Szerző Téma: Kalandozók toborzója  (Megtekintve 65350 alkalommal)

Nem elérhető Rigor Mortis

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 236
  • Aktivitás:
    2%
  • Karma 0
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #495 Dátum: 2022. Szeptember 06. 11:04:12 »
Idézet
Rigor!
Ha érdekel, akkor nézegesd a szabályrendszert, a fentebbi hozzászólásban említetten kívül, nincs kikötés. TSZ 1 v 2 még gondolkodom.

Nézegetem...


Nos,nézegetem az UT-t...és két kérdésem merülne fel eddig.Lehet a válasz a könyvben van,csak kihagyok valamit szóval inkább kérdezek:

1/ Képzettségpontok
Ugyebár ha jól értem tulajdonság,ép,fp,harcérték,kp KAP pontból megy.induló alap kp és kp/szint is (kikötve hogy max 20/szint lehet).
A figyelmeztetést is olvastam hogy ha ezzel a módszerrel alkotunk,akkor a későbbi táblázatokat hagyjuk figyelmen kívül...Tehát ennek értelmében
az induló kp-hoz az ügyesség és intelligencia 10 feletti része nem adódik hozzá...csupán az a kp alap,amit KAP-ból veszek meg.

2/Minden más ami nincs az UT-ba:
Nem láttam utalást varázshasználó kasztok MP értékére (kivéve a mágiahasználat képzettség) tehát elvileg azok változatlanok
az ETK-ban leírtak alapján? Alap MP,Mp/szint,isteni szférák stb?

Bocs ha hülyeség...

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3806
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #496 Dátum: 2022. Szeptember 06. 17:14:40 »
varázshasználóként nem vagy könnyű helyzetben, de picit kezdeném az elején:

135 pontot szétosztasz a tulajdonságok között.
van 50KAP pontod, amiből megvesszed a háttereket pl. (klán, rend, iskola)
- a maradék KAP pontból kissé helyrepofozod az 1. szintű karakteredet.
Arra figyelj, hogy a háttérre költött KAP pontokkal csökkentett mennyiségű KAP pontot kapod majd csak meg szintlépéseknél - amiből HM, FP, KP, MP, Pszi-pontot vehetsz. Azaz ha hátterekre elköltöttél 12 pontot, akkor szintlépéskor csak 50-12=38 KAP pontot oszthatsz szét. De legalább első szinten ott van az IQ és Ügyesség 10 feletti része  képzettségekre.
A 4. szintű képzettségeknél figyelj oda - bármely képzettségnél megszerzett 4. fok az adott ismeret tulajdonságkövetelményénél felsorolt tulajdonságok közül egy ponttal növeli a karakter egyik, a játékos által kiválasztott tulajdonságát. Azonban ha egy képzettséget kétszer veszel fel (nyelvismeret, fegyverforgatás, stb), és mindkettő 4. fokú - a második 4. fok ugyanazt a tulajdonságot már nem növelheti. (másikat igen)

Manapont: szintenként akkor kapsz MP-t, ha
-szintlépésnél költesz rá a KAP pontodból
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 3. fokot, akkor +1MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 4. fokot, akkor +2MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább az 5. fokot, akkor +3MP/szint garantált

minden mágikus és pszi képzettségnél le van írva, hogy milyen fokon ad bónusz pontokat szintlépésnél (meg fájdalomtűrésnél (+FP), harctéri gyakorlatnál(+HM))

javaslom a dreonar oldalát, ami a számolás nagy részét elvégzi, és meglehetősen pontosan, mert csak kisebb hibákat találtam eddig benne:
https://dreonar.hu/index.php?p=user/register_form

Jah, és vannak aljas képzettség-összefonódások. Pl. az alkímia 3. foka kell a természeti anyagi mágiához,  Nekromancia aktív használatához élettan 3, számtan mértan 3 a mozaikmágia tér és idő mozaikjaihoz, lélektan 3 a mozaikmágia asztál, mentál varázslataihoz...
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Rigor Mortis

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 236
  • Aktivitás:
    2%
  • Karma 0
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #497 Dátum: 2022. Szeptember 06. 18:12:56 »
varázshasználóként nem vagy könnyű helyzetben, de picit kezdeném az elején:

135 pontot szétosztasz a tulajdonságok között.
van 50KAP pontod, amiből megvesszed a háttereket pl. (klán, rend, iskola)
- a maradék KAP pontból kissé helyrepofozod az 1. szintű karakteredet.
Arra figyelj, hogy a háttérre költött KAP pontokkal csökkentett mennyiségű KAP pontot kapod majd csak meg szintlépéseknél - amiből HM, FP, KP, MP, Pszi-pontot vehetsz. Azaz ha hátterekre elköltöttél 12 pontot, akkor szintlépéskor csak 50-12=38 KAP pontot oszthatsz szét. De legalább első szinten ott van az IQ és Ügyesség 10 feletti része  képzettségekre.
A 4. szintű képzettségeknél figyelj oda - bármely képzettségnél megszerzett 4. fok az adott ismeret tulajdonságkövetelményénél felsorolt tulajdonságok közül egy ponttal növeli a karakter egyik, a játékos által kiválasztott tulajdonságát. Azonban ha egy képzettséget kétszer veszel fel (nyelvismeret, fegyverforgatás, stb), és mindkettő 4. fokú - a második 4. fok ugyanazt a tulajdonságot már nem növelheti. (másikat igen)

Manapont: szintenként akkor kapsz MP-t, ha
-szintlépésnél költesz rá a KAP pontodból
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 3. fokot, akkor +1MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 4. fokot, akkor +2MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább az 5. fokot, akkor +3MP/szint garantált

minden mágikus és pszi képzettségnél le van írva, hogy milyen fokon ad bónusz pontokat szintlépésnél (meg fájdalomtűrésnél (+FP), harctéri gyakorlatnál(+HM))

javaslom a dreonar oldalát, ami a számolás nagy részét elvégzi, és meglehetősen pontosan, mert csak kisebb hibákat találtam eddig benne:
https://dreonar.hu/index.php?p=user/register_form

Jah, és vannak aljas képzettség-összefonódások. Pl. az alkímia 3. foka kell a természeti anyagi mágiához,  Nekromancia aktív használatához élettan 3, számtan mértan 3 a mozaikmágia tér és idő mozaikjaihoz, lélektan 3 a mozaikmágia asztál, mentál varázslataihoz...

Köszönöm a segítséget és a sok pötyögést :)
Az UTK-t (új törvénykönyv) már nagyjából ismerem. Ez azonban az UT (Új tekercsek) lesz,amit még sosem játszottam,azért kérdeztem rá a kát pontra :)

Nem elérhető wolftern

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #498 Dátum: 2022. Szeptember 06. 20:59:39 »
Igen, ez ÚT.  :D

Van 375 KAP-od. Az ÚTK-hoz hasonló osztogatós módszerrel kell szétosztani a dolgokat:

1. először elosztom/kitalálom a tulajdonság értékeimet. (10 tulajdonság, kb az ÚTK-hoz hasonlóan olyan 135 KAP -legalábbis én biztosan hasonlóan osztanám szét, h maradjon egyébre is.)
Az írók többször is említik h a 2 rendszert vegyíteni az egyensúly felbomláshoz vezet. VAGYIS! ha dobsz, semmit nem osztasz, hanem szépen a kasztnál kimásolod az ETK-s értékeket Szval az Érzékelés meghatározásánál vagy mind a 10 tulajdonságot kidobjuk, ahogy a szabályszerint levagyon írva, vagy a játékos maga dönt az értékeiről, ami esetben a 10.oldala táblázata, hatályát veszti! NEM KELL KÜLÖN V EGYEDÜL KIDOBNI AZ ÉRZÉKELÉST!
A tulajdonságok meghatározásánál szintén fontos a táblázat, h 15 felett már 2 pont egy tulajdonság és így tovább-> vagyis xyz 17-es intelligenciával, Tizenhetes tulajdonságértékéért 19KAP-ot számoljunk fel!!!

