Maelstrom, a Világok Kapuja [18+] > Take the Lead - Ólomlábakon

Cortex

<< < (2/2)

Dierol:
Ólommadár, Joe
Ólommadár, Palladio Black
Ólommadár, Roger
Ólommadár, Mia
Ólommadár, Mia órája

Dierol:
Ólommadár
Az Ólommadár alaprajza1 - pilótafülke, 2 - fedélzeti számítógép, 3 - Létfenntartó rendszer, 4 - Konyha, 5 - Mosókonyha+WC, 6 - Szobák, 7 - Nagy szoba, 8 - Joe szobája, 9 - Közösségi tér, 10 - beszálló rámpa, 11 - bal oldalt az orvosi részleg, jobb oldalt raktár, 12 - Raktér, 13 - Teherlift, 14 - Mentőkabinok, 15 - rakodó rámpa nehézgépeknek (végükben az üvegkupolák a fegyverzet helyén), 16 - Technikai fedélzet (motortér, víztisztító, stb...), 17 - létra a felső kupolához.

Dierol:
Harcrendszer
Egy harci kör kb. 3 másodperc

1, kezdeményezés
Fürgeség+Éberség+módosítók (pl. előny)

2, cselekvési sorrend meghatározása

3, cselekvés(ek)

egy cselekvés - az első - levonások nélkül végrehajtható
a második cselekvést -1 kockafokozattal kevesebbel dobod
a harmadik cselekvést -2 kockafokozattal kevesebbel dobod
és így tovább. Ha a kockadobás 1d2 alá csökkenne, akkor azt a cselekvést már nem próbálhatod meg.
pl. közelharc 1D8-on van. háromszor akarok ütni (kitérni most nem) az első dobásra nincs levonás, 1D8-al dobom. A második ütés már csak 1D6-al, a harmadik pedig 1D4-el fog menni.
Viszont akármennyire is gyors vagy, vannak egyéb korlátozó tényezők is - pl. a lőfegyvereknél a körönkénti tűzgyorsaság...

Nem minden akció ad büntetést az utána következő cselekvésekre. Az ilyen tevékenységek neve szabad cselekvés.
Ebbe tartozik a pár szavas beszéd, a földre vetődés, valaminek az elejtése és a séta.
A séta körönként 4,5m megtételét jelenti.

A kocogás 9m megtételét jelenti, és az már nem számít szabad cselekvésnek
A rohanás 9m+Fürgeség dobás+Atlétika/Futás dobás távolság megtételét biztosítja, de utána/mellette -2 kockafokozatos büntetést ad az utána következő cselekvésekre.

A kitérés/blokkolás a következő támadás elől történő kitérést biztosítja közelharcban/kézitusában még ha az a cselekvési köröd után következik is be. Ha a köröd vége után még felbukkan egyéb támadó is, akkor az ő támadásukat is megpróbálhatod elhárítani, de akkor a következő kört már a megfelelő számú kockafokozat büntetéssel fogod kezdeni.

Ösztönös kitérés
ha túl elfoglalt vagy, hogy törődj a védekezéssel, akkor a mozgás is jobb, mintha egy helyben ácsorognál! Mert akkor Könnyű célpont vagy (célszám: 3) közeli távra. Ha figyeled a támadó(ka)t tehetsz egy Fürgeség próbát, aminek az eredménye lesz a védő értéked. Ha elég nagyot dobsz, talán elhibáznak. Persze adhatsz bele Plot pontot is, ha gondolod.
Az ösztönös kitérés szabad cselekvésnek számít.

Hárítás
Fürgeség+ szükséges képzettség mint pl. közelharc
ha a te dobásod magasabb, sikerült hárítani.
Sajnos, ha az ellenfél fegyverrel támad rád, és te fegyvertelen vagy, a fegyver alapsebzését akkor is megkapod.
A hárítás egy cselekvésnek számít. Lő és energiafegyvereket ne akarj hárítani. Arra a kitérés használható.

Kitérés
Fürgeség+Atlétika/kitérés. ha a te dobásod magasabb, sikerült elugrani. A hárítás egy cselekvésnek számít.

Teljes Védekezés
Ha mindenáron életben akarsz maradni. Ha csak védekezel a körben, kapsz +2 kockafokozat bónuszt a dobásokra. (persze a több cselekvés miatti büntetéseket ugyanúgy megkap(hat)od)
Ha viszont az előző körből "áthozol" valamilyen cselekvést - akár védekezést is, akkor nem használhatod a Teljes Védekezést

Teljes körű támadás:
Ha azt akarod, hogy legyaluld az ellenfeledet. Ebben a körben nem védekezel, és nem is hoztál át védekező cselekvést az előző körből. Viszont erre a körre kapsz +2 kockafokozat bónuszt a támadó dobásokra .

Csel:
Közelharcban/kézitusában. Az ellenfél máshonnan várja a támadást.
Dobj Éberség+Közelharc/kézitusa képzettségre
Ellenfél dob Intelligencia+Észlelés/Intuícióra
ha a támadóé magasabb, az ellenfelet sikerült átverni, és a következő támadás ellen csak Ösztönös kitéréssel védekezhet.

