Prince
2.kör
Mivel körönként max. 1 vérpontot tudok elkölteni, így 1 VP-t költenék, hogy növeljem a jelenet végéig az Állóképességemet 3 -> 4-re. (Úgy érzem kelleni fog, hogy a két jóbarát nem verjen bucira, míg Mo-val vagyok elfoglalva.
)
Kezdeményezés: 3(ügyesség)+3(érzék)=6
Dobás 1d10+6: ( 10 )+6: Össz =
16Ha sikerül lekezdeményezni Mo-t, akkor őt karmolászom ismét.
Ha Mo túl gyorsan felhúzza a nyúlcipőt, akkor Matróz1-et marcangolom kicsit.
Támadás: 3(ügyesség)+2(kézitusa)=5
Próbadobás 5d10: ( 3,8,9,8,10+5, ): Célszám:
6. Eredmény:
4 SikerSebzés (ami kritikus): 3(erő)+1(karmok) +1 automatikus (őserő)
Próbadobás 4d10: ( 2,5,8,5 ): Célszám:
6. Eredmény:
1 Siker