FONTOS: Az Első Törvénykönyvben lévő faji módosítók is hozzászámítanak. Tehát mondjuk én egy gnóm tolvajt indítok és:
 
13-as erőt
12-es ügyességet,
11 egészséget,
10 szépséget
15 érzékelkést

határozok meg akkor a játékban a karakterem a faj miatt ilyen értékekkel fog érvényesülni: (könyv 16 old, jobb felső sarok)

Erő:12
Ügy:14
Egész:12
Szép: 7
Érz:17


2. amikor megvannak a tulajdonságok, jönnek az egyéb értékek amit a maradékból gazdálkodok ki  (375kapott karakteralkotópontok-135elméletileg a tulajdonságok értéke=235a fentmaradó KAP-ok,
Ezt a "fennmaradó KAP-ot oszthatom szét:

   ÉPalap,Fpalap,Kpalap,KÉalap,TÉalap,VÉalap,CÉalap,HM/szint,Fp/szint,KP/szintre.

Természetesen ezeknek az értéke is le vagyon írva h mi mennyibe kerül. Tehát a kp alap 1KAP, míg a ÉPalapért 2KAP-ot számítunk fel!
Amikor mindent kiszámítottunk, ennek -esetemben- összesen 235-re kell kijönnie (lehetnek eltérések attól függően, ki mennyit költött a tulajdonságaira pl: én 135 KAP-ért veszek szinte mindig tulajdonságot, de lehet h valaki 200KAPért írja fel a tulajdonságait, így ő a "fenmaradóból" már CSAK 175KAP-ot költhet 200+175=375)

3.Ezt követően a régi rendszer szerint, mert abból alkották, emlékeim szerint a könyv 1 v 2 sorában a bevezetésnél is úgy írja h az "az első ötfokozatú képzettség rendszeren alapuló szabályrendszer" Vagyis ez a könyv az ETK-t és ÚTK közötti átmenet.

Idézet
Manapont: szintenként akkor kapsz MP-t, ha
-szintlépésnél költesz rá a KAP pontodból
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 3. fokot, akkor +1MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 4. fokot, akkor +2MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább az 5. fokot, akkor +3MP/szint garantált
VÁLASZ: NEM!


szintenkénti manapoontok:
1. alap, az ETK-ban levagyon írva h bárd, varázsló tűzmágus stb max MP-ja minden szinten x-el növekszik (minden kaszté más, a varázsló esetében ez 10.)   

2. nincs per szint vagy a képzettségből adódó bónusz

3. egyéb ezek pl a varázstárgyak, tetkók és a varázsló esetében a bot, mert ugye neki az nem varázstárgy, mert a személyes aurája része bármikor, bárhol megérzi jelenlétét. - A varázstárgyak képesek manapont tárolására is: hatalom amulettje

(3.b) ÚT-ben a mágiaformákat 100 felé bontották, vulgár, tűz, magas, szakrális, szimbólum (a rúnamágia), mester, drágakő



Idézet
"A képzettség 3.foka a tapasztalati hagyományokat művelő varázshasználók számára a szimbólum mágia lehetséges legmagasabb elérhető szintje"
A tapasztalati hagyományok, jelen esetben nem tapasztalati mágiát, hanem ezek használóit: bosz.mester, boszi, tűzmágus, bárd és egyéb mágiahasználók, akik a mágiának csak bizonyos "metódusát" használják/ismerik. Ezek állítólag nem mehetnek/érthetnek jobban a rúnamágiához, de sztem ez csak JK-ra vonatkozik.


