Archívum > Egy Erioni Krónika

EEK söntès

<< < (2/26) > >>

wolftern:
Ez egy jó kérdés DE!  ;D

Mivel ezzel VÉ-t kapunk (oké a pajzzsal is, de legyen az bármekkora van azért egy súly, míg az alkarvédő csak a fele a legkisebb pajzsnak is, mert beszarok ha 2 bőrdalarab két kézzel együttesen nyom 1 kg-t) ezért vértviseletnek számít. Ám mivel szabály szerint a bőrvért, fegyverkabát, posztóvért 5-8 kg ig 0 MGT-vel jár, így nem kell képzettséget sem felvenni.
1. ha alkarvédővel hárítasz, azt feltehetőleg nem pallossal a kézben teszi a karakter, lsd így már a harc/kardművész teknikákat alapból ezen mozdulatokat is beépítve tanulják -> álá feleslegesnek gondolom kp-t költetni
2. az ökölharcnál, amit (ha véletlenül az alkarvédőt ide sorolnám) fegyverként használna a karakter van sokkal keményebb rész, mint pl a könyök, v a bütykök amivel fájdalmasabb sebet lehet okozni, mint egy alkarvédővel, ezért ide sem sorolnám az alkarvédőhasználatot.
3. A pajzshasználathoz meg szintén soknak gondolom. Milyen idétlenül néz ki egy tolvaj karakterlapján: pajzshasználat (alkarvédők) 3. fok 10kp (mivel akkor elméletileg 1.fokon még csak képes a kezére aggatni, de a +15VÉ nem jár minden irányból, majd besurranó barátunknak 3.fokig fel kell tornáznia képzettségét, h ha belép egy ajtón és mondjuk jobbról a fegyverforgató kézfelől megtámadja egy őr, akkor az önkéntelenül is emelkedő kezéhez hozzáadhassa a plusz védőértéket. :rofl: Szval nem kell semmilyen képzettség.

Következő:
Annyi kérésem lenne, h akkor a karaktereitek ismerjék egymást! Nem muszáj jóbarátnak lenni, v h dolgoztatok már együtt csak esetleg annyi h (bár nem nézem ki egyikőtökből sem h akadékoskodna a másikkal) tudjanak a karakterek együtt/ egy dologért dolgozni.

Harmadik:
Ha már a szabályozgatásnál tartunk, elfelejtettem mondani, h részemről nem nézem a méretkategóriákat, hiszen a fegyverek SZERINTEM ki vannak egyensúlyozva... Tehát míg a másfélkezes kard 3k6 -ot sebez a tőr meg 1k10-zet az szerintem megfelelő. Értem én a szabály lényegét h a lovaskopja ellen egy szaros ramierával ne vegyük már fel a harcot DE!
aki ilyen agyalágyult, az megérdemli
2. Azért a ramiera VÉ-je nem tesz annyit hozzá a karakter védekezéséhez, h az egy lovasrohamot kibírjon legyen az akár egy toroni Iker vagy kráni fejvadász is
3. Akinek nem tetszik a rendszer az meg nem játszik ÚTK-val

Szval nagyjából ennyi, írjatok/kérdezzetek ha van valami  :D

Filio Mortale:
Üdv!

Elkezdtem összekalapálni a karaktert és felvettem a Nemesi vér és Vagyon háttereket többek között így biztosan lesz kapcsolódási pont a lovaggal :P egy tiadlani nemesi kisebb kereskedőház leánysarja a család egy kisebb lerakatot tart fenn Erionban porcelánnal, fűszerrel és északi egzotikus árucikkekkel kereskednek. Mivel nemes így valószínűleg a Sryn tőrt soha nem fogják elvenni tőle, hiszen az megalázó lenne a kézkezes technikák kapcsán pedig Nisen kard + Sryn tőr (alkarvédőkkel) és mellette néha Hollószárnak párban felállásra gondoltam ezt később majd a Tánc képzettséggel mint látványelem próbálja meg a karakter összhangban hozni mivel egyben művésztehetség is :) táncosan suhogó hollószárnyak nagyon menőn nézhetnek ki :D

Rigor Mortis:
Nekem még leírás nincs így csak röviden némi infó...csak ha nem akarsz nem szükségszerűen  kell nemesi vérre vagy vagyonra tenned KAP-ból.

Kisnemesi vidéki lovag,déli-városállamok szülötte.A vidéken ahol a bírtokai vannak a családnak falvak és tanyák,valamint erdők sokasága alkotja,nagyvárosok
elég messze találhatóak. Krán közelsége miatt sok bűnözö települt át az erdőbe,ahol tábort vertek és onnan portyáztak lerabolva a tanyákat,falvakat.
A karakter fiatalabb éveit azzal töltötte hogy ezeket a rablóbandákat üldözze.Miután végül megelégelték és a környék nemesi családjai összefogtak és közös
erővel felhajtották - kiírtották az összes bandát.Jó időre elvéve a kedvét a többieknek az áttelepüléstől.
Ezt követően pedig kóbor lovag lett,mivel nem tartozott egy rendhez sem...

Szóval akár a két háttér nélkül is lehet kapcsolata a karaktereknek.Nem előkelő úri-lovag lesz a karakter.

Filio Mortale:
Üdv Rigor!

Nem állt szándékomban szét minimaxolni a karaktert ezért nem zavar, hogy nemesi vérre, vagyonra és művésztehetségre költöttem háttérként KAP-ot :) . Az alap koncepcióm, hogy a szülők apai ágról feltörekvő kereskedőház nemesi ága míg anyai ágon egy elszegényedő asziszi nemesi család akiknek már volt kereskedelmi lerakatuk ami a tiadlani tőkének köszönhetően élt túl és sikerült megerősödnie egyszóval egy „érdekházasság” gyermeke és egyben a szülők finom árnyékháborújában akaratán kívül résztvevő. Valószínűleg anyja nem véletlenül nem adott fiúgyermeknek életet sőt megpróbálta a lányát a boszorkányság útjára terelni amit apja nem hagyhatott ha már nincs fiú gyermeke, ezért a különböző családi befolyások minimalizálásának csökkentésére Erionba telepedtek le a lerakatot felügyelve valamint szerződtettet egy tiadlani származású testőrkapitányt is, talán anyja mesterkedésének köszönhető, hogy a végén egy eléggé világias életet élő bohém férfira esett az apa választása akiről később kiderült, hogy kicsapongó életstílusa miatt a Dorcha testőrségéből is eltanácsolták tehetségessége ellenére is a harcművész – testőrkapitány tanította az ifjú lányt. Így az intrika és a harcművész életstílus kettőssége jellemzi a közeget amibe nevelkedett.

wolftern:
Üdv!

Filió!
Nekem tetszik, ès ugyan napközben csak gyors pillantást vetettem, de sztem jó lesz.

Rigor!
Múltkor a pm-nèl is akartam írni, de elmaradt  :wtf: (nem feltètelezek senkiről semmi rosszat, DE! volt már pèlda rá, h ugyan nem mondtam ès ebből lett a baj. A lènyeg h a továbbiakat  nem azèrt írom... Ès ez írásban úgy tűnik, h pedig azèrt említem h kötöszködjek.  :please:)
Attól h "kóbor" nem azt jelenti, h a 6 v 7 KAP-ot nem kell elkölteni. Ugyanis csak ez esetben kapja meg a lovag kaszt kèpzettsègeit.
HA Nem! költöd el ( emlèkeim szerint 6 v 7 kap a lovag kaszt, most csak a hasamra ütöttem , most nem èrek rá utána nèzni) akkor játèktechnikailag egy egyszerű HARCOS, nemesi születèssel. Ehhez pedig a meghatározott kereteken belül úgy válogatod a kèpzettsègeket ahogy neked megfelel. Rèszemről ez sem  problèma ;D

Szval tudom h nem jó mikor a KM mindig utólag jelzi ezt, de a karakteralkotó szabályok azèrt vannak, h mindenki azonos feltètelekkel induljon, èn pedig jónak tartom ezt. :read:

Másik dolog: ezt sem említettem, de èrdemes a minimaxolást kerülni, mivel a törtèneteimben -nagyon remèlem, h nemcsak èn gondolom ezt a mesèimről :panic:- a valóságban is èrvènyesülő józan paraszti èszt kell használni ès a fizika is a világunknak megfelelően működik, persze vannak kivètelek, de többnyire azèrt alkalmazom ezt. Egy èppen 10 intellektussal rendelkező karakter, főleg ha nincs sem írás ès számtan tudomány kb a filmekben is látott (városőr, jonbágy) ágyutöltelèknek jó.
Ismèt csak jelznèm, h mire kell számítani... Nem ijesztgetek v bármi hasonló, csak ha ezeket leírom, akkor elmèletileg már a játèk elejèn kiderül ki az aki nem tud nálam játszani. Ennyit a drámázásról  ;)
Kíváncsian várom az előtörtèneteket.  8)

Ui: Rigor! Rátok bízom a megbeszèlèst, mikènt hogyan ismeritek egymást.Viszont az ötleted is jónak tűnik.

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

[*] Előző oldal

Teljes verzió megtekintése