RPGenerations
Archívum => Vampire, the Masquerade => Félbeszakadt mesék => Családban marad => A témát indította: Alaric - 2015. Április 28. 21:16:19
-
Kockadobó
-
csak, hogy működik-e?
Dobás 1d10: ( 8 ): Össz = 8
Rolled 1d10 : 9, total 9
-
Észlelés(3) + Éberséget(0) 7-es célszámra
Nem sok sikert jósolok :D
Próbadobás 3d10: ( 4,7,8 ): Célszám: 7. Eredmény: 2 Siker
-
Hát, ez meglepett - megvan :yay: lássuk a továbbiakat:
Észlelés(3) + Éberséget(0) 9-es célszámra
(érik a balsiker :) )
Próbadobás 3d10: ( 4,7,10+6, ): Célszám: 9. Eredmény: 1 Siker
-
Morgan és a kézműtét
Orvostudomány(3)+Ügyesség(2) célszám 6, valamint elköltve rá egy akaraterő
Próbadobás 5d10: ( 7,7,6,8,1 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
-
Feltűnik-e Morgannak valami a két nő viselkedésében (feltehetőleg nem ;D)
Észlelés(3) + Empátia(0), célszám 6
Próbadobás 3d10: ( 6,8,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker
-
Induló vértartalék:
Dobás 1d10: ( 9 ): Össz = 9
-
Morgan Vs. Lámpa sebtűrése
(Állóképesség: 3, Szívósság: 1)
Próbadobás 4d10: ( 8,8,7,9 ): Célszám: 6. Eredmény: 4 Siker
-
Kínai kung-fu bajnok lámpás támadása Morgan ellen.
Ügyesség (2) + Kézitusa (2) = 4 , célszám 7 (célzott támadás fejre)
Próbadobás 4d10: ( 3,10,+4,2,6 ): Célszám: 7. Eredmény: 1 Siker
-
Kínai (már nem annyira) kung-fu bajnok sebzése a lámpával Morgan ellen. (Zúzódás)
Erő + 1 (4) + Támadásból származó átvitt sikerek (0) = 4, célszám: 6
Próbadobás 4d10: ( 6,3,8,2 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker
-
Bocsánat, plusz 1 siker a célzott támadás sikere miatt.
Próbadobás 1d10: ( 10+3, ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
-
Jackie Chan kezdeményezése Morgan ellen a második harci körben.
Érzék (3)
Dobás 1d10+3: ( 8 )+3: Össz = 11
-
KÉ:
Érzékek:4
Dobás 1d10+4: ( 5 )+4: Össz = 9
Támadás
Ügyesség: 2
Közelharc: 1
Próbadobás 3d10: ( 7,10,+9,3 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
sebtűrés
Próbadobás 4d10: ( 5,10,+2,1,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 0 Siker
-
Kínai ürge támadása Morgan fejére a 2. körben
Ügyesség (2) + Közelharc (2) = 4
Próbadobás 4d10: ( 10,+7,8,5,5 ): Célszám: 7. Eredmény: 2 Siker
-
Kínai ürge sebzése a 2. körben Morgan ellen
Erő + 1 (4) + Átvitt sikerek (1) + Célzott támadás (1)
Próbadobás 6d10: ( 7,4,9,4,4,1 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
-
Sebzés tőrrel:
Erő: 3
Őserő: 1
tőr: +1
+siker: 2
sebzés:
Próbadobás 7d10: ( 10,+1,7,3,5,6,2,1 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
-
a bestia féken tartására...
Önuralom: 3
Próbadobás 3d10: ( 7,8,1 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
-
Morgan a 3. körben - feltehetőleg mellé kaszál :)
KÉ:
Érzékek: 4
Ügyesség: 2
Dobás 1d10+6: ( 6 )+6: Össz = 12
Támadás
Ügyesség: 2
Közelharc: 1
Próbadobás 3d10: ( 9,7,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
sebtűrés
Próbadobás 4d10: ( 10,+4,4,3,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
-
Sebzés tőrrel:
Erő: 3
Őserő: 1
tőr: +1
+siker: 2
Próbadobás 7d10: ( 4,1,8,5,7,8,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
-
Nah, vajon emlékszem a dobáskódokra? 8)
Kezdeményezés:
Ügyesség: 3
Érzék: 3
Dobás 1d10+6: ( 2 )+6: Össz = 8
Kitérés, ha kell:
Ügyesség: 3
Kitérés: 2
Próbadobás 5d10: ( 10,+4,7,5,1,8 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker
-
Ha ez így megfelel, akkor az alábbi dobásokat használnám, hogy ne menjenek kárba. A kézitusám pont annyi, mint a kitérésem, így a támadásra jó lesz az eredetileg védekezésnek szánt dobás. 8)
Kezdeményezés: 8
Támadás: 2 siker
Sebzés: 3(erő)+1(karmok)+1 automatikus (őserő)
Próbadobás 4d10: ( 2,7,5,8 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker +1 siker őserőből
Ha nincs, vagy nem sikerül Mo kitérése, akkor még 1 kockányi sebzés átcsúszik, ezt külön dobom.
Próbadobás 1d10: ( 2 ): Célszám: 6. Eredmény: 0 Siker
-
Reálisan a két matróz utoljára üt, úgyhogy nekik nem dobok kezdeményezést. Egyikükben sem tudatosul, hogy karmok nőttek ki belőled, számukra ez olyan, mintha kést húztál volna elő a ruhaujjadból. Maximum a következő körben ha megdobom az intelligencia-dobást. Szóval az első körben senki nem menekül. Mo pedig a jobb karodra üt a térded helyett, hogy elejtsd a "kést".
Mo kezdeményezése: Ügyesség (2) + Érzék (3) = 5
Dobás 1d10+5: ( 3 )+5: Össz = 8
Támadása: Ügyesség (2) + Közelharc (3) = 5, célszám 7 célzott támadás miatt
:dicer 5d10, 7:
-
...
Próbadobás 5d10: ( 6,9,5,6,8 ): Célszám: 7. Eredmény: 2 Siker
-
Mo sebzése:
Erő (4) + Baseball ütő (1) + Átvitt sikerek (1) + Célzott támadás (1) = 7
Próbadobás 7d10: ( 2,9,2,1,1,3,4 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Balsiker
-
A két matróz is üt, az egyik egy sörös üveggel (első támadása halálos, aztán használhatatlan), a másik ököllel. Mivel két ellenfél jön, azért +1 célszámot kapsz a túlerő miatt védekezéshez és támadáshoz egyaránt.
Matróz 1. támadása
Ügyesség (2) + Közelharc (2) = 4
Próbadobás 4d10: ( 10,+7,8,5,4 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
Matróz 2. támadása
Ügyesség (2) + Kézitusa (3) = 5
Próbadobás 5d10: ( 7,8,2,7,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
-
Matróz 1. sebzése (halálos)
Erő (4) + Sörös üveg (1) + Átvitt sikerek (1) (mivel nincs speckója) = 6
Próbadobás 6d10: ( 5,9,4,3,6,10+3, ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
Matróz 2. sebzése
Erő (4) + Átvitt sikerek (2) = 6
Próbadobás 6d10: ( 3,4,10,+4,6,8,2 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
-
Intelligencia-próba a srácoknak: (Ha megvan, akkor dobok bátorságot nekik, ha nincs, akkor nem tudatosul bennük a karmok jelenléte)
Mo:
Próbadobás 2d10: ( 7,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker
Matróz 1.
Próbadobás 2d10: ( 6,9 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker
Matróc 2.
Próbadobás 2d10: ( 2,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 0 Siker
-
Bátorság-dobás: (Ha nincs meg, akkor menekülnek, ha meg van, akkor a cselekedetedtől függ a reakció)
Mo bátorsága:
Próbadobás 4d10: ( 5,4,5,1 ): Célszám: 8. Eredmény: 1 Balsiker
Matróz 1. bátorsága:
Próbadobás 4d10: ( 8,10,+4,10,+3,6 ): Célszám: 8. Eredmény: 3 Siker
-
Sebtűrések
Állóképesség (3) + Szívósság (2) = 5 kocka
Matróz 1. 3 sikere ellen:
Próbadobás 5d10: ( 9,9,8,6,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 5 Siker
Matróz2. 3 sikere ellen (a becsúszó sebzést felezem a zúzódás miatt):
Próbadobás 5d10: ( 10,+9,8,1,5,2 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker
-
The Irish Pub (Prince)
2. kör kezdeményezések
Mo:
Ügyesség (2) + Érzék (3) - Sérült (1) = 4
Dobás 1d10+4: ( 5 )+4: Össz = 9
Matróz 1.
Ügyesség (2) + Érzék (2) = 4
Dobás 1d10+4: ( 8 )+4: Össz = 12
Matróz 2.
Ügyesség (2) + Érzék (2) = 4
Dobás 1d10+4: ( 1 )+4: Össz = 5
-
Ha kell, akkor Mo ügyesség-próbája az ajtónyitáshoz
Próbadobás 2d10: ( 9,8 ): Célszám: 5. Eredmény: 2 Siker
-
Prince
2.kör
Mivel körönként max. 1 vérpontot tudok elkölteni, így 1 VP-t költenék, hogy növeljem a jelenet végéig az Állóképességemet 3 -> 4-re. (Úgy érzem kelleni fog, hogy a két jóbarát nem verjen bucira, míg Mo-val vagyok elfoglalva. 8) )
Kezdeményezés: 3(ügyesség)+3(érzék)=6
Dobás 1d10+6: ( 10 )+6: Össz = 16
Ha sikerül lekezdeményezni Mo-t, akkor őt karmolászom ismét.
Ha Mo túl gyorsan felhúzza a nyúlcipőt, akkor Matróz1-et marcangolom kicsit.
Támadás: 3(ügyesség)+2(kézitusa)=5
Próbadobás 5d10: ( 3,8,9,8,10+5, ): Célszám: 6. Eredmény: 4 Siker
Sebzés (ami kritikus): 3(erő)+1(karmok) +1 automatikus (őserő)
Próbadobás 4d10: ( 2,5,8,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
-
Hűű... Mo-nak utánakaptam reflexből. :ninjabattle:
Ha nem sikerül a kitérése, illetve nem is próbálkozik ilyennel, akkor 3 kocka megy át sebzésre:
Próbadobás 3d10: ( 4,5,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 0 Siker
-
Ami mindegy is. :wow!: :wtf:
Tehát:
Kezd.: 16 - beelsőztem a kört ;D
Támadás Mo-ra: 4 siker
Sebzés (őserővel együtt): 2 siker
-
Mivel elsőként támadtál, ezért Mo jogosult az ösztönös kitérésre, de legalább 4 siker kellene hozzá, hogy ne találd el. Mivel sérült, ezért eleve kudarcra van kárhoztatva, csak azért dobom le, hogy mit írjak a reagba.
Mo kitérése:
Ügyesség (2) + Kitérés (2) - Sérült (1) = 3
Próbadobás 3d10: ( 3,9,6 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker
-
Matróz no.1 felbátorodik az előző sikeres üvegtörés láttán, így egy bal horoggal megpróbálja eltörni az állkapcsodat.
Ügyesség (2) + Kézitusa (3) = 5
Próbadobás 5d10: ( 9,9,3,3,9 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
Matróz no.2 oldalba kerül és megpróbál lefogni.
Ügyesség (2) + Kézitusa (3) + Oldalról támadás (1) = 6
Próbadobás 6d10: ( 6,9,6,8,3,10+10,+6, ): Célszám: 6. Eredmény: 6 Siker
-
Matróz no.1 zúzott sebzése
Erő (4) + Átvitt sikerek (2) = 6
Próbadobás 6d10: ( 9,2,9,3,1,5 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker
Matróz no.2 ugye nem sebez, helyette a lefogás-ellendobása
Erő (4) + Kézitusa (3) = 7
Próbadobás 7d10: ( 9,9,5,1,6,1,1 ): Célszám: 6. Eredmény: 0 Siker
-
The Irish Pub (Prince)
3. kör kezdeményezések
Mo:
Ügyesség (2) + Érzék (3) - Súlyosan sebesült (2) = 3
Dobás 1d10+3: ( 9 )+3: Össz = 12
Matróz no.1
Ügyesség (2) + Érzék (2) = 4
Dobás 1d10+4: ( 8 )+4: Össz = 12
Matróz no.1
Ügyesség (2) + Érzék (2) = 4
Dobás 1d10+4: ( 4 )+4: Össz = 8
-
Prince
Sebtűrés Matróz no.1 állon vágása ellen
Állóképesség (4) + Szívósság (2) = 6 kocka
Próbadobás 6d10: ( 5,10,+5,7,6,8,9 ): Célszám: 6. Eredmény: 5 Siker
-
Keményen belecsapott a "sziklába"... szerencsémre. :ahoy:
3. kör
Nem bízom a véletlenre, így ebben a körben is elköltenék 1 VP-t, hogy még eggyel megtoljam az Állóképességemet (4 -> 5) a jelenet végéig.
Kezdeményezés: 3(ügyesség)+3(érzék)=6
Dobás 1d10+6: ( 10 )+6: Össz = 16
Mivel ebben a körben Mo még csak araszol az ajtó felé, ezért nyomok egy karmolást Matróz no.1-re, hogy ő se érezze annyira nyeregben magát.
Támadás: 3(ügyesség)+2(kézitusa)=5 (Most nem felejtem el a +1 célszámot sem. :-[ )
Próbadobás 5d10: ( 10,+9,10,+3,6,7,6 ): Célszám: 7. Eredmény: 4 Siker
Sebzés (ami kritikus): 3(erő)+1(karmok) +1 automatikus (őserő)
Próbadobás 4d10: ( 3,8,6,9 ): Célszám: 6. Eredmény: 3 Siker
-
Igazából csak 3 siker a támadás, mert nincs specializációm.
Ami esetleg átmehet sebzésre:
Próbadobás 2d10: ( 10,+2,7 ): Célszám: 6. Eredmény: 2 Siker
-
Reméljük nem tér ki, mert akkor tökön bököm magam. 8)
Tehát összefoglalva a 3.kört:
Kezdeményezés: 16 - ismét villámlottam. :)
Támadás: 3 siker
Sebzés (agra): 4 siker + 2 átcsúszó siker = 6 siker
-
Matróz no.1 kitérése
Ügyesség (2) + Kitérés (1) = 3
:dicer 3d10, 6:
-
Matróz no.1 kitérése
Ügyesség (2) + Kitérés (1) = 3
Próbadobás 3d10: ( 3,10,+1,4 ): Célszám: 6. Eredmény: 0 Siker
-
Prince
Intelligencia-próba, hátha eszébe jut valami összefüggés. 8) :)
(Célszámot nem beszéltünk, de az általános 6-ot használom.)
Próbadobás 3d10: ( 2,10,+6,4 ): Célszám: 6. Eredmény: 1 Siker