Idézet
2/Minden más ami nincs az UT-ba:
Nem láttam utalást varázshasználó kasztok MP értékére (kivéve a mágiahasználat képzettség) tehát elvileg azok változatlanok
az ETK-ban leírtak alapján? Alap MP,Mp/szint,isteni szférák stb?
Fentebb már megválaszoltam az idézet első mondatot.
ÚT-ben még nincs MP alap, vagy szint, vagyis annyi van h szintlépéskor a kaszt x mennyiségű pontot kap, kasztból fakadóan.
A Mana per szint az ETK-ban leírtak alapján ("...a karakter minden szintlépéskor..." kezdetű mondat) , és az istenek szféráit is onnan kell megnézni. Emlékeim szerint van változás, ÚTK-hoz képest vmelyik paplovag szférája nem ugyanaz mint ETK-ban 


Idézet
1/ Képzettségpontok
Ugyebár ha jól értem tulajdonság,ép,fp,harcérték,kp KAP pontból megy.induló alap kp és kp/szint is (kikötve hogy max 20/szint lehet).

igen


Idézet
A figyelmeztetést is olvastam hogy ha ezzel a módszerrel alkotunk,akkor a későbbi táblázatokat hagyjuk figyelmen kívül...Tehát ennek értelmében
fentebb a legelső pontban elmagyaráztam, de a lényeg h ha nem bírsz/nem akarsz/nem érted akkor a meghatározott ETK alapú sablon kasztok alapján megbírod csinálni ->fellapozod, kidobod a kasztnál meghatározott kockákkal, felírod a kasztodhoz tartozó, az ÚT-ből vett "Kasztok Induló Képzettségei"-nél meghatározott táblázatot a karakterlapodra. Ez mind elsődleges képzettség. Ezután az ETK-ból szintén kiírod az alapokat (CÉ,VÉ,TÉ,KÉ,ÉP,FP,HM stb) kiszámolod, megszemélyesíted (felszerelés + fegyver+ egyébbel) ez az egyik módszer, ez esetben nem osztasz semmit mert már kész a kaszt, csak át Újtekercsezzük (kimásoljuk az új képzettség listát) A másik az legeslegelső mondatomban írt osztogatós módszer, mindent kivéve a pszi és manapontokat, mi határozunk meg. Ez esetben semmit nem kell kockával dobni

Idézet
az induló kp-hoz az ügyesség és intelligencia 10 feletti része nem adódik hozzá...csupán az a kp alap,amit KAP-ból veszek meg.

Az induló kp-hoz a plussz ügyesség (10 feletti rész) csak ügyességes képzettségre költheted vagyis nem veszel belőle szimbólum mágiát 1.fokra, de még szexuális kultúrát sem. Csak azt aminél a képesség követelménynél csak az Ügyesség van feltüntetve, kizárólag ezt a fajta képzettséget lehet venni. (ebben nem vagyok 100%-ig biztos, vagyis h csak kizárólag ügyességes képzettséget vehetsz. Rég játszottam ezzel a rendszerrel a képzettségeket, meg nem igen néztem még át. Ha véletlenül nincs olyan h csak Ügyesség követelménye van egy képzettségnek, akkor a lényeg az h csak olyan képzettséget lehet venni az ügyességből adódó plusz kp-ból, amiben legalább ezt a tulajdonságát is használnia/követelményként van felsorolva kell a karakternek a megtanuláskor.)

és intelligenciából a plusszt csak intellektuális képzettségekre költheted. Vagyis amibe bárminemű Fizikai képességkövetelmény van azt nem veheted fel.


UI: semmi baj a kérdésért, ám mielőtt karaktert alkotnál, beszéljünk! Nem akarom h létrehozd, majd azt mondom h várj erre a karira nincs ötletem (pszimester,illuzionista mindig rohadt távol állt tőlem, de biztos van még 1-2 ilyen kaszt)  készíts másikat, mert ezt nem vállalom.  :ahoy:

A 313.oldaltól a 325.oldalig nem tévesztendő össze az induló képzettségekkel. A 313. oldaltól az osztogatós módszer embereinek vannak felsorolva a kasztok, hogy ha maguk akarnak képzettséglistát írni, akkor az adott kasztnál mi számít elsődleges, másodlagos és tiltott képzettségnek. Ugye ez azért fontos, mert mindegyiket más KAP levonással kell számolni!


Dierol!
Ha olvasod, esetleg kérnék egy topikot az újabb mesémnek "ANTIK QUIRONEIA" névvel a rendszer M.A.G.U.S - Új Tekercsek

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3806
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #499 Dátum: 2022. Szeptember 06. 21:36:37 »
...
Dierol!
Ha olvasod, esetleg kérnék egy topikot az újabb mesémnek "ANTIK QUIRONEIA" névvel a rendszer M.A.G.U.S - Új Tekercsek

A topic elkészült, és elnézést kérek, mert jól benéztem a rendszert :-[ Bocs Rigor, hogy bevittelek az erdőbe :)
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Con Angilo Guerdo

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 779
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 0
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #500 Dátum: 2022. Szeptember 07. 16:17:09 »
Wolftern!

Köszönöm az emailt! Engem is érdekelne a dolog, nagyjából az Új tekercsekkel képben vagyok, de nekem is nem árt egy átnézés. Reag sűrűségre mit mondanál?


Quator!

Mi még anno játszottunk ork kalózcsapatot, elég jó s vicce is volt néha :)

Nem elérhető wolftern

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 923
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #501 Dátum: 2022. Szeptember 07. 17:25:19 »
Azóta született téma is a játékhoz  ;D

Amint lesz időm, meghirdetem a kalandot is, ám ez már a 2. történetem így ennek rovására: a belátható időn belül szeretnék/várok választ. Azaz 2-3 héten belül.. aztán meglátjuk mit bírok vírítani. :D

Ami fontos, h még nincs karakterek téma, ám mielőtt készítenél valamit beszéljünk. Afféle életút-szerű játék lesz, az biztos h 1 v 2. szintű karakterek ÉS! egyenlőre senkinek nem lesz köze a másik játékoshoz (DE! nem zárkózom el az ötlettől h Quatorral egy orkos csapatot alkossatok. Elég jó kihívásnak hangzik.
Illetve a Raveeni események (nevezzük szárazföldi történetnek) egyáltalán nem lesz része a zászlósháború történetemnek. Inkább Quironeiai történetek, akciók lesznek. Ami nem zárja ki h szárazföldön (szigeten) is járjanak a játékosok

Nem elérhető Papa Ocha

  • True Nigga Spirit
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 191
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • Los Angelesi Voodoo Herceg
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #502 Dátum: 2023. Március 29. 11:15:38 »
Üdvözlet.

Eljött az idő amikor az online és asztali játékaim egy kicsit belassultak. Így tervezek egy visszatérést ide. World of Darkness vonalon szeretném folytatni egy új koncepcióval.

- Los Angeles 2030, Mondhatni gazdasági jólét bár a terrorizmus, a faji viszályok és egyéb lázongások mindennaposak.  (Röviden ennyit árulnék el.)

Játszható frakciók:
-Halandó ember ( kicsit több pontal indul így több a lehetőség) ( lehet így vadász is bármi csak a lényeg,hogy több pontos)
-Ghoul, néhány éve szolgálsz egy vérurat. Pontleosztás átlagos
-Mágus vagy Psyhic (Metahumán): Mágiát ismerő vagy speciális képességű egyéb
-Rendkívüli Polgár: A Technokrácia ügynöke, valamilyen spec képességgel vagy több emberfeletti dologgal bírsz, esetleg vannak beültetéseid

Mesélői engedélyel: Újszülött vámpír vagy Frissen felébredt Akaratmester.
Az előbbi egy vámpír aki pár hete-hónapja vámpír.

Az Utóbbi pedig Mágus aki belát a színfalak mögé és akaratát különböző mágikus praktitkákon át fejti ki.
Ennek egyik alfrakciója az Úniós ügynök, aki szintén mágus de a technológia és az emberi lángelme ötvözetével felemelkedett.

Ami fontos lenne hogy legyen aktivitàs. Hetente több alkalommal lennék fent. Sajna a régebbi jàtékaimat pont ez ölte meg. Az aktivitàs hiànya
« Utoljára szerkesztve: 2023. Március 29. 14:42:24 írta Papa Ocha »
"The secret we should never let the gamemasters know is that they don't need any rules." ~ Gary Gygax

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2284
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #503 Dátum: 2023. Március 31. 06:58:29 »
Üdvözlet.

Eljött az idő amikor az online és asztali játékaim egy kicsit belassultak. Így tervezek egy visszatérést ide. World of Darkness vonalon szeretném folytatni egy új koncepcióval.

- Los Angeles 2030, Mondhatni gazdasági jólét bár a terrorizmus, a faji viszályok és egyéb lázongások mindennaposak.  (Röviden ennyit árulnék el.)

Játszható frakciók:
-Halandó ember ( kicsit több pontal indul így több a lehetőség) ( lehet így vadász is bármi csak a lényeg,hogy több pontos)
-Ghoul, néhány éve szolgálsz egy vérurat. Pontleosztás átlagos
-Mágus vagy Psyhic (Metahumán): Mágiát ismerő vagy speciális képességű egyéb
-Rendkívüli Polgár: A Technokrácia ügynöke, valamilyen spec képességgel vagy több emberfeletti dologgal bírsz, esetleg vannak beültetéseid

Mesélői engedélyel: Újszülött vámpír vagy Frissen felébredt Akaratmester.
Az előbbi egy vámpír aki pár hete-hónapja vámpír.

Az Utóbbi pedig Mágus aki belát a színfalak mögé és akaratát különböző mágikus praktitkákon át fejti ki.
Ennek egyik alfrakciója az Úniós ügynök, aki szintén mágus de a technológia és az emberi lángelme ötvözetével felemelkedett.

Ami fontos lenne hogy legyen aktivitàs. Hetente több alkalommal lennék fent. Sajna a régebbi jàtékaimat pont ez ölte meg. Az aktivitàs hiànya

Hali!

A probléma pont az, hogy a legtöbbünknek nincs hetente többször X+ órát a játékkal tölteni talán pont ezért is játszunk fórumon - szerintem a többi fórumos játékodat nem az aktivitás hiánya hanem a kitartás hiánya (mindkét oldalról) ölte meg - van itt példa több éve sőt talán évtizede futó mesére és még mindig él mert a mesélő maximálisan kitartó és ezért ezer hála neki - görgess a Codex topicba  :D

Nem elérhető Az Ezüst Utazó

  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2715
  • Aktivitás:
    2%
  • Karma 0
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #504 Dátum: 2023. Március 31. 10:10:06 »
Ahh annyira jönnénk, de tényleg !!!Kaparom a klaviatúrát  :panic: és karakteren agyalok. De! Korábbi tapasztalt alapján ezt most ki kell hagynom, sajnos. UI ..I..

Nem elérhető Rigor Mortis

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 236
  • Aktivitás:
    2%
  • Karma 0
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #505 Dátum: 2023. Április 02. 09:31:38 »
Háj!

Mondanám hogy érdekel a téma,de főleg az ünnepek előtti-utáni időszakban annyira ritkán jutottam íráshoz,hogy jócskán
behúztam a kéziféket az aktuális mesénél. Több KM-nek nem törnék egyenlőre borsot az orra alá :)  :dance_lessons:

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3806
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #506 Dátum: 2024. Augusztus 20. 18:36:01 »

Szeptemberben elindítanék egy Magus mesét, Patkányok Háza címmel - már ha volna rá érdeklődő. Most éppen ennek a felmérése folyik :)

Rendszer: Új Törvénykönyv
Helyszín: Északi Városállamok
Jellem megkötés: Élet kizárva
Kaszt megkötés: illenie kell a Patkányok házába
Játékosok száma: 3, max 4 fő
Reagsűrűség: 2 hetente 1 reag.
Stílus: nem az a hősies vagy vicces fajta - inkább egy kicsit dark fantasy lenne a témája miatt. Ha nincs meg a feljebbvaló vagy erősebb ellenfél tisztelete, az következményekkel jár a karakterek számára. Ahogy a valami hülyeséggel elrontott feladatok is.

