterő: 1 pont

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 1364
  • Aktivitás:
    20%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re: Vámpír, a Maszkabál: rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2015. Május 03. 21:24:59 »
Hátterek
(kizáróan Elder karaktereknek)

Kor (Mesélők Könyve - 34. oldal)

Koros: legfeljebb 200 évet töltött ébren. +30 szabadon elosztható pont -1 Emberség
Öreg: 200 és 350 év közötti időt töltött ébren. +55 szabadon elosztható pont -2 Emberség
Ódon: 350 és 500 év közötti időt töltött ébren. +75 szabadon elosztható pont -3 Emberség
Tiszteletreméltó: 500 és 750 év közötti időt töltött ébren. +90 szabadon elosztható pont -4 Emberség
Ősrégi: Több mint 750 éve van ébren! +100 szabadon elosztható pont -5 Emberség

továbbá itt található még a: Rejtőzés és Katonai Erő is.

Nem elérhető Thyriel

  • Spirit of Love
  • Administrator
  • Veterán
  • *****
  • Hozzászólások: 1364
  • Aktivitás:
    20%
  • Karma 5
  • Daughter of Arquiel
Re: Vámpír, a Maszkabál: rendszer
« Válasz #2 Dátum: 2015. Május 03. 21:30:41 »
Diszciplínák, Kombinált Diszciplínák

Brujah (Clanbook: Brujah [3rd] - 31. oldal)

Burning Wrath
Használatakor -1 vérpont (akár körönként többször is használható a Gyorsaság miatt), minden sebzés kritikusnak számít
Gyorsaság 3, Őserő 3
15 xp

Iron Heart
 -1 Akaraterő, a káinitát célzó Uralom, Jelenlét vagy Taumaturgiai agybefolyásoló diszciplínák +2 célszámra dobnak. Másra  akaratát is meg lehet erősíteni, ekkor a célszám +1-gyel növekszik.
Őserő 3, Jelenlét 3
18 xp

Pulse of Undeath
Észlelés + Empátia dobás 6-os célszám, minden siker pontosabban megmutatja a fürkészni kívánt ellent, milyen mélységekben ismeri az Őserő, Gyorsaság és Szívósság diszciplínákat.
Jelenés 1, Őserő 3
6 xp