M.A.G.U.S. > Kétes hozomány

Balladai hősök - karakterek

(1/2) > >>

Cyrgaan KheaLorn:

A karakterek
A karakteralkotás szabályai
Mint láttátok, a karakterek 3000 Tp-vel rendelkeznek, ez az ÚTK rendszere szerint a 8. TSZ-nek felel meg.

Használható szabálykönyvek:
ÚTK és kiegészítői (Harcosok, Papok-paplovagok)

Fajok:
Nincs megkötés (különleges fajokról egyeztessünk PM-ben)

Kasztok, Iskolák:
Tulajdonképpen nincs megkötés, bár nyilván egy nyíltan toroni boszorkánymester ... hogy is mondjam, a kaland alig pár évvel a Zászlóháború után játszódik, így érhetik kellemetlen meglepetések.
Saját iskolák is alkothatók, ha valakinek kedve van hozzá.
Az iskolák KAP értékei az ÚTKhoz kiadott Papok, paplovagok kiegészítőben olvasható, frisstített lista alapján számolandók.

Előtörténet:
Én szeretem olvasni mások fantáziájának termékét, így örülök, ha szép kerek előtörténetekkel látjátok el a karaktereket. A jó előtörténettel nagyon sok midnent meg lehet indokolni (tulajdonképpen a legtöbb különleges elképzelést). A karakterekkel elég sok minden történhetett, mire ennyire magas szintre jutottak. Az előtörténet végén Haonwell városában legyen a karakter a Dal Havának kezdődő ünnepségei előtt (Alborne Terce).
Mint korábban említettem, a Zászlóháború csak nemrég ért véget Északon, a lakosság emlékeiben élénken él még a pusztítás, erről ne feledkezzetek meg. A kalandhoz magához nincs sok köze, de a közhangulatra hatással van.

Varázstárgyak, felszerelés:
A karaktereknél 1 nagyobb hatalmú (rúnamágiás, max 100 Mpból elkészíthető) varázstárgy, és 3 db varázsital vagy maximum 30 Mp-ból alkotott drágakőmágiás tárgy lehet. Egyéb felszerelés szabadon válogatható, az ésszerűség keretein belül.

Mestermunka tárgyak: kiváló mesteremberek által készített, az átlagnál jobb minőségű tárgyak, ezekből 5 darab lehet a karaktereknél. Vérteknél 5-tel növeli az STP-t, fegyvereknél a következő értékeket adja: KÉ, Sebzés +1, TÉ, VÉ, CÉ: +2, STP +5. Képzettségeknél a vonatkozó tulajdonság-próbához +1-et, vagy képzettségpróbához +5%-t.

Azért figyeljünk oda, hogy a tárgyaknak súlya van, a karaktereknek pedig teherbírása.

A csapat
Nem kötelező különálló karaktereket hozni, lehet egy csapatot alkotni, vagy kettőt, vagy laza ismeretségeket, ezt rátok bízom.

Kirvano Kien:
Teucras vil Dein-LaurKaszt: Pap
Faj: Kyr származék
Jellem: Rend
Vallás: Adron

Tulajdonságok
Erő: 10
Gyorsaság: 12
Ügyesség: 12
Állóképesség: 10
Egészség: 13
Szépség: 15
Intelligencia: 17
Akaraterő: 15
Asztrál: 17
Érzékelés: 15
ÉP: 13
FP: 59
Pszi pont: 41
Elme ág és Godoni Pszi
Rubin szem miatt képes alkalmazni az Asztrál és Mentál szemet meg az Auraérzékelést. Ugyanúgy lát vele, mint normális szemeivel.
Kegy pont: 65
MP: 20

Mágiája:
Papi élet és lélek szféra, de ebben benne van a bárdok fénymágiája. Képes alaperősséggel, kegypont nélkül a Szent Fényt megidézni.
Varázslói mágia: Természetes anyagok mágiája, Asztrál és Mentál mágia, Idő és Szimpatikus mágia.
Pszi pajzsok

Asztrál: 41+17+16=74
(Vallásismeret 4.fok +TSZx2=16 TME)
Mentál: 41+15+16=72
(Vallásismeret 4.fok +TSZx2=16 TME)
Egyéb: Membrán


KAP
Karakteralkotó Pontok: 50
Iskola: Adron pap – 10KAP
Kegyelt –
Mágikus fogékonyság –
Pszi érzékenység –
Faj: Kyr származék -1KAP
Elosztható: 39


KAP szintenkénti elosztása
Spoiler: megjelenítés1.TSZ
FP: 5
KP:  13 (Int. 17)
HM: 0
Kegy pont: 6x3 =18
Manapont: 1x3=3
Pszi pont:0x2=0

2.TSZ
FP: 4
KP:  13
HM: 0
Kegy pont: 6x3 =18
Manapont: 0
Pszi pont:2x2=4

3.TSZ
FP: 4
KP: 13
HM: 0
Kegy pont: 6x3 =18
Manapont: 0
Pszi pont:2x2=4

4.TSZ
FP: 3
KP:  13
HM: 0
Kegy pont: 6x3 =18
Manapont: 0
Pszi pont:2x2=4

5.TSZ
FP: 3
KP:  10
HM: 0
Kegy pont: 5x3 =15
Manapont: 3x3=9
Pszi pont:1x2=2

6.TSZ
FP: 5
KP: 8
HM: 0
Kegy pont: 6x3 =18
Manapont: 2x3=6
Pszi pont:1x2=2

7.TSZ
FP: 5
KP: 2
HM: 0
Kegy pont: 8x3 =24
Manapont: 2x3=6
Pszi pont:1x2=2

8.TSZ
FP: 5
KP: 2
HM: 0
Kegy pont: 6x3 =18
Manapont: 4x3=12
Pszi pont: 1x2=2
Képzettségek

Alkímia 3.fok
Ékesszólás 2.fok
Írás/olvasás 3.fok
Legendaismeret 3.fok
Lélektan 3.fok
Magasmágia 3.fok
Ősi Nyelv (Kyr) 3.fok
Pszi 4.fok  (Godoni)
Számtan 3.fok
Történelem 2.fok
Vallásismeret (Adron) 4.fok
Térképészet 2.fok
Heraldika 2.fok
Udvari etikett/intrika 2.fok

Kultúra Erv 4.fok
Kultúra Toroni 2.fok
Kultúra Pyarroni 2.fok
Nyelvtudás Erv 4.fok
Nyelvtudás Pyarroni 3.fok
Nyelvtudás Toroni 3.fok
Nyelvtudás Aszisz 2.fok
Nyelvtudás Shadoni 2.fok
Nyelvtudás Gorviki 2.fok
Lovaglás 2.fok
Állatismeret 1.fok

Int: 17 KP: 14
Szintenkénti vásárolt képzetségek
Spoiler: megjelenítés1.TSZ
Vallásismeret (Adron)3.fokról 4.fokra -10KP (+1 Asz)
Kultúra Erv 3.fokról 4.fokra -8KP 
Nyelvtudás Erv 3.fokról 4.fokra -8KP
Lovaglás 2.fok -3KP
Állatismeret 1.fok -1KP

2.TSZ
Pszi 3.fokról 4.fokra -13KP (+1AK)

3.TSZ
Alkímia 1.fokról 2.fokra -4KP
Lélektan 2.fokról 3.fokra -5KP
Nyelvtudás Toroni 2.fokról 3.fokra -3KP
Szexuális kultúra 1.fok -1KP

4.TSZ
Alkímia 2.fokról 3.fokra -5KP
Kultúra Pyarroni 2.fok -2KP
Számtan 1.fokról 2.fokra -4KP
Nyelvtudás Aszisz 2.fok -2KP

5.TSZ
Számtan 2.fokról 3.fokra -5KP
Udvari etikett/intrika 2.fok -3KP
Kultúra Toroni 2.fok -2KP

6.TSZ
Térképészet 2.fok -5KP
Heraldika 2.fok -3KP


7.TSZ
Nyelvtudás Shadoni 2.fok -2KP

8.TSZ
Nyelvtudás Gorviki 2.fok -2KP
Harcérték

Alapértékek:
KÉ:   27
TÉ:   34
VÉ:   84
CÉ:   27

Felszerelés

Kezében,zsebben vagy rajta
- Szent szimbólum (Rubinkő napkorongban) 1.5 méteres bot a kezében tartva
- utazó ruha övvel, saruval, inkognoval
- Rubinszem (?)
- Övtáska övön 2db két oldalon egy egy. Benne a pénzemmel.
- Anyámtól kapot pecsétgyűrű a bal kezem gyűrűsujján, a családi címerrel.
- Kopottas hátizsák

Hátizsákban
Ha hétköznap városban kalandozik
- Gyógyitalok (1db 10ÉP-s, 2db 5ÉP-s, 3db 20FP-s) a zsebbében.
- Kendő a zsebében.
-

Ha utazni kényszerül, hátizsákjába ezeket rakja
- 2 rend váltás ruha
- 2db 2 literes kulacs vizezett borral
- Fatányér, kanál, villa, kés
- Tekercstartó 13 ív pergamennel a hátizsák oldalára rögzítve.
- Penna és tinta egyszerű fadobozban
- Adronita litániás és imakönyv, Pyar pantheoni zsoltárok, újonnan szerzett alkimista kötet, Apám Krad litániás és imakönyve.
- Aszalt gyümölcsök és szárított hús 2 napra
- Gyertya 7db, Kréta 13 db fa dobozban
- Tűzszerszám és lámpás. +2 töltésnyi olaj üvegben (egy töltés 1 óra)

Dobozai alkimista ismereti miatt vízálló és enyhén tűzálló szerrel vannak kezelve.

Leírás

Teucras korát látszólag a harmincas évei elejére tippelheti a szemlélődő, bár igazából 52 telet élt meg eddig. Középmagas, átlagosnál kissé vékonyabb testalkatú férfi. Senki, még véletlenül sem keverné össze valami harcossal. Hószínű haja és acélszürke szemei árulkodnak kyr őseiről, ruhája minden esetben rendezett és egyszerű. Jellemző tógáját nagy gonddal óvja, de ha nincs rá szükség, hétköznapi viseletét is pedánsan kezeli. Szereti a kyr hagyományos ruhákat, haquitess, dreggis, utazáshoz incogno. A másfél láb hosszú botja nélkül sosem látni, mindig nála van. Láthatóan semmiféle más fegyvere nincs. Szótlan, hideg természetű, mégis, bölcsességet sugárzó alak. Tisztelettudó és kifinomult, káromkodni nem hallani.

https://i.pinimg.com/originals/89/77/3f/89773fb44e9621f470854a0569988d6a.jpg
Előtörténet

Erigow grófságunkban láttam meg a napvilágot ötödik gyermekként.  Jó apám Krad hű lovagja volt,talán tőle örököltem a tudás iránti szommjat, anyám pedig egy erioni kereskedőház talpraesett sarja, Toronból űzött aszisz gyökerekkel. A pénz sosem számított, csak azután hogy bátyáim fel nem cseperedtek. Apám halála után megindultak a családi veszekedések, amiből én alig nyolc évesen még nem sokat értettem. Testvéreim csak szánakozó pillantásokat vetettek felém, míg anyám, látván fogékony elmémet, már fiatalon a varázslóvárosba küldött, előre fizetve minden taníttatásomat. Nem kellett soká várni, bebizonyosodott, az ő balsejtelme. Testvéreim a jussukon marakodva, rólam meg is feledkezve tettek csúfot Apám szépséges birtokával, majd egy köszönés nélkül távoztak. Azóta sem hallottam felőlük. Jobb is így.
Hosszú évekig levelezve tartottam a kapcsolatot Édesanyámmal, aki végül a szüleim házába, Erionba, tért vissza és él a mai napig. A testvéreimről a mai napig nem hallottunk. Én, ha tehettem, gyakran utaztam a nagyszüleimhez, legutóbb sajnos nagyanyám temetésére. A látomásaim ezután kezdődtek. 16 lehettem, amikor a víziók elkezdtek gyötörni. Tanulmányaim megromlottak, még betegeskedtem is, majd mikor az egyik Magiszter megvizsgált, elmondta miféle kegyben van részem. Még aznap a Vigyázók lovagjaival Adron rendházába küldött, akik készségesen befogadtak. Nem tudtam sokat róluk és megszokni az új életemet, volt a legnehezebb. A rengeteg tanulás nem okozott gondot és lassan elkezdett kiégni belőlem minden érzelem. Sokat harcoltam a folyamat ellen, végül elfogadtam Uramat. Ma már teljesen máshogy látom a régi életem, de nem adtam föl emberi mivoltomat. Rátaláltam az utamra és most már látom és tudom, hogy érek célba.

Mikor a tanulóévek elmúltak, Erigow, Eren, Haonwell iskoáit, kolostorait látogattam és tanultam. Vagy nyolc éven át tudtam ezt folytatni, mikor is megéreztük a háború szelét. Ezekben az időkben az utazásaim alatt megismert barátok kértek fel segíteni kalandozók mellé, amihez nem igazán volt kedvem, de Uram akaratát megismerve, tettem a dolgom. Az elején csak koloncnak tartottam magam, de végül magamat is meglepve, megálltam a helyem. Persze a csaták nem voltak sose nekem valók, de sok vajákos vesztét okoztam közvetve. Dorani kapcsolataim kezdetben csak megalázó apróságokkal teszteltek, de ahogy múltak az évek a türelmem és kitartó munkám meghozta gyümölcsét. A kezdeti nehézségek után még mindig nehézségek folytatódtak, viszont bizalommal keresik egyre többen Teucras atyát.

Amikor a háború szele elért minket, én egy kevésbé látható színterén tevékenykedtem pár paptársammal. Majd csaták sorsát megfordító varázstárgyakat, ereklyéket kutató kalandozók mellé is osztottak be, de volt olyan eset, hogy toroni kémek átkának ellenszeréért kellett versenyt futni. Nehéz évek voltak ezek. A magasrangú toroni hadifoglyok felügyelete és felszereléseik vizsgálata volt a legnehezebb kihívás. A háború vége felé egy magasrangú foglyokat szállító karavánt kellett kísérnem több társammal. Elég volt csak egy áruló. A rajtaütés váratlanul ért, de nem annyira mint amikor megláttam ki volt a támadók magisztere. A legidősebb bátyám! A Fekete Hadurak kutyája lett és a korcs mágiájuk nyoma lepte el az auráját. Szégyen bevallanom, de hibáztam. Kihasználta a döbbenetemet és a mérgétől bénultan figyeltem a büszke vigyorát. Küldetésünk kudarcba fulladt, a fogoly megszökött és társaim közül néhány már soha nem tér haza. Doran és a Szövetség felügyelet alá helyezett. Hosszú mentális és asztrális kutatás eredményére végül elismerték az ártatlanságom. Az újonnan beköszöntő béke éveiben most nem igazán találom a helyem. Megváltoztam. Az utazások és a háború után úgy érzem hiányzik valami. Az új Tongoriai küldetés igérete se hozza azt a bizsergést. Persze hezitálás nélkül fogadtam el a felkérést. Tudom miért küldenek el messzire…

Jó fél év telt el azóta. Még mindig látom őt, amikor lehunyom a szemem. Anyám levelei kis halomban állnak már az asztalomon és én még mindig nem tudok válaszolni neki.  A híres erioni ékszerész barátjának is meg kell köszönnöm az ajándékát. Nem tudom, hogy talált ilyen gyorsan alkalmas rubint, de Erionban bármi lehetséges.

Az Ezüst Utazó:
Név: Miana
Kaszt: Amazon/ Harcos
Faj: Ember/nő
Vallás: Igere
Jellem: Élet

Rigor Mortis:


Név: Simeon Kayl
Kaszt: Harcos
Faj: Ember
Kor: 38 év
Szülőföld: Haonwell
Iskola: Haonwell
Jellem: Rend
Vallás: Pyarroni pantheon
Tapasztalati szint: 8.

Tulajdonságok
Erő: 16
Gyorsaság: 16
Ügyesség: 16
Állóképesség: 14
Egészség: 14
Szépség: 12
Intelligencia: 12
Akaraterő: 11
Asztrál: 10
Érzékelés: 14
ÉP: 14
FP: 97
KAP
Karakteralkotó Pontok: 50
Iskola: Alap harcos 5
Elosztható: 45

HM   +12    24 KAP
Kp    +12    12 KAP
FP    +9       9 KAP


Harcértékek
KÉ alap   46
TÉ alap   88
VÉ alap   132
CÉ alap   30
SB +1
Képzettségek
Elkölthető kp: 108  Elköltött kp: 108
1. TSZ
Spoiler: megjelenítésFegyverhasználat (hosszúkard)   3.
Fegyverhasználat (lándzsa)         2.
Fegyverhasználat (hosszú íj)        2.
Fegyverhasználat (Tőr)               2.
Fájdalomtűrés                            2.
Harctéri gyakorlat                       2.
Fegyverismeret                          2.
Pajzshasználat                           2.
Állatismeret  (hátas)                   1.
Lovaglás                                    2.
Futás                                        2.
Mászás                                     15%
Esés                                         15%
Ugrás                                       15%
Nyelvtudás (anyanyelv-erv)         3.
Kultúra (erv)                              3.
Helyismeret (Haonwell)               3.

Képzettség fejlesztés/Új képzettségek
Spoiler: megjelenítésFegyverhasználat (hosszúkard)  3. -> 4.  13 kp
Fegyverhasználat (lándzsa)       2. -> 3.    5 kp
Fegyverhasználat (hosszú íj)     2. -> 3.    5 kp
Fegyverhasználat (tőr)             2. -> 3.    5 kp
Pajzshasználat                          2. -> 3.   3 kp
Mászás                                    +35 %     7 kp      Összesen: Ügy 16+15+35=66%
Esés                                        +35 %     7 kp      Összesen: Ügy 16+15+35=66%
Akrobatika                               +35 %     7 kp      Összesen: Ügy 16+15+35=66%
Vértviselet                                        4.  30 kp
Nyomolvasás                                     2.  6 kp
Írás/olvasás                                      2.  10 kp
Jog/törvénykezés                              2.  10 kp
Össz.:                                                  108 kp

Fegyverek/vértek
Spoiler: megjelenítésNév                                    Időigény  Sebzés  KÉ     TÉ     VÉ   CÉ     Súly     STP
Hosszúkard (4.)                          5        2K6+2  57     110    154  -       1,5       25           mm*
Lándzsa  (3.)                              5        2K6+4  62     110    152 -        2,3       45           mm*
Hosszú íj (3.)                              3        2K6+2  53                    41        1        20           mm*
Tőr     (3.)                                  3        1K10+1 54    103     141           0,5     10

Közepes pajzs  (3.)                     5         1K6+2 47       90    +37              3                    mm*   MGT:0

Brigandin  +sisak                                              MGT:0     SFÉ: 5    STP: 65                    mm*

Felszerelés
Spoiler: megjelenítésRuházat*
Váltás ruha
fenőkő
kishátizsák
közönséges kardhüvely
kova és acél
20 láb kötél
kulacs
lámpás+olaj
övtáska,x2
takaró
tarisznya
tegez,+20 nyílvessző
tőrhüvely
fém tükör
brigandin (mm*)
közepes pajzs (mm*)
hosszúkard (mm*)
lándzsa (mm*)
hosszú íj (mm*)
tőr
sisak

Varázstárgyak
Spoiler: megjelenítés-Igazság amulettje
-Gyógyital 10ÉP
-Gyógyital 10 ÉP
-Gyógyital 10 ÉP


Leírás
Spoiler: megjelenítésKayl egyszerű embernek tartja magát,mindig azt mondja "nem nagy tudású bölcs,de a józan paraszti ész megvan".
Ebből fakadóan lehet hogy több mindent old meg fegyverrel,de ha mód van rá mindig megpróbálja felmérni a lehetőségeket.
Mint katonaember megszokta a rendet és fegyelmet.Ha ettől eltérő környezetben találja magát,nem is érzi komfortosnak.
Kayl a törvény embere,az élete felét töltötte Haonwell városában városőrként.Kalandozóként a kisebb törvénytelenségek
felett még esetleg szemet tud hunyni,de a fosztogatást és az öldöklést például nem tudja tétlenül nézni,biztosan közbelép.
Külsejéből,járásából,beszédéből szinte rögtön bárki megmondja hogy katona.A heraldikában jártasok,vagy akik sok időt töltöttek
Haonwellben azok felismerhetik a kopott,haloványan látható címert a pajzsán és a vértjén.


Előtörténet
Spoiler: megjelenítésKayl a Haonwellt övező és a várost ellátó farmok egyikén született.Apja korán meghalt egy betegségben,ezért neki fiatalon át kellett venni a családfő szerepét és dolgozni a földeken az anyjával közösen.Három fiatalabb testvére (egy öccse,két húga) még pár évig nem tudott besegíteni.Miután az öccse elérte az a kort hogy segíthessen a földeken,Kayl jelentkezett egy városőr toborzásra,
hogy konkrétan pénzt kereshessen,amivel támogathatja a családot.Ő ekkor volt 16 éves.Az első két évben fegyvernökként dolgozott,ellátta a lovakat az istállókban,takarította az istállót.Mosott az őrökre,fegyvereket élezte,karbantartotta.Mindeközben alapvető fegyveres képzésben részesült.18 évesen már városőr újonc,ismerkedik a járőr útvonalakkal és folytatódik a kiképzése.
Egy esztendővel később már teljes jogú városőr,lelkesen és elkötelezetten végzi a szolgálatot és annyi túlórát vállal amennyit csak tud,hogy minél több pénzt adhasson haza.Főleg a munka közben ismerkedik meg néhány kalandozóval,akiknek a történetei teljesen lenyűgözik.El is dönti már akkor hogy egyszer ő is kalandozóvá válik és annyi kincset összegyűjt,amennyiből a családjának vehet egy házat a városfalon belül és nem kell többet a földeken dolgozniuk.
A következő néhány év alatt eljutott a tíznagy rangra,így őrjáratot vezetett a városon belül.Eközben egyre több és több kalandozóval ismerkedik meg,néha szabadidejében egyiknek-másiknak be is segített apróbb dolgokban,ha a környéken volt valami megbízásuk. Így
ha csak kicsit is,de belekóstolt a kalandozók életébe is és egyre inkább megtetszett neki.Mivel többet szeretett volna megtudni a világról nekifogott a betűvetés és írás tudományának,mivel szabad bejárása volt ugyan a város könyvtárába...de ugyebár elolvasni nem tudta az ott lévő könyveket.Ez a tudása a későbbiekben a karrierjében is hasznos lett,mert amikor elérte a 10 éves szolgálatot felajánlották neki
a kapitányi rangot,ehhez viszont elengedhetetlen volt a betűk ismerete mert ebben a pozícióban már írásos parancsokat is kapott és olykor ő magának is írásban kellett parancsokat továbbítani,valamint jelentéseket írni.A Gárda laktanya körüli negyedet,pár utcából álló közigazgatási területet kapta meg. Nyilván ha nemesi születésű lett volna kaphatta volna mondjuk a Folyópiacot vagy a Rakodó
partot...ahol szép summák cserélnek gazdát kenőpénzként. Ő azonban nem bánta a választást,biztosra vette hogy nagy kalamajkába keveredett volna más helyeken,mert kenőpénzt nem tudott volna elfogadni....
26 évesen már így is kimagasló pályafutásnak tekinthette,hogy elérte a kapitányi rangot.A következő 10 évben ugyan úgy dolgozott együtt kalandozókkal (ezekben az években ismerte meg a többi karaktert is).
Húsz év szolgálat után úgy döntött visszavonul,ekkor már jócskán veteránnak minősült és elég szép,havi rendszerességű juttatásban is részesült a hercegségtől.Ezt a pénzt a családjának küldeti minden hónapban,ő maga pedig kalandozásra adta a fejét végre.
Alig két évig járja a saját útját amikor újabb háború tör ki,ezért kötelességtudatból visszatér Haonwell városába.A háború alatt a hercegségnek végzett el néhány megbízást.Miután véget ért a zászlóháború,Haonwell környékén kalandozott.Most épp hazatérőben van hogy újra megnézze
a családot.



Filio Mortale:

Név Éji Árny             TulajdonságokÉrtékeFajKhál             Erő: 14NemFérfi            Gyorsaság: 16Kor?? év            Ügyesség: 16Származás???            Állóképesség: 15KasztHarcos            Egészség: 15IskolaHarcos            Karizma: 9JellemRend / Élet            Intelligencia: 10VallásTermészetszellemek            Akaraterő: 15Tapasztalati szint  8            Asztrál: 10TP  0            Érzékelés: 15ÉP:15/15          FP:102/102          ψ Pont:0/0          Kegy Pont:0/0         MP:0/0
HáttérKöltsége     HáttérKöltségeAlkaszt – Harcos 5               Mágiatagadás 5Faj (Khál) 2               - -Hátterekre összesen elköltve: 12               Szintenként elosztható pontok száma: 38Képzettségekre elosztható pontok 1. szinten: 10 (intelligencia)+38(KAP-ból)=48Képzettség megnevezése  Kezdő szintje  Jelenlegi szintje  KöltségeAkrobatika50%+16%66%7, +10 VÉÁllatismeret033Csapdaállítás011Élettan0210Esés50%+16%66%3Fájdalomtűrés0411Fegyverismeret020Fegyverhasználat (Egyk. kard, Szablya)0413Fegyverhasználat (Íjak, tehetségt.)020Fegyverhasználat (Hajítóf., Dobóbárd)020Fegyverhasználat (Szálfegyverek, szigony)035Harcművészet (Fehér Daeu)0210Futás033Kultúra ( Erv )023Kultúra ( Khál )030Harctéri gyakorlat0411Helyismeret (szülőföld)030Herbalizmus (vadonjárás)036Időjóslás020Idomítás012Irás/olvasás013Jelbeszéd (Khál)012Kétkezes harc030Lopódzás (+20% / +40%)20%+16%36% (56/76)6Mászás45%+15%60%3Nyelvtudás (Khál)030Nyelvtudás (Erv)023Nyomolvasás0310Orvoslás0210Pajzshasználat020Pusztakezes harc ( mancsok, karmok )036Rejtőzés ( +20% / +40% )17%+16%33% (53/73)5Szakma (vadászat)0310Úszás033Vadonjárás030Veszélyérzet ( +25% / +50% )27%+15%42% (67/92)9Páncél:???   Súly?? font              Pajzs:Bőr alkarvédő   Súly0 fontTípusa ???   STP ??              MGT -   Érték ? ezüstMGT -?   Érték -              KÉ -   Sebzés 1K6Max SFÉ ?   Vértviselet ?. fok              TÉ -   Időigény 0Akt SFÉ ?                  VÉ 15   Pajzshasználat 2. fok

Fegyver  Fok    Idő    KÉ    TÉ    VÉ    CÉ    Sebzés    Spec.   Alap harcértékek--456511040-- Puszta kéz (mancsok)234565110(125)-1k6+speclefegyv.Szablya (önmagában)455890137(152)-1k10+2lefegyv. +1 rúnaSzablya (párban)45+8+15+17-1k10+2lefegyv, +1 rúnaHollószárnyak (Harcművészet)255178119 (134)-2k6lefegyv, mestermunkaVisszacsapó íj (fegyverforgatás)2349-111/126492k6+2mestermunkaHajítóbárd (fegyverforgatás)2354-114/129461k6+2-Szigony (fegyverforgatás)255480127(142)-3k6+1lefegyv., fegyvert., átüt. mestermunka

Felszerelés
mi mennyi hol    mi mennyi hol +1 rúnaszablya 2 db háton   szigony 1 db csomagokkaldobóbárd 2db övön    visszacsapó íj1 dbtokbancsuklya és prémszegélyes utazó köpeny1 dbkarakteren   tegez1 dbcsomagoknálpénzes öv1 dbkarakteren   nyílvesszők30 dbtegezbentarisznya1 dbkarakteren   hátizsák1 dbkarakteren / csomagoknáltakaró2 dbhátizsák   kulacs1 dbhátizsákontakaró (prémmel)1 dbhátizsák   gatya4 dbhátizsákbanfenőkő2 dbtarisznya   hímzett kendők6 dbkarakteren/hátizsákbankova és acél1 dbtarisznya   tabi2 párlábon / hátizsákhollószárny2 dbhátizsákon   fém tükör1 dbtarisznyában

VagyonRéz: 0          Ezüst: 10       Arany: 14       Mithrill: 0         Egyéb: 0         
Pyarroni diszciplínák: -
Slan diszciplína: -

Megjelenés
A bal fülében két gyűrűt visel fülbevalóként.


A sötét bundája  pedig ilyen mintázatú.
Általában szabad mozgást biztosító ágyékkötőt (szoknyát) visel, mellkasát fegyvertartó övek futnak keresztbe amik a hátán tartják szablyáit. Az eső ellen csuklyával és egy prémgalléros köpönyeggel szokott védekezni a városban bőrszandált hord ám a vadonban "mezítláb" közlekedik. Minimális utazó csomaggal és egy tarisznyával rendelkezik a minimális vagyonát egy pénzes övben tartja amiről két hajítóbárd lóg le. Szereti a hímzett minőségi kendőket amolyan kalózos módra egész kollekciója van belőle, van hogy a fejére köti van hogy az övére gorviki módon.

Varázstárgyak:
- 2 db +1-es rúnaszablya
- 1 db 15 karátos Holdkő gyűrű (amit fülbevalóként hord) Védelem élőholtak ellen -15 a Té-ből illetve a varázsuk E-jéből 10 percig két használat között 1 órának kell eltelnie.
- 1 db 15 karátos Alexandrit gyűrű (amit fülbevalóként hord) Védelem démonok ellen -15 a Té-ből illetve a varázsuk E-jéből 10 percig két használat között 1 órának kell eltelnie.
- 2 db 7 Ép-s varázsital (2x28 Mp)
- 1 db Kritikus betegségek elleni varázsital (30 Mp)

Személyiség:
Hirtelen haragú lobbanékony természet ám az elmúlt évek sokat finomítottak vadembernek mondható viselkedésén most már sokkal türelmesebb önmagához képest a civilizált népekkel szemben ám még mindig a vadon és a vadászat az otthona, nehezen enged közel magához bárkit is ám a barátaiért szinte bármit megtesz és akik segítségére voltak azokról sem feledkezik meg, tiszteli a természetet és annak szilajságát és kegyetlen törvényszerűségeit.


Háttér:

Az emberekhez képest rövid életűnek tűnűnk a hosszúéletű elfekhez képest meg egyenesen perclényeknek. A közösség melytől származom Idéző H’Raahgr és követőire vezeti vissza származását, akik egyszerre bukkantak ki Észak-Ynev vadonjában és végül az Ekbír sivatagban telepedtek le a későbbi Nyugati-Városállamok hatalmi rendszerében egy független zsoldos államként jelentek meg, de ennek az öregek szerint szomorú okai vannak. A démonikus rabigából frissen szabadult khálok nagyon nehezen viselték a vándorlást a Korok viharai között. Évtizedről-évtizedre távolabb kerültek vezetőjük által elképzelt misztikus hagyományok követésétől és végül ma már csak babonáikban és egyes különleges képességeikben nyilvánult meg ez és mint minden szűk közösség félelemmel tekint a teljes elkorcsosulásra. A legendák homályába vesző Ka’Had faluközösségének megalapítói állítólag már alig-alig őriztek emlékeket az őshazáról, meséikben és legendáikban homályos utalásokká szelídültek egykori küzdelmeik. A vének számára már csak a vándorlás évszázadai maradtak meg, amelynek során idegen fajok állandó fenyegetése alatt éltek. A faluközösségek történetei szerint az utolsó igaz khál mágiaforgatót Ediomad hegyei között veszítették el, ezért mindörökké bosszút fogadtak a mélység aquir fattyai ellenében, ám a sivatagon túl a síkságon élő nomád és félnomád közösségekből egyfajta sámánizmus beszivárgott a faluközösségekbe lehet, hogy ez az átkos múlt szűnni nem akaró szorítása, talán továbbra is kísért minket az idő démonjainak leigázása talán az Idő Kígyó így próbál meg elégtételt venni egyszer és mindenkorra ezekre talán soha nem fogunk választ kapni. Viszont a sámánok szerves részei lettek  közösségeknek, mint gyógyító vajákosok és mint jövendőmondók dobszóval kísért révületes transzaikban csak most nem a démonokhoz, hanem a világ szellemeihez szólnak mik ott laknak körülöttünk mindenhol a földben a vízben a levegőben de még a robajló hegyekben és a békésen csörgedező patakokan is. Amikor egy-egy egyén nagyon kilóg a közösségből akkor a sámán útmutatását kérik a jövőjével és a helyével kapcsolatban a közösségben.
Igen kilógtam a közösségből vad, lobbanékony és szilaj voltam annak ellenére, hogy többi fajtársamhoz képest vakaréknak számítottam. A közösség mely életet adott nekem már nem a sivatagban tanyázott mint az alapítók a szétszóródásnak köszönhetően a Nyugati Óceán partjain a Tiane hegység lábainál telepedett meg tengeri kereskedelmet és halászatot folytatva a zsoldos portyázók áruba bocsájtása mellett. Sokszor keveredtem bajba a település kikötőjében főképpen a kocsmában lobbanékony természetem miatt, bár nézeteltérés miatt más életét soha nem oltottam ki dühömben azért egy jó veréstől soha nem riadtam vissza vagy én vertem meg mást illetve másokat vagy ők engem, de hát ilyen az élet. Amíg csak fajtabéliemmel akaszkodtam össze addig nem volt probléma hiszen ismertek, de mikor már a külhoniakkal is rendszeresen összekülönböztem akkor az már ártott a közösség üzletének ekkor történt az első sámáni jóslat a révületből visszatérő öreg sámán a vadászok mellé osztott be a vadonban és talán jól is tette, hamar kiderült, hogy a vadon a lételemem megnyugtatja a bensőmet és örömemet lelem a vadászatban és nem is vagyok rossz benne, ezért sok időt töltöttem a környező vadonban a vadászcsoportokkal és talán túl kevés időt a településen. Visszagondolva még jobban elvadultam ám a közösség fellélegezhetett mert távol voltam és még hasznot is hajtottam. Mielőtt még teljesen morgó vadállattá süllyedtem volna vissza találkoztam Derul Arnar a tudásszomjas fiatalemberrel Krad lovagjával és kísérőivel Lumina'Yll Siennel és Szatogura Kusoval no ez utóbbi apró emberkével sikerült összekülönböznöm az egyik vadászatból visszatérve. Egészen pontosan valójában én kötöttem bele Kusoba és végtelen módon dühített az a higgadtság amivel az egész helyzetet kezelte és nem volt hajlandó a játékomat játszani aztán amikor tettlegességi fajultak a dolgok az apró emberke fájdalommentes de megalázó vereséget mért rám, lehettem olyan gyors mint a szélvész és mozdulhattam úgy mint a villám szinte meg sem tudtam érinteni miközben töretlen mosollyal küldött a porba újra és újra míg erőm teljesen el nem hagyott. Természetesen a csetepaténak híre ment és a méltatlankodó vénekkel és a sámánnal együtt Derul Arnar is megjelent és nem hagyta a közösség elöljáróinak, hogy megbüntessenek hanem hosszasan tanakodott velük és végül maga mellé vett. Én lettem az ők vad és szilaj hegyi „embere” valójában a vezetőjük a környező vadonban. Amellett, hogy civilizáltak és lefaragtak a vadságomból sok mindenre megtanítottak és valószínűleg én is őket miközben bejártuk a környéket és az ott található romokat mik után Derul Arnar annyira érdeklődött. Nem mindegyik látogatás volt veszélytelen volt, hogy rablók de volt, hogy vadállatok ütöttek rajtunk ám volt, hogy nyughatatlan holtakkal kellett szembeszállnunk, hogy a lovag az olyannyira áhított tudást vagy tapasztalatot megszerezze. Lumina'Yll Sien a vadászat további fortélyaira oktatott és az íjhasználatra amelynek soha nem leszek a viurtóza, de a vadászat bizonyos formáihoz sokkal elegánsabb eszköz mint egy dárda vagy szigony az igaz, hogy medvére továbbra se mennék vele, de vadkacsavadászathoz ideális. Derul Arnar atyai gondoskodáshoz hasonlóan az idők folyamán megtanított írni olvasni több kevesebb sikerrel és a sebgyógyítás fortélyaiba is bevezetett, hogy ne csak a pusztításhoz értsek. Szatogura Kuso leckéi teljesen más típusúak voltak lehet, hogy kihívást látott a vadállat megszelídítésében vagy valami mást ám az ő leckéi nyomán sikerült lobbanékony természetemet elviselhető mederbe terelni és türelmet is tőle tanultam.
Miután Derul Arnar bejárta a környéket a falú vénjeinek felvetette, hogy szívesen magával vinne, hiszen mindenkinek szüksége van kihívásokra, mondta ezt töretlen mosollyal az arcán. Érdekes módon távozásom kapcsán egyedül az öreg sámán emelte fel szavát, majd azt követően Arnarral több napra bezárkózta a sátrába valamiféle révülésre ahonnan csak a dobszó hallatszott és a füst és illata terjengett. A dobolás végeztével a sámán előjött és röviden csak azt mondta nekem mielőtt a lovaggal és társaival az utamra bocsájtott „A szellemek szerint nem itt fogod megtalálni azt ki a benned tomboló tüzet megszelídíti és elcsitítja, ám ha vándorlásod során meglelitek egymást térj vissza közén szelídebben mint ahogyan távozol.”
Derul Arnar lovag és társaival elindultunk vissza szülőföldjére északra az utunk nem volt eseménytelen bármilyen hihetetlen egyszer rabszolgakereskedők fogságába estünk kik engem gladiátornak Lumina'Yll-t pedig rabszolganőnek akarták eladni azt, hogy Arnar lovaggal és Kusoval mi volt a tervük azt nem tudom, ám szerencsénkre ami egyben szerencsétlenség is a rabszolgakereskedőkön kalózok ütöttek rajta. No a kalózok sem sokkal udvariasabb népek no de amikor Lumina'Yll-t meg akarták becsteleníteni a többi rabszolganővel együtt akkor bennem emberükre találtak, mondhatni véres csetepaté alakult ki a fedélzeten többen vérbefagyva maradtak ott azon a napon. Talán a sors kegye volt, hogy nem öltek meg ott nyomban máig nem tudom, hogy mit láthatott meg bennem Wienka Grian kalózvezér ki a rossznyelvű pletykák szerint gorvikból elszármazott nemesfattyú volt, ám a többiek életéért szolgálatra kötelezett. Nem voltak a legboldogabb évek, de a szabadságunkért cserébe legjobb tudásom szerint szolgáltam Wienka Grian-t aki valójában egy egzotikus háziállatként tekintett rám és társaimra a lovag sebeket gyógyított és ellátta a betegeket, míg Kuso ugyanolyan ügyesen ha nem jobban mászott a kötélzeten mint én magam nos Lumina'Yll a kalózkapitány rabnője volt, becsületére legyen mondva egy újjal sem nyúlt hozzá amolyan fegyverként használta amivel hűségünket biztosította irányába, hiszen hasznos szolgáknak bizonyultunk. A kialkudott szolgálati év vége felé bár lehet, hogy ez megvetendő gondolat és jellemgyengeség, de nem bíztam Wienka Grian kalózvezér adott szavában, ezért megszerveztük a szökésünket és szerencsésen megmenekültünk a kalózkompániától amely menekülést követően majd két éves vándorlásunkba tellett a Kermir pusztákon keresztül mire elérkeztünk Erenbe Derul Arnar lovag rendházához ahol egy kis időre megpihenhettünk amely időt Szatogura Kuso további okításomra és „szelídítésemre” használt fel, mondván a test útja majd megnyugtatja lelkemet is.
A pihenőidőt követően számomra ismeretlen okból kifolyólag Derul Arnar lovagot Haonwell városában küldték szerencsére mostani utazásunk kevésbé volt viszontagságos.
Szereplők az elgondolásomban:
- Derul Arnar lovag : Krad pap
- Lumina'Yll Sien : félelf bárd
- Szatogura Kuso : harcművész
- Wienka Grian kalózvezér : gorviki bajvívó a Riegoy – öböl vizein

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése