M.A.G.U.S. > A háború folyománya

A Hősök csarnoka - karakterek leírása

(1/2) > >>

Haldirien:
Ide jöhetnek majd a részletezett karakter lapok.

Dierol:

Név  Saito            TulajdonságokÉrtékeFaj  Ember            Erő: 13Nem  Férfi            Gyorsaság: 17Kor  25 év            Ügyesség: 15Származás  Tiadlan            Állóképesség: 14Kaszt  Kardmester            Egészség: 12Iskola  tiadlani királyi kardmester iskola            Karizma: 11Jellem  Élet            Intelligencia: 13Vallás  pyarroni            Akaraterő: 13Tapasztalati szint  1            Asztrál: 11TP  0            Érzékelés: 16ÉP:12/12          FP:27/27          ψ Pont:14/14          Kegy Pont:2/2         MP:0/0Mágiaellenállás  Tudatalatti    Háttér    Hit    Statikus    Dinamikus    Mágikus    Összes  Asztrál11--4--15Mentál 13--4--17HáttérKöltsége     HáttérKöltségeAlkaszt – tiadlani kardmester 6               Nemesi Vér 1Vagyon 1               Pszi érzékenység – iskola biztosítja 0Sugallat 1               Kegyelt 1                 Hátterekre összesen elköltve: 10               Szintenként elosztható pontok száma: 40Képzettségekre elosztható pontok 1. szinten: 13 (intelligencia)+40(KAP-ból)=53*- 4. fokú oktatás bónusz
Képzettség megnevezése  Kezdő szintje  Jelenlegi szintje  KöltségeAkrobatika*15%+15%30%0Állatismeret (lovak)011Ékesszólás011Élettan (humanoidok)*011Értékbecslés011Esés*15%+15%30%0Fájdalomtűrés*220Fegyverhasználat (mesterkard)*330Fegyverhasználat (vaskígyó)*220Fegyverismeret*011Futás*220Hadvezetés012Harcművészet (Shien-ka-to)*220Harcművészet (mesterkard)0210Harctéri gyakorlat*233Helyismeret (Tiadlan)330Heraldika (Tiadlan)*011Írás/olvasás*235Kultúra (Tiadlani)*330Kultúra (Erv)022Legendaismeret011Lovaglás011Mászás*15%+14%29%0Nyelvtudás (tiadlani)*330Nyelvtudás (Erv)022Pszi (pyarroni, 3. fok, 1. Szint)*239Szerencsejáték (kártya)011Szexuális kultúra025Udvari etikett/intrika*220Úszás*220Vakharc*110Veszélyérzék*0+16%16%0
Páncél:nincs   Súly0 font              Pajzs:Bőr alkarvédő   Súly0 fontTípusa -   STP -              MGT -   Érték 5 ezüstMGT -   Érték -              KÉ -   Sebzés 1K6Max SFÉ -   Vértviselet 0. fok              TÉ -   Időigény 0Akt SFÉ -                  VÉ 15   Pajzshasználat 0. fokElosztott HM 1. szinten KÉ+0, TÉ+1, VÉ+0, CÉ+0   (Harctéri gyakorlatból)
Fegyver  Fok    Idő    KÉ    TÉ    VÉ    CÉ    Sebzés    Spec.   Alap harcértékek--33469231--Harcművész Tűz (Shien-ka-to)234361100(115)-1k10lefegyv, átütésMesterkard (fegyverforgatás)354064104(119)-2k6-Mesterkard (harcművészet)25385999(114)-2k6-Vaskígyó (fegyverforgatás)254364102-2k6+1lefegyv, átütés
Felszerelés
Megnevezés Mennyiség   Elhelyezés       Megnevezés  Mennyiség   Elhelyezés  Gyalogos csizma1 párkarakteren   Nagy hátizsák1karakternélKapca2 párkarakteren/hátizsákban   Fáklya1hátizsákonGatya2karakteren/hátizsákban     Fenőkő1övtáskábanNadrág (takan)1karakteren   Közönséges fűszer1 üvegcsehátizsákbanBőr nadrágvédő1karakteren   Gyertya1hátizsákbanNemesi ing2karakteren/hátizsákban   Aszalt gyümölcsök3 adaghátizsákbanVívókesztyű1 párhátizsákban   Kenyér1hátizsákbanKendő, himzett2karakteren/hátizsákban   Sajt, tömb1 fonthátizsákbanEzüst kendőrögzítő tű1karakteren   Só, tömb0,3 fonthátizsákbanÖv1karakteren   Szalonnafél oldalhátizsákbanÖvtáska1karakteren   Írótoll1hátizsákbanAlkarvédő1 párkarakteren   Tinta2 üvegcsehátizsákbanSzövetköpeny, zöld1 párkarakteren   Pecsétviasz1 rúdhátizsákbanCsuklya, zöld1 párkarakteren   Papír2 ívhátizsákbanKözönséges kardhüvely1 párkarakteren   Vaslábas1hátizsákonTőrhüvely1hátizsákban   Likőr1kulacsbanLevéltőr1hátizsákban   Víz1kulacsbanTűzszerszám1övtáskában   Kulacs2hátizsákonVarrótű+cérna1hátizsákban   Fémtükör1hátizsákbanTakaró2hátizsákon   Szappan,borotva1hátizsákbanVassulyom20hátizsákban   Kis sátor1hátizsákonVagyonRéz: 20          Ezüst: 16         Arany: 21         Mithrill: -          Egyéb: -          1-1 arany a csizmába rejtve, 1 arany pedig bőrszíjon a nyakában (Abu-Daleki emírség gyűrű alakú pénze, 1-1 ezüst pedig az alkarvédőkbe csúsztatva. A többi az övtáskában)

Pyarroni diszciplínák: Tudatnyitás, Fájdalomcsillapítás, Statikus pajzs, Transz, Ébredés, Érzékélesítés/tompítás (1 kör után, pl. ízlelés tompítás, hogy a rossz ízű étel is ehető legyen, 1 pontért tisztítás ,hogy a világosból sötétbe lépve azonnal hozzászokjon a szeme a fényviszonyokhoz), Testhőmérséklet befolyásolása (1pont/2fok, 1 órára),Képességjavítás (3pszi pont/+1 pont, 1 kör után 6 körig), Testsúly változtatás (esésnél, ugrásnál, lopakodásnál 1 pont/3 font, max. a testsúly/3-ig csökkenthető), Pszi lökés (1 szegmens, 1 pont/5 font. Távra lábanként 5 fonttal csökken az erő. Nyílvessző és hajítófegyver megállítására. 1E/1SFÉ. Ha kevesebbet sebez, akkor ugye nem talált. Rövid íj, dobótőr, slan csillag: 6E, hosszú íj: 13E)
Slan diszciplína: Sárkány dühe (1 szegmens után 1 pont/kör, +1 sebzés/szintenként)

Megjelenés
Személyiség:

Bár fiatal, az elmúlt években veteránná edződött, és ez azért nyomot hagyott a személyiségén is. Már nem tudja olyan vehemensen védeni minden ember jogait - ha toroni vagy gro-ugoni származásuk bizonyítást nyer. Igen, egy kissé gyanakvó és előítéletes lett, de továbbra is jó szándékú, türelmes fajta. Igaz, ez nem gátolja meg abban, hogy ha kell ököllel vagy talppal fenyítsen - mert fegyvert ő is csak végső esetben ránt. A civilizáció kényelmét (meleg étel, és egy szélvédett, meleg szoba vagy istálló, postakocsi szolgálat) nagyra értékeli, míg a szabadtéri táborozást, a természet zord szépségét - főleg a havazást, esőt és hideget tiszta szívből rühelli, de megtanulta elviselni. Nem szeret nagyobb tömeg előtt beszélni, lámpaláz fogja el ilyenkor  - és ez az egyik oka, hogy nem próbált meg komolyabb tisztséget kivívni magának a zászlóháború alatt - mert belátta, hogy nem alkalmas nagyobb seregek feltüzelésére, kordában tartására. Ellenben kisebb társaság körében szívesen és jól mesél - függetlenül attól, hogy korábbi élményeiből vagy a legendákból ismert mesékből merít éppen. Az istenekkel semleges a kapcsolata - legalábbis szerinte. Azaz biztos ami biztos alapon mindegyiket tiszteli - az összes kisebb és nagyobb istent egyaránt, de nem kötelezte el magát egyik mellett sem. (A kegy előnyről, hogy melyik isten "pártfogolja", a km dönt) Hitélete kimerül néhány fohászban, illetve rendszeres adományokban a szentélyeknél.


Háttér:

Tilligeltől nem messze egy falusi kisbirtokon született, ahol testvéreivel (bátyja és nővére) együtt nevelkedett hét éves koráig. Addigra kiderült, hogy a bár fizikailag ígéretes fiúcska több mester szerint sem elég szófogadó, és szellemileg sem elég felkészült a tiszteletre méltó kard és harcművészek útjára. Így került a király által fenntartott kardmesteri iskolába, ahol hét év alatt megtanították neki mindazt, amit egy jó harcosnak ismernie kell. A kardja kiérdemlését, és tanulmányainak sikeres lezárást megünnepelte, és másnap, kissé másnaposan még sikerült megzavarnia egy gyújtogatót, aki egy Ellana templomot próbált meg felgyújtani. Szinte a kardja kiérdemlésével együtt - (a karakter narrációjában mintegy válaszcsapásként arra, hogy befejezte tanulmányait) két nappal később Toron belekezdett hódító háborújában, és betört Tiadlanba. Így szinte gyerekfejjel, 14 évesen már bizonyíthatta is hűségét a király felé, és részt vehetett a toroni seregek megállításában. Ami mivel nem sikerült túl fényesen, így a következő pár évet a szétvert, majd újraszerveződő királyi egységeknél szolgálta le. A kezdeti vereségek után az első telét egy pokróccal vészelte át különféle táborokban, és egy életre megutálta a szabad ég alatti táborozást. Eleinte küldöncként, majd írnokként, két évvel később pedig már teljes értékű harcosként vett részt a zászlóháborúban. Eközben sajátított el, és fejlesztett több olyan képzettséget, amire békésebb időszakokban nem lett volna szüksége (pl. heraldika, hadvezetés) olyan emberektől, akikkel feltehetőleg más körülmények közt nem találkozott volna. Ugyanitt sajátította el a vaskígyó és a kártyák forgatásnak alapjait. A háború negyedik évében a hegyekben egy kis csoport tagjaként rajtaütöttek egy régi romos épületen, ahol toroniak táboroztak le, és ahonnan fél tucatnyi szabotőr próbálta sok gondolt okozva a tiadlani haderők utánpótlási láncát megzavarni. Igazából erre a feladatra önként jelentkezett, miután álmodott a helyről, és kíváncsi lett rá, hogy mi igaz belőle. Talán hallott valakit erről a romról mesélni, azért tudta, hogy merre érdemes keresni? Mindenesetre sikeresen odavezette a csapatot.
A győzelem után felmerült, hogy rombolják le a romok maradékát is (amit a toroniak  elkezdtek valamilyen okból kifolyólag. A rom ki tudja, hogy milyen szentély lehetett fénykorában) vagy hogy jelentsék a helyét, hogy az újjáépítésnél felhasználják majd a köveit - de sikerült meggyőznie a társait, hogy egyiket se tegyék meg. (a meggyőző érv az volt, hogy biztos, hogy nekik kell majd elhordaniuk a köveket télvíz idején, no meg eddigre már a veteránok közé tartozott. Azt nem merte mondani, hogy talán azért álmodott a helyről, mert a toroniak is elkezdték bontani). Azóta így egyszer megúsztak egy rajtaütést is az erdőben  - ott a rajtaütés előtti pár percben volt egy pár másodperces látomása az erdőből rájuk rontó ellenfelekről - úgyhogy komolyan veszi ezeket a figyelmeztető jeleket.
A háború végén hazatért, és segített a családi birtok, majd a környező tanyák, falvak újjáépítésében. Szerencsésnek mondhatja magát, mert az anyagi káron felül a családtól nem követelt emberéletet a háború. A birtok helyreállítása viszonylag gyorsan - egy éven belül sikerült - mintegy bebizonyítva, hogy a pénz sok mindenre képes. Mindenesetre nehéz volt számára visszarázódni a hétköznapokba, hiszen eddigi életének egy jelentős részét háborús körülmények közt töltötte. A béke éveiben is járja Tiadlant, hogy újabb tapasztalatokat szerezzen, és hogy hátha rálel a lehetőségre, amivel saját birtokot vagy vagyont szerezhet.

Jelenleg épp tartott volna hazafelé, hogy meglátogassa a szülői házat, amikor Einuin falváról álmodott, miután hallott az ott készülődő ünnepségről. Mivel amúgy is szereti a nagy felhajtásokat, a jó ételeket, társaságot és a szebbik nemet, úgy döntött, hogy pár napos kitérőt megér egy ilyen kiruccanás. Főleg, hogy az az érzése, valamiért oda kell mennie. A megmérettetésen nem kíván részt venni, mert nem óhajtja fitogtatni a képességeit - másrészt mert mintegy csalásnak érezné ha indulna - de persze mint néző kíváncsi lesz rá...

Filio Mortale:

Név Kabata Norobu             TulajdonságokÉrtékeFajFélelf             Erő: 12NemFérfi            Gyorsaság: 15Kor40 év            Ügyesség: 15SzármazásTiadlan            Állóképesség: 14KasztKardművész            Egészség: 12IskolaUdvari irányzat iskola            Karizma: 12JellemRend            Intelligencia: 14Valláspyarroni (Kyel)            Akaraterő: 15Tapasztalati szint  1            Asztrál: 14TP  0            Érzékelés: 13ÉP:12/12          FP:32/32          ψ Pont:15/15          Kegy Pont:0/0         MP:0/0
HáttérKöltsége     HáttérKöltségeAlkaszt – kardművész Udvari irányzat (Dhala-saan) 10               Nemesi Vér (ingyenes) 1Faj (félelf) 1               Pszi érzékenység – iskola biztosítja 0Vagyon (ingyenes) 1               Szellemek jóindulata 1Adottság (akaraterő) 1
                Hátterekre összesen elköltve: 13               Szintenként elosztható pontok száma: 37Képzettségekre elosztható pontok 1. szinten: 14 (intelligencia)+37(KAP-ból)=51*- 4. fokú oktatás bónusz
Képzettség megnevezése  Kezdő szintje  Jelenlegi szintje  KöltségeAkrobatika*25%+15%40%3 Kp, +5 VÉÉkesszólás011Élettan220Esés*15%+15%30%0Helyismeret (Tiadlan)330Herbalizmus220Fájdalomtűrés236Fegyverhasználat (Elf íj)012Fegyverhasználat (Pusztakéz Dart-nid-kinito)026Fegyverhasználat (harci legyező)028Fegyverhasználat ( slan tőr )330Fegyverhasználat ( slan kard )330Irás / olvasás110Kultúra ( Tiadlan )030Művészet (Kalligráfia)011Művészet (Teaszertartás)011Nyelvtudás (Tiadlani)*330Nyelvtudás (Erv)022Nyelvtudás (Toroni)022Pszi (slan, 3. fok, 1. Szint)*330Lovaglás011Szexuális kultúra022Udvari etikett/intrika023Orvoslás220Párbaj023Politika / diplomácia026Történelem011Páncél:kardművész vért   Súly15 font              Pajzs:Bőr alkarvédő   Súly0 fontTípusa kardművész vért   STP 80              MGT -   Érték 5 ezüstMGT -1   Érték -              KÉ -   Sebzés 1K6Max SFÉ 4   Vértviselet 0. fok              TÉ -   Időigény 0Akt SFÉ 4                  VÉ 15   Pajzshasználat 0. fok
Elosztott HM 1. szinten KÉ+0, TÉ+0, VÉ+0, CÉ+0
Fegyver  Fok    Idő    KÉ    TÉ    VÉ    CÉ    Sebzés    Spec.   Alap harcértékek--27408832-- Dart-nid-kinito Víz (pusztakezes technika)233450107(122)-1k6+1lefegyv, átütés (XXV)Slan kard (harcművészet)353563105(130)-1k10+2*lefegyv, fegyvt, átütSlan tőr (harcművészet)333759101(116)-1k10*lefegyv, fegyvt, átütHarci legyező (fegyverforgatás) b/l 25/335/3352/5092/84-1k6+2/1k10lefegyv*Elf íj (fegyverforgatás)1327-88/103322k6-* csak sárkányharcban


Felszerelés
Megnevezés Mennyiség   Elhelyezés       Megnevezés  Mennyiség   Elhelyezés  Könnyű harci ló1-   Fáklya5utazó ládábanUtazó ló1-   Írótoll5utazó ládábanLószerszám teljes2 rendlovakon   Kova és acél1nyeregtáskábanNyereg (harci)1málhás nyergen   Kulacs2nyergenNyereg (utazó)1könnyű harci lovon   Lámpás1utazó ládábanNyereg (málhás)1utazó lovon   Olaj lámpásba5utazó ládábanNyeregtáska1utazó nyergen   Tekercstartó1utazó ládábanUtazó láda1málhás nyergen   Papír ív5 ívtekercstartóbanGatya6utazó ládában   Tinta1 üvegcseutazó ládábanKapca6utazó ládában   Tömlő2málhás nyergenKimonó4karakteren/utazó ládában   Tapló4nyeregtáskábanPantalló2utazó ládában   Tűzszerszám1nyeregtáskábanPapucs1 párutazó ládában   Prém2takarókonTabi2 párkarakteren/utazó ládában   Fém tükör1utazó ládábanSou (felső)2karakteren/utazó ládában   Szappan és borotva1utazó ládábanDaimon ünnepi (felső)2utazó ládában   Ládika1utazó ládábanHakama (fekete)4karakteren/utazó ládában   Fűszer2 üvegcseládikábanKamisino (nemesi)2utazó ládában   Tealevelek10 adagládikábanÖv (széles tradicionális)2karakteren/utazó ládában   Víz2tömlőkbenTakaró (prémmel)2utazó ládában   Szaké1 literkulacsbanFenőkő1nyeregtáskában   Predoci ötfürtös1 literkulacsbanElf íj1íjtokban   Tegez1nyergen harci lovonHarci legyező1karakteren kimonó újjában   Tegez1nyergen harci lovonSlan kard1karakteren övben   Nyílvesszők20 darabtegezbenSlan tőr1karakteren övben   Bőr alkarvédő1 párkarakteren Niiro Larkhon ládikája1utazó ládában   Bambusz kalap1karakteren - esőben
VagyonRéz: 55          Ezüst: 7/6         Arany: 27         Mithrill: -          Egyéb: -         
Pyarroni diszciplínák:
Slan diszciplína:

Megjelenés[KÉP]
Személyiség:



Háttér:

[/td][/tr][/table]

Az Ezüst Utazó:
Név: Felicia
Faj:Ember
Nem:
Kor:20 év
Származás: Shadon
Kaszt: Tolvaj
Alkaszt: Besurranó Tolvaj
Iskola: Szürke Csuhások
Jellem: Élet/ Káosz
Vallás:-
T P: 1
TSZ: 0

Erő:12                             ÉP:12
Gyorsaság: 14                  FP:31
Ügyesség: 15                   Pszi:-
Állóképesség: 12              Mp:-
Egészség: 13                    Kegy.p.-
Karizma: 12
Intelligencia:14
Akaraterő: 14                 MME: 18
Asztál:13                        AME: 17
Érzékenység: 15

Elköltött KAP. ok:
Iskola: Tolvaj 6 pont.
Pszi érzékenység: 1 pont
Sugallat: 1 pont
Manaháló: 1 pont
HM: 16 pont (8 HM)
Fp: 4 pont (4Fp)
Kp: 20 Pont. (20 Kp)

Induló fegyverzet:   fvn:
Fegyver:                                 Rapír         Könnyű nyílpuska:
Időigény:                 3                 3              3
KÉ:                          32              41             39               
TÉ:                          42              57              -                       
VÉ:                          89              107            -
CÉ:                           34            -                44
Sebzés​:                    1k6           1k10           1k6

Tolvaj Alapképzettség Tap. 1. szint:

Fegyverhasználat:  rapír  3% 5 Kp
Fegyverhasználat:  könnyű nyílpuska: 3% 10 Kp
Csomózás: 1%
Helyismeret: ( Szülőföld) 3%
Kultúra:Saját 3%
Helyismeret: (Anyanyelv) 3%
Lélektan: 1%
Álcázás/álruha: 3%    3Kp
Értékbecslés: 3%
Orvtámadás: 1%
Jelbeszéd: 1%
Szabadulóművészet: 1%
Mechanika: 2%
Számtan/Mértan: 2%
Pszi: 2% 10 Kp
Rejtekhely kutatás +45%
Zárnyitás: +45%
Lopódzás: +50% 1Kp
Mászás:     +50%   1Kp
Esés:        +50%   1Kp
Akrobatika: +45%
Csapdakeresés: +40% 1Kp
Veszélyérzék: +40% 2Kp

Felszerelés:
Hátizsák kicsi: 90 r.
Kenderkötél 20 ynevi láb 30 r.
Varrótű:+cérna 4r.
Írótoll: 20r.
Pergamen: 20r.
Tinta: 3 r.

Bakancs: 20:r
Kabát: 2.e
Incogno 1.e

Személyiség:
Még kialakulóban, de szerintem én már ilyen maradok. Néha teljesen normális,  (mondhatni) néha viszont előjön a gátlástalan, hazudós, semmit se ismer, fütyülök a világra, énem s néha kissé vad. De kicsit se bánom, ha akkor arra van szükség. Apám igen magas szintű Szürke Csuhás  mindkét bátyjámal, Shadonban. Így megpecsételődtem, megutálom  vagy ez lesz életem első szerelme, az lett. Nem érdekelnek a férfiak, ez így nem igaz, bárgyú butuska kölkökkel meg bájgúnár fajtákkal, nem is tudom kihaltak az igazi férfiak?
Kinézet: Átlagos déli lány vagyok nem nagy dolog. 168 centi 58 kiló. Hosszú barna hajam van mint bárki másnak itt. Büszke vagyok a vékony hosszú kecses és gyors ujjaimra amivel egy zárat akár egy hajcsattal pillanatok alatt kinyitok. A szemem viszont rejtély eredetileg barna de ha előjön a vadabbik énem elkezd bórdóbbá válni. Apám figyelmeztetett sokszor, egyensúlyt tartani! Mély levegő, vagy csak forduljak el! Az a legkönnyebb.

Háttér:
Shadonban születtem harmadik gyerekként két fiú után egy lány. Anyán boldog volt csak nem tartott sokáig. Gyenge testét elvitte egy betegség, a nevelésünk apám nővérére lett bízva. Pofonokban nem volt hiány mivel nem voltunk jó gyerekek. Ugyanúgy martak a bátyjáim engem is mintha fiú lennék nem volt akár szóban akár tettben. Ha hallottuk jön a NÉNI és kérdi(üvölti)." Ki kezdte?" Mélyen hallgattunk. Testvéri szeretet és utáltuk a nénit. Apámat szeretem másodszorra! Elég jól sőt kiváló környezetben éltünk, akkor meg  minek csinálják? Egészen az első alkalomig egy nagyobb betöréses lopásnál apámmal testvéreimmel. Elvenni azt ami nem az enyém, halálos izgalom,  rémület, észrevesznek, nem dehogy, ennél én trükkösebb vagyok! Beszálltam a Szürke Csuhás rendbe, apám igen magas rangú mindkét bátyjámmal, de nekem még van még mit tanulni ez tény. A nagy Konyhaasztalra terítette hatalmas Ynev térképet, egyre nem is fért rá. Délt aztán az Északot, kelet nyugattal forgatva. Sokáig gondolkodott morgott, hol leült hol leállt, a deresre vált szakállát pörgette. Rámutatott egy északi helyre és győztesen elmosolyodott Toron. Úgy nézhettem rá mint egy úri kisasszony akinek tanyán kell tovább élnie, a kezébe adnak egy élő tyúkot azzal a mondattal " Csinájad mög östöbéjjre"!
Toronról, a zászlósháborúkról, igaz most béke van de ki tudja meddig tart, a hogyan tudom felismerni a többi Csuhást mert felismerem abban biztos. Megjegyeztem mindent, és szó szerint a fejemre koppintott! Nagy ívben kerüljem a Kobrákat! !Ki fognak nyírni amint meglátnak! Apámnak mindig igaza van! Észak felé indított Nekem annyit mondott: Figyelj és Tanulj! Toronig még nem jutottam el, El egyszerre egyet, igyekszem megtanulni a helyi nyelvet. Hat aranyam maradt, azzal meg nem sehova se jutok. Megpróbálok munkát keresni a helyi közkedvelt kocsmában, boris bácsinál. mint mosogatólány. Előnyömre szolgál a felesége és az anyám rokonok tehát családtag vagyok anyám nem volt Szürke Csuhás én is  titkolom. Nem beszélek addig is jár a kezem egyenlőre csak némi akcentussal megy helyi nyelv. Özönlenek a népek egy ünnepségre pont jókor jöttem!

Rigor Mortis:



Név:                   Ut Saeva (ejtsd: Út Széva)          Erő    8                 KARAKTERALKOTÓ PONTOK (50)
Faj:                    Ember                                        Áll   12                 Szintenként:   43   Maradt:   0
Nem:                  Férfi                                          Gy   12
Kor:                    20 év                                        Ügy  12
Származás:         Abaszisz                                    Egs   16
Kaszt:                 Boszorkánymester                     Kar    11
Iskola:                Kegyetlen mester                       Int    18
Jellem:                Halál                                        Ake   16
Vallás:                 ---                                           Asz   16
Szint:                  1.                                            Érz    14
Tapasztalati pont: 0


ELKÖLTÖTT PONTOK (43)
2 KÉ / 0 TÉ / 0 VÉ / 2 CÉ / 9 képzettség
3 Fp / 6 Pszi / 0 Kegy / 21 Mana / 0 tul.-ra

Háttér   Pont
Alkaszt   6
Faj   0
Holtak szeme   1
Mágikus fogékonyság (ingyenes)   1
Pszi érzékenység (ingyenes)   1
Háttérre költött: 7 KAP


ÉLETERŐ                                           
Max. Ép:   16   Akt. Ép:   16
Max. Fp:   31   Akt. Fp:   31

PSZI PONTOK
Max. Pszi:   21   Akt. Pszi:   21

MÁGIAELLENÁLLÁS
Típus           Asztrál   Mentál
Tudatalatti:   16           16
Háttér:             0             0
Hit:                     0             0
Statikus pajzs:    11            11
Dinamikus pajzs:  0             0
Mágikus:             0             0
Összes:            27            27


MANA PONTOK
Max. Mana:   9   Akt. Mana:   9


Fegyver                 Fok   Idő   KÉ   TÉ   VÉ   CÉ   Sebzés   STP   Spec.   Műveletek
ALAP HARCÉRTÉKEK   -   -   27   32   84   27      -             -       -                  -
Vadász számszeríj   2   10   32   0   84   42   3k6           20


Viselt páncél:   
Fegyverkabát
Típusa:   Könnyűvért   Súly:   5 font
MGT:   0         STP:   20
Max. SFÉ:   1   Érték:   1e
Akt. SFÉ:   1   Vértviselet:   0. fok

Viselt pajzs:   
Alkarvédő
MGT:   0   Súly:   1 font
KÉ:   0   Ár:   5e
TÉ:   0   Sebzés:   1k6
VÉ:   15   Időigény:   0
Pajzshaszn.:   0. fok

Képzettség              Kp          Fok   
Álcázás/álruha            1           1. fok   
Alkímia                      0           2. fok   
Élettan                       0           2. fok   
Fegyverhasználat        0           2. fok     (célzófegyverek csoport)
Helyismeret (saját)     0           3. fok     (Ifin)
Herbalizmus               3            3. fok   
Írás/olvasás               0            2. fok   
Kultúra (saját)            0          3. fok         (Azsisz)
Legendaismeret          1        1. fok   
Méregkeverés/seml.    3          3. fok   
Nekromancia              0            2. fok
Nyelvtudás (választható)       0        2. fok         (Közös)
Nyelvtudás (választható)         0        2. fok   (erv)
Nyelvtudás (saját)                 0   3. fok   
Orvtámadás                          1   1. fok   
Pszi (pyarroni) (Haszn. foka: 2. fok / 1. szint)   0   2. fok   
Számtan/Mértan           5   3. fok   
Tapasztalati mágia (boszorkánymester)   13   4. fok


