(A magam részéről a 3.0-át és az FR-t preferálom, mert ezekhez vannak meg a könyvek.)
Azok a kétbetűs szavak zárójelben nem tiszták nekem, új vagyok még a rendszerben, ha arra vonatkozott.
Ha jól értem, Oswin meghirdetted Haldirien kalandját, hogy ettől Te belejöjj a mesélésbe-dobálásba? ??? 8)
Star Wars kalandot valaki?
Időszak : Yavin előtt 3969
Mandalori háborúk alatt játszódna...
Játékos lehetne mandalori/köztársaságoldali katona.
Létezik hozzá ugyan külön világleírás, de az egyszerűség kedvéért maradjunk a gonosznál is Forgotten Realms-ben :)
Gonoszkodni vágyóknak tehát:
használhatóak a magyarul megjelent kiadványok,
a világ FR,
az időpont lényegtelen,
ahogy most még a helyszín sem számít.
A szintet majd a Kalandhirdetőben olvashatjátok ha kiírtam oda is a mesét.
(aki mégis szeretne más könyvekből szemezgetni írjon PÜ-t, megjelent még 1-2 apróság 3.0 alatt amiket sosem fordítottak le magyarra)
Lett egy kevés időm, úgyhogy eldöntöttem, szívesen mesélnék itt mondjuk Mage The Ascension kalandot, ha valakit érdekel. :)
Star Wars kalandot valaki?
Időszak : Yavin előtt 3969
Mandalori háborúk alatt játszódna...
Játékos lehetne mandalori/köztársaságoldali katona.
Hello
Skype-os játékra keresek játékosokat. Időpontot nem tudok mondani, de az biztos h egy ZH-s kaland lesz. (MAGUS)
valakit érdekel?
Miért ne jelentkeznének? De újfent sethhel egyetértve NE!!! indíts kalandot. A régieket szedd ráncba.Ott a pont ;)
Miért ne jelentkeznének? De újfent sethhel egyetértve NE!!! indíts kalandot. A régieket szedd ráncba.Dierollal és Ezüst Utazóval egyetértek e témában, és én itt kivételesen más oldalakon indított kalandjaidat is belevenném a témába. ;)
A második pedig egy "cutness is endless" kódjelű csapat lenne, mint ewok, jawa, kushiban és más efféle pici, imádni-való, szelíd és más hasonpaci jelzős lénykék egysége
Érdeklődőket várnék minden pozícióra, akár FRPG szintjén is megfelelne.
Adhatunk esélyt annak a Fiasco-nak is
Addig is megkérném a vezetőség egy tagját, hogy mert az SW kaland, ha még aktuális Thyriel részéről, akkor annak adjunk egy saját topicot, hisz Zeus által új felajánlás született, a másikba meg született annyi válasz, hogy saját témát kapjon, előre is köszönöm!
Ezzel szemben arra lennék kíváncsi, hogy mekkora a nyitottság egy esetlegesen DnD FR 3.5 Faerűn krónikára...
Hát az tényleg elég kevés... az úgy nagyon lassú lenne. :pirate: :panic: :( :(
Optimálisan 1 fantasy és 1 modern mese lenne, ebben viszont rugalmas vagyok.
Optimálisan 1 fantasy és 1 modern mese lenne, ebben viszont rugalmas vagyok.
Van akit érdekelne a Warhammer 40.000 játék? :yay:Jó eséllyel pl. Filiot, de ő azóta sem lett időmilliomos ::) Majd ha felvonszolja virtuális korpuszát, talán fog írni erre valamit ;) A többieket nem tudom...
Na feldobom újra a témát... érdekel-e valakit Dnd 3.5 FR...? :give-up:
Más lehetőségek melyeket mesélhetem ha van rá igény.
Sci fi/ fantasy
-Star Wars D20
-Cyberpunk 2020
High fantasy
-Dungeons And Dragons 5-dik kiadás
Goth Punk /Dark Fantasy
-Vámpír a Maszkabál
-Mage a felemelkedés
-Ghoul The fatal Addiction
Gothikus sci fantasy
-Warhammer 40.000
azon belül Black Crusade, Only War vagy Dark Heresy 2.0
Felírtalak Sol, de van egy olyan érzésem, hogy egyedül vagy... :console:
Ha adok linket privátban (van már ahova fel van töltve) és aztán pm-ben vagy mailben egyeztetünk az is jó...? :write:
a belassulás nem gond, sokszor én se vagyok gyors.
Akkor eddig 1 Utk-s és 1 Etk-s játékos lenne... más esetleg? ::)
Örömmel jelentem be, hogy megnyílt a mesém és lehet jönni érdeklődni, olvasgatni, nézelődni, vagy akár játszani.
Megtaláljátok a Dungeons and Dragons » Forgotten Realms » Calimport menüpont alatt.
Pacsi / Puszi
Más lehetőségek melyeket mesélhetem ha van rá igény.
Sci fi/ fantasy
-Star Wars D20
Dark Fantasy
-Mage a felemelkedés
Hald neked a már meglévőkhöz sincs időd :DKépzeld, most én is ebbe a hibába estem, a korábban meghirdetett és esetleges Mass Effect-re kapásból 4 ötletem is van, sőt még 2 különböző DnD kalandra, és 1 Orpheusra, de előbb a meglévőket kellene folytatnom, és befejeznem végre a Zeusnak ígért karakteremet, csak hát sok a munka, közeleg a nyár, az allergia időszaka, és így a fáradékonyság is. Nehéz melegben dolgozni is, amikor a környezet nem érti, hogy miért kellene 40 fokhoz egy légkondi minden épületbe... :D
Más lehetőségek melyeket mesélhetem ha van rá igény.
Sci fi/ fantasy
-Star Wars D20
Dark Fantasy
-Mage a felemelkedés
Ha Mage-et mesélnél, az engem érdekelne, de az SW se lenne éppenséggel rossz. Ha most nem indítasz ilyet, mert elszántad magad a W40K mellett már, akkor persze vedd úgy, hogy nem szóltam, hátha egyszer majd indítasz e kettő közül valamelyiket, kivárom. ;)
Nekem is kevés az időm, én is mesélek egy Mage kalandot, ill. mesélnék, ha lenne rá időm, de az utóbbi időben alig van valamire sajnos, mindenesetre majd megpróbálom folytatni, ha érdekel, akkor ugorj majd be, amint folytatom, és persze van időd rá. ;)
Egy picit talán megkönnyíti a dolgodat - bár szerintem neked is megvan: Codex varázslatok 83 oldalon át (https://dl.dropboxusercontent.com/u/19747772/Codex/T%C3%A1bl%C3%A1zatok%2C%20Karakterlap/Codex_var%C3%A1zslatok_83o.pdf) ;)
Ha már úgyis hozzá kell nyúlni a rendszerhez, javaslom, hogy tartsd meg a Grimoire adta szabályokat/lehetőségeket is - második körös varázshasználattal. Az szinte egyenértékű a mozaikmágiával. Bárdoknak bosziknak, stb... meg mehet az első körös megoldás - a varázslatlista ::)
A képzettségeknél vannak hiányosságok - amit ki kell dolgoznod - pl. nehézvért-viselet, szexuális kultúra, stb... már ha meg akarod könnyíteni a karakterek csúnya szóval mondva "portolását"/konverzióját. De ez csak az én véleményem :)
Tervben van :D Mindkettő, de szívesen látlak Warhammerben is. Sok Star wars után a warhammer kellemesen hasonló is lehet, nem kell félni nem kell mindíg fegyverekkel robogni minden felé. Lehet csempészkedni is meg használni az Erőt...khhhmm akarom mondani psy-t :DMaradnék az eredeti kívánságomnál, a Warhammerrel nekem sok problémám volt rpg-s múltam folyamán, és újabban szerencsére már sikerült 2 olyan játékban részt vennem, ami nem a megszokott vágányon mozog (lövöldözés, hentelés...ha örökké ez megy, akkor az nekem unalmas sajnos), az egyikben egy civil alvilági formát játszok, aki csak szeretne megélni a boltjából, a másikban pedig egyik barátommal egy testvérpárt alakítunk két ikerbolygón, és megoldottuk, hogy a vallás ne legyen probléma, mert őszintén szólva a Warhammerben ez az egyedüli, amit sosem tudtam elfogadni, a vallási fanatizmus.
ZOD Codex mese:
Szia, a megbeszéltek szerint egy krán-ból származó elf boszorkánymesterrel játszanék.
ZOD Codex mese:
Szia, a megbeszéltek szerint egy krán-ból származó elf boszorkánymesterrel játszanék.
OK, akkor a többieknek a hertaxi gorviki konklávéból vagy legfeljebb az Erone nevezetű kalózállamból kell származniuk. Vagy oda kötődni.
Ùgyis az győz amire a legtöbben jelentkeznek. Rágódhatunk ezen akármeddig..további szépeket
Végül is igen, mert privátban is elküldhetem de ha már van tárhely akkor ott is frankó lenne. Írtam Dierolnak, várom a választ. :D
Ha már Inkvizíció, Grey Knight Chapter is játszana, mint alternatíva ha már ők a milícia..? ::) :D ;D
Ez tiszta sor. A kerdes atfogalmazva ugy hangozna, hogy lehetne-e Urgardistat hozni az Inkvizicio egisze alatt? 8)
Ha már Inkvizíció, Grey Knight Chapter is játszana, mint alternatíva ha már ők a milícia..? ::) :D ;D
Ordo Malleus lehetséges, de a Grey Knightok egy Astartes rendház. Igen ők a milicia de itt emberi szolgálat létezik nem Astartes. Ami legközelebb áll az az Adepta Soritas Csatanővérek. :D
Ami összehozható az egy Crusader szerepkör egyfajta templomos lovag , belőlük lesz később Grey Knight ha alkalmasak és kiállják a próbákat.
Ez tiszta sor. A kerdes atfogalmazva ugy hangozna, hogy lehetne-e Urgardistat hozni az Inkvizicio egisze alatt? 8)
Igen és nem. A játék úgy lett tervezve,hogy halandó emberekkel futkározunk. A Deathwatch setting kellene hozzá. Amihez sajna nem nyúlok mert eretnek vagyok. :u-rock:
Ha Black Crusadet mesélnék ott pillanatok alatt meg lehetne oldani mert a játékba bele vannak olvasztva az Astartesek is. Itt sajna nem és töri is a játék rendszer egyensúlyát ha egy katona egy Lasgunnal lövöldözik 2-3 emberre ,erre megérkezik egy Páncélozott félisten és a Viharbolterével cafatokra lő 50 embert.
Értem mire akarsz kijukadnmi de sajna itt nem lehet.
Utóirat: Pusztán érdeklődöm és nem piszkálódom. :D Egy nyomozós szocializálódós harcolós kalandba hogy szerettél volna Ultragárdistát hozni? Hogyan képzelted volna el? Furdal a kíváncsiság :D
Üdv!
És csatanővért lehet hozni csak érdeklődés szintjén vagy Vindicare Temple Assassin-t ? A csatanővéreken belül is egy seraphim kiképzést kapottra gondolnék :) Bár egy Elysian Drop troop stormtroope vagy Vostroyan esetleg Krieg - Death Korps örmi :)
Azt hiszem a harcolós résszel nem lett volna probléma, a szocializálódós résznél pl. érdekes lehet ahogy rá kéne venni az együttműködésre a hatalommal rendelkezőket, akiknek titkolni valójuk van, vagy valamilyen akció sérti az érdekeiket. Nyomozós részt ha úgy érted, hogy titokban nyomozós, akkor természetesen az kiesik, azon kívül az ellen kipurgálása utáni szektabálványok eredetéről a kiderítés szintén beleférhet.
Ajánlom Ben Counter: Grey Knights első regényét a trilógiából, abban pont egy ilyen "nyomozós-szocializálódós-harcos kaland" elevenedik meg.
UI.: Burn the heretic! :devil: ;D
Azóta kijött a második kiadás, neked még lehet az első lehet meg. De azért elküldtem :D
Elméletileg javítottam. Most próbáld :D
Rendszer:
Dark Heresy 2.0 (D20)
Időpont:
Indomitus Hadjáratok [105.M42]
Történet címe:
Lánckard a sötétben
Kezdő szint (pont):
1000 XP
Jól van jól van értem. Még mielőtt még valaki megkövezne,hogy mi a fenének hirdetek egymás után 3 kalandot. Értem vettem az adást, leállok :D
A lényeg,hogy ezek a játékaim az évre, legalább is most ezt mondom. De ahogy látom az előző kettőnél is szép számban jelentkeztek. Így van remény,hogy mindet üzemeltessem. A sebesség miatt nem kell aggódni, nem lesz napi reag :D
Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy lenne-e igény Vampire: Dark Ages-re? Van egy ötletem s azt dolgozom ki éppen. Mesélőnek kezdő volnék, s a rendszert sem ismerem úgy, így a játék arra is szolgálna, hogy belejöjjek abba is. Ezért előzetesben, annyi, hogy emberként lehetne jönni, aki később vámpírrá lesz vagy lehet. Részletek később, illetve nem merek túl gyors játékot ígérni. Ez egyenlőre egy felmérés, hogy érdekel-e egyáltalán valakit.
Ui.: Helyszín: Közel-Kelet a keresztes háborúk elején.
Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy lenne-e igény Vampire: Dark Ages-re? Van egy ötletem s azt dolgozom ki éppen. Mesélőnek kezdő volnék, s a rendszert sem ismerem úgy, így a játék arra is szolgálna, hogy belejöjjek abba is. Ezért előzetesben, annyi, hogy emberként lehetne jönni, aki később vámpírrá lesz vagy lehet. Részletek később, illetve nem merek túl gyors játékot ígérni. Ez egyenlőre egy felmérés, hogy érdekel-e egyáltalán valakit.
Ui.: Helyszín: Közel-Kelet a keresztes háborúk elején.
Felteszem a kérdést ide is:
Lenne igény egy D&D alapú falucskára, ahonnan lehetne kalandokat indítani, folyamatosan fejlődni egy karakterrel. meg mindenféle multyplayer dolgot csinálni?
Min. 3-4 jelentkező esetén belevágnék a megteremtésébe.
Olyasmikre gondoltam, mint random felbukkanó levadászandó lények, elvégzendő feladatok, igény szerint hosszabb kalandok, szimpla munkavállalás... Meg mittudoménmégmijutaddigeszembe dolgok.
Igazság szerint a falu terve, meg egy-két NPC már kirajzolódott az agyamban, de mélyebben csak akkor mennék bele, ha van érdeklődő.
Úgy nézem, nem aratott osztatlan sikert a felvetésem... :)
(https://rpgenerations.hu/Zen/cache/Vafthruthnir-K-pei/Greyhawk/hirdetm-ny2_w533_h358.jpg)Rendszer: Ars Magica 2. kiadás
Időpont: 1215. november 20.
Történet: Gesta Hermeticum
Kezdő szint (pont): Tapasztalat nélkül.
A koncepció
Helyszín: Ashdown erdő; Pevensey tartomány; Sussex
Hajdanán volt egy legendás harcos, Sighard, aki lepaktált egy istennel, ki Hvedrungnak hívta magát. Kieszeltek egy tervet, miszerint Thunar, Hvedrung gyűlölt riválisa párbajban kiáll Sigharddal, az legyőzi, és Hvedrung az istenek közeledő lakomáján Thunar orra alá tudja dörgölni vereségét. Cserébe a bajkeverő isten felajánlotta neki a környező földek fölötti uralmat.
Sighard legyőzhetetlen bajnok hírében állt, de egy istent még ő sem tudott volna legyőzni. Ezért Hvedrung kieszelte, hogy hassanak Thunar becsületére. Rávették, hogy küzdjön csak olyan erővel, amivel a vidék legerősebb embere tud, és atyjától kapott mágikus fegyverei helyett hétköznapiakkal. Megegyeztek, hogy ez így igazságos.
Hajnaltól alkonyig harcoltak, de egymás erejét nem tudták felülmúlni. Ekkor Hvedrung, látva a két harcos fáradságát, közbelépett. Az istent leütötte, majd kalapácsát meglovasította. Thunar kalapácsa nélkül elvesztette hatalmas erejét, de erre ő is csak akkor jött rá, mivel eddig sosem vált meg fegyverétől.
Miután Thunar felébredt, Sighard elmagyarázta neki a helyzetet, és együtt indultak útnak visszaszerezni a nagyhatalmú fegyvert.
Sokszor dobták le levelüket a tölgyek, mire Tondbert és Caitlín megszületik.
Tondbert a vén sokszor hallotta ezt a legendát, ahogy féltestvére Caitlín is. Míg az előbbi nemes célból szerette volna visszaszerezni a fegyvert, addig az utóbbi önös érdekből. Ahogy idősödtek, egyre nagyobb lett közöttük a szakadék.
Idővel Tondbert megjárt mindenféle vidéket, felhőbe burkolózott, didergő ormot, félénken csörgedező patakot, halkan suttogó pusztát, hogy megtalálja Hvedrung rejtekhelyét. Azóta sem látták az öreg bölcset. Utolsó levele egy proféciáról szól, miszerint azon személy a titok kulcsa, kinek ereiben Sighard és Thunar vére együtt folyik.
Caitlín az évek során szövetségeseket gyűjtött féltestvére, illetve az angol király, János ellen. A jelen lázadása a báróknak is részben az ő érdeme.
A Rend néhány varázslót bízott meg Ácen Hyll fenntartásával, mely Tondbert rendi birtoka.
Résztvevők (2+ fő)
Én is szívesen játszanék valami pörgősebbet, mert az a 3 tűz, amibe beletartom a vasaimat, éppen csak pislákol és a saját projekt sem tűnik túl kelendőnek. Persze még nem is forrta ki magát teljesen.
Mint mondtam, játszanék, de már így is három fajta játékot tanulok egyszerre. A végén még belekavarodok :)
Igen azt megy..Van egy Vámpírcsajom a sufniban átnavigáljuk aztán tőlem mehet.
Gyertek csak gyertek. Társmesélőmmel együtt fogjuk majd előtárni a kalandot. :D Knight of Catarina néven találjátok és ő a Symbaroum igazi mestere.
Halihó emberek, ne féljetek :D Gyertek Symbaroumra nyugodtan. Dark Fantasy és realisztikus de ez ne rettentsen el benneteket :D
Tudod ezt rövidebben is írhattad volna ha nem volnál egy troll seggluka :D "Jelentkezem játékra" :D Nagyon köszönöm.
MAgus kell a népnek....tényleg? Csak azért mert magyar? Ugyan már....én nem bántani akarom mert imádom a magust....de más nincs a világon? Más nem mozgatja meg az embereket?
De tényleg, szívesen játszanék bármit, ami pörög,
Rendszer: | Cyberpunk 2020 (második kiadás) |
Idõpont: | Night City 2020. Február 15. után valamikor |
Történet címe: | Jelenleg talán az lehetne, hogy az orosz tőkés markában, avagy aki a felső ligában baszakszik az könnyen rábaszik. |
Karakteralkotás: | Tulajdonságokra: 75 pont, alapból három hónapi pénzzel kezd mindenki. Megkötések: Karrier képzettség illetve más képzettségek maximum 6. szintűek lehetnek (kivéve azok amelyekre +szintet dobtál ki előtörténetből), valamint az eladod a lelkedet egy megacégnek (vagy az ördögnek) szabály nem használható. Megjegyzés: a netrunner – konzolcowboy nem árt ha ért máshoz is a dekázáson kívül, hogy ne „ unatkozza agyon magát….." (igény esetén a Kém és Zenn Runner /"Rigó"/ karriereket is elérhetővé teszem) Ui.: minden él Chromebook 1-4, Solo of Fortune 1-2, stb előzetes egyeztetés alapján |
(http://i46.servimg.com/u/f46/12/76/47/63/creato10.jpg) (http://www.servimg.com/view/12764763/346)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/19747772/Forum/Logo/kult.gif)
Rendszer: KULT Idõpont: Napjaink Történet címe: Csung Kuj kimonon kapuja Szint az nincs
A koncepció
Egy csöndes "kisvárosba" látogat a Gonosz (Lakosság: kb. 57.000 fő)
Résztvevõk (1-4 fő)
Enor
Pappskalle
Az Ezüst Utazó
Játékos
Archiválva
Sajnos lövésem sincs a KULT-ról...a csapatunkban van egy könyv azt hiszem de csak belelapoztam...Nézd meg itt. Több mint 1GB cucc van hozzá, és van ami magyarul...
Érdeklődés szinten: Valaki Ars Magica?
Érdeklődés szinten: Valaki Ars Magica?
Engem érdekelne. :ahoy: Régen játszottunk párat, de olyan igazán nem mélyedtünk bele. (Pl mágussal még csak 1-szer és egy alkalmat tudtam játszani.)
no,meg végre olyan kiadás amit mi is játszottunk,legalább is ha jól rémlik...
Egyébként a harc mechanizmusa is érdekel, mert régen volt és arra emlékszem, hogy érdekes szintes/kifáradásos cucc volt. Így ha nem mágussal nyomulunk arra is van ötletem.
A Mo-i kalandozás főleg érdekes, mert akkor lehet jönni Bélákkal, meg Jánosokkal és nem kell Giorgio, meg Adolfaux neveken futni. :ahoy:Ha már magyarok vagyunk, játszunk magyarul. 8) Ettől függetlenül előfordulhat h lesznek külföldiából NJK-k.
Úhh... csak nem a Véridők?
Amit mindenki kiszúrt a kalandmodul gyűjteményben h "úristen 13-16. szint!" és kibírta h ne olvassa el annyira el akarta játszani :D egyszer majdnem itt az oldalon is elindult.
Engem amúgy érdekelne, de egyelőre koncentrálok a "keleties" mesére :)
CKL
Filio, örülök az aktivitásnak :) Bennem csak annyi kérdés merült fel, hogy van-e annyi időd, hogy elbírj az mostani mesemennyiséggel? :work: Bár gondolom átgondoltad, és igen :)
Úhh... csak nem a Véridők?
Amit mindenki kiszúrt a kalandmodul gyűjteményben h "úristen 13-16. szint!" és kibírta h ne olvassa el annyira el akarta játszani :D egyszer majdnem itt az oldalon is elindult.
Engem amúgy érdekelne, de egyelőre koncentrálok a "keleties" mesére :)
CKL
Jól hangzik :) - nem tudom, hogy lesz-e rá kapacitásom, de érdeklődés van. (lehet nem lesz kapacitás, igy is az elmúlt időkben mindig mindenben rám kellett várni)
Őszintén szólva nekem bejön az ÚTK szabadszelleműsége, de ETK játékban is benne vagyok.
CKL
Üdv!
Bár új vagyok az oldalon (eddig csak nézelődtem,nem akartam belekontárkodni folyamatban lévő játékokba) , ha van rá lehetőség jelentkeznék az Armageddonra.
Valamikor az ősidőkben, a megjelenéskor kipróbáltam de azóta sem volt a kezemben.
Üdv!
Bár új vagyok az oldalon (eddig csak nézelődtem,nem akartam belekontárkodni folyamatban lévő játékokba) , ha van rá lehetőség jelentkeznék az Armageddonra.
Valamikor az ősidőkben, a megjelenéskor kipróbáltam de azóta sem volt a kezemben.
Üdv!
Bár új vagyok az oldalon (eddig csak nézelődtem,nem akartam belekontárkodni folyamatban lévő játékokba) , ha van rá lehetőség jelentkeznék az Armageddonra.
Valamikor az ősidőkben, a megjelenéskor kipróbáltam de azóta sem volt a kezemben.
No, ez egy kellemes meglepetés a részedről, hogy
érdekel az Aramgeddon
és úgy tűnik, hogy belefolysz majd a fórum életébe :) Üdv még egyszer az oldalon! Ha bármi kérés-kérdés van, keress nyugodtan! ;)
A szokásos DnD meg Magus is felmerült. A DnD esetében a kardparton, a Waterdeep-Neverwinter-Luskan tengelyen játszódna a mese, mig a Magus feltehetően Északon, valószinűleg az Erigow-Dwyll Únió-Ilanor-Tiadlan-Toron tengelyen valahol.
Egyelőre még inkább azt mérném fel egyáltalán melyik rendszer tetszene nektek, miben kéne gondolkoznom inkább.
Szia, akkor nagy eséllyel Magus lesz ha Dierol mester és Filio is "elkötelezik" magukat .
Akkor légyen Magus :) A rendszer meg majdnem mindegy :D
Egy (lehet) meglehetősen hülye kérdés...Abaszisz még északhoz sorolandó? Ha nem akkor egy egyszerű kóbor északi boszorkánymester belefér e?Igen, szerintem Abaszisz még erősen északi terület ::)
(nem kimondott megátalkodott gonoszsággal...csak amolyan én vagyok az alfa és az omega,énközpontú fazon...)
Sziasztok
Attól még, hogy északon játszódik, nem feltétlenül kell az északi államokból érkezni, mivel két ember tiadlanhoz közeli karaktert hozna, igy a tengely Tiadlan felé húzódik. Valószinűleg egyelőre az ország délnyugati csücske felé lesz valahol a kezdés, Torontól és a Dwyll Úniótól sem nagyon messze.
Üdv!
Ha combos és kitartó csapat alakulna ki akkor nyugodt szívvel bevállalom a khál kalóz harcost aki akár lehet az abasziszi boszorkánymester rabszolgája is pl. megvette egy arénából mert kellett neki egy izom :)
A halálos betegséghez fel kell tennem a kérdést:
Biztos vagy abban, hogy ezt szeretnéd?
De ezt felejtsd el, meg a kínai sorozatok át is. ;D
A fenti idézet az én olvasatomban azt jelentené, hogy ha 10 KAP pontot elköltök háttétre és egyébre, akkor marad 40KAP pont, amint egy az egyben átválthatok KP-ra, hogy képzettségeket vegyek belőlük. Sőt, ehhez a 40 ponthoz még hozzájön intelligencia számú (nekem jelen esetben 13) további KP, azaz 53 és képzettség pontot költhetek el.
Csak az lett gyanús, hogy a Dreonar nem számol szerintem ezzel az intelligencia számú plusz ponttal.
Szóval most akkor mi is a helyzet?
A fenti idézet az én olvasatomban azt jelentené, hogy ha 10 KAP pontot elköltök háttétre és egyébre, akkor marad 40KAP pont, amint egy az egyben átválthatok KP-ra, hogy képzettségeket vegyek belőlük. Sőt, ehhez a 40 ponthoz még hozzájön intelligencia számú (nekem jelen esetben 13) további KP, azaz 53 és képzettség pontot költhetek el.
Csak az lett gyanús, hogy a Dreonar nem számol szerintem ezzel az intelligencia számú plusz ponttal.
Szóval most akkor mi is a helyzet?
Pontosan így van. Ha mind a 40 KAPod képzettség pontra költöd, úgy 53 Kpból gazdálkodhatsz első szinten.
CKL
Újfent azon gondolkodom, hogy mesélésre adom a fejem - ha a statisztikáknak hinni lehet, úgysem lesz hosszú életű, de azért mindig fontolgatom.
A kérdésem az, hogy lenne-e kedv DnD Forgotten Realms vagy MAGUS kalandra?
CKL
Üdv!
1) FR okés, de D&D melyik kiadás?
2) MAGUS ETK vagy UTK és melyik tájegység?
1. Az egyszerűség kedvéért 3.0, azt ismerem a legjobban. Még akár lehetne 5.0 is.
2. ÚTK inkább. Tájegységre valami nem túl egzotikus, de függ az érdeklődéstől is.
Üdv!
1) FR okés, de D&D melyik kiadás?
2) MAGUS ETK vagy UTK és melyik tájegység?
1. Az egyszerűség kedvéért 3.0, azt ismerem a legjobban. Még akár lehetne 5.0 is.
2. ÚTK inkább. Tájegységre valami nem túl egzotikus, de függ az érdeklődéstől is.
Igazából mivel egyik korábbi kalandom sem tartott semeddig, akármelyiket újra elővehetem és befejezhetem :D
CKL
Őszintén szólva a magam részéről inkább a DnD-re voksolnék.
A MAGUS kaland a Taba el-Ibarában játszódna.
Nem kizáró ok a kevesebb feltétlenül, de örülnék, ha legalább három játékos összejönne.
CKL
Hi
Gyűlünk,gyűlünk...
Ha esetleg így sokan lennénk,akkor visszalépek a többiek javára.A D&D voksomat is figyelmen kívül lehet hagyni,majd ha véletlenül mégis beférek,igazodom a szavazatokhoz.
(http://www.fantasybooks.hu/wp-content/uploads/2013/08/Magus_logo_netre.png)
Rendszer: Új Törvénykönyv (ÚTK) Időpont: Psz. 3691 Történet címe: Egy Erioni Krónika Kezdő szint (pont): 4.tapasztalati szint
A koncepció
Nos, mivel a játékosom eltűnt, megpróbálkozom, esetlegesen érdekel-é itt valakit a történetem. A felállás a szokásos: Erionban vagy(tok), néhány kalandot már át/túl élt a karakter(etek) -mindenkinek a saját belátására bízom ennek kifejtést- ezért néhány fogadóban elég népszerű, a helyőrségnél a név/nevetek közismert, netán a kisebb nemesi családnak is teljesített már valaki valamit. A lényeg h egy Lamia nevezetű nő, keresi fel a játékost, akit a karakter néhány éve megsegített. A levélben jól fizető, de veszélyes munkát ajánl. Ynev-szerte a karneválok és maszkabálok idején, a Kalandozók Városában Torozonnál ad további tájékoztatást.
Toroni karakterek, és Tharr pap kizárt, ehhez hozzájön a kyr istencsalád bármely papja. Alapvetően, tudom h a fórumos játék lassú, -ha egyáltalán lesz érdeklődő- ezért szeretnék egy lendületes(ebb) játékot (max 2 Játékosnak van csak ezért hely) amely azt jelenti h 1 héten legalább 1 választ kívánok/kérek.
Résztvevők (1-2 fő)
Üdv!
Mivel CKL meséje nem nagyon akarózik beindulni ezért engem akár érdekelne is ám a heti egy reagot biztos nem tudom garantálni munka mellett főleg nem vizsgaidőszakban így csak figyelni fogom az eseményeket :)
(http://www.fantasybooks.hu/wp-content/uploads/2013/08/Magus_logo_netre.png)
Rendszer: Új Törvénykönyv (ÚTK) Időpont: Psz. 3691 Történet címe: Egy Erioni Krónika Kezdő szint (pont): 4.tapasztalati szint
A koncepció
Nos, mivel a játékosom eltűnt, megpróbálkozom, esetlegesen érdekel-é itt valakit a történetem. A felállás a szokásos: Erionban vagy(tok), néhány kalandot már át/túl élt a karakter(etek) -mindenkinek a saját belátására bízom ennek kifejtést- ezért néhány fogadóban elég népszerű, a helyőrségnél a név/nevetek közismert, netán a kisebb nemesi családnak is teljesített már valaki valamit. A lényeg h egy Lamia nevezetű nő, keresi fel a játékost, akit a karakter néhány éve megsegített. A levélben jól fizető, de veszélyes munkát ajánl. Ynev-szerte a karneválok és maszkabálok idején, a Kalandozók Városában Torozonnál ad további tájékoztatást.
Toroni karakterek, és Tharr pap kizárt, ehhez hozzájön a kyr istencsalád bármely papja. Alapvetően, tudom h a fórumos játék lassú, -ha egyáltalán lesz érdeklődő- ezért szeretnék egy lendületes(ebb) játékot (max 2 Játékosnak van csak ezért hely) amely azt jelenti h 1 héten legalább 1 választ kívánok/kérek.
Résztvevők (1-2 fő)
Üdv!
Mivel CKL meséje nem nagyon akarózik beindulni ezért engem akár érdekelne is ám a heti egy reagot biztos nem tudom garantálni munka mellett főleg nem vizsgaidőszakban így csak figyelni fogom az eseményeket :)
IdézetÜdv!
Mivel CKL meséje nem nagyon akarózik beindulni ezért engem akár érdekelne is ám a heti egy reagot biztos nem tudom garantálni munka mellett főleg nem vizsgaidőszakban így csak figyelni fogom az eseményeket :)
Üdv!
Alapvetően én is nézegettem a közben felkerült dolgot,de mivel 2 főre van korlátozva nem venném el az öreg rókák elől a helyet.
Üdv!
Alapvetően én is nézegettem a közben felkerült dolgot,de mivel 2 főre van korlátozva nem venném el az öreg rókák elől a helyet.
Üdv!
Alapvetően én is nézegettem a közben felkerült dolgot,de mivel 2 főre van korlátozva nem venném el az öreg rókák elől a helyet.
Ha érdekel nem nézegetni kell ;) Ha a kitartás megvan, a többi megy magától :)
Üdv!;D Nem olvastam CKL meséjét, v csevegő részt így nem tudom miről van szó. Viszont utánanézek a dolognak, addig egy vázlat, ami alapján készíthetsz. (Emlékeim szerint Hulla és MAgyar Gergely készítettek ÚTK-ra, -hoz, -hez, höz valamit. A gépemen word-ben találtam a leírást, amint odaérek utána nézek komolyabban)
A UTK nem ismeri hivatalosan a Khál-t mint fajt kérdés, hogy a CKL meséjében lefektetett inhumán szabályozás alapján alkotható-e khál karakter nálad is ?
Íme, nem saját fejlesztés, de ha jól tudom ezt használták versenyen:
A khál, mint faj
Játéktechnika
KAP érték: 1
A khálok jelleme minden esetben csak Rend, Élet, ritkábban Élet, Rend vagy Rend lehet.
Tulajdonságok maximális értéke Adottság nélkül:
Erő: 20
Gyorsaság: 19
Ügyesség: 19
Állóképesség: 20
Egészség: 20
Karizma: 16
Intelligencia: 16
Akaraterő: 17
Asztrál: 15
Érzékelés: 20
Jellemző kasztok: Harcos, Fejvadász, ritkábban Lovag
Különleges képességek:
A Vadon szülötte: a khál karakter még fejvadászként sem sajátíthatja el a Pszi képzettség
Slan útját.
Állati érzékek: a khálok látása és hallása az emberi érték kétszerese, szaglásuk pedig az
udvari orkokéhoz hasonló.
Civilizálatlan:
· Harcos kasztban a karakter nem rendelkezik az Állatismeret 1.fok (hátasok), Lovaglás
2.fok képzettségekkel, és nem kap 4.fokú Oktatásbónuszt a Hadvezetés, Harci láz,
Lélektan, Lovaglás, Művészetek, Pajzshasználat, Számtan/Mértan, Taktika,
Térképészet képzettségekre.
· Fejvadász kasztokban nem rendelkezik az Írás/olvasás, Lélektan, Színészet,
Orvtámadás, Élettan, Művészetek, Térképészet, Számtan/Mértan és Zárnyitás
képzettségekkel, valamint nem kap 4.fokú Oktatásbónuszt az Álcázás/Álruha,
Csapdaállítás, Élettan, Írás/olvasás, Kínzás, Mechanika, Orvtámadás, Csomózás,
Taktika, Zárnyitás, Magasmágia, Ősi nyelv, Rúnamágia, Tapasztalati mágia,
Vallásismeretek, Művészetek, Pszi képzettségekre.
· Lovag kasztban nem rendelkezik a Hadvezetés 1.fok, Lovaglás 3.fok, Állatismeret
(hátas állatok) 2.fok és Írás/olvasás 2.fok képzettségekkel, és nem kap 4.fokú
Oktatásbónuszt a Hadvezetés, Írás/olvasás, Kultúra, Lélektan, Lovaglás, Művészetek,
Nyelvtudás, Pajzshasználat, Számtan/Mértan, Taktika, Térképészet, Udvari etikett,
Herbalizmus, Jog/törvénykezés, Orvoslás, Ősi nyelv, Pénzügyek, Pszi képzettségekre.
Nem kapja meg a Nemesi vér hátteret.
Mancsok: a khálok mellső végtagjai ötujjú, erőteljes, karmos mancsokban végződnek,
melynek csapása borzalmas sebek okozására képes, s a mászásban is segítségükre lehet. Ezért
az ő esetükben a Pusztakezes harc képzettség a következőképp mőködik: 1.fok 1k6 Sp, 2.fok
1k6+1, 3.fok 1k10 Sp, 5.fok 2k6 Sp, és minden fokon egyel magasabb kategória ellen is
érvényesülnek az értékek, mint emberek esetében. Mászás esetén +15%-ot jelentenek
kieresztett karmaik. Alkalmatlanok viszont precíz mozgásokra, így Zárnyitásra és
Zsebmetszésre, ezekre -20%-ot kap a khál.
Rettenetes üvöltés: a khál karakter üvöltésével képes megvadítani az állatokat, amelynek
csak a jól idomított harci állatok, mint például a harci kutyák vagy lovak állnak ellen.
Született vadász: a khálok rendelkeznek az Állatismeret 2.fok, Fájdalomtűrés 2.fok,
Vadonjárás 3.fok(egyféle terephez), Időjóslás 2.fok (ehhez ő nem Intelligencia-próbát, hanem
Érzékelés-próbát tehet), Úszás 2.fok, Lopózás és Rejtőzés +40% (utóbbi csak terepen)
képzettségekkel. Esésre, Akrobatikára +15%ot kapnak.
Tehetséges: a 4.fokú Oktatás által nyújtott bónuszok segítségével sajátíthatja el a következő
képzettségeket: Pusztakezes harc, Mászás, Akrobatika, Esés, Lopózás, Veszélyérzék és
Rejtőzés képzettségekre.
Veszélyérzék: a karakter születésétől fogva 30%-os Veszélyérzékkel rendelkezik.
Védtelem elme:
A khal karaktere az azstrál és mentál megágia formák 2E-vel erősebben jönnek létre
Vagyon háttér 1 pontos meglétének esetén a khál karakter választhat, pénzt vagy a teljes khál
fegyverzetből egy fegyvertípust és a vértet. Tehát ha a fegyverzetet választja akkor
mindenképp megkapja a vértet(Harak), emellé pedig egy pár rakhart vagy egy pár khrgát vagy
egy ghont. 2 pontos Vagyon háttér esetén jár az előbb említett fegyverzet és Vagyon 1nek
megfelelő pénz is.
Teljes khál fegyerzet: a, a páros rakhar, a páros khrga, a ghon és a harak..
A fegyerzet
Rakhar:2es méretkategória Sebzés:1k10, KÉ:5 TÉ:10 VÉ:8 Időigény:3
Khrga: 3as méretkategória Sebzés:1k10+1, KÉ:6 TÉ:12 VÉ:10 Időigény:5
Ghon (kétkezes): 4es méretkategória Sebzés:3k6+2, KÉ:5 TÉ:14 VÉ:15 Időigény:5
Harak: SFÉ:6 MGT:2 STP:100
Üdv
Kíváncsiskodnék hogy valaki vevő e még egy M.A.G.U.S mesére? Ezúttal a VIII.Zászlóháború idején. Quironeia-ban fognak zajlani az események, a Raveen-i események mellékszerepet kapnak ezúttal. Mindkét oldalon (vörös és fekete) indíthattok karaktert, ám Jan van den Boomen Toron -ját, nem biztos hogy mindenkinek a szájízének megfelelően tudom hozni... ebből pedig problémát sem akarok, h a könyvben, v xy mesélőnél így volt/van.
Elvárásaim a szokásosak:
- Nem egy könyvből/filmből alkotott szuperhőst szeretnék látni, akinek a kardjában egy kyr pusztító lakik, v egy varázslót, aki a háború előtt még harcművészetet is tanult
- Belátható időn belüli válasz (nem havonta 1 reag)
- Nyugodt véleménycsere, ha pedig nem sikerül, akkor elfogadni a KM döntését.
UI: a változatosság kedvéért pedig ezúttal a rendszer ÚT (új tekercsek) :D
Üdv
Kíváncsiskodnék hogy valaki vevő e még egy M.A.G.U.S mesére? Ezúttal a VIII.Zászlóháború idején. Quironeia-ban fognak zajlani az események, a Raveen-i események mellékszerepet kapnak ezúttal. Mindkét oldalon (vörös és fekete) indíthattok karaktert, ám Jan van den Boomen Toron -ját, nem biztos hogy mindenkinek a szájízének megfelelően tudom hozni... ebből pedig problémát sem akarok, h a könyvben, v xy mesélőnél így volt/van.
Elvárásaim a szokásosak:
- Nem egy könyvből/filmből alkotott szuperhőst szeretnék látni, akinek a kardjában egy kyr pusztító lakik, v egy varázslót, aki a háború előtt még harcművészetet is tanult
- Belátható időn belüli válasz (nem havonta 1 reag)
- Nyugodt véleménycsere, ha pedig nem sikerül, akkor elfogadni a KM döntését.
UI: a változatosság kedvéért pedig ezúttal a rendszer ÚT (új tekercsek) :D
Az ÚT-vel annyi "gond" lesz csak, hogy tisztán ÚT-t még sose játszottam, így kicsit több beleolvasás fog kelleni a karakteralkotáshoz. Viszont benne vagyok. :)Én is csak OM-en játszottam, és délután elevenítettem fel a szabályrendszert. Mint írtam Ars Magicát akartam mesélni, de ahhoz egyáltalán nem értek, viszont kell egy kis rendszerváltás, ezért esett a választásom az Új tekercsekre.
Bennem elsőre a vad ork kalóz képe sejlett fel. :D Ha vörös oldal, akkor Viharkeltők törzs. Ha fekete oldal, akkor Árnyékjárók törzs. ... Persze az átolvasások alatt még bármi eszembe juthat. :)
Rigor!
Ha érdekel, akkor nézegesd a szabályrendszert, a fentebbi hozzászólásban említetten kívül, nincs kikötés. TSZ 1 v 2 még gondolkodom.
IdézetRigor!
Ha érdekel, akkor nézegesd a szabályrendszert, a fentebbi hozzászólásban említetten kívül, nincs kikötés. TSZ 1 v 2 még gondolkodom.
Nézegetem...
varázshasználóként nem vagy könnyű helyzetben, de picit kezdeném az elején:
135 pontot szétosztasz a tulajdonságok között.
van 50KAP pontod, amiből megvesszed a háttereket pl. (klán, rend, iskola)
- a maradék KAP pontból kissé helyrepofozod az 1. szintű karakteredet.
Arra figyelj, hogy a háttérre költött KAP pontokkal csökkentett mennyiségű KAP pontot kapod majd csak meg szintlépéseknél - amiből HM, FP, KP, MP, Pszi-pontot vehetsz. Azaz ha hátterekre elköltöttél 12 pontot, akkor szintlépéskor csak 50-12=38 KAP pontot oszthatsz szét. De legalább első szinten ott van az IQ és Ügyesség 10 feletti része képzettségekre.
A 4. szintű képzettségeknél figyelj oda - bármely képzettségnél megszerzett 4. fok az adott ismeret tulajdonságkövetelményénél felsorolt tulajdonságok közül egy ponttal növeli a karakter egyik, a játékos által kiválasztott tulajdonságát. Azonban ha egy képzettséget kétszer veszel fel (nyelvismeret, fegyverforgatás, stb), és mindkettő 4. fokú - a második 4. fok ugyanazt a tulajdonságot már nem növelheti. (másikat igen)
Manapont: szintenként akkor kapsz MP-t, ha
-szintlépésnél költesz rá a KAP pontodból
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 3. fokot, akkor +1MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 4. fokot, akkor +2MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább az 5. fokot, akkor +3MP/szint garantált
minden mágikus és pszi képzettségnél le van írva, hogy milyen fokon ad bónusz pontokat szintlépésnél (meg fájdalomtűrésnél (+FP), harctéri gyakorlatnál(+HM))
javaslom a dreonar oldalát, ami a számolás nagy részét elvégzi, és meglehetősen pontosan, mert csak kisebb hibákat találtam eddig benne:
https://dreonar.hu/index.php?p=user/register_form (https://dreonar.hu/index.php?p=user/register_form)
Jah, és vannak aljas képzettség-összefonódások. Pl. az alkímia 3. foka kell a természeti anyagi mágiához, Nekromancia aktív használatához élettan 3, számtan mértan 3 a mozaikmágia tér és idő mozaikjaihoz, lélektan 3 a mozaikmágia asztál, mentál varázslataihoz...
Manapont: szintenként akkor kapsz MP-t, haVÁLASZ: NEM!
-szintlépésnél költesz rá a KAP pontodból
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 3. fokot, akkor +1MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább a 4. fokot, akkor +2MP/szint garantált
-ha pl. tapasztalati mágiánál eléred legalább az 5. fokot, akkor +3MP/szint garantált
"A képzettség 3.foka a tapasztalati hagyományokat művelő varázshasználók számára a szimbólum mágia lehetséges legmagasabb elérhető szintje"A tapasztalati hagyományok, jelen esetben nem tapasztalati mágiát, hanem ezek használóit: bosz.mester, boszi, tűzmágus, bárd és egyéb mágiahasználók, akik a mágiának csak bizonyos "metódusát" használják/ismerik. Ezek állítólag nem mehetnek/érthetnek jobban a rúnamágiához, de sztem ez csak JK-ra vonatkozik.
2/Minden más ami nincs az UT-ba:Fentebb már megválaszoltam az idézet első mondatot.
Nem láttam utalást varázshasználó kasztok MP értékére (kivéve a mágiahasználat képzettség) tehát elvileg azok változatlanok
az ETK-ban leírtak alapján? Alap MP,Mp/szint,isteni szférák stb?
1/ Képzettségpontok
Ugyebár ha jól értem tulajdonság,ép,fp,harcérték,kp KAP pontból megy.induló alap kp és kp/szint is (kikötve hogy max 20/szint lehet).
A figyelmeztetést is olvastam hogy ha ezzel a módszerrel alkotunk,akkor a későbbi táblázatokat hagyjuk figyelmen kívül...Tehát ennek értelmébenfentebb a legelső pontban elmagyaráztam, de a lényeg h ha nem bírsz/nem akarsz/nem érted akkor a meghatározott ETK alapú sablon kasztok alapján megbírod csinálni ->fellapozod, kidobod a kasztnál meghatározott kockákkal, felírod a kasztodhoz tartozó, az ÚT-ből vett "Kasztok Induló Képzettségei"-nél meghatározott táblázatot a karakterlapodra. Ez mind elsődleges képzettség. Ezután az ETK-ból szintén kiírod az alapokat (CÉ,VÉ,TÉ,KÉ,ÉP,FP,HM stb) kiszámolod, megszemélyesíted (felszerelés + fegyver+ egyébbel) ez az egyik módszer, ez esetben nem osztasz semmit mert már kész a kaszt, csak át Újtekercsezzük (kimásoljuk az új képzettség listát) A másik az legeslegelső mondatomban írt osztogatós módszer, mindent kivéve a pszi és manapontokat, mi határozunk meg. Ez esetben semmit nem kell kockával dobni
az induló kp-hoz az ügyesség és intelligencia 10 feletti része nem adódik hozzá...csupán az a kp alap,amit KAP-ból veszek meg.
...
Dierol!
Ha olvasod, esetleg kérnék egy topikot az újabb mesémnek "ANTIK QUIRONEIA" névvel a rendszer M.A.G.U.S - Új Tekercsek
Üdvözlet.
Eljött az idő amikor az online és asztali játékaim egy kicsit belassultak. Így tervezek egy visszatérést ide. World of Darkness vonalon szeretném folytatni egy új koncepcióval.
- Los Angeles 2030, Mondhatni gazdasági jólét bár a terrorizmus, a faji viszályok és egyéb lázongások mindennaposak. (Röviden ennyit árulnék el.)
Játszható frakciók:
-Halandó ember ( kicsit több pontal indul így több a lehetőség) ( lehet így vadász is bármi csak a lényeg,hogy több pontos)
-Ghoul, néhány éve szolgálsz egy vérurat. Pontleosztás átlagos
-Mágus vagy Psyhic (Metahumán): Mágiát ismerő vagy speciális képességű egyéb
-Rendkívüli Polgár: A Technokrácia ügynöke, valamilyen spec képességgel vagy több emberfeletti dologgal bírsz, esetleg vannak beültetéseid
Mesélői engedélyel: Újszülött vámpír vagy Frissen felébredt Akaratmester.
Az előbbi egy vámpír aki pár hete-hónapja vámpír.
Az Utóbbi pedig Mágus aki belát a színfalak mögé és akaratát különböző mágikus praktitkákon át fejti ki.
Ennek egyik alfrakciója az Úniós ügynök, aki szintén mágus de a technológia és az emberi lángelme ötvözetével felemelkedett.
Ami fontos lenne hogy legyen aktivitàs. Hetente több alkalommal lennék fent. Sajna a régebbi jàtékaimat pont ez ölte meg. Az aktivitàs hiànya