RPGenerations

Szókratészi amfiteátrum => Ajánló => Játék => A témát indította: Thyriel - 2015. Április 28. 22:03:40

Cím: Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2015. Április 28. 22:03:40
(http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/5a57b6479ee11e6411c4ddae776e6608/201363243/lifeisstrange.jpg)



Egy öt részesre tervezett játék, melyről sokat nem tudok mondani, mert a trailer-t is három perccel ezelőtt találtam meg, ám aki szereti azt, amit a bemutató sugall, annak mindenképp ajánlom figyelmébe!

UPDATE
Az első után a második rész is megjelent, de eleddig az elsővel mindössze körülbelül óra játék után azt tudom mondani, hogy:
egy kellemes és hangulatos apróság, melyben a fiatal (leendő fotografikus) lányt irányítva kutakodunk egy eltűnt lány után, illetve emésztjük, hogy képesek vagyunk az időt manipulálni.

UPDATE 2
A történet harmadik része is napvilágot látott! Magyarosítás ehhez is készül

UPDATE 3
Mind az öt rész napvilágot látott, olykor akcióban is megvásárolható steamen vagy más oldalakon

Hivatalos honlap (angol) (http://lifeisstrange.com/index.php)
Az 1-5. rész magyarosítása (teljes fordítás) (http://magyaritasok.hu/magyaritasok/life-is-strange/life-is-strange/2207)
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2015. Június 01. 20:39:59


További trailerek (http://xcom.com/news/xcom-2s-strategy-layer-revealed)

A Firaxis cég a felújított Enemy Unknow (az eredeti a 90es években készült) után idén novemberre ígéri a folytatást. A trailer vegyes érzéseket keltett, de mivel az első rész látható módon tetszett nekem, biztos, hogy ki fogom próbálni. Akik hasonlóan vélekednek, azoknak mindenképp ajánlom figyelmükbe a fenti trailer-t.

‪#‎XCOM2‬ now coming to PC worldwide on February 5, 2016.
tehát a fenti dátumig kell várni a PC-s megjelenésig...  :(
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2015. Augusztus 13. 17:50:12
(http://assets.vg247.com/current//2014/12/rise_of_the_tomb_raider1.jpg)

Aki ismeri a Tomb Raider 2013-ban megjelent verzióját és tetszett neki, az minden bizonnyal legalább annyira várja a folytatást mint jómagam.
A játéknak szándékosan nem olvastam utána, minden ízében magam szeretném felfedezni, ezért semmilyen leírást nem írok, sőt
a trailer igen erősen Spoileres, így aki még ennyit sem szeretne tudni, ne is nézze meg!
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2015. Október 05. 21:30:16


Retro: Masters of Orion
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Pappskalle - 2015. November 30. 02:24:46
Never Alone / Kisima Inŋitchuŋa




Egy érdekes játékot kívánok az oldal közönsége elé tárni, amit egy amerikai őslakosok által üzemeltetett cég, a Upper One Games alkotott azzal a céllal, hogy megismertesse az alaszkai őslakos kultúrát a világgal. Ritkaságszámba mennek manapság azok a játékok (Portal 1-2, Prey, Antichamber vagy a Second Life), amelyek nem csak a gamer közösségben érnek el hatalmas népszerűséget, de tudományos körökben is. A Never Alone egy picit más oldalról közelít most, mint a korábban felsoroltak, mert azok első három tagjával a kognitív tudományok foglalkoznak, az utóbbival pedig kiberantropológia/szociológia. Ez a játék egy olyan kultúrát próbál átadni a világnak, ami valóságos alapokon nyugszik. A játék oldalnézetes, olyan, mint az 1992-ben a Silicon & Synapse nevű cég által piacra dobott The Lost Vikings nevű játék, melynek apropójára több későbbi játék is épül, többek között a finn Frozenbyte cég által kiadott Trine trilógia is. A Never Alone nevű játékban egy Nuna nevű Iñupiat nevű Inuit (alaszkai őslakos) törzsből származó kislányt alakítunk, illetőleg hűséges társát egy sarki rókát, akivel Alaszkán kell keresztül küzdenünk magunkat mindenféle ügyességi akadályon és vadállatokon át, hogy eljussunk a Hóviharemberhez (Blizzard Man) és megállítsuk, illetőleg a játék végén inkább megtudjuk, hogy miért hozta azt a véget nem érő fagyot, amitől a Iñupiat törzs nem talál magának vadakat, amikre vadászhat, és így az éhínség kerülgeti. A kalandos utazás alatt számtalan lény lép elő az alaszkai folklórból a Hóviharember mellett, mint például az Ishigaq (Aprók népe, akik a tündérek alaszkai változatai), az Emberölő (Manslayer), a Görgőfejek (Rolling Heads), illetőleg az Egek Népe (Sky People). A fagyos és veszélyes tájon átküzdve magunkat megismerhetjük az alaszkai történelmet, és folklórt is, amit a játék közben mutatnak rajzolt és élő emberek interjú videóin keresztül, melyekben sok olyan választ is lelünk, amire a játék közben szükségünk lehet. Én ajánlom mindenki figyelmébe, mert egy aranyos ügyességi játékról van szó, aminek szép a grafikája, és még tanulni is lehet belőle valamit a világ egy olyan pontjáról, amiről ritkán esik szó manapság.
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2016. Január 02. 14:11:12
MOBIL (Apple és Androidra is!)

(http://swmini.hu/wp-content/uploads/2016/03/maxresdefault-1-2.jpg)

Maga nemében elég szórakoztató, ahol a (sajnos) a (rajz és animációs)filmek szereplőit lehet összegyűjteni és hadrendbe állítani.

(https://heavyeditorial.files.wordpress.com/2015/12/screenshot_2015-10-05-12-59-23.jpg?quality=65&strip=all&strip=all0)

A körökre osztott harc menet minden esetben három körös, amelyből az utolsó a Boss-harc

(https://screenshots.en.sftcdn.net/en/scrn/69713000/69713662/star-wars-galaxy-of-heroes-08-700x394.jpg)

A kezdő csapat általában, egy Jedi gyógyítóból, Chewbacca-ból áll és ez folyamatosan bővül. Végül 5 fős csapattal lehet nekivágni a különböző helyszíneknek.

(http://i.utdstc.com/screen/android/thumb/star-wars-galaxy-of-heroes-2.jpg)

Létezik automata harc, így félkézzel is kezelhető a csata (bár nem túl okos a minket irányító AI)

(http://onlinefanatic.com/wp-content/uploads/2016/01/SWGOH-Old-Daka-Review.png)

Két képesség és egy passzív (ezt az első fejlesztéssel oldod fel) érhető el, amit adott karaktereknél egy negyedik (sőt, akár ötödik) is követ majd.
Külön Light és Dark ösvény van, illetve PVP is elérhető.
A zene tökéletes, a grafika jó a játékélmény szórakoztatónak mondható.
Idővel kissé unalmassá válhat, ha valaki nem szereti a fejlődés belassulása okozta ismétlődést.

Összegzésem: 8/10

UPDATE

Bekerültek űrhajók is!

(http://www.gamezebo.com/wp-content/uploads/2016/11/star-wars-goh-ships-combat-750x563.jpg)
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Pappskalle - 2016. Február 01. 13:02:29
Darkest Dungeon

Új játék a láthatáron, mely, ahogy az indexes cikk (http://index.hu/tech/2016/02/01/vegre_egy_jatek_a_sikertelen_hosokrol/)ből kivehetjük nem a klasszikus hősökről szól, mégis dungeon hackről van szó, sőt klasszikus oldalnézetes változatról, és arról szól, hogy mi minden nehezítheti a hőseink kalandozását a szörnyeken kívül, amik ahogy a képeket és videókat elnézem eléggé szörnyűségesek önmagukban is, de a legnagyobb problémát rajtuk kívül a sötétség okozza, ami néha előny, sőt a csapat megfelelő összeválogatása, nincs egy hős sem problémák nélkül, és számtalanszor a hősökön, és a játékos döntésén kívülálló okok döntenek arról, hogy elveszik-e egy csapattag, és aki meghalt, azt nem lehet visszahozni, így tényleg sok esetben dark a hangulat. A legszebb benne, hogy most Január 19-én jelent meg, tehát már kapható, ha valakit érdekelne, engem mindenesetre érdekel, és felkerül a kívánságlistámra, mivel sajnos pillanatnyilag időm nincs rá, de ami késik, az nem múlik.

Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2016. Február 01. 20:46:59


Általában nem vagyok nagy indie rajongó, de ez nagyon hangulatosnak tűnik!




Mass Effect és Plant vs Zombi.
Erre kíváncsi leszek :D

Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Dierol - 2016. Április 16. 21:17:15
(http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/5a57b6479ee11e6411c4ddae776e6608/201363243/lifeisstrange.jpg)

Na, végigjátszottam - így már hozzá tudok szólni a témához. A progi összes része megjelent már, ahogy a fordítás is. Eleinte kissé tartottam tőle, hogy egy iskolai közegben játszódó kalandjátékból mit lehet kihozni. Elárulom, hogy sokat.  Az irányítás egyszerű és letisztult, a játékmenet viszont teljességgel szokatlan volt számomra. Először is az, hogy nincs külön mentés, csak automatikus. Így a fordulópontnak tűnő eseményeknél nem lehet bebiztosítani magunkat - de ez nem véletlen. Ugyanis az interakciók utolsó kb. 30 másodpercét vissza tudjuk pörgetni, hogy másképp, és újra megpróbálhassuk megoldani a feladatot - s főhősnőnk emlékszik az előző próbálkozás során szerzett tapasztalataira. Ez egy beszélgetés esetén azt jelenti, hogy az összes opciót végigpróbálhatjuk, és a legszimpatikusabb megoldással fejezhetjük be. Egy másik, konkrét példa: ha levered a lakatot, és a szekrényből kiveszed a dossziét, hogy elolvasd, utána visszapörgetve az időt ismét a lakattal zárt szekrény előtt ácsorogsz, de az általad irányított lány már tudja, hogy mi van a dossziéban anélkül, hogy a kutakodásoddal nyomot hagytál volna.
Ha valaki látta a Pillangó-hatás (http://www.port.hu/pillango-hatas_the_butterfly_effect/pls/w/films.film_page?i_film_id=60621) című filmet, akkor sejtheti, hogy a játék feltehetőleg merített belőle.
A játékmenet újdonsága pont ebből fakad - a helyszínek egymás után, sorban következnek, és szabadon nem át és vissza járhatóak - mivel a játék egy történetet mesél el. Ez így rosszul hangzik, de higgyétek el, az időmanipuláció miatt így is lesz min töprengeni. Konkrét "invertory" nincs, mert nincs rá szükség - mivel minden helyszín tartalmazza azt, ami a továbbjutáshoz szükséges. A többi játéknál megszokott tárgykombinálás helyett itt azt kell főleg mérlegelni, hogy milyen döntést hozol meg - mert a játék későbbi részében ezek befolyásolják a beszélgetéseket, sőt a felmerülő események kezelésének módját / kimenetelét is. A játék megjelenésére nem lehet panasz - ha hozzászokunk az elsőre kissé fura fény és textúrázáson, koherens, és szép végeredményt kapunk, ami nagyban megy a játék hangulatához. S ha már itt tartunk - a történetet én a dráma kategóriába sorolnám - igencsak mély kérdéseket feszeget, és mutat be - ami miatt nem sorolnám a könnyed szórakozás műfajába. A történet ennek ellenére szerintem kellőképpen érdekes és fordulatos  volt - pláne a vége fele, ahogy kibontakoznak az események. A rá kiadott pénzt számomra megérte - mert ezt a játékot biztos, hogy emlegetni fogom.
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Cyrgaan KheaLorn - 2016. Április 18. 19:50:14
A múltkorában figyeltem fel egy régi nagy kedvencem következő részére, ez pedig a

(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9a/Deus_Ex,_Mankind_Divided_Box_Art.jpeg)


Az előző rész, a Deus Ex: Human Revolution számomra az Assassin's Creed II mellett a legnagyobb játékélményt nyújtó alkotás volt, amivel valaha játszottam, és most érkezik a második rész. Mondhatni ennek a játéknak köszönhetően kezdtem el érdeklődni a Shadowrun és Cyberpunk játékok iránt.
Bár tartok tőle, hogy videókártya-cserére szükségem lesz, hogy játszhassak, de ezt a befektetést szerintem simán meg fogja érni.

