Maelstrom, a Világok Kapuja [18+] > Vérvörös Mars

Club Beyond - X (Small-talk)

(1/23) > >>

Filio Mortale:


Club Beyond – X
Small-talk - Megbeszélő

Filio Mortale:
Üdvözlet mindenkinek a kietlen Vörös bolygón az Armageddon 2092 – Mars világán. Ide jöhetnek a karakterkoncepciók az érdeklődőktől valamint az elgondolások, hogy ki milyen területen ( város vagy pusztaság esetleg aszteroida öv és ha város melyik város lenne preferált ) és milyen típusú játékot szeretne játszani a mega cégek árnyékában

Megjegyzés: a karakteralkotás során a tulajdonságokra a 39. oldal Tudatos meghatározás 2) bekezdésben foglaltaktól eltérően 40 pont az elkölthető pontmennyiség a 7/2 táblázat alapján (így egy kicsit combosabbak "hősiesebbek" a  karakterek)

Általános ismertető itt: https://rpgenerations.hu/RPGenerations/index.php?topic=353.msg8310#msg8310

Rigor Mortis:
Hi.

Felvetném az ötletemet hogy a km és/vagy a többiek tudják véleményezni,vagy vétózni.
Alapvetően egy seftes lenne,ilyen olyan legális és kevésbé legális dolgokat vesz-ad el és hamisít ezt-azt.Specializációja a marsi "régiségek" mint
elfeledett bányászfelszerelések,terraformáló eszközök,korabeli marsjárók-szondák...stb. Ezeknek a helyét próbálja saját maga felkutatni
iratok alapján,ha veszélyes helyen van akkor pedig a megszerzést másokra hagyja,majd keres rá vevőt.
A szakértelem rendszert még nem látom át teljesen,így nem tudom mennyire hozható ki (annyira nem gondoltam nagyon menő üzletembernek).
Valamint,ugyan még a pszionikába nem ástam bele magam,de arra gondoltam hogy némi pszi képessége is lenne,mivel nem éppen ütőember lesz
 és kb max pisztolyhoz fog érteni.

Jöhet rá vélemény javaslat/ellenjavaslat stb...

Dierol:
A szakértelem rendszer az igazi kínszenvedés - de egy seftes szerintem még könnyen kihozható belőle.
Ugye leginkább az Alvilág, Tárgyalás, Utcai vagy másmilyen etikett, esetleg meggyőzés és hamisítás - no meg a műveltség lehetnek a karaktered fő képzettségei, és nincsenek nagy elvárások a kötelező képzettségek terén.
De ha pl. egy kibernetikát karbantartó alakot szeretnél (Kibertechnika képzettséggel), az már elég durva, mert így néz ki a Kibertechnika 1-hez kötelezően felveendő képzettségek:
Mechanika 2 (6 pont)
Elektronika 4 (16 pont)
Biológia 4 (10 pont)
A Mechanikához: Fizika 2 (6 pont, de az elektronika miatt magasabbra lesz felvéve)
Elektronikához: Fizika 3 (8 pont)
Biológiához: Műveltség 5 (19 pont)
Fizikához: Matematika 3 (8 pont)
Matematikához: Műveltség 3 (az előbb már belekalkuláltuk)
Szóval az egyenleged az, hogy a kezdeti 70 képzettség-pontból elvertél 67 pontot azért, hogy legyen egy Kibertechnikád 1-es szinten. De ha extrázni akarsz, akkor akár a kibertechnika 2-t is felveheted, ami a tudásszint táblázat alapján felületes tudás, azaz jól éhen lehet dögleni ezzel, és nem vettél fel semmiféle egyéb szociális vagy más képzettséget. (Ez sarkítás, mert elmehetsz villanyszerelőnek, vagy háztartási kisgép-szerelőnek, de zugdokinak biztos, hogy nem)

A pontérték költség pl. az elektronikánál úgy jött ki, hogy az első szint az a C#7-es tanulási módosítóval egyenlő, aztán pedig szintenként annak a fele lefelé kerekítve. Azaz 7+3+3+3 pontba fájt.
49. oldal jobb alján látható példa szépen levezeti.
Ezért javasolt nem túl összetett képzettség-igényű karaktereket hozni :D

Rigor Mortis:

--- Idézet ---A szakértelem rendszer az igazi kínszenvedés - de egy seftes szerintem még könnyen kihozható belőle.
Ugye leginkább az Alvilág, Tárgyalás, Utcai vagy másmilyen etikett, esetleg meggyőzés és hamisítás - no meg a műveltség lehetnek a karaktered fő képzettségei, és nincsenek nagy elvárások a kötelező képzettségek terén.
--- Idézet vége ---


Igen,lényegében ezekre gondoltam,de sajnos a tárgyalás már a lentebb említett kategória a Pszichológia 3 és még valami 3 (most nem jut eszembe) szükséges jártasság.

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése