Rendszer: | M.A.G.U.S. ETK (+MTK) |
Idõpont: | P.sz. 3694 ősz Tiadlan Shiro Tochi |
Történet címe: | Rokonlátogatás |
Kezdő szint (pont): | minden karakter 9.900 Tp-vel rendelkezik ez határozza meg a szintjét |
A koncepcióPyarron szerinti 3694-et írunk. Északon véget ért a XIV. Zászlóháború.
Shosuro Inoru nagyúr, a kis Shiro Tochi kastély és a környező földek ura, reménytelenül romantikus lélek, mindenféle politikai ambíciók nélkül. Ezért nem is vitte semmire, pedig van, aki nagy jövőt jósolt neki, mert megértő és figyelmes valamint kitűnő harcos. A XIV. Zászlóháború végével végre Shosuro Inoru nagyúr is méltóképpen megünnepelheti X. házassági évfordulóját ezért északon szétszoródott rokonságát és annak kíséretét Shiro Tochiba hívja vendégségül az ünnepségre.
A karakterek lehetnek Shosuro Inoru nagyúr rokonai vagy valamelyik rokon kíséretébe tartozó személyek.
Shiro Tochi Toron északi határán fekszi a Vinverio hegység lábának az ellaposodásánál még Tiadlani területen a Sabbul folyó közelében. A táj leginkább alföld, egy-két kisebb dombbal. Maga a kastély is egy dombon fekszik, 3 méteres fallal körülvéve. A falon kívül egy nagyobb falu terpeszkedik, míg a falon belül több épület található, kovácsműhely, bőrműhely, istálló, stb.
A központi, legmagasabb helyen természetesen a kastély áll, amely elegendő akár 20 vendég elszállásolására is, de ha többen vannak egy szobában, ennek a többszörösére is. A kastély O alakú, körbe a folyosókkal és szobákkal, középen pedig egy gyönyörű, tágas, rendezett kerttel. KarakteralkotásKezdő szint: 9.900 Tp alapján kaszttól függően
Tulajdonságok:
A kilenc tulajdonság mellet lészen egy tízedik az Érzékelés valamint tapasztalataim alapján a Szépség inkább Karizma így mindenki eldönti mennyire szép, vagy rusnya a karaktere ám a személyiségének befolyását a Szépség / Karizma értéke határozza meg és -vagy a kapcsolódó képzettségei.
Az Érzékelés tulajdonságot mindenki 2D6+6-al dobja a kapcsolódó képzettség az Éberség/Észlelés aminek az alap százalékát az Érzékelés + Intelligencia tulajdonságok 10 feletti része.
A 10 Tulajdonságra három sorozatot lehet dobni és a legjobb számít, valamint a sorozatokból a minimum értékeket újra lehet dobni vagy, a 10 Tulajdonság között 150 pontot szétosztásával meghatározni.
Képzettségek:
A szintből adódó képzettségek és képzettség pontok, valamint + képzettségpontként az Intelligencia tíz feletti része a Tudományos képzettségekre valamint az Ügyesség tíz feletti része Harci illetve ügyességet igénylő %-os képzettségekre.
Fájdalomtűrés:
Két választás van, vagy kidobjátok szintre vagy elfogadjátok a D6 3-as átlagot és azzal számoltok végig fixen, valamint 1Tsz.-en mindenki megkapja a maximálisan kapható Fp-t.
Javak, varázstárgyak.
Mindenki 3.500 aranyból gazdálkodhat mindösszesen, a varázstárgyak értéke a tárgy alap értéke plusz Mp * 10 arany.
A Hatalom Amulettje és a „mestermunkák” külön megbeszélés tárgyát képezik.
Résztvevők:Sol
Cyrgaan KheaLornJelentkezem a szabad helyre!