A PCguru-s kritika itt (http://www.pcguru.hu/hirek/deus-ex-mankind-divided-reszletek/31419) olvasható.

Az angol cikk a wikipediában pedig itt (https://en.wikipedia.org/wiki/Deus_Ex:_Mankind_Divided)
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Filio Mortale - 2016. Április 24. 14:21:24
(http://i86.servimg.com/u/f86/12/76/47/63/marspa10.jpg)

FREEBLADE

Telefonra vagy tablet-re egyszerű kikapcsolódásként azoknak akik kedvelik a Warhammer 40.000 gigagyakásait, bennem az Apocalypse összecsapások emlékeit idézi, éljenek a titánok és szuper-hevy harcjárművek

Link: Warhammer 40,000: Freeblade (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pixeltoys.freeblade)
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Faust - 2016. Április 24. 14:35:45
Ha már itt tartunk akkor:

Warhammer Battlefleet Gothic Armada

(https://www.rockpapershotgun.com/images/16/feb/12battlefleetgothic.jpg)

Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Pappskalle - 2016. December 02. 22:07:15
Huhúúú már alig várom, mivel a Dishonored 2 megérkezett:


Ezért már csak a Mass Effect: Andromedára várok:


Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2017. Január 23. 19:26:20
Talán még vannak akik emlékeznek Micro Machines V3-ra (vagy korábbi részre-részekre) ami 1999-ben illetve előtte élte fénykorát.
A Codemasters cég úgy döntött, ideje, hogy felidézzék ezeket a remek pillanatokat és a mai technikát felhasználva újra elvarázsoljanak minket :)

Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2017. Január 23. 19:31:41
Egy másik nagy kedvenc amit egykor csak emulator-ral lehetett játszani, most PC-re is elérhető lesz
Alig várom, hogy néhány karaktert összepárosítsak :)

Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Dierol - 2017. Április 02. 11:23:07
A Google április elseje alkalmából elérhetővé tette a régi jó Pacman játékot :pacman: - a Google Mapson. Kiválasztunk egy részt a világtérképből, rányomunk a bal alsó sarokban található "Dobjon be egy érmét" ikonra, és mehet is a móka :)
Link:
https://www.google.hu/maps/@47.4622725,19.1140904,18z (https://www.google.hu/maps/@47.4622725,19.1140904,18z)

Jó játékot ;)
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Thyriel - 2018. Január 17. 16:26:07
Warhammer 40K rajongók figyelmébe!


"Nagyjából fél éve már korai fázisában elérhető a hazai Neocore Games fejlesztése, a Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr címet viselő alkotása, mely ma egy szép nagy frissítést kapott. A játékban ezentúl elérhetővé vált egy új fajt, új környezet és ami fontosabb, a kampány mód első fejezete is. Eddig ugyanis csak úgy játszottunk, most viszont már történettel és normál küldetésekkel is megtámogatja ezt a csapat.

A Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr története szerint 41. évezredben járunk és Inkvizítorként feladatunk az Imperium megóvása a külső és belső ellenfelekkel szemben. Nagyjából ennyi, a sztori részleteit és a felvezetést az első fejezetben most mindenki megismerheti és természetesen várjuk a további frissítéseket is."
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Dierol - 2018. Július 25. 21:59:10
ha valaki még emlékszik az egyik kedvenc point and click játékomra, a

Day of the Tentacle-re
és még tetszett is neki, akkor van egy jó hírem - a rajongók elkészítették a második részt, ami remélhetőleg újra megidézi az eredeti játék hangulatát.


s a legjobb az egészben az, hogy ingyenesen le lehet tölteni szinte bármely platformra a készítők oldaláról:
https://catmic.itch.io/return-of-the-tentacle (https://catmic.itch.io/return-of-the-tentacle)
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Dierol - 2020. Április 27. 19:42:18
Gondoltam szólok, hogy elvileg mától péntekig ingyenesen hozzá lehet jutni a steam-en a Total War: SHOGUN 2-höz. Már félig-meddig igaz is mert már ezt írja: ár -100% 29,99€ Kosárba tesz. igaz, a teljes ár elengedése után a majd 30 euro még mindig sok, de szerintem javítják :)