Pyarroni diszciplínák:Ébredés,Érzékélesítés,Fájdalomcsillapítás,Képességjavítás,Statikus-pajzs,Testhőmérséklet
befolyásolás,Transz,Tudatnyitás

Tárgy                 Menny.   Súly   Össz. érték   Elhelyezés   R   
csizma, gyalogos     1              0       80r             ✔   
csuklya                      1              0         8r             ✔   
hátizsák, kicsi              1              0       90r             ✔   
ing, paraszti             1              0         5r             ✔   
kabát                     1              0         2e             ✔   
köpeny, szövet             1              0         1e
kova és acél              1              0   5r   övtáska   ✘   
kulacs                       1              0   4r   váll   ✔   
lámpás                       1                 0   10r   hátizsák   ✘   
mellény                       1                   0   30r      ✔   
nadrág                       1             0            20r      ✔   
olaj, lámpásba                 1      0            3r   hátizsák   ✘   
öv                               1                  0   20r      ✔   
övtáska                      1                    0   70r   öv   ✔   
pálinka, üveg                1                      0   4r   kulacs   ✘   
takaró                         1            0   80r   hátizsák   ✘   
tarisznya                          1         0   40r   váll   ✔   
tegez                        1                 0   15r   öv   ✘   
tükör, fém                     1         0   10r   övtáska   ✘   
zsák                                 1         0   20r   hátizsák   ✘
vándorbot


Holtak szeme (háttér):
Mivel megszámlálhatatlanul lebegett az élet és halál közötti mezsgyén,egyszerűen átitatta annak eszenciája.
Így képes érzékelni ezt a keskeny mezsgyét,valamint a lelkeket akik ott kóborolnak és
a halál friss kipárolgását.

A nevének az eredete: Ut Saeva...azaz Legyél Gonosz[kyr].Mestre,aki egy kyr származék boszorkánymester volt,
gyakran tett megjegyzéseket vagy beszélt magában kyrül...Miközben figyelte a mérgektől szenvedő alanyát gyakran mondogatta,
sőt később amikor már a tanítványa volt..."Legyél gonosz fiam,legyél gonosz...csak így viheted valamire"...
Mivel ez annyira megragadt az elméjében,amikor nevet keresett magának a felszabadulása után,ez ugrott be...Ut Saeva.
Igen kevesen beszélik a kyr nyelvet,hogy aggódjon miatta....



Kinézet:

172 cm magas,átlagos testalkat,szokatlanul fakó bőr,borostyán szem,fehér haj.Több forradás is
található a testén,ebből az egyik a bal arcán.
Egy nonfiguratív lila, polip szerű tetoválás a jobb lapockáján,egykori mestere tulajdonát igazoló jegy,
mára már azonban jelentőségét vesztette,hiszen a készítője már nem él.

*A történet jelen állásánál,a haja világos barnára van festve,amit egy enyhe diófalevél tinktúrával ért el.


Természet/viselkedés:
A világon senki sem fontosabb mint saját maga.Ez igaz a jólétére és az életére egyaránt. Lehetnek olyanok
akiknek segítséget nyújthat adott helyzetekben,azonban sosem lépné át azt a határt amivel saját életét kockáztatja
másokért.Ezt még megboldogult mesterétől tanulta meg és ezek szerint is alakítja az életét.
Barátai még nem voltak,de ha lennének az említett keretek között segítené őket.
Az élet nem jelent semmit,kivéve a sajátja.
Komor borongós hangulatú embernek tűnik,figyelembe véve a múltját ez mondjuk nem is csoda.
Mosolyogni szinte sosem látni,ha mégis akkor azt nyugodtan nevezhetjük "gonosz mosolynak"...és
ez legtöbbször akkor fordul elő ha ténylegesen valami csúnya dolog jut az eszébe.Olyankor gyakran vagy
meghalnak emberek,vagy legalább is csúnyán pórul járnak.
Mások előtt persze ezeket sosem mutatja nyíltan,volt mestere minden gonosztetténél otthagyta névjegyét,
lévén megátalkodott megalomániás gonosztevő volt...amiatt rengeteg ellensége is akadt (inkvizíció,stb)....


Előtörténet:
Az élete 20 évvel ezelőtt kezdődött...megszületett,kapott nevet,volt szülőfaluja,voltak szülei...azonban ez már
mind lényegtelen.A nevére már maga sem emlékszik,de ez sem fontos...olyan néven nevezi magát amilyenen
csak akarja.
10 éves korában a szülei elvitték a legközelebbi rabszolgapiacra,hogy némi pénzért eladják,amiből futja némi
 mákfőzetre,mivel hosszú ideje függői voltak ennek a szernek.Erős,szívós kis legényke volt...így bármikor
megvehették volna gazdák,akiknek a földjükön dolgozik,vagy bányatulajdonosok,hogy a szűk aknákban
görnyedjen...talán szerencsésebb lett volna ha ilyen helyre kerül.
Azonban a sors mást szánt neki,egy titokzatos,csuklyás ember érkezett Ifinből és a környező rabszolgapiacokról
sok gyereket felvásárolt,majd magával vitte őket a fővárosba.
  Mint később kiderült ő egy Méregmester volt.Nevét azóta sem tudja,egyszerűen ő volt a Mester.A többi gyerek
 az évek alatt különféle nehéz munkák közben,vagy "mellékes" kísérletek közben pusztultak el...neki abban a
"megtiszteltetésben" volt része hogy a méregkísérletek alanya lehetett.Csodával határos módon,talán mert erős
szervezete volt túlélte az elmúlt éveket,igaz a teste meggyengült,a mérgek szinte felemésztették a csontjait és
az izmait,ellenben az ellenálló képessége már fiatalon kimagaslónak minősült. Haja,ami egykor hollófekete volt
kifehéredett bizonyos mérgek és az elszenvedett kínok hatására.Szeme,ami eredetileg smaragdzöld volt,szintén egy
méregnek köszönhetően egy majd egy évig tartó vakság kíséretében borostyán sárgává "fakult".
  Mivel sikeresen túlélt éveket,ezzel kivívott valami elismerés félét (ha nevezhetjük annak) a Mester szemében.
Mivel elég sokat "tanult" a mérgekről és elég ellenálló,valamint mint kiderült éles eszű volt...a tanítványává tette.
Sokkal könnyebb nem lett az élete,de már volt esélye a túlélésre és ez elég volt neki,mindent megtanult amit a
Mester oktatott neki,éles eszének köszönhetően nagyon is gyorsan. Ő maga is méregmester lett.
   Az eközben zajló zászlóháború neki mit sem jelentett,ha csak annyit nem,hogy amikor az véget ért a mesternek
hirtelen sok látogatója akadt,köztük nem egynek épp olyan hófehér haja volt mint a Mesternek és olyan nyelven
tárgyaltak amilyenen a Mester gyakran beszélt kísérletezés közben is.
Majd újabb pár év és a Mester bejelentette,Toronba utaznak. A hajóúton adódó lehetőséget megragadva megszabadult
a Mesterétől.Egy tagbaszakadt és kapzsi matrózzal összebeszélt,majd az egyik éjszaka  a matróz leütötte az öreg mestert,
közösen megkötözték majd a tengerbe lökték.A matróz megkapta a Mester szinte teljes vagyonát cserébe,Ő pedig a
szabadságot nyerte.

Közelmúlt/jelen:
Miután visszakapta az életét,ezután nem szívesen látogatott volna el Toronba. Mivel a hajó kikötött Szindvilen,ott átszállt
egy Tiadlanba tartó hajóra...az szimpatikusabb választásnak tűnt.Délre egyenlőre nem akart visszamenni.
Partraszállás után szembesült vele hogy az idegenekkel kicsit bizalmatlanok errefelé,valamint Toron közelsége miatt fehér
haja gyakran gyanakvást is keltett.Ezért barnára festette a haját. Azt is észrevette hogy a veterán katonákat itt elég nagy tisztelet
övezi,ezért amikor megismerkedett egy részeges katonával,aki már évek óta egy fogadóban italozott nap mint nap,néhány aranyért
cserében megvette a teljese felszerelését. Kitalálta magának a fiatal fiú történetét,aki egy erigowi szabadcsapat parancsnokának volt
a fegyverhordozója. A csapatot aztán egy toroni méregmester csapdába csalt és a fegyverhordozón kívül mindenki meghalt.A fiút elfogták
 és több éven át volt fogoly,akit a háború végén szabadítottak ki a Vörös lobogó szövetségesei. A szeme és a fizikai állapotaméreg miatt lett
olyan,amilyen... a sebhelyeit pedig fogság alatt szerezte. Ez a történet elég gyakran szánalmat és váratlan bizalmat vált ki az emberekből.
Mivel az orra után ment a vidéken így jutott el a faluba,ahol épp ünnepség és versengés van.A verseny nem neki való,de tapasztalat gyűjtésnek
 jó lehet ha itt marad.

Rövidtávú célok:feltölteni méreg-alapanyag készletét és annyi pénzt szerezni hogy néhány eszközt beszerezzen,amit tud használni alkímiához,
méregkeveréshez.

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése