Nálam KM-ként nem lenne létjogosúltsága olyan karakternek,főleg nem egy egész csapatnak ahol mindenkinek 18-as tulajdonsága van...dehát minden KM ingerküszöbe
más és más AZ én véleményem szerint nincs olyan humán élőlény (értsd. nem félisten,vagy mágia által alkotott kreatúra) akinek ilyen természetes tulajdonságai
legyenek...és főleg nem egy egész csapatnak néhány négyzetméteren belül
Részben ezért is játszok fórumon.
Cimborák nem értik, és szerintük ha nem lehetne, akkor a könyvalkotói sem engedték volna ezt a kiskaput a szabályrendszerben. A városban Szegeden, meg mindenki fanatikus ETK-s, s nem mondom h szar, mert szinte azon nőttem fel, de bárki, akárki, akármit mond: elavult, szűklátókörű és sablonos. Az ÚTK a hibái ellenére is milliószor élhetőbb, játszhatóbb.
No,a legesleg valószínűbb ötletem egy toroni boszorkánymester.Mentora új tanítványt fogadott így neki lehetősége nyílt tapasztalatokat
szerezni a nagyvilágban. Rögtön bele is botlott a Vörös Hadúr ügynökeibe,akik rávették hogy legyen a szemük és fülük a régióban.
Kapott pénzt és beígértek olyan tárgyakat amik a hatalmát növelhetik majd.
A pénz nem lenne hatással a játékra...bankba rakta,elrejtette stb...
Majd kérek egy KM nyilatkozatot hogy megfelel e...(nem moströgtönfontos)
Toroni boszmester nem probléma, viszont jön a neveltetés toroni eszme, és a kyr kultúra, ami sztem kizárja h a karaktered (tegyük fel h vmi úton módon közel kerül egy Szövetséges Hadúr "jobbkezéhez" v bizalmasához) ne egyből átvágja az ügynök torkát (akár rasszizmusból) a felsőbrendűsége miatt.
Azonban jól tálalt előtörténetből esetleg megoldható de akkor a következők állításaim vannak:
Neveltetés: Vajon ki nevel fel egy olyan karaktert Toronban, ahol a kasztosodás a jellemző, (akár béke időben is) aki hátat fordít az őseinek/kultúrájának/barátainak h akárcsak szimpatizáljon is a Vörösökkel? Értem én h még nem tudták, de mint írtam "kasztosodás a jellemző" nagyon nehéz egy-egy társadalmi osztályból átkerülni a következőbe, s ha sikerül akkor az a személy, de a család számára is nagyon nagy dicsőség. Ezt az elismerést pénzért, v hatalomért nem nagyon lehet felülírni, egy
Na jól van elfogadom a megbízást, a népem/uralkodóm/városom stb ellen. Elég kicsi a valószínűsége.
toroni eszme: Már az előző pontban is írtam, de azon felül van még a vallás. A Vörös oldal és a Fekete, nem a színűk miatt áll ellentétben egymással, hanem az "emberségük" és hatalmuk miatt. Míg az Északi-Szövetség 9 körülbelül egyforma hatalmú országokból áll, addig a másik oldalon Toron a főkolompos aki a hadjáratokat irányítja/szervezi. A Fekete oldalon semmi baj, ha másokat megalázol eltiporsz, meggyilkolsz -mindaddig míg ez a saját osztályodban marad- Ezzel szemben a Vörös Hadurak legtöbbje az országa királya, thánja, hercege vezetője, akik mind egy sajátos módszer szerint uralkodnak, ahol nincs emberáldozat, mert: az csúnya v rosz dolog. pfúj! (És oké értem, h Abasziszban, meg Enoszukén is uralkodók, királyok vannak, ám ezek valamivel tartoznak Toronnak, v valamit remélnek Torontól)
Részletekbe nem nagyon akarok menni, de utána olvasva sztem jól kivehetőek az ellentétek a két szövetség között.
Egy toroni karakternél, szintén nem valószínű az átállás, hacsak nem kémszolgálatra osztották be a felettesei, v nem egy renegát és bosszút szeretne állni azért amiért ide jutott, v olyan hatalma van, aminél eltörpül h a vörös oldalt v a fekete oldalt támogatja.
kyr kultúra Az istenek mindenki felett állnak (oké a pyarroni vallásban is, de Toronban a legutolsó obsor is Tharr v valamelyik kyr isten kegyéért imádkozik. MIÉRT? Mert az évszázadok során kiírtották a toroniakból h önálló entitásként gondoljanak a világra. Minden az istenek akarata, és a hatalmasok csak játékszerei ennek a valóságnak.)
Míg ezzel szemben az erv és pyarroni világban az istenek léteznek, megvannak, vannak papjaik és kész. Ha kedvük tartja megsegítik Ynev lakóit, ha nem akkor szarnak az ott történtekre, ezt az átlag emberek elfogadják és nem keresik a miérteket, de ettől függetlenül az ervek/pyarroniak élete istenek nélkül is folyik tovább. Elég nehéz elmagyarázni, de kyrnek lenni nem egyszerű halandónak való. Ez felsőbbrendűséget ad bárkinek -Toron szerint.
A kyr kultúra, vagy abban élni, nevelkedni egyfajta fanatikus lénnyé formázza az egyént, amely megkínozva, megalázva is vallja a módszer helyességét.
Szval a megüresedett egy hely a helyi kuruzslónál sem probléma, viszont ha a Vörös oldalon BM-ként szeretnél játszani valami nagyon okosat kell kitalálni = Jó álca. (kém v bosszúállás, vagy ami még nem jutott eszembe) Ám ez nagyon kényes, s ha kiderül h boszorkánymesteri praktikát használsz, nincs az az isten h megmentselek. Persze lehet ez is kihívás,
ha elfogadod h bármikor készítheted az új karaktert.
Kapott pénzt és beígértek olyan tárgyakat amik a hatalmát növelhetik majd.
Ha ezt akarod én értem, ám lehet h nem lesz hosszú életű játékod ezzel a karakterrel.