(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQpw5tAVPQnpNF5esOK3Dbz21njE8-N6Pb_l8jq720rmt2onaAv&usqp=CAU)
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Dierol - 2020. Május 07. 18:08:28
Most egy másik kedvencem is ingyen begyűjthető, ha minden igaz:
https://hu.ign.com/ingyen-jatek/58112/news/ingyenesen-beszerezheto-az-evil-genius-de-erdemes-sietni (https://hu.ign.com/ingyen-jatek/58112/news/ingyenesen-beszerezheto-az-evil-genius-de-erdemes-sietni)
Az Evil Genius
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Filio Mortale - 2020. Május 07. 18:51:25
(https://turnbasedlovers.com/wp-content/uploads/2018/09/ram-pressure-xcom-like.jpg)

UFO - XCOM Forever :

Kattins rám a részletekért (https://rampressure.game/en?fbclid=IwAR3wvEMqvRnXHWtF0p8N7J6cI1ngWFZIjQzDV1xPmSHem14S_zquFHtDo1E#1RAM Pressurehttps://rampressure.game)
Cím: Re:Virtuális kalandok
Írta: Dierol - 2021. Szeptember 03. 19:39:58
Cyberpunk 2077

(https://rpgenerations.hu/Zen/albums/Dierol-K-pei/Armageddon/Cyberpunk.png)

Nem szoktam ilyesmit írni, de most kivételt teszek. Hosszas tipródás után csak megvettem a progit, mivel maga a CP világ néhány dolgára azért kíváncsi voltam, hogyan is nézne ki a gyakorlatban. Az eleje jóízű vergődéssel kezdődött, mert iszonyatos, 65GB-ot kellett lerántani és ez az én mobilinternetemmel azért eltartott pár órát. Végül sikerült elindítani, a menüben átállítani magyar! feliratra és nyelvre (csak a szinkron nem magyar, de az nem igazán zavaró). Külön pozitívum, hogy a menü betöltése előtt egy hírműsort (Hullalottóval) és bevágott jeleneteket tekinthetünk meg, ami segít ráhangolódni a világra.
(a youtube ezt csak bejelentkezés után engedi meg lejátszani a túlzott erőszak megjelenítése miatt, de egy pislantást megér)

Majd indítottam az új játékot, ami aztán betöltés közben megdöglött. Pár óra alatt kiderült, hogy a 4. generációsnál régebbi i5-ös procikkal nem hajlandó elindulni (hiányos utasításkészlet miatt) Szerencsére a nexusmod-os oldalon találni olyan módosított exe-t, ami kiüti ezt a bővített utasításkészlet használatot, és végre elindulhatott a progi. A vas, amivel játszom, tíz éves, és így is egész jól elfut (16GB ram) de a videokártyára is ráférne egy csere, hogy a ray-tracinget be lehessen kapcsolni, hogy valóban szép legyen.
Szóval a karaktergenerálásnál már kezdtem gondban lenni - ugyanis a tulajdonságok (Test, Reflex, Tech, Intelligencia, Hidegvér nem a szokásos 1-10 skálán, hanem 1-20-ig terjedő sávban dolgoznak. De cserébe a kezdő karakter tulajdonság plafonja 6
Minden tulajdonság alá bepakolták a hozzá tartozó alcsoportot. Pl. Hidegvér alatt a Lopakodást segítő előnyök kaptak helyet, a Reflex alatt pedig értelemszerűen a pengék, pisztolyok és puskák használatát erősítő opciók. Az Intelligencia egy az egyben a hekkelésre, a tech pedig a tárgyak készítésére/szétbontására/hatékonyságuk növelésére összpontosít. Szerencsére kezdésénél ezekkel még nem kell nagyon foglalkozni, mert nem nagyon van mit elosztani, de érdemes végignyálazni, mert később ugyebár ezekre költve lehet specializálódni. A kezdő pénzzel, krómmal és kezdő felszereléssel nem kell foglalkoznod, mert azt alád tolja a játék. A kezed a bevezető végén engedi el a progi, és egy GTA jellegű játékmenetet kapsz. Azaz szabad pálya, rengeteg mellékküldetéssel (pl. szállítsd el az átlag Joe-t az orvetcnikusához, mert meghibásodott a Mr. Studd implantja, és ott vinnyog melletted a kocsiban) és lehetőséggel a fő sztorivonal mellett. A fő történetszál maga eddig nekem nagyon bejött - kétszer ért olyan fordulat, amire azt lehet mondani, hogy Night cityt és a PC világát ismerve tudtam, csak nem sejtettem :)
Jah, krómok... Alapból egy interface csatid van, de páncélbőr, megerősített izmok, titáncsontváz, gyorsítók, kiberszemek, monoszálas korbács, alkarpengék, fegyvercsatolók, stb... várják, hogy elköltsd rájuk a pénzedet. Ami érdekes, az, hogy kiberpszichókat rendszeresen lehet találni egy küldetéssorozatnak hála - de még nem jöttem rá, hogy a játékosnál számol-e az emberség vesztés hatásaival, vagy sem. Igaz, nem is krómoztattam tele a karaktert, mert a fenti céges hekkercsajjal kezdtem neki.
Jó ideig nem igazán értettem egy dolgot. A sztori 2077-ben játszódik, de akkor a 2020-as alapkönyvből hogy pakolják bele Silverhandet? Eleinte azt hittem, hogy szimplán átírták a dátumot, és ezzel le lett tudva a dolog, de nem. A fő történetvonal kapcsolódik az alapkönyv példajátékához - mintegy folytatása annak, de ennél többet nem írok, nehogy csökkentessem a történet élvezeti értékét.
(https://preview.redd.it/1ifk3hu93rk71.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=d3977cfbf1a0fed3479ecdc89841a0863bfc780f)
A történetvonal, a magyar fordításnak hála az adatszilánkok, beszélgetések, a város többszintes úthálózata és a rengeteg féle-fajta fegyver és felszerelés nagyon jól sikerült. Ahogy a játékállás betöltése is. Ugyanis amíg tölt a gép - nálam legalább fél percet - addig hírműsort nézel Nigth Cityből. A grafika sejtésem szerint szintén pazar lehet megfelelő vason - de a játékban azért vannak fájdalmas pontok is. A járművek irányíthatósága alapból kritikán aluli - azt mindenféle képen moddal kell rendbe szedni, és utána már nincs vele gond. 60 óra játékidő alatt eddig komoly, a játszhatóságot kinyíró hibába eddig mindössze egyszer futottam bele - pedig állítólag iszonyat sok hibától hemzsegett amikor kiadták. Az az egy hiba is annyi volt, hogy egy pályaillesztési hiba miatt a kocsi az autóútról bezuhant egy pincébe, ahonnan nem tudtam kijönni, mert a lift az fent maradt, és külön  nem volt hívható... De olyan, ami flatline-ra tette volna a játékot, olyannal a proci inkompatibilitási problémáján kívül nem találkoztam. Egyszóval nekem nagyon megnyerte a tetszésemet, főleg hogy egyre kevesebb hibával lehet benne összefutni a giga frissítéseknek hála. Végül pedig pár kép:


(https://cdn-l-cyberpunk.cdprojektred.com/gallery/1080p/screen-gotta-know-where-to-look-en.jpg)
(https://cdn-l-cyberpunk.cdprojektred.com/gallery/1080p/screen-trauma-team-en.jpg)
(https://games.mail.ru/hotbox/content_files/news/2021/01/23/8e4d50e3cab84f70bdb5176dfa6a4c6f.jpg)
(https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/p9x3rZfbat2VbPK48x2ZNe.jpg)
(https://static0.gamerantimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2021/03/cyberpunk-2077-revival-anthem.jpg?q=50&fit=contain&w=960&h=480&dpr=1.5)
(https://i.redd.it/cmljphj3lxj71.png)
(https://preview.redd.it/bnr41mkylck71.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=89290cdc8940e2c74c99070b48dfb59f1adb883c)