Megragadás/leszorítás:
Dobj Fürgeség+Kézitusa/specializáció képzettségre
ezzel meg is ragadtad a célpontot, amire dobhat szabadulást
Fürgeség+Erő-vel. A jó hír, hogy a tartása szabad cselekvésnek minősül.
Minden körben, amíg leszorítod, az ellenfeled könnyű célpontnak (célszám 3) számít a fegyvertelen harc szempontjából - de akár fojtogathatod is.
Miután elengedted, az ellenfél földön fekszik amíg talpra nem áll. (-2 kockafokozat büntetést kap addig)

Meglepetésből támadás:
Ha nem várja a támadást, a célpont csak Ösztönös kitéréssel védekezhet.

Fedezékek:
Könnyű: +4 célszám. Amikor a test nagyobbik része még látszik, de legalább még a fele. Pl. combközépig érő szegély.
Közepes: +8 célszám. Amikor a testnek kevesebb mint fele látszik, de a negyede még legalább. Pl. könyökig érő fal.
Nehéz: +12 célszám. Amikor a test nagy része takarásban van. Pl. sarok mögül kileső alak feje.
Teljes: +16 célszám. Ha csak egy pont látszódik a testből. Pl. egy kulcslyukon át leskelődik.

Lőtávolságok:
3m-en belül kapsz +1 kockafokozat bónuszt a dobásokra
Rövid távon belül nincs módosító
Közepes távon -2 kockafokozat büntetést kapsz a dobásokra
Hosszú távon -4 kockafokozat büntetést kapsz a dobásokra

Hajítófegyverek:
ha nem dobásra lett kitalálva valami, akkor a távolságtól függően -1-től -4-ig kap kockafokozat büntetést a támadó.

Célzás:
körönként +1 kockafokozat bónuszt a dobásokra - max 3 körig lehet halmozni őket. Közben nem lehet mozogni, továbbá nem lehet szabad cselekvésen kívül mást végezni.

Célzott lövés:
láb: -1 kockafokozat büntetéssel dobod
+2 kockafokozat bónusz a sebzésre
Egészség + Akaraterő próba 7-es célszám ellen, hogy elkerülje a lebénulását

létfontosságú szervek:
pl. fej, lágyék
-2 kockafokozat büntetéssel dobod
+4 kockafokozat bónusz a sebzésre
Egészség + Akaraterő próba 7-es célszám ellen, hogy elkerülje a kábulást. ha sikertelen, 1d6 körre ájulás

apró célpont:
pl. szem, szív
-3 kockafokozat büntetéssel dobod
+6 kockafokozat bónusz a sebzésre
Egészség + Akaraterő próba 7-es célszám ellen, hogy elkerülje halált. ha sikertelen, meghal.
Ha pl. könyök vagy térd volt a célpont, akkor normál sebzés mellett Egészség + Akaraterő próba 7-es célszám ellen, hogy 1d6 körre a fájdalom kiüti-e, illetve sebészeti beavatkozásig használhatatlan az adott ízület. Itt a támadó eldöntheti, hogy akarja-e érvényesíteni a sebzés bónuszt.

Lefegyverzés:
-2 kockafokozat büntetéssel dobod közelharc esetén
-4 kockafokozat büntetéssel dobod lőfegyver esetén
ha a támadásod sikeres, az áldozat dob 11-es célszámra Fürgeség+akaraterőt, vagy elejti a fegyvert

Thyriel:
Are we clear? Dohn Luh Mah?Világos?Big stupid pile of stinking meat Yi Dwei Da Buen Chuo RohOlyan hülye, mint egy talicska apró majomExcrement Mi Tian GohnTrágya, ürülékFellow (also slang for weapon) Ja HwoFickó, társ (szleng: fegyverre is használják)Garbage Luh Suh Hulladék, szemétIdiot, moron (retarded pig) Chewn JooIdióta, hülye (retardált disznó)Idiot, moron (stupid egg) Buhn Dahn Idióta, hülye (Hülye tojás)Like hell (see his ghost) Jien Ta Duh GuayPokoli/pokolian rémisztőManipulate, or playing somebody for a fool SwaHülyére vesz valakit, manipulál, átverMiss Shao JehKisasszonyMisterShian ShenÚrNot enough Hai Bu GohNem elégPathetic wretch Bei Bi Shiou RenSzerencsétlen baromReally dangerous Wei ShanIgazán/Igen veszélyesRetreat, run away Jio Weh Sung ChiuhVisszavonulás, elmenekülésRidiculously strange, illogical or nonsensical Mo Min Chi MeowNevetségesen fura, nonszensz, abszurd, képtelenShameless Hussy Meh Lien Duh Jyah JeeSzégyentelen ringyóShut up! Bi JwehKuss legyen!So guilty as to deserve a thousand deaths Jwei Gai Won Seolyan bűnös, hogy ezer halált érdemelneSon of a bitch Wong Ba DuhnK*rva anyádStupid son of a drooling whore and monkey Lio Coh Jwei Ji Neong Hur Ho Deh Yung Duh Buhn Jah J’wohn.Thanks Sheh ShehKöszVery Feh ChunNagyonWhat the hell is this crap?! Juh Shi Suh Mo Go Dohng Shee?!Ez mi a szent szar?!You wanna bullet right in your throat?Nee Yow Wuo Kai Chiung?Golyót szeretnél a fejedbe?You wanna die? Nee Tzao Se Mah?Meg akarsz halni?

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[*] Előző oldal

Teljes verzió megtekintése