RPGenerations
Szókratészi amfiteátrum => Ajánló => Film => A témát indította: Thyriel - 2015. Július 12. 20:52:19
-
Ha úgy érzed szeretnéd megosztani velünk a TOP 1-10 filmedet, itt megteheted
és ha készíthetünk egy RPGen TOP Mozifilm témát is, ahol nyomon követheted,
melyik film mennyire kedvelt a többiek körében
Ez egy teszt jellegű lehetőség, adott esetben kiterjeszthető sorozatokra és más témákra is.
-
Érdekességnek egy gyors TOP 6
Az alábbiak a kategóriájuk (számomra) legjobbjai:
(2011) Életrevalók /Életrajzi, Komédia, Dráma/
(2004) Hotel Ruanda /Dráma, Történelmi, Háború/
(1994) Forrest Gump /Dráma, Romantikus/
(1994) A Remény Rabjai /Krimi, Dráma/
(1987) Jó reggelt Vietnám! /Életrajzi, Komédia, Dráma/
(1977-'83) Star Wars trilógia /Akció, Kaland, Fantázia/ (az eredeti még a 1999-es felújítás előttről)
-
Sokat gondolkodtam az én listámon, de végül sikerült összeállítani. :D A sorrend nem számít, mert mindegyiket nagyon szeretem. :D +1 szavazat arra, hogy terjesszük ki ezt sorozatokra is
1. StarWars összes
2. Mennyei Királyság
3. A tizenharmadik harcos
4. Oscar
5. A bolygó neve: Halál
6. Vadászat a Vörös Októberre
7. A rettenthetetlen
8. Gladiátor
9. Gyűrűk ura minden
10. Kincs ami nincs
-
Érdekes ötlet - nem szoktam hatalmas energiákat fektetni abba, hogy kitaláljam, melyik filmek a kedvenceim. De ha már a lehetőség adott, akkor megpróbálkozom vele. :) A sorrend nem igazán fontos, ezért inkább lehagyom a számozást.
Engedelemmel egy rövidke magyarázatot is fűznék az egyes versenyzőkhöz.
A Remény Rabjai (1994) - top class. Egyszerűen zseniális.
Blöff (2000)- bár nem az első és nem is az utolsó hasonló Guy Ritchie film, szerintem a legjobb
Batman - A Sötét Lovag (2008) - azt hiszem, sok szempontból a valaha készült legjobb szuperhősös film
Mad Max: A Harag Útja (2015) - idejét nem tudom, mikor szórakoztam ennyire jól akciófilmen, és amúgy is csípem Tom Hardyt
Hét élet (2008)- megindító film, ha Oscart nem is, jelölést mindenképp érdemelt volna
A Tégla (2006) - ha maffiózós film, akkor ez
Gladiátor (2000) - amikor először láttam, nem tetszett... azóta megnéztem még néhányszor
Gyűrűk Ura trilógia - kell-e mondani? :)
Hetedik (1998) - tátogtam egy pár percig a végén, amikor először megnéztem
Száll a kakukk fészkére (1975) - wow.
Aztán az ezt követő hatalmas halmazban ott van még jó néhány klasszikus, mint a "Mementó", a "Ragyogás", a "A Jó, a Rossz és a Csúf", a "V, mint Vérbosszú" vagy épp a "Schindler listája". :) Elég erős a tolongás.
CKL
-
Ahogy olvastam Wex-szel és CKL-lel hasonló ízlésünk van, úgyhogy egy pacsi kijár nekik így a partvonalról! ;)
Nekem valahogy így néz ki a top-listám, de csak a az abszolút kedvencemet számozom meg.
1. Mennyei királyság - a mostani DA karakterem sok jellemvonását innen ihlettem, elgondolkodtató gondolatok és jól kidolgozott karakterek
Ace Ventura 1-2 - a hülyeség határtalan :D
Ryan közlegény megmentése - érdekes alapgondolat, és a durva valóság hű ábrázolása
Gyűrűk ura trilógia - számomra fantasy alap
Blöff - Brad Pitt hatalmasat alakít
Rettenthetetlen - grandiózus csaták, árulás és eszmék
A remény rabjai - zseniális
Halálsoron - zseniális, mint az előbb
A Jó, a Rossz és a Csúf - az újraszinkronizált, "szöszis" változat
Bud Spencer és Terrence Hill klasszikusok (Ördög jobb és bal keze 1-2, Kincs ami nincs, Nincs kettő négy nélkül, stb.)
A holnap határán - rendkívül tetszett, főleg a jellemfejlődés amin Tom Cruise karaktere átment, nem mellesleg pörgős volt és izgalmas
És még sok más. :) (Életrevalók, A szív bajnokai, Emlékezz a Titánokra)
-
Elég nehéz 10-et összehozni. Az igazán átütő élményekből nincs annyi, de ha 10-et összeírok, akkor az utolsó pár helyen már tolongás van. :) Azért próbálkozzunk:
1. A Galaxis Őrzői - Soha nem is fognak ilyen királyságos filmet forgatni! :)
2. Zombieland - Üdítő színfolt a zombizás bugyrai között
3. Gyűrűk Ura trilógia - Mini sorrend: 2/1. A Két Torony, 2/2. A Király Visszatér, 2/3. A Gyűrű Szövetsége
4. Kelly Hősei - Örök klasszikus, örök klasszikusokkal
5. Blöff - egyetértek CKL-lel
6. A sólyom Végveszélyben - tömény háborús, mégis leköti az embert
7. Euro Túra - Bár a Kooltúra mintájára készült, de nekem jobban tetszik
8. Mad Max: A Harag Útja - Megmarkoljuk a Napot! :D
9. Bosszúállók - Monumentális összecsapás, szuperhősökkel
10. Gyalog Galopp - Újabb örök érvényű klasszikus, bár kicsit fárasztó tud lenni, ezért "szorult hátra"
A sorozat szavazást én is támogatom.
Illetve én a rajzfilm-film és rajzfilm-sorozat szavazásokat is. (Sokat gondolkoztam, hogy a top 10 filmbe írjak-e bele rajzfilmeket, de végül nem tettem, hátha az külön kategória lesz. ;) )
-
Az alábbi lista alapján (abc és nem „jósági” sorrend) látni fogjátok, hogy én első sorban kikapcsolódni szeretek, ha filmekről van szó:
6. Érzék
Blöff
Dogma
Kelly Hősei
Más-Világ
Mátrix 1. rész
Oszkár
Ötödik Elem
Törés
Van aki forrón szereti
Sorozatok közül pedig a Csengetett Mylord és a Fekete Vipera az, amit csak ajánlani tudok ;)
-
A sorrend "ahogy éppen eszembe jutott" módon megy nem pedig első a kedvenc, az utolsó a nem annyira.
1. A tanú
2. Szigorúan ellenőrzött vonatok
3. Csapd le csacsi!
4. Hippolyt a lakáj (az 1931 es film+ bármi amiben Kabos Gyula szerepel)
5. Macskajaj
6: Magyar Vándor
7. Valami Amerika 1-2
8. Én kicsi falum
9. Kontroll
10. Egri csillagok
Külhoni filmek:
1.:Blöff (bárhol és bármikor, most minek magyarázzam miféle? Aki nem látta letölteni és megnézni izibe! Élesbe hátulról!