Szerintem kellene egy egységes nyelv amit mind beszélünk, írunk olvasunk. Joggal gondolja az woltfern, hogy nem tudjuk elolvasni. Max én a latint. Illetve a másik gyanakvó lehet mert mit beszélhetünk mi egymás között angolul. Ezért javasolnám ezt, addig nem is írnék míg ez nincs letisztázva.
Szerintem kellene egy egységes nyelv amit mind beszélünk, írunk olvasunk. Joggal gondolja az woltfern, hogy nem tudjuk elolvasni. Max én a latint. Illetve a másik gyanakvó lehet mert mit beszélhetünk mi egymás között angolul. Ezért javasolnám ezt, addig nem is írnék míg ez nincs letisztázva.
ez mindenkinek szóltA KARAKTEREITEK (szerepjátékosi nézetből) NEM TUDHATJÁK MI ÁLL A LEVÉLBEN AMÍG A KM VAGY AZ ADOTT VALAKI NEM MUTATJA MEG AZT A LEVELET. Amikor ezt írtam : "...Ha Flynn uram ért a betűvetéshez, és megbocsásson ha tévedek, de odahaza minálunk, igen kevesek..."
Nagyjából azt írtad le amit én is gondoltam. A karakterem csak a Fekete virágos részt olvasta el, a többit Flynn háta mögött futná át már ha sikerül, úgy hogy senki ne vegye észre ami persze esélytelen lenne inkább ráhagyja. Mert hogy néz az ki ebben a korban, hogy egy lány nekiáll olvasni. Még a börtön a legjobb hely ami vár rá. Kínzókamra? Megégetés? Ez mégis csak a sötét középkor.
Idővel Anhaga megbízást kapott a hermetikusoktól, mint írnok, de helyébe pecsétes levéllel Arildot küldte el.A karakterlapodról idéztem, vagyis neked van egy pecsétes megbízói leveled egy tiszteletben álló bencés szerzetestől. Ami a hazugság ellen nem véd meg, de segíthet visszanyerni a bizalmat, akár Gus, Flynn szemében is. Szerintem egy próbát megér. Ha rákérdeznek arra, hogy mégis miért hazudtál, akkor mondhatod, hogy pórként az igazmondás nem mindig vezetett jóra (loptál ételt ínség idején, stb., amit nem vallhattál be).
Hello
Az 1,2,3 nem teljesen érthető, hogy a fáklya fények általi árnyék vetülés, vagy a "szörnyek" lennének. Ezért ahogy írtam oszlopba rendeződve mennénk be, (terveim szerint, hacsak CON nem javasol mást) s ha azok a szörnyek akkor a oszlopunk neki megy, de csak Con és én támadunk a többiek remélhetőleg nem mozdulnak amíg "másképp nem rendelkezem" :D
Kapu és a Kupica ajtaján bejutni: először benyitok, ha nem megy erőszaktevés a következő.
Cél: amikor a sorfal felállt (vagy ha egyáltalán lehetséges -mert az árnyak nem a szörnyek) akkor a lovag egyedül bekukkant az épületbe h mi a helyzet mit lát... ajtón keresztül, ha nincs zárva. Ellenkezőleg ablakig araszolnak, alakzatot nem megbontva. -ha lehetséges, hanem akkor meglátjuk mit lehet tenni.
Nincs mese, most már érzem, csapdába estem, ezen az íjhúr hangja se segít, első teendőm, hogy védekező pozíciót veszek fel s hátrálok egy olyan sarokba, ahol nem tudják a hátamat támadni s kvázi szemben találom az ellenségeimet. Ennek a legmegfelelőbb helyét az ajtótól jobb oldali sarokban találom. Magamban elmormolok egy gyors imát s felkészülten állok a harc elébe.
Az első kérdésedre a válasz:OK. minden világos. Először nem tudtam +1+3-1 honnan jött. A mínusz egyet még értettem, de a többi sehogysem akart összeállni. :mind-breaker: Köszönöm, így már mindent értek. :fair_fight:
Támadó dobás: 1d10 (stress) + Dex + AtkB + Skill = 8 + 1 + 3 + 2 + 1 + 3 - 1 = 17
Fegyvered értékei (fattyúkard, 1h): Speed +4, AtkB +3, WpnDam +8, ParB +3, Str 2, Load 0.5, Space 2'
A dobáshoz járul +1, mivel h2-vel együtt támadjátok a célpontot, illetve még +3, mivel hátulról támadod.
A -1 a kétkezes harc miatt jár.
A fenti összeget, most nem rövidítve írtam, hogy 8 + 1 + 3 + 2 + 4 - 1, hanem 8 + 1 + 3 + 2 + 1 + 3 - 1.Idézet-1 körben ha nincs két kézben fegyver, hányszor lehet a fegyverekkel támadni?
-ha valaki "megbotlik" (botch) a köv. körben elveszti a támadást?
Normál esetben egyszer támadsz egy karral (fegyverrel), de ha a Kezdeményeződ (First Strike / FS) 10-zel meghaladja az ellen FS-ét, akkor abban a körben csak te támadsz. Gyakorlatilag plusz támadás.
Ha FS dobásnál 0-át dobsz, és megerősíted egy újabb 0-val (ez a botch), akkor a szokás, hogy nem támadsz a körben , de nem kell minden körben FS-t dobni, így ennek az esélye elég kicsi.
Vannak persze más hatások: fegyver elejtése, negatív módosítók, esés, stb. Előbbi talán jobb, mert ott még háríthatsz, kitérhetsz, stb.
Írd meg, hogy következő körben mit cselekszel.
Rendben a térképen az ajtóhoz tettelek.
Kérnék egy kezdeményezőt (First Strike): 1d10 + Qik + Weapon Speed + Skill - Enc
Az 1d10 stressz dobás lesz. 0 dobás érték esetén dobj újat (botch).
A Qik (Quickness) értéke +1.
A forgatott fegyvered értékei: Speed +5, AtkB +3, WpnDam +11, ParB +5, Str +1, Load 1, Space 3'. Ebből a Weapon Speed a +5 lesz.
A megfelelő jártasság (Skill) +3.
Terheltséged (Enc, Encumbrance) pedig 8. A Terheltséged úgy jön össze, hogy a láncing + claymore + voulge (háton) + balta (háton) Load értéke - Erő = 6 + 1 + 2 + 1 - 2 = 8.
Elindulok abba az irányba, ahonnan a nyílvessző jött s ha látom az ellenséget, támadok.
[wolf]Bocsánat, a késlekedésért.
e4 eszméletlen, így leszúrhatod, de akkor már mást nem tudsz támadni, csak mozogni.