Felvéve!
Ne aggódj az öregek miatt, ők úgy is találnak maguknak játékot.

Amúgy mostanában nagyon haldoklik a fórumozás, más oldalakon is egyre ritkábbak a posztok.
Ha komolyan gondolod, a karakterek témába készíts a szokásos módon karaktert. Előtörténet, aztán a stat. A kérésem, annyi volna h ne 6 mondatos előtörténet legyen. Használhatod a kérdéssort vagy ahogy érzed, ám 4. szinten már történt egy, s más veled. Gondolok itt olyanra, h lehet ismerettség, netán egy varázstárgy...
Üdv!
A UTK nem ismeri hivatalosan a Khál-t mint fajt kérdés, hogy a CKL meséjében lefektetett inhumán szabályozás alapján alkotható-e khál karakter nálad is ?

Nem olvastam CKL meséjét, v csevegő részt így nem tudom miről van szó. Viszont utánanézek a dolognak, addig egy vázlat, ami alapján készíthetsz. (Emlékeim szerint Hulla és MAgyar Gergely készítettek ÚTK-ra, -hoz, -hez, höz valamit. A gépemen word-ben találtam a leírást, amint odaérek utána nézek komolyabban)
Íme, nem saját fejlesztés, de ha jól tudom ezt használták versenyen:
A khál, mint faj
Játéktechnika
KAP érték: 1
A khálok jelleme minden esetben csak Rend, Élet, ritkábban Élet, Rend vagy Rend lehet.
Tulajdonságok maximális értéke Adottság nélkül:
Erő: 20
Gyorsaság: 19
Ügyesség: 19
Állóképesség: 20
Egészség: 20
Karizma: 16
Intelligencia: 16
Akaraterő: 17
Asztrál: 15
Érzékelés: 20
Jellemző kasztok: Harcos, Fejvadász, ritkábban Lovag
Különleges képességek:
A Vadon szülötte: a khál karakter még fejvadászként sem sajátíthatja el a Pszi képzettség
Slan útját.
Állati érzékek: a khálok látása és hallása az emberi érték kétszerese, szaglásuk pedig az
udvari orkokéhoz hasonló.
Civilizálatlan:
· Harcos kasztban a karakter nem rendelkezik az Állatismeret 1.fok (hátasok), Lovaglás
2.fok képzettségekkel, és nem kap 4.fokú Oktatásbónuszt a Hadvezetés, Harci láz,
Lélektan, Lovaglás, Művészetek, Pajzshasználat, Számtan/Mértan, Taktika,
Térképészet képzettségekre.
· Fejvadász kasztokban nem rendelkezik az Írás/olvasás, Lélektan, Színészet,
Orvtámadás, Élettan, Művészetek, Térképészet, Számtan/Mértan és Zárnyitás
képzettségekkel, valamint nem kap 4.fokú Oktatásbónuszt az Álcázás/Álruha,
Csapdaállítás, Élettan, Írás/olvasás, Kínzás, Mechanika, Orvtámadás, Csomózás,
Taktika, Zárnyitás, Magasmágia, Ősi nyelv, Rúnamágia, Tapasztalati mágia,
Vallásismeretek, Művészetek, Pszi képzettségekre.
· Lovag kasztban nem rendelkezik a Hadvezetés 1.fok, Lovaglás 3.fok, Állatismeret
(hátas állatok) 2.fok és Írás/olvasás 2.fok képzettségekkel, és nem kap 4.fokú
Oktatásbónuszt a Hadvezetés, Írás/olvasás, Kultúra, Lélektan, Lovaglás, Művészetek,
Nyelvtudás, Pajzshasználat, Számtan/Mértan, Taktika, Térképészet, Udvari etikett,
Herbalizmus, Jog/törvénykezés, Orvoslás, Ősi nyelv, Pénzügyek, Pszi képzettségekre.
Nem kapja meg a Nemesi vér hátteret.
Mancsok: a khálok mellső végtagjai ötujjú, erőteljes, karmos mancsokban végződnek,
melynek csapása borzalmas sebek okozására képes, s a mászásban is segítségükre lehet. Ezért
az ő esetükben a Pusztakezes harc képzettség a következőképp mőködik: 1.fok 1k6 Sp, 2.fok
1k6+1, 3.fok 1k10 Sp, 5.fok 2k6 Sp, és minden fokon egyel magasabb kategória ellen is
érvényesülnek az értékek, mint emberek esetében. Mászás esetén +15%-ot jelentenek
kieresztett karmaik. Alkalmatlanok viszont precíz mozgásokra, így Zárnyitásra és
Zsebmetszésre, ezekre -20%-ot kap a khál.
Rettenetes üvöltés: a khál karakter üvöltésével képes megvadítani az állatokat, amelynek
csak a jól idomított harci állatok, mint például a harci kutyák vagy lovak állnak ellen.
Született vadász: a khálok rendelkeznek az Állatismeret 2.fok, Fájdalomtűrés 2.fok,
Vadonjárás 3.fok(egyféle terephez), Időjóslás 2.fok (ehhez ő nem Intelligencia-próbát, hanem
Érzékelés-próbát tehet), Úszás 2.fok, Lopózás és Rejtőzés +40% (utóbbi csak terepen)
képzettségekkel. Esésre, Akrobatikára +15%ot kapnak.
Tehetséges: a 4.fokú Oktatás által nyújtott bónuszok segítségével sajátíthatja el a következő
képzettségeket: Pusztakezes harc, Mászás, Akrobatika, Esés, Lopózás, Veszélyérzék és
Rejtőzés képzettségekre.
Veszélyérzék: a karakter születésétől fogva 30%-os Veszélyérzékkel rendelkezik.
Védtelem elme:
A khal karaktere az azstrál és mentál megágia formák 2E-vel erősebben jönnek létre
Vagyon háttér 1 pontos meglétének esetén a khál karakter választhat, pénzt vagy a teljes khál
fegyverzetből egy fegyvertípust és a vértet. Tehát ha a fegyverzetet választja akkor
mindenképp megkapja a vértet(Harak), emellé pedig egy pár rakhart vagy egy pár khrgát vagy
egy ghont. 2 pontos Vagyon háttér esetén jár az előbb említett fegyverzet és Vagyon 1nek
megfelelő pénz is.
Teljes khál fegyerzet: a, a páros rakhar, a páros khrga, a ghon és a harak..
A fegyerzet
Rakhar:2es méretkategória Sebzés:1k10, KÉ:5 TÉ:10 VÉ:8 Időigény:3
Khrga: 3as méretkategória Sebzés:1k10+1, KÉ:6 TÉ:12 VÉ:10 Időigény:5
Ghon (kétkezes): 4es méretkategória Sebzés:3k6+2, KÉ:5 TÉ:14 VÉ:15 Időigény:5
Harak: SFÉ:6 MGT:2 STP:100
UI: Filió! ha téged is érdekelne a játék készíts karaktert, aztán meglátjuk hogyan bírunk haladni.
