Thyriel valószínűleg arra gondol itt,hogy ezért kár felcsapni egy enciklopédát a képességek szónál és ekkor megnyíilik 6000. Legyen egyszerű de nagyszerű A a kevesebb több és nem kell görcsölni....még a pottyantón se.
QQcs
Nem igazán, de majd legközelebb pontosabban fogalmazok. (Ez a francos költő...)
Ugye az alap az maga a Mage the Ascension.
Ebből lett ez a Power izé, ami szerintem rosszabb, főleg, hogy az alapkönyv teljesen jó, és voltak akik kész is voltak.
Itt úgy éreztem, hogy minden további variálás csak idő és a játékkedv haldoklik tőle.
Lehet Marvel-t külün játszani (vagy DC-t, ahol van Lucifer ^^) de igazából a Mage úgy jó ahogy van, főleg az old WoDos.
Sorcerer meg mintha másik idő lenne nem? (de ez mindegy is)
A szférákat meg a többi paradigma dolgot meg nem kéne túlvariálni, hanem el kéne kezdeni játszani és IN felvezetni, hogy most ébrednek fel, egy mentor meg végigmondja a tutit.
Szerintem úgy sokkal egyszerűbb, érthetőbb és követhetőbb.
Nekem anno így mutatták és egyből ment (igaz, elég béna vagyok benne)
Ha a fenti tetszik, akkor meg a karakterek ismerjék egymást mugli, halandó korukból és akkor egymással is beszélgetnek, meg nem kell több szálon húzni.
Egy magus (legyen csaj, mert két pasi játszik), meg szépen megmutatja nekik az utat, mert egy álom, jóslat stb megmondta itt kell lennie.
Adott esetben kisebb Terminator mászhat rájuk vagy látnak valami más természetfelettit-azok összecsapását... stb.
Marvel Super Heroes RPG amúgy vicces.
Uff. Szólottam