M.A.G.U.S. > ANTIK QUIRONEIA

Quironeia lakói

(1/1)

wolftern:
A karakterek előtörténetei és statisztikája

Quator:

Név: Grong Harr
Faj: vad ork
Nem: férfi
Kaszt: harcos
Vallás: Ork Héroszok – Nagy Vordak
Szent állat: Cápa
Jellem: Káosz
Születési hely: Duaron-tenger partvidéke
Iskola: Viharkeltők törzs / Portyázó-nemzettség: Tengeri vadász (elfszabású rossznyelvek szerint “kalóz”)

Szint: 1.
TP: 0
TP a köv. szinthez: 161


KAP
Tulajdonságok: 136 (136 KAP)
KÉ: 8, TÉ: 20, VÉ: 75, CÉ: 0 (103 KAP)
HM/szint: 11 (33 KAP)
Ép alap: 7 (14 KAP)
Fp alap: 6 (6 KAP)
Fp/szint: 7 (21 KAP)
Kp alap: 10 (10 KAP)
KP/szint: 14 (28 KAP)
Induló képzettségek: összesen 24 KAP (24 KAP)


Tulajdonságok
Alap+Módosító=Teljes érték
Erő: 15+3=18
Gyorsaság: 15
Ügyesség: 15
Állóképesség: 15+3=18
Egészség: 15+2=17
Szépség: 12-3=9
Intelligencia: 11-3=8
Akaraterő: 12
Asztrál: 12-4=8
Érzékelés: 14

Sebzés járulék: +2/+4


Mágiaellenállás
Asztrál / Mentál
Tudatalatti: 8 / 12
Teljes ME: 8 / 12

Képzettségek (Narancssárga a másodlagos képzettség)
Összes Kp: 5(ügy)+10(alap)+14(kp/szint)=29
Aktuális Kp: 0

Kultúra (ork) 3.fok
Élő nyelv (ork) 3.fok
Helyismeret (Duaron-tenger partvidéke) 3.fok

Fh: egykezes csatabárd 3.fok
Fh: béltépő 2.fok
Vívócsel (egykezes csatabárd) 2.fok
Esés 15% (10% +ügy 10 feletti része)
Egyensúlyérzék 30% (25% +ügy 10 feletti része)
Birkózás 2.fok
Úszás 3.fok (2.fok +2kp)
Hajózás 2.fok
Halászat 2.fok
Csomózás 2.fok
Irányérzék 55% (50% +ügy 10 feletti része)
Mászás 20% (15% +ügy 10 feletti része)

Pajzskezelés 2.fok (5 kp)
Nehézvértviselet 1.fok (1 kp)
Fd: egykezes csatabárd 2.fok (3kp)
Teherbírás 2.fok (2kp)
Élő nyelv (erv) 2.fok (2x2kp)
Szexuális kultúra 1.fok (2x1kp)
Dorbézolás 2.fok (2x2kp)
Ének 1.fok (2x1kp)
Legendaismeret (ork) 1.fok (2x2kp)

Életerő
Max ÉP: 14
Akt Ép: 14

FP: 8(álló)+2(akarat)+6(alap)+7(Fp/szint)=23
Max FP: 23
Akt FP: 23

Harcértékek
Harcértékmódosító
Alap / HM / Teljes
KÉ: 18 . 2 . 20
TÉ: 38 . 5 . 43
VÉ: 85 . 4 . 89
CÉ: 5 . 0 . 5

Egykezes csatabárd (használat 3.fok, dobás 2.fok)
Tám/kör: 1
KÉ: 25
TÉ: 55
VÉ: 100   (+15 alkarvédő / +20 kis pajzs)
Sebzés: 1k10+4

Béltépő (használat 2.fok)
Tám/kör: 2
KÉ: 30
TÉ: 51
VÉ: 91   (+15 alkarvédő)
Sebzés: 1k6+4

Páncél: Keményített bőrvért (vértviselet 1.fok)
SFÉ: 2
MGT: -2 -> 0

Pajzs: Kis pajzs (pajzshasználat 2.fok)
VÉ: +20
MGT: 0
Sebzés: 1k6+2

Pajzs: Alkarvédő (pajzshasználat 2.fok)
VÉ: +15
MGT: 0
Sebzés: 1k6/2+2

Varázstárgyak
-

Felszerelés
Egykezes csatabárd, 1, kézben/övön
Kis pajzs, 1, kézben/háton szíjjal átvetve
Keményített bőrvért, 1, viseli
Alkar- és lábszárvédők, 1-1 pár, viseli
Béltépő, 1, hüvelyben
Ruha, 2 váltás, hátizsákban
Fáklya, 2, hátizsákban
Gyertya, 5, hátizsákban
Horog és zsineg, 2 adag, övtáskában
Kova és acél, 1, övtáskában
Kötél, 20m, hátizsákon
Mászóvas, 1, kötél végén
Kréta, 5, övtáskában
Kulacs(1l), 1, hátizsákban
Erős pálinka, 1l, kulacsban
Síp, 1, övtáskában
Fémtükör, 1, hátizsákban
Takaró, 2, hátizsákban
Tapló, 5, hátizsákban
Tőrhüvely, 1, övön
Viaszosvászon, 2 rőf, hátizsákban
Vizestömlő (5l), 1, hátizsákon
Zsák, 5, hátizsákban
Nagy hátizsák, 1, háton
Övtáska, 1, övön
Erszény, 1, övtáskában
Szárított élelem, 5 nap, zsákban


