Üdv!
Külön üdv Alaric!
Nagyon jó kis csapat gyűlt össze!
Huhh próbálok röviden válaszolni/hozzászólni a terméshez:
Szerintem adott kasztból lehetünk akár többen is, nem valószínű, hogy két ugyan olyan karakter keletkezik.
Ettől függetlenül is a bárd az csak felmerült bennem. Ne tartson vissza senkit a bárd ötleteitől!
Nálam továbbra is a baltaarcú ütőgép (az emelkedett körök elvadult lovagnak neveznék) vezet.
Ha nagyon Domvik-csapatot akarunk, akkor megpróbálhatom ezt shadoniból megcsinálni. (Egyik "fő gondom", hogy shadonban a szép szalmaszőke hercegek nem túl gyakoriak.
Bár lehet érdekes kérdéseket vethet fel, ha az egyik shadoni nemesasszony pont az után ajándékozta meg egy szalmaszőke, kékszemű utóddal a Birodalmat, amikor pyarroni diplomaták vendégeskedtek náluk.
)
A lődözős ötletem kicsit háttérbe szorult idő közben. Az íjász Mendraiosz izgatja kicsit a fantáziám, de őt kissé mélabús figurának érzem.
A csoki-boszimester viszont megerősödött, mint alternatíva.
Bár lehet, hogy ő meg már sok lenne az Inkvizítor mellé.
Illetve érdekes koncepció a vizikalóz/matróz figura, aki itt kötött ki és a meleg évszakig itt ragadt, aztán addig is kell valami mellékes neki. Ezt kasztilag elég sokmindenből el tudnám képzelni:
- Harcos
- Barbár
- Fejvadász (Gyöngykereső vizes változata vagy shadoni Hal)
- Bárd (ld. a hatvárosi ötletem)
- Harcművész
- Boszorkánymester
Egy technikai kérdés, hogy ebből utólag ne legyen fennakadás:
A körönkénti támadások számára vonatkozóan az MTK-ban van egy rész, ami azt taglalja, hogy a Harcos főkaszt tagjai bizonyos szinten (legkésőbb 5.-tól) már körönként kettőt támadhatnak, illetve a kétkörönként egyszer támadó nehézfegyverekkel maximum körönként 1 támadás lehetséges.
Ezt mindannyian úgy értjük ugye, hogy a Lovag 6.TSz-től a kétkezes nehézfegyverekkel körönként 1-et tud támadni?
Eléggé vonz, hogy dobjam a tulajdonságaimat, de a generátor miatt kicsit tartok tőle, hogy pont az a néhány nem lesz jó, amire építenék.