-
Ide kerülnek a kockadobások eredményei
Kezdetnek az alap pénzetek 30+1k10 arany, a ZŐD kódex és az ETK alapján költhetitek el, vért, fegyver már van.
Egyelőre hátast ne vegyetek.
-
(http://rpgenerations.hu/RPGenerations/Themes/Regain/images/dice_warn.gif) This dice roll has been tampered with!
Rolled 10d10 : 2, 8, 1, 3, 10, 2, 7, 3, 7, 1, total 44
Jav: Hány darab bandoda maradt meg a hajóút végére - ahányra 10-es dobott a rendszer -KLM
-
induló pénz
Rolled 1d10 : 6, total 6
villámkréta mennyiség
Rolled 1d10 : 4, total 4
viharszellem
Rolled 1d10 : 1, total 1
-
pénz 1d10+30 : 1 + 30, total 31
-
fegyverméreg:
herbalizmus:
Rolled 1d100 : 59, total 59
alkímia:
Rolled 1d100 : 69, total 69
méregkeverés:
Rolled 1d100 : 51, total 51
Ételméreg:
herbalizmus:
Rolled 1d100 : 61, total 61
alkímia:
Rolled 1d100 : 91, total 91
méregkeverés:
Rolled 1d100 : 39, total 39
-
Kezdő pénz 30+
Rolled 1d10 : 5, total 5
-
Kezdő arany: 30+
Rolled 1d10 : 8, total 8
-
dobás 1d100 : 53, total 53
-
(http://rpgenerations.hu/RPGenerations/Themes/Regain/images/dice_warn.gif) This dice roll has been tampered with!
dobás 1d100 : 53, total 53
Kunos itt arra dobott - a "szessön" alatt egyetlenként, hogy feljut-e a megfeneklett hajó horgonyára dobott kötélen.
-
Rolled 1d10 : 6, total 6
-
(http://rpgenerations.hu/RPGenerations/Themes/Regain/images/dice_warn.gif) This dice roll has been tampered with!
Rolled 1d10 : 6, total 6
Kezdeményező dobás: Mara-sequor/pusztítás 23+6=29
-
Első zombi kezdeményezés:
11+k10 (ha nincs rádobás, esélye sincs)
Rolled 1d10+11 : 5 + 11, total 16
-
Araneus megpróbálja kettévágni TÉ60
Rolled 1d100 : 81, total 81
-
Elsőre nem sikerült, jön a zombi, 25-ös TÉ-vel
Rolled 1d100 : 38, total 38
Aztán megint a sequator, 60-as TÉvel
Rolled 1d100 : 70, total 70
-
Felmászás a kötélhágcsón a fedeélzetre, 5% mászás
Rolled 1d100+10 : 80 + 10, total 90
-
Kezdeményező dobás:
Rolled 1d10+23 : 2 + 23, total 25
-
'd100' is not a valid dice string!
+11% mászás
-
Kezdemény:
Rolled 1d10 : 5, total 5
-
Rolled 1d100 : 100, total 100
+11% mászás
kötélen felmászni próbálok
-
Zombik - immár ketten - kezdeményeznek, a második körben
Egyeske (kötélbontó rúddal)
Rolled 1d10+11 : 7 + 11, total 18
Ketteske karddal
Rolled 1d10+11 : 2 + 11, total 13
-
Támadás:
Rolled 1d100 : 35, total 35
-
A "túlélő" zombi visszatámad
Rolled 1d100 : 29, total 29
-
villámaura Kunos kardjára
Rolled 1d10 : 8, total 8
-
2. támadás:
Rolled 1d100 : 48, total 48
-
Echyq atya megpróbál felmászni a kötélhágcsón
Rolled 1d100 : 39, total 39
és vajon elfelejtette-e kikötni a csónakot (intelligencia próba)
Rolled 1d10 : 6, total 6
-
Rolled 1d10 : 4, total 4
lefeszíteni az ajtóról a lakatot
-
Rolled 3d10 : 7, 6, 4, total 17
Ennyi perc telik el a második adag zombi feltűnéséig
-
Kezdemény:
Rolled 1d10 : 10, total 10
Villámaura a sequator:
Rolled 1d10 : 6, total 6
-
Kezdeményezés: Mara(P)
Rolled 1d10+24 : 4 + 24, total 28
-
Zombik, kezdeményeznek
II/1
Rolled 1d10+11 : 2 + 11, total 13
II/2
Rolled 1d10+11 : 1 + 11, total 12
-
Rolled 1d10 : 3, total 3
kezdeményezés a legközelebb lévő élőholt ellen.
27+ a dobás értéke
-
1. támadásom:
Rolled 1d100 : 69, total 69
-
Rolled 1d100 : 8, total 8
az ajtó felé csoszogó élőholtra szúrok, lándzsavívás stílusban
-
2. támadás:
Rolled 1d100 : 50, total 50
-
II\2-es megpróbál támadni
Rolled 1d100 : 43, total 43
-
Rolled 1d100 : 50, total 50
támadás a felénk tartó 2. élőholtra
-
1. támadás:
Rolled 1d100 : 99, total 99
-
Nautilus támad, TÉ 40, első támadás a fejvadász ébersége (25%) mint VÉ ellen
Rolled 1d100 : 88, total 88
-
Második csáp, TÉ 40
Rolled 1d100 : 25, total 25
-
Nautilusz aurapróba kisülés ellen (ha nem 10, akkor esélytelen).
Rolled 1d10 : 9, total 9
-
Villám aura időtartalom kör:
Rolled 1d10 : 2, total 2
-
Mászás(25%)
Rolled 1d100 : 39, total 39
-
Mászás a lkatamaránra 5%
Rolled 1d100 : 62, total 62
-
Rolled 1d100 : 30, total 30
+11% mászás
Felmászni a katamarán törzsére
-
Az atya is megpróbál feljutni a katamaránra
Rolled 1d100 : 82, total 82
-
Kisülés varázslat ideje kör:
Rolled 1d10 : 9, total 9
-
Villámkard ideje kör:
Rolled 1d10 : 2, total 2
-
0. körben érkezik egy petrencésrúdnak is beillő szigony,
1 - BM
2 - fejvadász
3 - pap
4 - ork
Rolled 1d4 : 3, total 3
és a CÉ (TÉŰ)-je 35, reméljük nem talál
'1k100' is not a valid dice string!
-
NA, akkor nem 1k100 a CÉ
Rolled 1d100 : 39, total 39
-
csata 1 kör kezdemény:
Rolled 1d10 : 3, total 3
-
Csata 1. köre
Másznak fel a "vendégek":
Vaynak: 15+k10
Rolled 1d10 : 1, total 1
Zombik (2 darab) 5+k10
Rolled 1d10 : 2, total 2
-
kezdeményezés
kardvívás
Rolled 1d10+26 : 6 + 26, total 32
-
Kézi nyílpuska lövés 2x a felmászó óriásra:
Rolled 1d100 : 22, total 22
Rolled 1d100 : 86, total 86
-
1. támadás
Rolled 1d100 : 25, total 25
-
első óriáas villámkard aura check
Rolled 1d10 : 9, total 9
-
Az első vaynak először kap két nyílvesszőt a karjába felkapaszkodás közben (-4 ÉP), aztán mielőtt a méreg elterjedt volna a szervezetében a sequator előzékenyen amputálta a fertőzött végtagot (5 ÉP nagyobbik kocka, -2 SFÉ-ből, de pct, vagyis csak 1, +2 Orvgyilkolás szakértelem +1 Áldás = -7ÉP)
+4 sebzés, ha 59 alá dob Aurát
Rolled 1d10+50 : 5 + 50, total 55
ÉS végül fájdalomtűrés próba 80% nehézségre, ha ellenáll a varázslatnak és 100% (-10 a szakértelemből) ha nem, 40%-os Fájdalomtűrés
Rolled 1d100 : 26, total 26
Zombi 1
Aurapróba (a vicc kedvéért)
Rolled 1d10 : 10, total 10
Fájdalomtűrés (40% szakértelem vs. 50% nehézség)
Rolled 1d100 : 24, total 24
Zombi 2
Aurapróba (a vicc kedvéért)
Rolled 1d10 : 3, total 3
Fájdalomtűrés (40% szakértelem vs. 50% nehézség)
Rolled 1d100 : 31, total 31
-
Zombi 1 dob tovább aurára
Rolled 1d10 : 2, total 2
és ha ez is 10, akkor
Rolled 1d10 : 4, total 4
Rolled 1d10 : 10, total 10
-
2. kör kezdemény (nyílpuska ujratöltés)
Rolled 1d10 : 3, total 3
-
kezdeményező
Rolled 1d10+26 : 5 + 26, total 31
-
Zombi 1 kezdemény
Rolled 1d10 : 1, total 1
Zombi 2 kezdemény
Rolled 1d10 : 3, total 3
-
támadás1
Rolled 1d100 : 4, total 4
-
Zombi 1 támad a sequatorra, TÉ 25 VÉ 20 (már csak 6)
Rolled 1d100 : 20, total 20
Zombi 2 támad a sequatorra
Rolled 1d100 : 9, total 9
-
támadás2
Rolled 1d100 : 36, total 36
-
Rolled 1d10 : 9, total 9
+13
-
Tehát a második körben Araneus - bár veszélyesen közel csapkodnak hozzá a zombik (2* - 11, azaz 2*9 VÉ), az egyiket levágja.
A másik kap még egy kisülést Estarioltól
Aurapróba:
Rolled 1d10 : 7, total 7
(hátha van rádobás :)
Rolled 1d10 : 2, total 2
Rolled 1d10 : 10, total 10
Fájdalomtűréspróba
Rolled 1d100 : 33, total 33
Wrazdjyával kezdeményez a szigonyhajigáló vaynak
10 + Rolled 1d10 : 1, total 1
És ha elveszti vagy sokkal nyeri, akkor eldobja a szigonyt
Rolled 1d100 : 26, total 26
-
Zombi 2 -nem adja fel, kezdeményezz:
Rolled 1d10 : 4, total 4
-
kezdeményezés
Rolled 1d10+26 : 7 + 26, total 33
-
3kör kezdemény iq 18+
Rolled 1d10 : 4, total 4
-
támadó dobás1
Rolled 1d100 : 1, total 1
-
támadó dobás2
Rolled 1d100 : 33, total 33
-
Zombe 2 harmadszor is kap a kisülésből,
Aura
Rolled 1d10 : 3, total 3
meg hátha rádob ;)
Rolled 1d10 : 3, total 3
Valamint Fájdalomtűrés próba
Rolled 1d100 : 71, total 71
-
Értékbecslésre IQ dobás:
Rolled 1d100 : 41, total 41
-
szellemnyelv próba:
Rolled 1d100 : 43, total 43
-
szellemnyelv próba:
Rolled 1d100 : 49, total 49
-
IRány Hertax, a sequator a dereglye orrában figyeli a tengert, Wrazdya, Romolus és Remus evez, az atya kormányoz és végül Estariol kormányozza a vontatóba fogott katamaránt.
50% felett estig meglátjátok Hertaxot, 70% felett pedig be is értek a kikötőhöz.
Rolled 1d100 : 59, total 59