Szerző Téma: Kincsvadász karakterek  (Megtekintve 825 alkalommal)

Nem elérhető seth

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 781
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
  • Coryon Kane, the Angel of Shadow
Kincsvadász karakterek
« Dátum: 2015. Május 01. 07:35:32 »
.
There is a saying: yesterday is history, tomorrow is mistery, but today is a gift. That is why it is called present.

Nata108

  • Vendég
Re:Kincsvadász karakterek
« Válasz #1 Dátum: 2015. Május 02. 07:55:42 »

Falcus Mester

Falcus mester
Kaszt: Pszi mester (átalakított pap)
Faj: Ember
Életkor: 48 év
Jellem: Káosz-Élet
Vallás: -
Szülőföld: Pyarron
Iskola: -
TP: 101 TP
Köv. szint: 301 TP
Köv. szinthez: +200 TP
2. szint
ÉLETERŐ
Max. Ép: 12 Akt. Ép: 12
Max. Fp: 26 Akt. Fp: 26

     
PSZI PONTOK
Max. Pszi: 30 Akt. Pszi: 0



Tulajdonság Alap Mód.
Erő 12 12
Gyorsaság 12 12
Ügyesség 14 14
Állóképesség 12 12
Egészség 12 12
Karizma 14 14
Intelligencia 18 15
Akaraterő 14 11
Asztrál 14 14
Érzékelés 15 15

KARAKTERALKOTÓ PONTOK (50)
Szintenként: 43 Maradt: 0


ELKÖLTÖTT PONTOK (86)
0 KÉ / 0 TÉ / 0 VÉ / 0 CÉ / 74 képzettség
0 Fp / 12 Pszi / 0 Kegy / 0 Mana / 0 tul.-ra

Háttér Pont
Alkaszt 7
Faj 0
Pszi érzékenység (ingyenes) 1


Képzettség Kp Fok
Alkímia 5 2. fok
Állatismeret 1 1. fok
Csomózás 1 1. fok
Ékesszólás 0 2. fok
Értékbecslés 2 2. fok
Fegyverhasználat 0 2. fok
Helyismeret (Pyarron) 0 3. fok
Herbalizmus 6 3. fok
Írás/olvasás 0 3. fok
Kultúra (erv) 0 3. fok
Kultúra (pyar) 0 3. fok
Legendaismeret 0 3. fok
Lélektan (+1 Intelligencia) 18 4. fok   
Lovaglás 2 2. fok
Magasmágia 3 1. fok
Mechanika 1 1. fok
Méregkeverés/seml. 10 3. fok
Művészet (rajz) 0 2. fok
Nyelvtudás (erv) 0 3. fok
Nyelvtudás (pyar) 0 3. fok
Nyelvtudás (toroni) 0 3. fok
Nyelvtudás (dzsad) 0 2. fok
Nyomolvasás 3 1. fok
Ősi nyelv (kyr)      1 1. fok
Pszi (kyr) (Haszn. foka: 3. fok / 2. szint) (+1 Asztrál) 38 5. fok   
Számtan/Mértan 0 3. fok
Térképészet 0 2. fok
Történelem 0 3. fok
MÁGIAELLENÁLLÁS
Típus Asztrál Mentál
Tudatalatti: 14 14
Háttér: 0 0
Hit: 0 0
Statikus pajzs: 20 20
Dinamikus pajzs: 0 0
Mágikus: 0 0
Összes: 34 34


PÉNZ
Arany: 0 Ezüst: 0 Réz: 45


FegyverFokIdőSebzésSTPSpec. Műveletek
Fegyver nélkül:--27388629---
Pusztakéz0327388601k3-10✔✘✘
Holdsarló2335509401k10+120✔✘✘



Felszerelés:
2xRuházat: Cipő, Nadrág, Ing, Szövet köpeny (410r)
Kabát (200r)
Igásló+kordé (1100r)
Kis láda+Zár (600r)
2x Takaró (160r)
Lópokróc (4r)
Tűzszerszámok (10r)
Vaslábas (10r)
2 lámpás (20r)
10 adag olaj (30r)
2x Tinta (40r)
2x Írótoll (40r)
10 ív lap (200r)
Kis hátizsák (90r)
Tömlő (3r)
Gyeplő, kantár, zabla (15r)
Két napi élelem (23r)


Előtörténet:

Egy sötét esős napon apró kordé döcög keresztül a kis város csendes utcáin. A kordéban ücsörgő alak komoran ázik köpenye alatt, és a gyeplőt ridegen tartva kocog előre a kövezett úton. Szúrós tekintettel mered a sötét fellegekre, mint akit a természet puszta léte feldühít.
Alapvetően viccesnek tűnhet az idősödő duzzogó férfi, ahogy abban a kis szűkös utánfutóban gubbaszt, és ezt nem csak a gyanútlan járókelő veheti észre, hanem az árnyakban mozgolódó bűnbanda két tagja is. De ennél nem is tévedhettek volna nagyobbat.
A kordé vezetője hirtelen elkapja tekintetét a szürke égboltról, és előre figyel, mint aki jólnevelten tudomást se vesz a mögé settenkedő rablóról.
Füttyszó hallatszik... és Grub a helyi árnyjárók tagja értetlenül mered áldozatára, ahonnan a hangot hallani vélte.
A zord alak hátrafordul, pislog egyet, aztán égető tekintettel mered Grubra. Égető, mégis vonzó, és a tolvaj így nem tudja elszakítani tekintetét. Aztán elméjét elönti a fájdalom. Térdrerogy.
-Ááhh! -hallatszik meggyötört sikolya, ahogy a földön fetreng. Aztán az öreg lassan feláll, és kilép a kocsiból.
-Nagyon, nagyon rosszul tetted, hogy velem kezdtél ki. -Mondja még mindig a férfi szemébe nézve, majd lassan lépkedve odamegy hozzá, és fejét a kövekbe veri. Mikor a férfi már ájultan fekszik az ázott kocsis visszafordul.
-És bizony te sem vagy valami okos fiam. -mordul rá a másik oldalról közelítő tőrét szorongató másik tolvajra. Majd szemkápráztató gyorsasággal ugrik a fiú háta mögé, és alkarjához szorított pengéje most a tolvaj torkát csiklandozza.
-De, de, ezt mégis, hogy, ki maga? -nyögi a tolvaj holtsápadtan.
-Az egy hosszú történet fiam, és még soha senkinek nem meséltem el, talán már magam sem tudom. -dörmögi a zord figura -legyen annyi elég neked, hogy jó mestertől tanultam, és a nevem Falcus Mester. -Súgja a bandita fülébe, majd öklével jól halántékon csapja, és az elterül a földön.
A mester visszaveszi ázott ruháját, amit valahol félúton hajított el, beszáll a kordéba, és kiköp háta möge, majd megrántja a kantárt.
-Gyere Nyalka, gyíí. Reméljük ma már senki nem lesz ilyen hülye mint ezek. -Mondja fennhangon az árnyak közt lapuló harmadiknak címezve, majd a kordé monoton zötyögése ismét beleolvad az éj hangjaiba.


Tudnivalók, kívül-belül:
Falcus mester pyar születésű polgári család tagja, konkrétan a harmadik fiú, akinek az a pech jutott, hogy papnak kellett volna mennie, de mégsem így lett. A pszi alkalmazására való lépesség ugyanis egy új, modernebb életutat engedett meg neki, amit kedves családja finanszírozni is tudott, így elsajátíthatta a pszi, és a misztika néhány alapját. Aztán kalandornak állt, és északon talált egy magányos, és valószínüleg törvényen kívüli renegád papra, aki Toronból kiszökve a kyr tudást is magával hozta, így mikor Falcus elrejtette a hatóságok elől gyorstalpaló módszerrel oktatni kezdte, viszont a Fekete Hadurak haragja egy méreg formájában hamar elérte.
Ezek után Falcus utolsó aranyait egy lóra, és egy kordéra fordította, és délnek indult. Útközben gyarapítva tudását, és jelenlegieket kamatoztatva így hazaterhetett szülőhazájába.

