Szerző Téma: New Orleans: karakterlapok  (Megtekintve 939 alkalommal)

Pappskalle

  • Vendég
New Orleans: karakterlapok
« Dátum: 2015. Július 29. 14:11:16 »
Kedves játékosok, ebbe a topicba lehet feltölteni a karakterlapjaitokat, és csinosítgatni rajtuk a játék kezdetéig, utána természetesen zárom mindezt, és már csak én módosítok rajtuk. ;)

Nata108

  • Vendég
Re:New Orleans: karakterlapok
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 29. 15:52:38 »
Név     Ken Fay     Természet     Alkotó     Társaság     Álomszólók
Koncepció     "Mindig tudtam" típusú fantáziahuszár :D      Viselkedés     Lázadó     Frakció     Baruti

Tulajdonságok
Erő     2          Karizma     2          Észlelés     4 (alapos)
Ügyesség     3          Manipuláció     2          Intelligencia     3
Állóképesség     2          Megjelenés     2          Felfogás     4 (jó megérzések)

Képességek
Atlétika     -     Állatszelidítés     -     Humán tudományok     2
Éberség     2     Közelharc     -     Jog     -
Empátia     2     Lopakodás     -     Kozmológia     2
Irányítás     2     Lőfegyverek     -     Mágus ismeret     2
Kézitusa     -     Meditáció     -     Nyomozás     -
Kifejezőkészség     2     Mesterségek (Társasjáték tervezés)     2     Okkultizmus     2
Megfélemlítés     -     Szereplés     -     Orvostudomány     -
Rászedés     -     Technológia     1     Rejtélyek     2
Tudatosság     3     Túlélés     -     Számítógéphasználat     1
Utcaismeret     1     Vezetés     -     Természettudományok     1

Szférák
Anyag     -                              Eredet     -                              Szellem     2
Élet     -                              Erők     -                              Tér     2
Entrópia     -                              Idő     -                              Tudat     2

Jellegzetességek
Hátterek               Kiváltságok                    Egészség     
Avatár     2     Megvilágosodás     2     Horzsolt (0)     zúzódás/halálos/kritikus
Álom     -     Akaraterő (permanens)     5     Könnyen sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Anyagi     3     Akaraterő (ideiglenes)     5     Sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Góc (statikus: nyugalom)     2     Kvintesszencia (permanens)     2     Sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
Rejtelem     1     Kvintesszencia (ideiglenes)     2     Súlyosan sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
Mentor     3     Visszacsapás (permanens)     -     Roncsolt (-5)     zúzódás/halálos/kritikus
Totem (Vándor)     2     Visszacsapás (ideiglenes)     -     Tehetetlen     zúzódás/halálos/kritikus

Nyelvek     angol (amerikai)

Rezonancia          Előnyök          Hátrányok     
Dinamikus                                   Visszhang*2
Entrópikus                                             Tompult érzékek (szemüveg)    1
Statikus     kitartó 1                                   

*Visszhang: Ha bármilyen játék, vagy történetmondás részese, a szereplők megelevenedni látszanak, vagy a tárgyhoz kapcsolódó hangokat, képeket figyelhetnek meg a közelben lévők.

Vándor totem
Akaraterő4
Gnózis4
Harag2
Erő5/5
Egyéb képességek:
a Totem gyorsan meg tudja találni a sámánt
a Totemet más Umbralakók tisztelik
a Totem képes Anyagiasulni
Széleskörű tudással rendelkezik az Umbráról
Swift flight
Updraft

Paradigma: "A világ egy narratív társasjáték"

Spoiler: Előtörténet • megjelenítés
Ez is csak egy átlagos nap volt, családi vacsora, közvetlen hangulatban. Ken Fay, hősünk, felesége, Lillith Fay, és apósa Billy Hideer. Az étel finom, mint azt a játéktervező már megszokhatta, felesége szerencsére jól főz, ám az imént elhangzottakhoz már nem tud ilyen jól hozzászólni.
-Ken, te őrült vagy!
-Már miért lennék az?
-Tegnap azt mondod, hogy mozgó sakkbábukat láttál a pepita macskaköveken, ma meg ez a repülő kutya?!
ripakodik férjére a nő, de Ken csak higgadtan mosolyog. 27 éve alatt véleménye szerint tapasztalt eleget ahhoz, hogy el tudja dönteni mi igaz, és mi nem, de ez most őt is gondolkodóba ejti. És gondolataiba merítkezik.
~Mindig mondtam, hogy figyelni kell.~
Adja elő magának a játéktervezői bölcsességét, amelyet a középiskola zárása után, a szakmába való berobbanás egyik okaként fogalmazott meg. Ezért járta is a játékos klubokat, iskolákat, és ezért tervezett annyi a mai „Szuperhősös” generációnak formabontó, a régit, és újat összegyúró játékot, melyek szerinte még jót is tesznek a gyerekeknek. Mondjuk a figyelem az egyik dolog, a másik pedig Billy bácsi meséi, történetek a régi korokról, fantázia szüleményei, de néha szinte valósnak tűnnek.  Talán ez is vezethetett oda, hogy mára Ken minden egyes új játéka (melyeket maga tervez, és sokszor még készít is, a kis "kivitelező" ismerőseiből álló csapattal együtt, akiket persze mindig megfizet) pár nap leforgása alatt tömeges másolásra, és a piacra kerül, persze kivéve azokat, amiket csak magának tart meg, mert túl bonyolultak, vagy túl elvontak.
-Kicsim, magunkra hagynál a férjeddel?
Kérdezi az előbb nevezett enyhén kopaszodó öreg bácsi távolba révedő üveges szemekkel.
-Apa, már te is?
Néz megrökönyödve a nő az apjára, aztán egy pillanatot vár, és neki is elkerekedik a szeme.
-Csak nem?
Tátja nagyra a száját.
-De hogyan, mert nem, vagy de?
Zavarodik össze, ám apja útjára engedi.
-Csak menj! Nos Ken, kapcsold ki a telefonod kérlek. Most mondok egy mesét, egy utolsó mesét.
Hangja gyászjelentésként hangzik, de szeme, a szeme, bizony huncut ráncokkal gyűlik körbe.
-Igazából, ez a történet nem mese, ez igaz. Mágusokról szól, beskatulyázott elmékről, és az álom szabadságáról. Ez a történet rólad szól Ken, rólam, és anyádról.
-Álljunk meg Billy bácsi, anyámat miért keveri ide?
-Fiam, tudod miben halt meg anyád?
-Ne viccelj, te is tudod, belesodorta a tengerbe a hurrikán.
-Hadd mondjak el neked valamit Ken, hurrikánok, na azok nem kanyarognak a part mentén csak úgy. Viszont nagyon szép egybeesést lehet találni egy gonosz varázslatnak, vagy mondjuk egy légágyúnak ilyenkor. Emlékszel kik is vitték be a kórházba mielőtt meghalt?
-Tudósok voltak, feltalálók…
-Bizony Ken, bizony, ők nagyon nem szerették anyádat.
-Hányszor láttad őt telefonálni?
-Egyszer sem, de ennek mi köze van ahhoz, hogy repülő kutyákat látok a parkban.
Billy elgondolkozva meredt akkor, hogy hogyan is mondhatná el Kennek az igazat.
-Nézd Ken, bármennyire is szeretnél ellenük tiltakozni, ezek léteznek, a mesék, a játékaid, a legendák, amiben hiszel, mind-mind ottvannak.
-De hol Billy? Hol vannak?
Egy halk sóhaj után az idős úr beadta a derekát.
-Tellúriában Ken, Tellúriában.
A férfi tágra nyílt szemekkel nézett rá Billyre, kezét, karját, és gerincét a jeges felismerés bizsergése járta át, és ajka önkéntelenül nyílt, talán nem is ő akarta megkérdezni, de olyan sok múlott rajta.
-Azt akarod mondani, hogy a Bársonyos Homály igaz? Mert akkor fel kell fedeznem ezt a világot, és valahogy elmesélni másoknak is.
Az öreg úr mézes mosollyal válaszolt.
-Ha akarom, ha nem, az.
Ken ekkor felállt az asztaltól, odament apósához, és elszántan nyújtotta neki kezét.
-Akkor jó reggelt Billy!


Spoiler: Külső megjelenés • megjelenítés
Ken fekete enyhén szabadon hagyott hajjal rendelkezik, persze ez nem lóg le jobban, mint ahogyan egy férfihez illik. Szögletes szemüvege alatt arca vézna, csak úgy, mint alkata. Öltözéke általában egy nem túl elegáns ing, és egy nadrág fekete sportcipővel. De ruhatára egész kiterjedt.


Spoiler: Egyéb tulajdonok • megjelenítés
Háza:
Egy külvárosi kőház, apró emelettel, és picike elsőudvarral. Belül öt szoba van. Egy nappali, egy konyha, egy előszoba, és a dolgozószoba, ami Billy könyvtára is egyben, ebből a szobából nyílik az öreg úr sajátja is.
Odafent pedig egy játékraktár, és két szoba is van.
Az egyik a fiatal páré, a másik pedig egy vendégszoba. Valamit az elengedhetetlen mellékhelység is megtalálhatő a földszinten. A padlók, és a fal is egész szép vörösesbarna, és szürke díszkővel van borítva. Egyenszobák, ez igaz, de mindet egyedivé teszik a berendezések.

A góc:
Az egész házat enyhe nyugtató energia hatja át. Ken ezért is tartotta már három éve is itt az évente párszor megrendezett játékesteket. Ideális átszellemülni.
A hangulat forrása a dolgozószoba, ahol Billy bácsi pipázgat, és Ken alkot. Valamint az emeleten a játékraktár, ami az előbb említett összejövetelek központja is. A jótékony alig érezhető hatások mellett a gócról Ken ébredéséig csak Billy bácsi tudott, nem véletlenül kérlelte lányát, és vejét, hogy ideköltözhessen, akik kis vonakodás után végül nem bánták meg a diszkréten vegetáló Billy befogadását.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Október 05. 00:08:11 írta Pappskalle »

Nem elérhető Filio Mortale

  • I. számú Patás
  • Legenda
  • *****
  • Hozzászólások: 2223
  • Aktivitás:
    7%
  • Karma 3
  • Szabadkőműves
Re:New Orleans: karakterlapok
« Válasz #2 Dátum: 2015. Augusztus 02. 10:49:23 »
Név:     Mauricio Melchor Rodríguez Awatobi     Természet:     Bíró     Társaság:     Akashayana
Koncepció:     DEA ügynök     Viselkedés     Cinikus     Frakció:     Vajrapani

Tulajdonságok
Erő:     3          Karizma:     3          Észlelés:     3
Ügyesség:     3          Manipuláció:     3          Intelligencia:     3
Állóképesség:     4 (acélkemény)          Megjelenés:     1          Felfogás:     2

Képességek
Atlétika     1     Do     2     Humán tudományok     1
Éberség     1     Közelharc     3     Jog     2
Empátia     -     Lopakodás     2     Kozmológia     -
Irányítás     -     Lőfegyverek     3     Mágus ismeret     (1)
Kézitusa     2     Meditáció     1     Nyomozás     3
Kifejezőkészség     -     Mesterségek     -     Okkultizmus     -
Megfélemlítés     2     Szereplés     -     Orvostudomány     -
Rászedés     -     Technológia     -     Rejtélyek     -
Tudatosság     -     Túlélés     -     Számítógéphasználat     1
Utcaismeret     3     Vezetés     1     Természettudományok1

Szférák
Anyag     -                              Eredet     -                              Szellem     -
Élet     -                              Erők     1                              Tér     2
Entrópia     -                              Idő     2                              Tudat     1

Jellegzetességek
Hátterek               Kiváltságok                    Egészség     
Avatár     2     Megvilágosodás     2     Horzsolt (0)     zúzódás/halálos/kritikus
Anyagi háttér     2     Akaraterő (permanens)     5     Könnyen sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Befolyás     2     Akaraterő (ideiglenes)     5     Sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Góc     1     Kvintesszencia (permanens)     2     Sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
Mentor     2     Kvintesszencia (ideiglenes)     2     Súlyosan sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
          Visszacsapás (permanens)     -     Roncsolt (-5)     zúzódás/halálos/kritikus
          Visszacsapás (ideiglenes)     -     Tehetetlen     zúzódás/halálos/kritikus

Nyelvek:     spanyol (mexikói), angol (amerikai), kínai (yue)

Rezonancia               Előnyök          Hátrányok     
Dinamikus     kutató 1          Vizuális memória2     Csúfság1
Entrópikus                    Nyelvérzék2     Mélyalvás1
Statikus                    Bűvésztrükk*1               

*Bűvésztrükk: Mauricio részéről ez főképp klasszikus kártya és kézügyességet igénylő trükkök úgy, mint kártya, pénzérme, selyemkendő és egy szál virág eltüntetése illetve elővarázslása.

Paradigma: "A világ forrása a konfliktus, minden abból születik és abba tér vissza."

Az élet konfliktusok sorozata amely vagy mentális vagy fizikális. A konfliktusban lehetőségem van megváltozatni a valóságot senki sem figyeli a törvényszerűségeket.

"A harc a valóság megváltoztatása ahol akaratok feszülnek egymásnak és az elsöprő uralomra törekednek a test – test elleni halálos és oly sokszor kecses táncban. Mikor a harcosok tekintetet összekapcsolódik és akaratuk összecsap, a valóság megváltozik körülöttük."

Erők - Végül a harcosok is elhullanak, mert hasonlók ők a szélbe kitett lámpáshoz.
IdőFelejtsd el magad, légy türelmes és ne féld a halált., Nem kell várni, számítani valaminek a bekövetkezésére. Hagyni kell, hogy az idő átfolyjon rajtunk és kitisztítsa az elménket.
Tér - A víz a földterülethez igazodik, úgy irányítja folyását. A hadsereg az ellenséghez igazodjék, úgy biztosítsa magának a győzelmet.
TudatIsmerjük meg kik vagyunk és mi rejtezik bennünk.

Spoiler: Do • megjelenítés
Do-hoz szükséges ismert Végtagok, és a hozzájuk tartozó meglévő Képességek (Do szintjének megfelelő Végtaggal kell rendelkezni, és Do szintje*2 ponttal a Végtagokhoz tartozó Képességekben összesen):
Shastamarga: A Fegyverek Útja a test érzékelését a test terjedelmének meghosszabbodására létrehozott eszközök elősegítésére lett szánva. A fegyverekre összpontosítva, azok létrehozását beleértve, és a használatuk, illetőleg visszaélésük következményével az elkötelezett megtanulja a saját cselekedeteit a nagy egészre vonatkozóan helyesen megítélni.
Kapcsolódó Képességek: Melee 3
Sunyakaya: Az Üres Test Végtagja az eltűnés képességét gyakorolja. A személyazonosság elfedésén keresztül az ego megszűnésére épít nem kevés gyakorlati alkalmazással.
Kapcsolódó Képességek: Lopakodás 2, Meditáció 1
Tricanmarga: A Háromszoros Erőfeszítés Útja egyensúlyt teremt a Dinamizmus, a Sztázis és az Entrópia (mint Tigris, Főnix és Sárkány) erői között az Énen belül, majd - azontúl - az énen kívüli nagyobb világgal teremt harmóniát.
Kapcsolódó Képességek: Atlétika 1


Spoiler: Egyéb tulajdonok • megjelenítés
A Góc:
Tetőtéri lakásához tartózó kis pihenőkert amit egy kínai kertésszel gondoztat.

A lakás:
A szegénynegyed és a „mocsár” és a kikötő negyed határán egy tetőtéri kis lakást bérel, amelyhez a lapos tetőn egy tekintélyes méretű kert tartozik ahová sokszor kivonul pihenni, mivel nem ért a kertészkedéshez ám szereti az előző bérlők által hátrahagyott kis kertecskét ezért azt egy kínai származású kertésszel gondoztatja ezen kívül hetente két alkalommal látogatja középkorú Inés Consuelo mint bejárónő, kitakarít és kivasalja a mosott ruháit.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Október 05. 00:09:22 írta Pappskalle »

Teppik

  • Vendég
Re:New Orleans: karakterlapok
« Válasz #3 Dátum: 2015. Augusztus 07. 15:50:58 »
Név     Robert Redford/Bob Eagle Shadow     Természet     Trükkmester     Társaság     Álomszólók
Koncepció     Telesámán     Viselkedés     Túlélő     Frakció     Függetlenek

Tulajdonságok
Erő     2          Karizma     3          Észlelés     2
Ügyesség     4 (macskaügyesség)          Manipuláció     3          Intelligencia     2
Állóképesség     3          Megjelenés     2          Felfogás     3

Képességek
Atlétika     3     Állatszelidítés     1     Humán tudományok     -
Éberség     1     Közelharc     -     Jog     -
Empátia     1     Lopakodás     1     Kozmológia     2
Irányítás     -     Lőfegyverek     2     Mágus ismeret     (1)
Kézitusa     2     Meditáció     2     Nyomozás     1
Kifejezőkészség     1     Mesterségek     2 (barkácsolás)     Okkultizmus     2
Megfélemlítés     -     Szereplés     3 (színjáték)     Orvostudomány     1 (elsősegély)
Rászedés     2 (+3)     Technológia     -     Rejtélyek     1
Tudatosság     -     Túlélés     2     Számítógéphasználat     -
Utcaismeret     -     Vezetés     1     Természettudományok     -

Szférák
Anyag     -                              Eredet     -                              Szellem     2
Élet     -                              Erők     -                              Tér     2
Entrópia     -                              Idő     -                              Tudat     2

Jellegzetességek
Hátterek               Kiváltságok                    Egészség     
Anyagi háttér     4     Megvilágosodás     2     Horzsolt (0)     zúzódás/halálos/kritikus
Hírnév: telesámán     3     Akaraterő (permanens)     6     Könnyen sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Totem: Coyote     4     Akaraterő (ideiglenes)     6     Sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Befolyás: hívek     1     Kvintesszencia (permanens)     -     Sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
Szövetségesek: kaszkadőrök     1     Kvintesszencia (ideiglenes)     -     Súlyosan sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
Kapcsolatok     2     Visszacsapás (permanens)     -     Roncsolt (-5)     zúzódás/halálos/kritikus
               Visszacsapás (ideiglenes)     -     Tehetetlen     zúzódás/halálos/kritikus

Nyelvek     angol (amerikai)

Rezonancia               Előnyök          Hátrányok     
Dinamikus     indirekt 1          Kecses2     Gyűlölet*3
Entrópikus                    Kellemes hang2     Kíváncsiság2
Statikus                                                  

*Gyűlölet: 17 éves kora óta gyűlöli és megveti a motorosokat. Vannak dolgok amik nem változnak.

Spoiler: Paradigma, fókuszok • megjelenítés
"A világ egy hatalmas, lomha, tudathasadt entitás" - olyasmi, mint a domino játék, hogy mindenben talál valamit, amivel kapcsolatba hozható egy olyan másik elemmel, ami úgy tűnik, mintha a legkisebb eséllyel sem állhatna a másikkal kapcsolatban, de a kapcsolat megvan, hisz mind eme tudathasadt entitás darabja/emléke.

Eszköztár:
-keresztény liturgia keverve a sámánizmussal
- meditációs módszerek
- művészet (mert még mindig ez a legprimitívebb, közös nyelv)
- vér és egyéb testnedvek (kapcsolat, áldozat, a cselekedet szimbolikája)
- füst égőáldozatok (kapcsolat, áldozat)
- alkohol, drogok (nem preferált, de elnyomja a tudatos én és segít közelebb kerülni a nagy egészhez)
- apró rögtönzött tárgyak (álomfogók, papírmasé, hagymából faragott figura, akármi ami relatíve gyorsan elkészíthető és segít megjeleníteni demonstrálni egy elképzelést, fókuszban tartani azt)


Spoiler: Hozzátartozók, ismerősök • megjelenítés
Amanda Sunshine Redford: Az édesanya. 20 éve nem látta. Ezen nem is igen tervez változtatni. De amolyan még élek jelleggel küld neki néha egy-egy képeslapot.

Zack Seller: Gyermekkori cimbora. Az egész a képregényekkel kezdődött. Zacknak voltak, Bob pedig iskola után szívesen megrugdosta aki szünetben cikizte a szemüvegs haverját. Bob gondoskodott róla, hogy ne unatkozzanak, Zack pedig, hogy ne kerüljenek túl nagy bajba. Elválaszthatatlanok voltak. Aztán közbejött Cassidy meg az élet. Zack egy intelligens, visszahúzódó srác volt aki naív idealizmussal szemlélte a világot.

Cassidy Curtis: A szőke csaj. Élete egyetlen igaz szerelme. Csak akkor beszél róla, mikor már nem tud járni a Whiskytől.

Everly Garrison: A csaj a Show-ból aki évekig csalta vele a férjét. Könnyen lehet, hogy a gyerekének az anyja. Igazi egyszerű vidéki csaj, aki hozzáment a sráchoz aki elvitte a Banketre. Többet várt az élettől, de szereti a gyerekeit. Gondoskodó anyás tipus.

Bob Garrison: A férj. Egy tahó. Csak azért van a Show-val mert az após a főnök és nem bánik rosszul a lovakkal. Imádja a komplikált szavakat de sokszor rosszul használja őket. Igazából költő akart lenni, csak semmi tehetsége nincs hozzá.

Jimmy Perkins: “Jimmy’s biggest, bestest, wildest Western Show“ alapítóa, tulajdonosa, mindenki gondoskódó apja és az előadásokon a város sheriffje. Az a fajta ember aki felépít és együtt tart egy közösséget. Az élete a Show és az utolsó lehelletéig védené ha kell. Meggyőződése, hogy 100 évvel elkésett és sokkal jobban érezné magát a tényleges vadnyugaton

Kiwigapawa: Egy kiöregedő félben lévő idián sámán akit száműzött a törzse így kénytelen volt új életet kezdeni és így talált a Show-ra. Mint oly sok mindenki mást bevonzotta Jimmy szeméylisége. A szárnya alá vette az ifjú Bob-ot és fia helyett fiaként nevelte. Töprengő, megfontolt tipus, szemlélődő karakter.

Tommy Cane: A 19-es csatorna programigazgatója. Az ember aki megteremtette Bob Eagle Shadowt és aki ennek köszönhetően nagyon de nagyon gazdag lett. Egy igazi izzadó tenyerű simlis patkány, aki az anyját eladná a nézettségért.

Owen Fisher: Bob asszisztense és jogi tanácsadója. Gyakorlatilag Tommy kirendelt embere aki rajta tartja a szemét. Egy szebb világban az lenne a feladata, hogy vigyázzon védence ne kövessen el komoly hibák, és ne nyilatkozzon hülyeségeket. De mivel Tommy szerint, nincs olyan hogy negatív sajtó mindet meg kell tennie, hogy Bob-ot a címlapon tartsa. Gyűlöli a munkáját és van egy macskája Mrs Muffin.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Október 04. 23:19:38 írta Pappskalle »

SentinelWex

  • Vendég
Re:New Orleans: karakterlapok
« Válasz #4 Dátum: 2015. Szeptember 25. 15:16:46 »


Név     Alan Wilson     Természet     Gyámkodó     Társaság     Akashayana
Koncepció     Megvilágosodott tolvaj     Viselkedés     Tréfamester     Frakció     Roda d'Oro (Li-Hai)

Tulajdonságok
Erő     3          Karizma     2          Észlelés     4 (intuitív)
Ügyesség     4 (akrobatikus)          Manipuláció     3          Intelligencia     3
Állóképesség     2          Megjelenés     2          Felfogás     2

Képességek
Atlétika     3     Do     2     Humán tudományok     2 (buddhizmus)
Éberség     1     Lopakodás     2     Jog     -
Empátia     2     Lőfegyverek     -     Kozmológia     -
Irányítás     -     Meditáció     1     Mágus ismeret     (1)
Kézitusa     -     Mesterségek     -     Nyomozás     2
Kifejezőkészség     1     Rablás     3     Okkultizmus     1
Megfélemlítés     -     Szereplés     -     Orvostudomány     -
Rászedés     3     Technológia     1     Rejtélyek     2
Tudatosság     1     Túlélés     -     Számítógéphasználat     2
Utcaismeret     2     Vezetés     -     Természettudományok     1

Szférák
Anyag     1                              Eredet     1                              Szellem     -
Élet     -                              Erők     -                              Tér     -
Entrópia     -                              Idő     2                              Tudat     2

Jellegzetességek
Hátterek               Kiváltságok                    Egészség     
Avatár     3     Megvilágosodás     2     Horzsolt (0)     zúzódás/halálos/kritikus
Anyagi háttér     2     Akaraterő (permanens)     5     Könnyen sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Kapcsolatok     1     Akaraterő (ideiglenes)     5     Sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Rejtelem     1     Kvintesszencia (permanens)     -     Sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
-     -     Kvintesszencia (ideiglenes)     -     Súlyosan sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
-     -     Visszacsapás (permanens)     -     Roncsolt (-5)     zúzódás/halálos/kritikus
-     -     Visszacsapás (ideiglenes)     -     Tehetetlen     zúzódás/halálos/kritikus

Nyelvek     angol (amerikai)

Rezonancia                    Előnyök          Hátrányok     
Dinamikus                                   Hírhedt2
Entrópikus                                             
Statikus     megújuló 1                                   

Paradigma:
"A világ a dharma elemeinek egyensúlyából épül fel."
Spoiler: Do • megjelenítés
Do-hoz szükséges ismert Végtagok, és a hozzájuk tartozó meglévő Képességek (Do szintjének megfelelő Végtaggal kell rendelkezni, és Do szintje*2 ponttal a Végtagokhoz tartozó Képességekben összesen):
Dhyana: A Meditáció Végtagja, az izgatott elme lenyugtatására összpontosít. Az egoizmus és kötődés karmaiból való szabadulásra figyel a legjobban. A Dhyana mandalákat, az 5 ázsiai elemet, meditatív mozgás gyakorlatokat és az Énen kívüli hatalmasabb birodalmat tartja leginkább szem előtt.
Kapcsolódó Képességek: Tudatosság 1, Meditáció 1, Rejtélyek 2
Sunyakaya: Az Üres Test Végtagja az eltűnés képességét gyakorolja. A személyazonosság elfedésén keresztül az ego megszűnésére épít nem kevés gyakorlati alkalmazással.
Kapcsolódó Képességek: Rászedés 3, Lopakodás 2, Meditáció 1
Tricanmarga: A Háromszoros Erőfeszítés Útja egyensúlyt teremt a Dinamizmus, a Sztázis és az Entrópia (mint Tigris, Főnix és Sárkány) erői között az Énen belül, majd - azontúl - az énen kívüli nagyobb világgal teremt harmóniát.
Kapcsolódó Képességek: Atlétika 3


Spoiler: Feleszmélt bemutatkozás és elmélkedés • megjelenítés
A világ változik és mi is változunk vele. Minden kölcsönhatásban van mindennel, ezért jól meg kell gondolnod, hogy miféle hullámokat keltesz. Gondold csak végig. Állítólag az ember 7 évente megújul, mert a testnek ennyi időre van szüksége, hogy minden sejtje újjászülessen. Vannak olyanok a környezetemben, akik ebből a mondatból csak annyit hallanak, hogy hét, mert a számokra koncentrálnak. Vannak olyanok, akik a sejtet emelik ki, mint mondanivalót. Megint mások a megújulásra fókuszálnának. Én pedig felteszem a kérdést: mit jelent a változás a számomra?

Tehát az alaptörvény az, hogy minden hullámként változik. Az emberek fejlődnek és velük együtt fejlődik a környezetük és az eszköztáruk. Évszázadokkal ezelőtt bármelyik embernek beadhattad volna, hogy egy sárkány repül az égen. Ezt ma is beadhatod nekik, csak legfeljebb papírsárkányra asszociálnak. Mert megváltoztak. A múlt szabályai gyakran érvényüket vesztik és ha ezt nem vagy képes elfogadni, akkor egy napon arra ébredsz, hogy semmi fölött sincs már hatalmad.

Különösen a keresztények között szokott számos örökérvényűnek nevezett bölcsesség terjedni, de elárulok neked egy titkot: általában nincs olyan, hogy örökérvényű. Neked pedig ebben a világban meg kell találnod azt, ami hasznos és használható és el kell határolódnod a használhatatlantól. Az íj halálos fegyvernek számított ezer éve, de most miért ragaszkodnál hozzá, ha van sokkal alkalmasabb eszköz is ugyanannak a feladatnak az elvégzésére.

Engedd meg, hogy meséljek még magamról egy kicsit. Az alvók között járva tolvajként kerestem a kenyeremet. Különös tehetséggel nyúltam le bármit, ami megtetszett. Felhasználtam a leglehetetlenebb eszközöket is, hogy elérjem a célomat. Az egyetlen tabu a gyilkolás volt. Soha nem öltem azelőtt. És megelőzve a kérdésedet, nem, sosem buktam le. De ez nem számít, mert a feleszmélésem óta más ember vagyok. Persze használom a korábban megtanult dolgokat is, ha úgy hozza a szükség, de más célok vezérelnek. Mert elért és hatott rám a változás, én pedig meglovagoltam a hullámait. Megtanultam fegyverként használni vagy épp pajzsként magam elé emelni.

Az a legérdekesebb az egészben, hogy az emberek akarják a változást, de félnek tőle. Mindenki változni akar, de a többség a saját maga ellensége és nem képes a legapróbb lépést sem megtenni az áhított változás felé. Ki-ki szebb, gazdagabb, okosabb, menőbb, ne ennyire menő, szerencsésebb, stb. akar lenni, a lista végtelen. Ha belepillantasz az elméjükbe, látni az elnyomott hullámokat, melyek a felszínre akarnak törni, de vagy a félelem vagy pedig valami más visszaszorítja őket. Mindig könnyebb olyan változtatást létrehozni, amit ők maguk is szeretnének. Egy erőszakos embernek szívességet teszel, ha erőszakos cselekedetre csábítod és elárulom, nem lesz nehéz dolgod. De ha ugyanezt az embert arra kérnéd, hogy empátiával nézzen egy idős nőre, igencsak nehéz feladatot tűzöl ki magad elé.

Tudom, hogy ez most sok. Idővel egyre többet megértesz majd a képességeid természetéről és képes leszel a kedved szerint alakítani. A Tradíció tárt karokkal fogad téged.


Spoiler: Mielőtt megláttam a dolgok valódi természetét. • megjelenítés
A cirkusz varázslatos világ azok számára, akik alig néhány órára a részesei. Elbűvölik a magasban repkedő artisták, gondtalanul felkacagnak a bohócok csetlő-boltló viccelődésein és ámulva nézik a csodálatosabbnál csodálatosabb produkciókat. Örömmel fizetnek háromszoros árat az édességért, melyet más körülmények között felháborítónak vagy épp közönséges rablásnak neveznének. A varázs folyamatosan fennmarad, de amint elhagyják a cirkuszt, fokozatosan visszatérnek a hétköznapok okozta gondokhoz. A gyerekek képesek napokig az ott szerzett élményekről csacsogni, de a felnőttek számára a varázs sokkal hamarabb véget ér.
Aztán vannak azok, akiknek az élete a cirkusz, akik azért küzdenek, hogy a varázs létrejöjjön és kitartson az előadás végéig. Ez a túlélésük kulcsa. Ők nem a nevetés okozta könnyeket élik meg, amikor a bohóc ruhájára néznek, hanem a maszk alatt lévő ember fájdalmát vagy épp a ruha és smink okozta kellemetlen érzéseket. Az akrobatára nézve sem lesz urrá rajtuk az áhitat, ők a számtalan órákon át gyakorló embert látják benne, aki verejtékesen megküzdött azért, hogy megteremthesse a szükséges légkört. Ők azok, akik nem tudják, mit hoz számukra a holnap, de bármi történjék is, a shownak folytatódnia kell. Mert ha a show meghal, ők vele halnak.

A normálisnak mondott életre nem sok esélyed van, ha egy ilyen környezetbe születsz. Már kicsi gyermekként hamar a reflektorfényben találod magad és számodra bár csak játék az egész, soha nem lesz lehetőséged mást játszani. Életed minden pillanata meg van írva előre. Gyerek műsorszámokat csinálsz és azért játszol, hogy a körülötted lévő gyerekek jól érezzék magukat. Fogalmad sincs arról, hogy apu és anyu már nem érzi magát jól a játékban, ők az alacsony részvételre panaszkodnak és a költségek miatt aggódnak. Aztán idősebb leszel, megtanulod a társulat többi tagjainak a tudományát is, hogy szükség esetén helyettesítsd őket. Aztán megöregszel és az út mentén valahol téged is eltemetnek. Kivéve persze, ha olyan szüleid vannak, akik tetemes adósságot halmoznak fel és olyantól kérnek kölcsön, aki nem riad vissza az emberöléstől sem.

20 voltam, amikor a hitelezők megelégelték apám világszámait és elvették az életét, nem sokkal később követte őt anyám is és a társulat néhány tagja is a halálba. S míg mások életük legszebb időszakába érnek, egyetemre mennek vagy épp első szerelmükkel találkoznak, addig én ott találtam magam a nagyvilágban egyedül, vérszomjas hitelezőkkel a sarkamban. A shownak vége, a társulatnak vége.

Az első néhány év nagyon nehéz volt. A folyamatos bújkálás új volt számomra, az éhezés annál ismerősebb, de hála a cirkuszban tanultaknak, sikerült túlélnem. Egy időben még rendes munkám is volt - éjszaka töltöttem fel egy áruház polcait -, így a normális életet is megtapasztalhattam, de ettől többre vágytam.

Nem nehéz ellopni valamit, különösen ha húsz éven keresztül napi szinten terelted el az emberek figyelmét. Nem nehéz bejutni valahova, ha órákon át lógtál a kötélen mindenféle védőháló nélkül. Az elektromos riasztókkal is meg lehet barátkozni, ha ráhangolódik az ember. Az ilyesmivel csak az a baj, hogy egyre több és több kell.

A dolgok természetét akkor kezdtem el kutatni, amikor kis híján lecsuktak egy ékszerlopás kapcsán. Ott csak a véletlennek - én legalábbis azt hittem - köszönhettem, hogy megúsztam a dolgot. Érdeklődésem középpontjába végül a Buddhizmus került.

Néhány évvel később szinte ösztönössé váltak bizonyos cselekedetek és ráébredtem, miféle erő lakozik bennem.

Nem elérhető Alaric

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 884
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 1
Re:New Orleans: karakterlapok
« Válasz #5 Dátum: 2015. Szeptember 29. 12:41:47 »
Név     Jack "Bubi" Bolton     Természet     Csirkefogó     Társaság     Árva
Koncepció     Hamiskártyás     Viselkedés     Világfi     Frakció     -

Tulajdonságok
Erő     2          Karizma     3          Észlelés     3
Ügyesség     4 (gyors mozdulatok)          Manipuláció     3          Intelligencia     3
Állóképesség     2          Megjelenés     2          Felfogás     4 (hirtelen váltások)

Képességek
Atlétika     -     Illemtan     1     Humán tudományok     1
Éberség     3     Közelharc     -     Jog     -
Empátia     3     Lopakodás     -     Kozmológia     -
Irányítás     -     Lőfegyverek     -     Mágus ismeret     (1)
Kézitusa     -     Meditáció     1     Nyomozás     -
Kifejezőkészség     1     Mesterségek     -     Okkultizmus     1
Megfélemlítés     -     Szereplés     3     Orvostudomány     -
Rászedés     4 (hamiskártya)     Technológia     -     Rejtélyek     1
Tudatosság     2     Túlélés     1     Számítógéphasználat     2
Utcaismeret     1     Vezetés     2     Természettudományok     1

Szférák
Anyag     1                              Eredet     -                              Szellem     -
Élet     -                              Erők     1                              Tér     -
Entrópia     1                              Idő     -                              Tudat     1

Jellegzetességek
Hátterek               Kiváltságok                    Egészség     
Anyagi     4     Megvilágosodás     2     Horzsolt (0)     zúzódás/halálos/kritikus
Avatár     1     Akaraterő (permanens)     5     Könnyen sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Hírnév (póker)     2     Akaraterő (ideiglenes)     5     Sérült (-1)     zúzódás/halálos/kritikus
Góc     -     Kvintesszencia (permanens)     1     Sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
Rejtelem     -     Kvintesszencia (ideiglenes)     1     Súlyosan sebesült (-2)     zúzódás/halálos/kritikus
Szentély     -     Visszacsapás (permanens)     -     Roncsolt (-5)     zúzódás/halálos/kritikus
Végzet     -     Visszacsapás (ideiglenes)     -     Tehetetlen     zúzódás/halálos/kritikus

Nyelvek     angol (amerikai)

Rezonancia          Előnyök          Hátrányok     
Dinamikus     változékony 1                                                      
Entrópikus                                                       
Statikus                                                  

Paradigma: "A világ rutinos cselekedetekkel mozog, ha feladjuk a rutint, megváltozik"

Spoiler: Jellemrajz • megjelenítés
Jack a fiatalokra jellemző energetikával és dinamizmussal rendelkezik. A hangulata széles skálán mozog a nemtörődömségtől a majdnem fanatizmusig. Szereti a változatosságot, a statikus és kiszámítható dolgokat utálja, és azt, hogyha kőben van vésve az élete. Tisztában van az etikai és morális normákkal, ám a korlátlan szabadság csábítóbb a részére. Több kisebb szabálysértés van a rovásán, melyekkel fikarcnyit sem törődik, természetesen ha nagyobb kihágás veszélyeztetné, akkor az egy bizonyos limitet húz elé, avagy megpróbálja jól leplezni az áthágást. Az emberek szeszélyesnek mondhatják, de belülről igen is tudatos viselkedés jellemzi, amivel próbálja elkerülni a beszürkülést és az unalmat. Jó kedélyű srác, szeret sokat beszélni, gyakran él a cinikusság és a gúny szavaival. Igazából nincs sok vesztenivalója a családján kívül, a pénz nem érdekli, a hírnév szintén. A kártyázás hozzánőtt az életéhez, bár nem kétli, hogy találna másik szenvedélybetegséghez fűződő játékot, ha megfosztanák a pókerasztaltól. Mindenesetre a jelen tökéletesen megfelel a számára a kártyázás szempontjából. Egyelőre kiforrott célja nincs, napról napra éli az életet és hajszolja az élvezeteket. Szereti a nőket, a humort (talán egy kicsit a sötét humort is), a jó, gyors kocsikat, a társaságot. Könnyen ismerkedik, ám a bizalmát nehéz elnyerni, talán ezért sincsenek barátai. Sok mindent el lehet mondani róla, de azt nem, hogy naiv lenne.


Spoiler: Külső megjelenés • megjelenítés
Fiatal arcvonásai alapján 22-27 év körülire saccolná az ember, és nem is tévednének, hiszen Jack mindössze 25 éves. Barna haja rövidre van nyírva, ám annak megjelenésével kevésbé törődik. Nem szokott fésülködni, így gyakran kócosnak hat és az elalvás jegyeit hordja magán. Azúr kék szemei játékosságról árulkodnak és csíntalanságról, komolyságról semmiképpen sem. Az arcán általában enyhe borosta húzódik végig, ritkán borotválkozik. Kinézete átlagosnak mondható, a csajok és nők nem sorolnák a jóképű férfiak közé, de a szeme és a magabiztossága, kiszámíthatatlansága rabul ejti őket, melyet nem sajnál kihasználni. Viszonylag magas, 184 cm magas és vékony testalkattal rendelkezik, ami 72 kg-ot takar. Nem izmos és nem is szálkás, egyszerűen átlagos fizikumú. Öltözködése szempontjából kerüli a túl divatos ruhákat, inkább a praktikusság élteti. Szereti a bővebb farmereket, a lazább ingeket. Főleg valamivel mintás pólóban látni, amely egyszerre tükrözi komolytalanságát – és gyerekességét? -, ám mégis kissé sportosak. Egyedül cipőjére képes kidobni nagyobb összegeket, de itt is a kényelem és a sportosság a fő irányelv. Öltönyt ritkán ölt, bár hangulata néha ezt is megköveteli, de ilyenkor kifejezetten elegáns és megnyerő fickó benyomását kelti. Emlékezetesebb sebhelyei, tetoválásai nincsenek.

"Dudák, dudák, nyam-nyam-nyam, dudák, dudák, a csaj legyen buta." - A Bundy-krédó

"The world is against me. It wouldn't be fair otherwise."