Vagyon
Arany: 7
Ezüst: 8
Réz: 15
Drágakő:
Egyéb:

Hátas
-

Kinézet
Nagydarab, hajókötél izmokkal megáldott, de nem túl magas ork hím. Nagyjából tízes évei közepe-vége felé járhat. (Orkoknál ez már teljesen kifejlett, de fiatal hím.) Bőre - hála a perzselő napsütésnek - barnás-szürke árnyalatú. Szőrzete furcsa (fajára nem jellemző) módon elég ritkás, még emberi mércével mérve se sok. Ork mércével egészen jóképű is lehetne, még az elfszabásúak között is elfogadhatóan átlag alatti a megjelenése.
Általában a praktikum vezérli ruhaválasztását, mintsem bármiféle stílus vagy divat. Erős bőrcsizma, rövid szárú vastag posztónadrággal. Ing helyett/gyanánt posztóval bélelt, olajban keményített bőrvértjét hordja. Egyetlen ékszere a nyakában függő, fogakkal fűzött bőrszíj. Üde színfoltot jelent rikító-piros fejkendője, melyet hosszúra hagyott szárral köt meg.
Csatabárdját széles bőrövére fűzi, vagy övébe tűzi. Fogazott pengéjű kését bőrhüvelyben, vesetájékon erősíti övére. Rücskös cápabőrrel bevont fa pajzsát szíjjal hátára vetve viseli békeidőben.

Jellemvonások
Makacs, lobbanékony. Ugyanakkor a mindennapokban szeleburdi, kissé szétszórt. Nem tűri, hogy bármilyen formában korlátozzák. Viszont az adott szó számára szent és sérthetetlen. Barátaihoz, családjához a végsőkig hűséges, viszont ellenségeivel kegyetlen. Igazi Traclon. Vad és kiszámíthatatlan, de nem rosszindulatú.

Előtörténet
A Viharkeltők törzsének egyik Portyázó-nemzettségébe született. Az ő nemzettségük az egyik, mely a tengeri portyákra koncentrál már időtlen-idők óta. Emiatt Grong gaug kora sokkal inkább telt csónakok és bárkák fedélzetén, mintsem a partmenti dombok felderítésével. Felcseperedvén is megmaradt a nyílt víz iránti vonzódása. Sokkal inkább érzi otthonosan magát a lába alatt ringatózó fedélzeten, mint a szilárd talajon. Természetesen ez nem jelent valódi akadályt, csupán kissé eleve elrendeltetettnek tűnik, hogy messzi vizekre hajózzon és bejárja a világot. Ahelyett, hogy a törzs szállásterületén maradjon.
Ennek köszönhetően férfivá avatásával bekerült az egyik tengeri vadász csapatba, mely egy bárka fedélzetén nekiindult a partmenti elfszabású tengeri forgalmat és településeket végiglátogatni. Így esett, hogy orkhoz képest jó nyelvérzékről téve tanúbizonyságot, már korán elsajátította az északi emberek általánosan használt nyelvjárását is.
Nemcsak fosztogatással és hajók megtámadásával foglalkoztak, hanem időnként valóban kereskedtek is a környező népekkel, akik hajlandóak voltak szóba állni az orkokkal és nem kezdtek fejvesztett menekülésbe feltűntükre. … Kivéve az „északi szomszédokat”, mert a magukat korgnak nevező vademberekkel mindig is háborúságban állt a törzs. Nem csoda, hiszen ugyan azt a foglalkozást űzi mindkét népcsoport: prédálja a többi, körülötte lakó népet.
Így esett, hogy amikor nyolcadjára is egymásnak estek az északi elfszabásúak, a Viharkeltők is elérkezettnek látták az időt beszállni a háborúba. Viszont elég távol esik szállásterületük ahhoz, hogy ne vonja befolyása alá őket egyik oldal sem. Ehelyett a törzs vénei tanácsot ültek a sámánokkal és énekmondókkal. Arra jutottak, hogy ebben a háborúban nem valaki mellett harcolnak, hanem kihasználva a lehetőséget, valakik – méghozzá esküdt ellenségeik a korgok – ellen. Így amellett, hogy a szárazföldön elindult egy nagyobb ork sereg, a törzs hajóit és összegyűjtötték és a tengeri vadászok elindultak a partok mentén felfelé. A terv egyszerű: a régi szövetségeseik oldalára álló, gyanútlanul Északnak  hajózó korgokat beérni és rajtuk ütni, amíg azok a többi résztvevő nép nagyobb hadmozdulataira figyelnek.
Természetesen az ork hajókon nincsenek túl hosszú utakra méretezett készletek és a nyílt tengereket is nehezen küzdik le, így gyakran kötnek ki, hogy feltöltsék készleteiket, akár akarnak ebben segítségükre lenni a helyiek, akár nem.
Nem csoda hát, hogy még Grong se tudja igazán hová is veti majd a sors ezen az úton...

Dierol:

Név  Ayers Errissir            TulajdonságokÉrtékeFaj  Kyr            Erő: 11Nem  Férfi            Gyorsaság: 11Kor  25 év            Ügyesség: 14Származás  Toron            Állóképesség: 11Kaszt  Boszorkánym.            Egészség: 14Iskola  Kisebb iskola            Karizma: 16Jellem  Halál, Rend            Intelligencia: 16Vallás  Tharr            Akaraterő: 16Tapasztalati szint  1            Asztrál: 8TP  161/0            Érzékelés: 13ÉP:14/14          FP:15/15          ψ Pont:7/7          MP:7/7KAP: Tulajdonságok: 131 (133 KAP), KÉ: 3, TÉ: 5, VÉ: 60, CÉ: 0 (67 KAP), HM/szint: 6 (18 KAP), Ép alap: 10 (20 KAP), Fp alap: 3 (3 KAP), Fp/szint: 6 (18 KAP), KP/szint: 12 (24 KAP), Induló képzettségek: összesen (91 KAP)
Mágiaellenállás  Tudatalatti    Háttér    Hit    Statikus    Dinamikus    Mágikus    Összes  Asztrál8--7--15Mentál 16--7--23Képzettség megnevezése  Kezdő szintje  Jelenlegi szintje  KAPÍrás/olvasás044Holt nyelv - Kyr022Vulgármágia – BM033+1Anatómia - Ember022Ásványtan011Herbalizmus033Méregkezelés - ételmérgek011Méregkeverés011Tetoválás ismeret - toroni011Tetoválás011Lélektan - Ember022Politika/diplomácia - toroni011Veszélyérzék020%1Fegyverhasználat - hosszúkard022Képzettség megnevezése  Kezdő szintje  Jelenlegi szintje  KAPFegyverismeret012Élő nyelv - toroni342Élő nyelv - erv024Ékesszólás012+3Helyismeret - Toron*300Kultúra - toroni300Kultúra - Erv024Szexuális kultúra024Dorbézolás012Festészet/rajzolás012Tánc - toroni024Udvari etikett - toroni024Történelemismeret - toroni012Legendaismeret - toroni024Vallás - Tharr012Jog/törvénykezés - toroni012Pénzügyek012Számtan024Oktatás024Pszi024Birtokigazgatás024Heraldika - toroni012Úszás012Taktika - shadoni páros014KpAlkímia014Kp
*Piedra-dombság egyik települése
Páncél:nincs   Súly0 font              Pajzs:nincs   Súly0 fontTípusa -   STP -              MGT -   Érték -MGT -   Érték -              KÉ -   Sebzés -Max SFÉ -   Vértviselet 0. fok              TÉ -   Időigény -Akt SFÉ -                  VÉ -   Pajzshasználat 0. fokElosztott HM 1. szinten KÉ+2, TÉ+0, VÉ+2, CÉ+2Fegyver  Fok    #    KÉ    TÉ    VÉ    CÉ    Sebzés    Spec.   Alap harcértékek--1211676--Puszta kéz----67--védekezve hátrálva+40VÉ, mágia hátrálva+10VÉ,Hosszúkard21182583-1K10-
Felszerelés
Megnevezés Mennyiség   Elhelyezés       Megnevezés  Mennyiség   Elhelyezés  Hatalom itala 2 adagkulacsban   Nagy hátizsák1karakternélKapca2 párkarakteren/hátizsákban   Fáklya1hátizsákonGatya3karakteren/hátizsákban     Fenőkő1övtáskábanSzövetnadrág2karakteren/hátizsákban   Közönséges fűszer1 üvegcsehátizsákbanGyalogos csizma1párkarakteren   Gyertya1hátizsákbanNemesi ing2karakteren/hátizsákban   Aszalt gyümölcsök3 adaghátizsákbanVívókesztyű1 párhátizsákban   Kenyér1hátizsákbanKendő, hímzett2karakteren/hátizsákban   Sajt, tömb1 fonthátizsákbanEzüst kendőrögzítő tű1karakteren   Só, tömb0,3 fonthátizsákbanÖv1karakteren   Szalonnafél oldalhátizsákbanÖvtáska1karakteren   Írótoll1hátizsákbanDreggis – hímzett1 párkarakteren   Tinta2 üvegcsehátizsákbanSzövetköpeny, tört-fehér1 párkarakteren   Pecsétviasz1 rúdhátizsákbanCsuklya, tört-fehér1 párkarakteren   Papír2 ívhátizsákbanDíszes kardhüvely1 párkarakteren   Vaslábas1hátizsákonTőrhüvely1hátizsákban   Likőr1kulacsbanTőr1hátizsákban   Víz1kulacsbanTűzszerszám1övtáskában   Kulacs2hátizsákonVarrótű+cérna1hátizsákban   Fémtükör1hátizsákbanTakaró2hátizsákon   Szappan,borotva1hátizsákbanVassulyom20hátizsákban   Kis sátor1hátizsákonMérleg1hátizsákban   üvegcsék5hátizsákbanBorszeszégő1hátizsákban   Hatalom itala komponensek2 főzetre*hátizsákban*1 főzet komponensei 1 aranyba kerülnek, és 2 adagot lehet főzni belőleVagyonRéz: 10           Ezüst: 9          Arany: 4        Mithrill: -          Egyéb: ezüst pecsétgyűrű          (1 arany a csizmába rejtve, a többi az övtáskában. Pecsétgyűrű az ujján)

Pyarroni diszciplínák: Statikus pajzs, Ébredés Csettintés, Emlékfelidézés, Érzéktisztítás (hogy a világosból sötétbe lépve azonnal hozzászokjon a szeme a fényviszonyokhoz), Telepátia (fogadás)

Megjelenés
Hófehér hajú, kreol bőrű, szürke szemű, 1,75 láb magas, feltűnő megjelenésű fiatal kecses férfi, akit körbeleng a fensőbbség érzete. Rá szabott, tört-fehér, ezüsttel hímzett (jórészt sólyomminta) ruhadarabjai kényes ízlésről és pénzről mesélnek, melyek jól harmonizálnak hosszú derékig érő hajzuhatagával, amit lófarokba kötve hord. Nyakában hasonló színű, különös mintákkal ékített selyemkendőt hord. Komoly, többnyire vesékbe látó tekintete és kimért udvariassága általában elég arra, hogy a legtöbb ember önkéntelenül is megtartsa a tisztes távolságot.

Személyiség
Egoista. Ha valakinek segít, akkor is arra gondol, hogy ez később az ő javát fogja szolgálni. Ráadásul igazi famor – aki mindenkinél többre tartja magát. Azt vallja, hogy mindenkinek megvan a maga feladata, amiben illik jobbnak lennie a többieknél. Épp ezért azt természetesnek veszi, hogy számtalan képesség és képzettség terén vannak akik messze felülmúlják a tudását. Büszke a vérvonalára, rangjára. Mivel nemrég belegázoltak a büszkeségébe, kénytelen volt nagyon gyorsan átértékelni a jelenlegi szerepét a világban – és a hozzáállását az őt körülvevő emberekhez - mert azért a büszkeségbe nem szándékozik belehalni. Továbbra sem próbál meg elvegyülni a pórnéppel, hiszen rendkívül lealacsonyítónak tartja, ha szóba kell állnia valamelyikkel – és minél messzebbre kerül Toron központjától, annál többször vétenek az etikett ellen. Ami ugyan szintén zavarja, de mivel van fogalma az erv kultúrkörről is, úgy döntött, hogy csak az erv nemességgel szembeni tiszteletadást próbálja meg kikövetelni magának – ha teheti. Különben pedig képes és hajlandó is tűrni a sértéseket – de azért magában ezeket a helyzeteket megjegyzi – hogy ha lesz alkalma, akkor törlesszen. Az emberek problémái nem érdeklik – de mivel anyagilag kezd megszorulni, ezért hajlandó anyagi juttatás reményében „segíteni” nekik. Egyedül a kísérete hogyléte az, amit valóban fontosnak tart – mert jelen helyzetben pótolhatatlan és életveszélyes veszteség lenne, ha bármilyen okból elvesztené. A páros számokat ha teheti, babonás módon kerüli. Tharr egyházával kapcsolatban óvatos, és átlagos hívő. Ha gyalázzák az egyházat, azzal sem igazán törődik, mert úgy véli, hogy majd Tharr papjai megtorolják, ha akarják. Jelenleg három hosszú távú cél lebeg a szeme előtt - életben maradni, sikeresen teljesíteni a Gaddhast, és nem mellesleg hatalmat, vagyont, rangot szerezni.

Háttér
A nagy múltú, és a vérvonalára kényesen ügyelő Errissir család negyedik gyermekeként láttam meg a napvilágot. Ráadásul neki és a testvéreinek szerencséje volt, mert őket szemmel látható módon nem érte utol a belterjes családok esetében előforduló korcsosodás. Legidősebb bátyja volt a család szeme fénye - az örökös, és aki hadba vezeti a katonáit – aki mindent megkapott, hogy betölthesse majd a feladatát. Két nővére pedig szemrevaló és egészséges partinak számított, akik kezéért folyt a versengés. Az öccsét pedig szintén kiházasítani szándékozták, mert ő volt az egyetlen, akinek kitűnő fizikuma ellenére a mentális képességei azért hagytak némi kívánnivalót maguk után. Ayersnak a szülei az intéző, és magitor/tanácsadó szerepét szánták – amihez megfelelő oktatás is járt az egyik jó hírű, de tanulót próbáló boszorkánymesteri „iskolában” A szüleik is versenyeztették őket a kegyeikért – de a boszorkánymesterek közt eltöltött idő, és a kegyetlen bánásmód igencsak megkérgesítette a szívét, és az elvárásoknak megfelelően igazi toronit faragtak belőle. Az apanázs egy részét viszont arra fordította, hogy Zaukát beiskolázta azzal az ígérettel, hogy később személyes szolgálatába fogadja. Zauka volt az, aki (talán a pénz reményében) egy alkalommal megvédte, amikor Shulurban ritka kimenői egyikén megpróbálták kirabolni az esti órákban (Azóta sem tudja, hogy Zauka a saját felbérelt két társát árulta-e el, vagy valóban nem ismerte őket) Mikor visszatért a családi fészekbe, hamar felmérte, hogy ha pár éven belül nem lép semmit, akkor hamarosan elúszik a lehetősége arra, hogy a (szerinte) méltatlan bátyja helyett ő örökölje majd a családi vagyont. Ennek következtében úgy döntött, hogy itt az ideje előrébb jutni az örökösödési sorban. Két hónapig tanulmányozta a mindennapokat, és azon tanakodott magában, hogy mi módon tudná elérni a céljait. Végül rájött arra, hogy ez önerőből nem kivitelezhető, és ha elhúzza a dolgot, akkor ő fog rajtaveszteni. Ezért aztán először csináltatott egy egyedi jáspis nyakéket – amiből a köveket kiszedve kicserélte azt az otthoni kelyheket díszítő jáspisokat – ezzel mintegy hatástalanítva az egyik legfőbb védelmet. Beszerezte azt a késleltetett hatású ételmérget is, amit nagyvonalúan belekevert az egyik vacsorába – ő maga pedig bevette az ellenmérget. A siker nem is maradt el. A szülők, testvérek mellett az ételkóstoló, és az idősebb nővére kérője mellett még hat szolga térült reggelre Tharr színe elé. Ő maga bár alig evett pár falatott, majd három napig alig bírt kikelni az ágyból, pedig nem az a beteges fajta. Az illő temetés után viszont nem sokáig örülhetett a kialakult helyzetnek, mert a kérő családja igencsak megorrolt a fiuk elvesztése miatt – és befolyásukat latba vetve kivizsgáltatták az ügyet. Ami azzal a kellemetlen eredménnyel zárult, hogy az összes bizonyíték Ayersra mutatott – mint például a jáspisnyaklánc elkészíttetése. Ha nem lett volna vizsgálat, jó eséllyel megúszhatta volna, de így már nem sok esélye maradt – és végső érvként kérte a halálbüntetése elodázását a Gadhass idejére, amivel élni kíván. Bár szívesen Tharr elé vetette volna őt is a sértett családja (emellett kárpótlásul maguknak követelték a birtok egy részét is) de az ősi jogra, valamint az ereiben csordogáló értékes vérre tekintettel megkapta a haladékot – valamint azt a selyemkendőt, ami tudatja az értő szeműeknek az átmeneti kegyelem tényét. Mellékbüntetésként a birtokok újra a császárhoz kerültek vissza, és mindössze személyes, nem mágikus ingóságait vehette magához. Szerencséjére Zauka pont a vizsgálatok alatt végzett tanulmányaival – úgyhogy ő az egyetlen, akit jelenleg kitart  Ayers mellett, és aki a sherchia rítusa után nincs kötelezve az ősi szabályok betartására a mindennapok során. Zaukát a szava köti, no meg Ayers azon ígérete, hogy a Gadhass után megbecsült helye lesz az udvartartásában, mint Spamagitor.

Rigor Mortis:



Név: Arvus dun  Lampryssa / Arvus dul Craval (használt / valódi )
Faj: Ember
Nem: férfi
Kaszt: Boszorkánymester
Vallás: Antoh
Jellem: Káosz
Születési hely: Abaszisz-Ifin
Iskola: magányos mester/ Eqaa'll nagybácsi
Kor: 19 év


Szint: 1.
TP: 0
TP a köv. szinthez: 161

KAP
Tulajdonságok: 145 (145 KAP)
KÉ: 8, TÉ: 20, VÉ: 75, CÉ: 0 (103 KAP)
HM/szint: 10 (30 KAP)
Ép alap: 4 (8 KAP)
Fp alap: 4 (4 KAP)
Fp/szint: 7 (21 KAP)
Kp alap: 7 (7 KAP)
KP/szint: 9 (18 KAP)
Induló képzettségek: összesen 39 KAP (39 KAP)


Tulajdonságok
Erő:               12
Gyorsaság:     16
Ügyesség:      16
Állóképesség: 14
Egészség:      16
Szépség:       10
Intelligencia:  15
Akaraterő:     14
Asztrál:         15
Érzékelés:     14
Pszi-pyarroni módszer 2. fok
Pszi pontok
Maximális pszi pont:  6
Aktuális pszi pont:     6

Pyarroni diszciplínák: Statikus pajzs, Ébredés, Csettintés, Emlékfelidézés, Érzéktisztítás, Telepátia (fogadás),Fájdalomcsillapítás

Mágiaellenállás
Asztrál / Mentál
Tudatalatti: 15 /1 4
Statikus pajzsok: 6/6
Teljes ME: 21 / 20

Mágia
Max. mana pont: 7
Aktuális mana pont: 7



Életerő
Max ÉP: 10
Akt Ép: 10

FP: 4(álló)+4(akarat)+4(alap)+7(Fp/szint)=19
Max FP: 19
Akt FP: 19


Harcértékek
Harcértékmódosító
Alap / HM / Teljes
KÉ: 20 . 2 . 24
TÉ: 34 . 4 . 38
VÉ: 87 . 4 . 91
CÉ: 0 . 6 . 6


Tőr (használat .fok)
Tám/kör: 2
KÉ: 34
TÉ: 46
VÉ: 93           (alkarvédő+15=108)
Sebzés: 1k6


Dobótőr (dobás 3.fok)
Tám/kör: 2
KÉ: 34
TÉ: 49
VÉ: 93
Sebzés: 1k6 (+íjjász szabály)


Képtettségek
(kp alap +7,ügy +6,int +5,kp/szint +9=27 kp) Aktuális kp: 0

Képzettsék                         /Fok/ % /        /KAP/      /kp/     
Elsődleges
Fegyverhasználat  (tőr)               2.                2           -
Álöltözet                                    2.                2
Orvtámadás                               2.                2
Piszkos csel                                2.                2
Írás/olvasás                               2.                2
Vulgármágia (bosz.m)                 3.                3
Herbalizmus                               4.                4
Méregkezelés                              2.                2
Lopózás                                    78%              3          4
Rejtőzés                                    75%             3          3     
Másodlagos       
Élő nyelv-aszisz                           3.                -
Kultúra-aszisz                              3.                -
Helyismeret-Ifin                           3.                -
Élő nyelv-toroni                            2.               4
Kultúra-toroni                              2.                4
Fegyverdobás (dobótőr)                3.                6         
Szexuális kultúra                          1.                            2
Pszi                                             2.                            6
Számtan                                      2.                            4
Élő nyelv-erv                                2.                            4
kultúra-erv                                   2.                            4




Felszerelés              / db.   /   helye,elhelyezése
Ruházat *
-köpeny és csuklya     
-nadrág
-ing
-mellény
-cserzett,bélelt bőr zeke (posztóvért 1 SFÉ)
-öv
-csizma                                          karakteren
kishátizsák                     1              háton
övtáska                          2             övön
tőrhüvely                       2              övön
tarisznya                        1              vállon
fiola tartó dobozka          1              hátizsák
fiolák                            10              dobozka
tűzszerszám                   1              övtáska
kréta                             5              övtáska
viharlámpás                   1              hátizsák
lámpaolaj,1 pint             1              hátizsák
fém tükör                      1              hátizsák
szappan                        1               hátizsák
takaró                           1              hátizsák
borszeszégő                  1              hátizsák
kis főzőedény                2              hátizsák
fegyveröv/dobótőröknek 1              felsőtest
fenőkő                          1              övtáska
tőr                                2              övön
dobótőr                         8             fegyveröv
alkarvédő                      1             bal alkar
kulacs                           2             öv/hátizsák
víz                                -              kulacs
aszisz pálinka                -              kulacs
száraz élelem             1 heti          hátizsák

Varázstárgyak          / db            /  elhelyezése
hatalom itala                2              fiola tartó dobozka 

Vagyon
Arany:    1
Ezüst:     9
Réz:    100
Egyéb:

Megjelenés/kinézet

Arvis átlagos magasságú és testfelépítésű fiatal aszisz férfi (172 cm / 65 kg ).Rövid fekete haj,barna szem,arcszőrzet nélküli ábrázat.
Bár a napja nagy részét csuklyás köpenyben tölti,mozgása úgy is jól láthatóan ruganyos,fiatalos. Jóképűnek nem mondható,arca kicsit
szögletes,orra kicsit szélesebb az ideálisnál,szemöldöke kicsit dúsabb,erősebb az átlagosnál,szemei enyhén metszettek,bőre picit eltérő
árnyalatú mint az átlagos aszisznak. Az asziszok kicsit egzotikusnak látják az átlaghoz képest,de csak épp annyira hogy külhoniak egyszerű
aszisznak mondanák. Ez abból adódik hogy anyja tiadlani/niarei félvér volt,apja pedig aszisz.
Ruházata egyszerű utazó öltözék,leszámítva hogy bélelt szarvasbőr zekéje lényegében egy posztóvért.Övén két tőrt hord,még mellkasán
keresztülvetett vastag bőr övben dobótőrök sorakoznak.Bal karján bőr alkarvédőt visel. Ruhái barna és szürke árnyalatúak,kivéve amikor
valahova próbál beolvadni,mert néha ilyet is csinál,akkor a helyzetnek megfelelő ruhákat szerez be.


Jellemvonások/viselkedés
Tagadhatatlanul hataloméhes ember.Környezetére gyanakvó,ami nem meglepő ha azt nézzük a "családja" elárulta
és majdhogy nem "bebörtönözte" egy sziget-erődbe.A hatalomvágya nem párosul kegyetlenséggel,mint sok embernél
de azért nem riad vissza csúnya dolgoktól sem,hogy elérje céljait.Hazugság,csalás megengedett de igyekszik ésszel
játszani,a halál akkor ésszerű ha ellenségről van szó és az életére törnek,vagy máshogy végkép nem kerülhető meg
a probléma.Idővel mesterétől / nagybátyjától  elsajátította hogyan lehet különféle növényekből mérgeket készíteni,
de jobban kedveli azokat amivel inkább káoszt/zűrzavart teremthet. Egyéni vagy tömeges akár...hasmenés,ájulás,
bódulat...és hasonlók.
Na nem mint ha tisztelné az életet mint az elfek vagy hasonló lények, inkább "ha bántasz én is bántalak" elvet vallja.
Inkább visszahúzódó természetű,mint barátkozó...de ahhoz hogy hatékonyan elvegyüljön,vagy szövetségeseket
szerezzen kénytelen az emberek közzé vegyülni. Ezért barátokat is nehezen szerez,de ha mégis...és megszolgálják a
bizalmát,akkor akár örök éltre tartó barátság is lehet belőle,ráadásul egy barátot/szövetségest illik megvédeni a bajban.



Előtörténet
Arvus dul Craval Ifinben született a Craval nemei ház ötödik fiaként,apró hibával...méghozzá hogy balkézről született. Apja
egy "ballépéseként",miután beleszeretett egy tiadlani kereskedő asszonyba,aki tiadlani-niarei félvérként igencsak egzotikus szépségnek
számított ifinben. Nem lett volna ezzel semmi gond,kivéve hogy Cravel márki már nős volt hat gyerekkel (4 fiú,2 lány).Nemsokára a szerelem
gyümölcseként meg is született a kis Arvus,ámbár a nyilvánosság előtt nem vállalták fel,de második-rejtett életüket élték. Azonban a pletykákat
nem lehetett elkerülni,hamarosan megtudta a márkiné a dolgot.Mivel kellően önérzetes és bosszúszomjas asszonyság volt...na meg nemes és
hatalommal rendelkező,így egyértelmű volt hogy a tiadlani cafka hamar rejtélyes halált halt,egy drága pénzért felbérelt orvgyilkos keze által.
A márki egy időre a sarkára tudott állni és mondván hogy mégis a vére,a nevére vette a fattyát...a felesége őszinte "örömére".Sokáig azonban nem
tudott ellenállni az asszony "kéréseinek" és beadta a derekát,hogy a közben hat évessé cseperedett fiút küldjék a család tulajdonában lévő és a
köznyelv által nevezett Fekete szirtre "tanulni".A Fekete szírt onnan kapta a nevét hogy fekete bazalt alkotta kis szigetecske Ifintől alig néhány
mérföldnyire.A sziget egy kisebb kikötőnek és egy erőd(öcskének) ad helyet,a Craval ház kitaszítottjai élnek ott...a család fekete bárányai,fattyai és
bárki akit a család szégyell vagy nem tűr meg a soraiban.Az itt élőknek feladata is van,a család piszkos ügyeit ők intézik amit a politika és az
udvari intrika nem tud megoldani. Arvus-t nagybátyja Eqaa'll vette gondozásába,aki boszorkánymester de a sziget többi lakója is örült hogy egy
gyerek bukkant fel közöttük.A szigetlakók között egyébként voltak tolvajok,kurtizánok és sok más "sötét" alak.
Az erőd nem volt túl gyerekbarát,így azokkal a körülményekkel kellett beérnie mint a többieknek.Felettébb dühös volt az apjára és a "családjára"
amiért ilyen helyre száműzték,ám mivel a szigetlakók sokkal kedvesebben bántak vele mint a márki környezetéből bárki,hamar megkedvelte a
zordon körülményeket és a színes társaságot akik itt éltek.
Még a mostohatestvérei fényűző környezetben éltek és kiváló udvari tanítók oktatták őket,addig Arvus kiskora óta szívta magába a különféle alvilági
 és sötét praktikákat.Elszántságát csak növelte,amikor néhány év múlva nagybátyja elmesélte neki,hogy a márkiné volt a felelős az anyja haláláért.
Lassan terv kezdet alakot ölteni hogy megbosszulhassa az anyját,a többiek pedig magukat.Az erőd minden lakója azon kezdett munkálkodni hogy
elég hatalmat,befolyást,vagyont halmozzanak össze ahhoz hogy tönkretehessék a Craval házat,majd átvegyék az erődöt és saját katonáik és flottájuk
legyen,egy pártfogó égisze alatt...
Mivel nagybátyja gyakori mondása volt ..."fiam,vésd jól az eszedbe...a mágia  nem a hatalom egy kifogyhatatlan kútja,ha csak arra támaszkodsz hamar
vesztedet érezheted"...., ezért nem csak a tolvajok,orvgyilkosok aljas harcmodorát tanulta el,hanem kitanulta a különféle növényi főzetek,kenőcsök
készítését-használatát is,amivel egyaránt tud gyógyítani vagy akár ártani másoknak.

18 évesen úgy vélték,eléggé felkészült Arvus arra, ő is kivegye a részét a tervből,így amikor kitört egy újabb zászlóháború felhasználták régebbi össze-
köttetéseiket azért hogy valahogy a fekete hadúr szolgálatába állhasson...hiszen a háború egy nagy lehetőség a felemelkedésre.
Beletelt egy kis időbe,de munkájukat siker koronázta....(a többi a Km dolga :) )






Con Angilo Guerdo:



KIDOLGOZÁS ALATT

Név: Erkag Glunt
Faj: Goblin
Nem: férfi
Kaszt: Tolvaj
Kor: 20 éves embernek megfelelő
Vallás: Törzsi bálványimádás
Jellem: Káosz
Születési hely: Gro-ugon

Szint: 1.
TP: 5
TP a köv. szinthez:


Tulajdonságok
Erő:               14(-2) 
Gyorsaság:     18 (+2)
Ügyesség:      14
Állóképesség: 14
Egészség:      14
Szépség:       13 (-3)
Intelligencia:  15
Akaraterő:     11
Asztrál:         14
Érzékelés:     20 (+2) 18
 

Mágiaellenállás
Asztrál / Mentál
Tudatalatti: 14 / 11
Teljes ME: 14 / 11



Életerő
Max ÉP: 8
Akt Ép: 8

FP: 4(álló)+1(akarat)+5(alap)+7(Fp/szint)=12
Max FP: 12
Akt FP: 8


Harcértékek
HM/szint: 6
Harcértékmódosító
Alap / HM / Teljes
KÉ: 20. 0 . 20
TÉ: 33 . 3 . 36
VÉ: 84 . 3 . 87
CÉ: 14 . 0 . 14

Tőr (használat 2.fok)
Tám/kör: 2
KÉ: 30
TÉ: 44
VÉ: 89   
Sebzés: 1k6

Béltépő (használat 2.fok)
Tám/kör: 2
KÉ: 30
TÉ: 40
VÉ: 89       
Sebzés: 1k6+2

Dobótőr: (használat 1.fok)
Tám/kör: 2 (1 az első fok miatt.)
KÉ: 30
TÉ: 43
VÉ: 89       
Sebzés: 1k6


KP
Kp alap: 18
Kp/szint: 10
Aktuális kp: 28 + 4 (ügyességi) + 5 (inteligenciai) = 37 kp


Képzettségek:

Induló Képzettségek (Elsődleges Képzettségek)
Élőnyelv (ork/goblin?) 3. fok
Kultúra (Gro-ugon) 3.fok
Helyismeret (Gro-ugon) 3.fok
Fegyverdobás (dobótőr) 1.fok
Helyismeret 3.fok
Álcázás 4.fok
Rejtőzés 10%+4%(ügyesség)=14%
Rejtekhelykutatás 15%+4%(ügyesség)=19%
Csapdakeresés 15%+4%(ügyesség)=19%
Egyensúlyérzék 25%+4%(ügyesség)=29%
Álöltözet 3.fok
Zsebmetszés 18% 6kp +4%(ügyesség)=22%
lopódzás 20% 4kp +4%(ügyesség)=24%
dorbézolás 2.fok 1kp (-75%)

Másodlagos Képzettségek
Élőnyelv (északi közös, erv) 3.fok
Helyismeret (quirron tenger?) 3.fok
Fegyverhasználat (tőr) 2.fok 8kp
Fegyverhasználat (béltépő) 2.fok 8kp
Irás/olasás 2.fok 8kp
Szexuális kultúra 1.fok 2kp

KP költés: 37

Felszerelés:
3 dobótőr (4,5e) béltépő (5e), tőr (1e), 3 napi élelem és ital (30r), csuklya (8r), derékszij (5r) bakancs (10r) gatya (3r) ing (5r) mellény (30r) nadrág (20r) sapka (5r)  3 fáklya (30r) kova és acél (5r)  kulacs (4r) kötél 30m (40r) szekerce (10r) takaró (80r) tapló (2r) tükör (2r) tűzszerszám (10r) zsák (20r) tarisznya (40r)

Kezdő pénz: 4a
Megmaradt pénz: 2a 5e 101r

Kinézet:
Voltakép, mint káoszlény nem tartozik a szép jelenségek közé, sőt goblinokhoz képest is rondább, mint az átlag. Nem túl magas épp, százhúsz centinél nem nagyobb. Bőre zöldes, szeme sárga, mint az áspiskigyóé. Füle olyan hegyes, mint az orra, előbbiben egy réz fülbevaló himbálódzik. Általában barna posztóköpönyeget visel alruhája felett és bocskort. Vászon nadrágot és mellényt hord, fogai hiányosak kissé, ábrázata tépádzott. Fegyvereit az övében és a hátán hordja a nekik megfelelő tokban.

Jellemvonások:
Jelleme a káosz, szeleburdi, szószátyár és kötekedő. Kicsit örültnek tűnik, mert nincs tudatában sokszor a képességeivel és aszerint is viselkedik. Nem egy kalitkába zárt lélek, szereti a szabadságot.


Előtörténet:

Erkag a kies káosz lényekkel teli Gro-ugonban született Gro-hegység mellék járataiban. Törzse az Órditók, a három nagy törzs közül. Születése után nem sokkal szülei meghaltak s magára maradt. Gyermek kora óta meg kellett tanulnia egyedül élni, mert ebben az országban farkas törvények uralkodnak. Hamar rászokott a csinytevésekre, majd a lopásokra, ami nem maradt sokáig válasz nélkül. A törzs egy idő után megelégelte a lopásokat és könyörtelenül eladták rabszolgának. Ahogy telt múlt az idő rabszolgasorsban kitanulta a tetoválás mesterséget alap szinten. Ezt hasznát is vette később. Gro-ugon fővárosába került Reagba. Itt adták kézről kézre, mig meg nem szökött. Reagban maradva lopásokkal tartotta fent magát, de börtönbe került. Ott hamar barátokra tett szert és sokat meséltek neki a tengerről, ami a Quiron tenger volt. Neki ez nem volt elég, szabadságra vágyott és addig próbálkozott, ameddig nem sikerült kijutnia a rácsok mögül. Reagban már nem volt maradása, igy tovább állt elindult a Quiron tenger felé szerencsét próbálni. Addig is valamennyi vagyonra szert tett lopásokból és besurranásokból.

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

Teljes verzió megtekintése