Falcus Mester egy középmagas, barnás bozontos hajjal, és szakállal megáldott idősödő férfi. Alakja vékony, izomzata gumós. Egyszóval egy vaskos szőlő szárhoz lehetne hasonlítani. Arcán mogorva, vagy érzelemmentes kifejezés ül, és mikor megszólal ráncai is mutatják rekedtes hangja mellett, hogy vonásai nem csak a portól szürkülnek.

Természete csapongó, egyfajta kedvember, egy kis zsémbességgel fűszerezve. Tudása elég nagy, és ezt az öreg rókák tapasztalatával használja több kevesebb sikerrel. Végül pedig aránylag segítőkész azokkal szemben, akik közel kerülnek hozzá, ellenségeinek viszont nem kevés gondot tud okozni, miközben elméjükkel játszadozik, vagy átveri őket, viszont megölni csak ritka esetben szokott bárkit is.


Kapcsolatok:
Egy Kyr pszi tanító mester, valamint a család maradványai.

Motivációk:
Kalandvágy, tudásszomj, esély a sikerre, magától is utazik, ha valamit olyannak talál közbelép.

Mit rühell:
Ha rossz lábbal kelt, akkor mindenkit, alapvetően az indokolatlanul nagyképűeket (pl nemesek egy része), valamint a rossz leves.

Nasirius

  • Vendég
Re:Kincsvadász karakterek
« Válasz #2 Dátum: 2015. Május 02. 09:45:28 »
Alap adatok:

A karakter neve: Feketemedve Norgen
Kaszt: Harcos
Alkaszt: Barbár
Faj: ember
Jellem: káosz
Vallás: természeti
Szülőföld: a keleti barbárok földje
TSZ.: 2.

Háttér:

Kasztból: 5
Mágiatagadás - 2 (ingyenes, spec.): 0
Adottság- Erő: 1

Tulajdonságok:

Erő: 19  (+1 az Adottság háttérből) sebzés járulék: +4
Gyors.: 14
Ügy.: 14
Áll.: 15
Egs.: 15
Kar.: 12
Int.: 12
Akar.: 12
Aszt.: 12
Érz.: 12

Életerő:

Ép: 15
Fp: 58(15+12+28 KAP-ból + 1 Fájdalomtűrés 3. fokból)

Mágiaellenállás:

Tudatalatti: 12/12
Háttérből: +2/+2
Össz. ME. 14/14

Pszi pontok: -
Kegy pontok: -
Mana pontok: -

Harcérték:

HM:
2. szint: KÉ: 1, TÉ: 6, VÉ: 5

Fegyver nélkül:
KÉ: 27
TÉ: 58
VÉ: 98
CÉ: -

Fegyverrel: Kétkezes csatabárd (KÉ:0, TÉ: 15, VÉ: 5, Sp: 5 k6)
Fok: 4.
Időigény: 10
KÉ: 32
TÉ: 83
VÉ: 113
CÉ: -
Sebzés: 5k6+4

Képzettségek:

Akt. KP: 0

Állatismeret 2.
Fájdalomtűrés 3.
Fegyverhasználat 4. (13)
Fegyverhasználat 2.
Fegyverhasználat 2.
Futás 2.
Harci láz 3.
Harctéri gyakorlat 3.
Helyismeret 3.
Herbalizmus 2.
Kultúra 3.
Lovaglás 2.
Nyelvtudás 3.
Nyelvtudás 2.
Nyomolvasás 2.
Pusztakezes harc 3.
Szakma (vadászat) 2.
Úszás 2.
Vadonjárás 2.


Vértezet, pajzs: -

KAP:

Aktuális: 0 
Szintenként elosztható: 44
Háttérre költött: 6 (kaszt+Adottság1)

Kp-ra: 16
Fp-re: 28
HM-re: 44 (KÉ:2, TÉ: 22, VÉ: 20)
Pszire: 0
Kegy pontra: 0

Pénz: 0

Felszerelés, ruházat: bőr csizma, bölénybőr nadrág, medvebőr „felöltő”. Utazó ló. Bőr tarisznya, benne: kulacs, élelem, tűzszerszám, vadászkés; valamint egy kétkezes csatabárd.


Külső leírás: Majd 2 méter magas, robosztus, kb. 120 kg-os, csupa izom férfi. Elsőre lerí róla, hogy a civilizálatlan társadalom, illetve a természet gyermeke. Hosszú fekete, erős szálú haját kibontva, vagy összekötve hordja, arca borotvált, vagy erősen borostás, szeme sötésbarna. Lábán szőrmés csizmát visel, szintén szőrmés nadrágja barna bölénybőrből készült. Felsőtestét egy meghatározhatatlan formájú és korú medveszőr felsőrész fed, amely a hátsó nyakrésznél egy (a) medve kikészített fejében végződik, amelyet utazás során, illetve csatában a fejére húzva visel.

Előtörténet: Norgen a K’hugad-dan (azaz bölényölők) nevű keleti barbár törzsben született, anyja a sámán egyik lánya, apja a törzsi vezető öccse volt, ám apja még születése előtt ismeretlen módon elhalálozott (bár egyesek a törzsfő keze-nyomát vélték a dologban látni, hiszen a közösségben nem igazán sikerült egyértelműen rögzíteni, hogy a vezető fia, avagy soron következő testvére örökölje a tisztséget). Norgen gyermekkorát az indokolatlan rivalizálás, és a bizonyítási vágy határozta meg, ugyanis apja testvérének – azaz a törzsfőnek – az idősebbi fia folyamatosan versenyezni kívánt vele, hiszen riválist látott benne, annak ellenére, hogy Norgen nem vágyott soha sem a közösség élére: világ életében vadászat, a kalandok, a természet járása kötötte le. Ennek ellenére ifjúkorától egyértelmű volt majd mindenki számára, hogy ő a törzs valaha volt legerősebb, legügyesebb tagja, és egyszer még sokra fogja vinni.
Sorsfordulat az életében akkor történt, amikor elérkezett számára, és az irigy unokafivér számára a férfivá avatás ideje: mindkettőjüknek el kellett ejtenie 3 nap alatt, valamilyen veszélyes vadat. Unokatestvére azt mondta, hogy egy hegyi tigrist fog megölni, míg Norgen a közeli erdőben tanyázó – és korábban több törzsi tagot elpusztító – feketemedvére ment. Mikor éppen becserkészte a medvét, hirtelen megjelent a helyszínen a gaz rokon, aki két legyet akart ütni egy csapásra: elpusztítani mind a medvét, mind a riválist. Végül azonban Norgennek sikerült megölnie a medvét, amely azonban ekkor már halálos sebet ejtett unokatestvérén. A faluba visszatérve Norgen elvitte az állat lenyúzott bundáját (azóta is büszkén viseli), és rokona testét. A törzsfő azonban aljas dologra vetemedett: Norgenre fogta fia halálát, és megparancsolta megöletését. Ezt azonban az ifjú nem hagyta, és elhagyta szülőfaluját. Ezután vándorlásba kezdett, törzsről törzsre jár, és kitanult különböző mesterségeket a barbár törzsek tagjainak, sámánjainak, illetve a korgok legjobbjaitól.
Nemrég elhatározta, hogy kalandozásba kezd, ezért elhagyta szülőföldjét, és keletnek indult az északi városállamok felé.

Célok, motívumok:
Miután elhagyni kényszerült szülőföldjét, nem hajtja más cél, mint megismerni a "civilizált" világot, és jó harcokban bizonyítani rátermettségét, dicsőséget szerezvén ezzel.

Kapcsolatok:
Az előtörténete szerinti, törzsi kapcsolatain kívül nemigen van más kapcsolata, útkeresése, nyelvi nehézségei, kissé magába forduló viselkedése miatt nem alakított ki még szorosabb viszonyt senkivel, jellegzetes ellenséget sem szerzett.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Augusztus 23. 15:44:37 írta Nasirius »

Nem elérhető Haldirien

  • Halacska, A Lelkes Klikkelgető
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2583
  • Aktivitás:
    3%
  • Karma 0
  • //Ha nem írok választ, csak rivallj rám ;)
Re:Kincsvadász karakterek
« Válasz #3 Dátum: 2015. Május 02. 11:16:01 »
£adien Fermos
Kaszt:   Tolvaj
Alkaszt:   Besurranó
Faj:   Ember
Életkor:   18 év
Jellem:   Rend
Vallás:   Pyarronita
Szülőföld:   Pyarron
Iskola:   -
TP:   101 TP
Köv. szint:   301 TP
Köv. szinthez:   +200 TP
2. szint

Tulajdonság   Alap   Mód.
Erő   14   14
Gyorsaság   14   14
Ügyesség   17   17
Állóképesség   11   11
Egészség   11   11
Karizma   15   15
Intelligencia   14   14
Akaraterő   12   12
Asztrál   14   14
Érzékelés   16   16

KARAKTERALKOTÓ PONTOK (50)
Szintenként:   43   Maradt:   0

ELKÖLTÖTT PONTOK (86)
0 KÉ / 0 TÉ / 0 VÉ / 0 CÉ / 86 képzettség
0 Fp / 0 Pszi / 0 Kegy / 0 Mana / 0 tul.-ra

 
Háttér   Pont
Alkaszt   6
Faj   0
Sugallat   1
Háttérre költött: 7 KAP | Kinyit
 
ÉLETERŐ
Max. Ép:   11   Akt. Ép:   11
Max. Fp:   23   Akt. Fp:   23

   



PSZI PONTOK
Max. Pszi:   -   Akt. Pszi:   -

 MÁGIAELLENÁLLÁS
Típus   Asztrál   Mentál
Tudatalatti:   14   12
Háttér:   0   0
Hit:   0   0
Statikus pajzs:   0   0
Dinamikus pajzs:   0   0
Mágikus:   0   0
Összes:   14   12

KEGY PONTOK
Max. Kegy:   -   Akt. Kegy:   -

MANA PONTOK
Max. Mana:   -   Akt. Mana:   -

PÉNZ

   
Fegyver   Fok   Idő   KÉ   TÉ   VÉ   CÉ   Sebzés   STP   Spec.   Műveletek
ALAP HARCÉRTÉKEK   -   -   30   45   91   33   -   -   -   -
Fúvócső   3   3   40   0   96   45   1k6/2   2   ✘✘✘   
Tőr   0   3   30   45   91   0   1k10-1   10   ✘✘✘   
Vásárolt HM: 0


Képzettség   Kp   Fok   
Akrobatika (+1 Ügyesség) (+15 VÉ bizonyos helyzetekben)   9   75% + 17%     
Álcázás/álruha   3   3. fok   
Csapdakeresés   0   20% + 16%   
Csomózás   0   1. fok   
Élettan   5   2. fok   
Értékbecslés   0   3. fok   
Esés   4   35% + 17%   
Fegyverhasználat (fúvócső)   5   3. fok   
Helyismeret (saját)   0   3. fok   
Helyismeret (Shadon)   5   3. fok   
Írás/olvasás   1   1. fok   
Jelbeszéd   5   3. fok   
Kultúra (saját)   0   3. fok   
Kultúra (Shadoni)   5   3. fok   
Lélektan   0   1. fok   
Lopódzás (+1 Érzékelés)   7   65% + 17%     
Mászás (+1 Erő)   11   80% + 16%     
Mechanika   0   2. fok   
Nyelvtudás (saját)   0   3. fok   
Nyelvtudás (shadoni)   8   3. fok   
Orvtámadás   5   3. fok   
Rejtekhely kutatás   5   55% + 16%   
Rejtőzködés   2   40% + 17%   
Szabadulóművészet   0   1. fok   
Számtan/Mértan   0   2. fok   
Veszélyérzék   14   57% + 16%   
Zárnyitás   4   50% + 17%   
Zsebmetszés   2   20% + 17%   

Tárgy
Ing, nadrág, 2 gatya, zokni, csizma (gyalogos), mászóvas, hátizsák (kicsi), tűvető, nyilak, tőrhüvely, tőr, egy kis noteszként szolgáló üres könyv, illetve pár könyvecske, Gorvikról, Shadonról, Domvikról, kötél (kb. négy méter hosszú) , mellény, szövetköpeny, egy fehér, fekete mintával diszített estélyi (olyan mellény- köpeny szerű)
Mérgek: (4arany értékben) 2db ájulásos fegyverméreg, 1db kábulatos fegyverméreg, 2db rosszullétes és 1db gyengeséges fegyverméreg. Hatóidejük azonnali, időtartamuk  közepes

Kinézet:
Közepes termet, egy kicsit alacsony, könnyű súlyú ember, rövidre nyírt haja feketénlik, arcbőre kicsit pirított fehér, arca szakállmentes, orra sasorr, de kellemes vonásai összességében jó benyomást keltenek.
Karjai vékonyak, de annyira izmosak, hogy tudjon falra mászni, és meg tudja tartani a súlyát.
Mellkastájékon található rajta egy fekete folt, ami születése óta ott van, senki sem tudta lekaparni, lesikálni, az ott maradt. Úgyszintén senki se tudta megmagyarázni.

Előtörténet: Pyarroni családba születtem, apám, Selas Fermos beadott a templomba nevelkedni, tanulni. Sok mindent tanultam ott, a Pyarroniakról, a papokról, de utána egy mester, bizonyos Gernio mester vélt bennem felfedezni valamit, amiért külön taníttatak.
Már akkor úgymond ügyesnek számítottam, megmásztam a templom egyik pillérét, ami elég alacsonyan volt, de azért csak megmásztam, és gyerekként nagynak tűnt.
Lényeg a lényeg, utólabb én arra gondolok, hogy véletlenszerűen, de kiválasztottak arra, hogy miután felnövök, Shadonban szolgálhassam Pyarront. Mint informátor.
Ennek családom, de megvallom elsőre én-magam sem örültem. Szivesen maradtam volna Pyarronba, lévén hogy ott lakott az én Jeliám, akit mindennél jobban szerettem, bár erről fogalma sem lehetett.
Tehát mikor betöltöttem a tizenöt éves kort, egy Daquo nevezetű dzsad emberrel mentünk Shadonba, azon belül Shadlekbe. és a sok elméleti dolgot gyakorlatba ültettem. Nyelv, kultúra meg minden szokás.
Egy másfél év múlva Daquo itthagyott, én magam pedig már önállóan (gyakorlatból) tudtam mit tegyek. Jó shadoniként felvettem Domvik tiszteletét, és gyakoroltam is, sikerült beférkőznöm pár úr és  hatalmasság bizalmas - félbizalmas szférájába jutottam, és minden hó második vasárnapján, hónaponta váltakozva 11, 15, 17 órára kell odatennem összegyűrve mini galacsinná a papírt az Eretnekek Ostora szobrának jobb lábának sarkához, a Hit Védelmezőjének bal lába mellé, vagy a templomban a tizenharmadik sor legvégén a padlóra.
Ott szoktak lenni papírgalacsinok szintén, amikor valami külön-feladat van.
Shadlekben egész megszoktam az életet, bár hiányzik a családom meg Pyarron, de nem mehetek haza. Fontos munkának vagyok a részese. Főleg Jelia hiányzik. Kár hogy sose tudta meg, hogy szerelmes vagyok belé... Azt se tudom hogy ő érez e valamit irántam, sajnos szerintem nem. Sose volt elég merszem ahhoz, hogy... Remélem egyszer majd lesz elég erőm hogy megmondhassam a lánynak az érzéseimet. Remélem.
Ha rám vársz sikolts rám.