Szóval mi is ez a Patkányok Háza? Az Északi Városállamok egyik tagjának - Edolennek a tolvajszervezete. Foglalkoznak mindennel, ami pénzt hoz - zsebmetszés, betörés, védelmi pénz, szárazföldi csempészet, ivók és bordélyok működtetése.
Edolen egy nagyobb tengeri kikötőváros - kb. 30.000 lakossal, és elég vegyes hitvilággal. Azaz főleg a pyarroni vallást preferálják, de Toron közelsége miatt vannak szép számmal Tharr hívek is - igaz, nem pont szem előtt. Magyarán a négy fal között "titokban" végezhetik a szertartásaikat, amíg az nem okoz felzúdulást a közösség soraiban.
A várost négy többé-kevésbé helyi alvilági szervezet uralja, és osztották fel a területet - de ez kisebb súrlódásokkal, ám folyamatosan változik azért. (Tengeri Kígyók, Végzet Nővérei és Acél Szövetség, no meg a Patkányok Háza)
A karakterek a Patkányok Házának teljes jogú tagjai - olyanok, akik egy hónapja tették le a végső próbát (1. tsz.) - ám a ranglétrán még bőven van hova feljebb mászni.

egy kis magyarázat:
-az élet jellem azért van kizárva, mert bár a tolvajcéh szándékosan nem gonosz - de a működéséből adódóan nem épp jótékonysági szervezet. Ha véletlenül jót tesztek egy feladat közben, akkor jó - de ne számítsatok önzetlen és a lakosságot direkt segítő feladatokra. Nem kedves, nem vicces feladatok lesznek. Főleg, ha valaki fejvadászt indít...
-kaszt: ami beleillik egy tolvajklán profiljába. Tolvaj, fejvadász, boszorkánymester, bárd, vagy bármi, ami még eszetekbe jut.
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"

Nem elérhető Rigor Mortis

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 236
  • Aktivitás:
    2%
  • Karma 0
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #507 Dátum: 2024. Augusztus 21. 10:24:10 »
Üdv!
Egyenlőre azt mondanám hogy "érdeklődöm" a kaland iránt.
Ha több mint elég játékos gyűlne össze akkor vegyük figyelembe a régebbi tagokat.
Ha Km-ként nem szívesen látnál, mert már hagytam félbe kalandot...megérthető,
vagy ha van olyan játékos, aki játszana de miattam inkább kihagyná akkor ne tegye,
jelezze nyugodtan...nem szándékozom közhangulatot rombolni.

 

Nem elérhető Alaric

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 892
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #508 Dátum: 2024. Augusztus 21. 10:47:24 »
Halihó!

Én úgy érdeklődnék, ha esetleg elindítanád ezt a mesét videókamerás platformon is?!?!  ;D

A fórumos részét jelenleg kizárnám, előbb megpróbálok visszatérni a shadoni mesébe.
"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."

Nem elérhető Dierol

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 3806
  • Aktivitás:
    4%
  • Karma 5
  • Digitális Nomád
    • Archívum
Re:Kalandozók toborzója
« Válasz #509 Dátum: 2024. Augusztus 21. 12:04:37 »
Üdv!
Egyenlőre azt mondanám hogy "érdeklődöm" a kaland iránt.
Ha több mint elég játékos gyűlne össze akkor vegyük figyelembe a régebbi tagokat.
Ha Km-ként nem szívesen látnál, mert már hagytam félbe kalandot...megérthető,
vagy ha van olyan játékos, aki játszana de miattam inkább kihagyná akkor ne tegye,
jelezze nyugodtan...nem szándékozom közhangulatot rombolni.
Szia,
Jelenleg nincs tolongás - CKL-el vagytok ketten. A múltkoriért sem lett megorrolva rád :) Emellett nincs kizárva, hogy ezt végig tudod játszani, nem? :)

Halihó!

Én úgy érdeklődnék, ha esetleg elindítanád ezt a mesét videókamerás platformon is?!?!  ;D


Ez a közeljövőben azért nem valószínű...


Ha "kevesen" jelentkeznek, akkor is elindítom a mesét - legfeljebb alkalmanként kaptok pár segítőt. Azt gondolom nem kell írnom, hogy a karakterek ismerik egymást :) (kedvelni nem kötelező)
"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye"