Szerző Téma: Kalandozók szabadon - Játékos Karakterek  (Megtekintve 782 alkalommal)

Faust

  • Vendég
Kalandozók szabadon - Játékos Karakterek
« Dátum: 2016. Augusztus 22. 17:34:19 »
Ide tölthetőek fel a karakterek adatai.

Milán

  • Vendég
Re:Kalandozók szabadon - Játékos Karakterek
« Válasz #1 Dátum: 2016. Augusztus 28. 15:29:13 »
Thorin Ironfist


Életkor: 249 év
Kaszt: Druida
Druida kör: A forrás köre (Circle of the Fountain)
Faj: Törpe (Hill)
Jellem: Semleges Jó
Szülőföld: Ismeretlen

Tulajdonságok:
Erő: 10 (+0)
Ügyesség: 13 (+1)
Állóképesség: 17 (+3)
Intelligencia: 10 (+0)
Bölcsesség: 16 (+3)
Karizma: 8 (-1)

Jártasságok:
  • Nyomozás
  • Orvoslás
  • Természet
  • Észlelés

Preferált fegyverek:
  • Tőr
  • Balta
  • Pajzs(Fa)
  • Csata kalapács

Képességek(Hill Dwarf): Darkvision, Dwarven Resilience, Dwarven Combat Training, Stonecunning, Dwarven Toughness.
Képességek(Druida): Druidic,Spellcasting.



Rövid Történet:

A nevem Thorin. A történetem kétszáz évvel ezelőtt kezdődött. Úgy, a negyvenes éveim végén herbalistaként éltem az életem. Egyszerű ember voltam. Egy napon két fekete ruhás, maszkos férfi jelent meg a házam előtt. Egy ajánlatot tettek számomra. Azt mondták, hogy messzi földről érkeztek és a természet gyógynövényeiből kinyert alapanyagokból varázs főzetet készítenek. Mivel a környéken én voltam az egyetlen herbalista ezért a segítségemet kérték. Egy különleges gyógynövény után kutattak, ami egy vízesés gyomrában lévő barlangban nőt. Arra kértek, hogy segítsek nekik megtalálni ezt a varázs növényt. Aranyat, könyveket, és a messzi földről hozott tudományukat osztották meg velem, cserébe a segítségemért. Bele egyeztem, és elkísértem őket.

Majdnem öt esztendőt töltöttem a két figura társaságában. Elég visszahúzódó, csendes és maguknak való viselkedésű emberek voltak. Fekete csuklyát és madárhoz hasonlító maszkot viseltek. Minden nap tanítottak valamit. Orvoslást, gyógynövény főzést, különböző természettel kapcsolatos információkat osztottak meg velem. Mindig távolság tartók voltak, de ha kérdeztem valamit, akkor a választ a legmélyebben kifejtették. A hosszú utazás és keresés után rátaláltunk a vízesésre. Egy rövid pihenő után, át kutattuk a barlangot. Meglepetésre, nem csak gyógynövényeket találtunk, hanem egy ősi druida kör lakhelyét. Úgy döntöttünk, hogy ott éjszakázunk. Akkor este, a két alak fura módon levette az álarcát. Először láthattam meg az arcukat. Mind a kettőjükön látszott, hogy eljárt az idő felettük. Felfedték kilétüket. Mind a ketten a kör druidái voltak. Kalandorok, akik olyan emberek után kutattak, akik képesek megérteni az élet és a tudás fontosságát. Az út során, míg a barlanghoz nem értünk, folyton a saját tudásukat osztották meg velem. Felkészítettek az általuk, úgy nevezett „Megtisztulás” próbájára. Mikor megkérdeztem, hogy még is mikor lesz ez a próba, ők csak annyit feletek: „A próba már rég véget ért, barátom. Mikor átlépted a vízesés kapuját, csatlakoztál közénk. Mostantól TE folytatod azt, amit mi elkezdtünk!”. Értetlenkedtem, nem értettem, hogy lehetek én is közéjük való, mikor én csak egy egyszerű herbalista volnék. A barlang közepén egy hatalmas tó volt. Oda vezettek és arra kértek, hogy igyak belőle. Kicsit furán éreztem magam, becsapva, átverve, de még is biztonságba. „Ha eddig nem akartak ártani nekem, akkor most miért tennék?” – gondoltam magamba. Lehajoltam és bele kortyoltam a tó vizébe. A víz friss és üde volt. Minden fáradságom elmúlt. A két druida mellém lépett és azt mondták: „A tudás a birtokodban van. Ha szeretnéd, mi megmutathatjuk, hogyan használd. Esküdj meg, hogy segítesz mindazoknak, akiknek szükségük van a segítségedre. Arra, hogy nem hagyod őket cserben. Esküdj, hogy megóvód a titkunkat, és egy napon mikor befejezed kalandozásod, vissza térsz ide, hogy tovább add a tudást!”. Bólintottam, és az egyesség megköttetett.

Azóta, kalandorként járom a világot. Az emberek gyógyítására, és segítésére szenteltem életemet. Elragadtat és megihlet, az élet fényessége és dicsősége. 


Nem elérhető Con Angilo Guerdo

  • Veterán
  • ****
  • Hozzászólások: 757
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:Kalandozók szabadon - Játékos Karakterek
« Válasz #2 Dátum: 2016. Augusztus 29. 10:56:50 »


Név: Peren Nailo
Faj: Elf / Drow
Kaszt: Ranger - Hunter
Background: Outlander
Kor: 124
Nem: Férfi
Jellem: Kaotikus Semleges
Méret: Közepes
Sebesség: 30 láb
Sötét-látás: 120 láb
Kaszt szint: 2
Tapasztalati Pont: 301
Következő szint:  900 exp
Magasság: 160 cm
Súly: 65 kg

Stat.:

Erő: 12 (+1)
Ügyesség: 17 (+3)
Állóképesség: 14 (+2)
Intelligencia: 13 (+1)
Bölcsesség: 10
Karizma: 9 (-1)

Hit Die: d10
Hit points: 10+2+6+2=20

AC: 10+3+(1ideiglenes)=14
Páncélban: 14+2=6
Intiative: +3

Attacks:
shortsword: attack bonus +5 1d6 szúró
shortsword: attack bonus +5 1d6 szúró
longbow: attack bonus +5 1d8 szúró

Features: Favored Enemy (Orcs, Hobgoblins), Natural explorer, Drow Magic, Superior Darkvision (120), fighting style, spellcast

bonus +2

spells (2db): Hunter's Mark, Fog cloud

Skills:
Acrobatics:+3
Animal Handling:+2
Arcana:+1
Athletics:+3
Deception:-1
History:+1
Insight:+0
Intimidation:-1
Investigation: -1
Medicine:+0
Nature:+3
Perception:+2
Performance:-1
Persuasion:-1
Religion:+1
Sleight of Hand:+3
Sealth:+5
Survival:+2


Other Proficiencies:

Armor: Light armor, medium armor, shields

Weapons: Simple weapons, martial weapons

Tools: Fluet

Mentők: Erő (+3), Gyorsaság (+5), állóképesség (+2)

Nyelvek: Közös, elf

Felszerelés: Scale (pikkely) armor, két rövid kard, felfedező felszerelés, hosszú íj, 20db nyílvessző, vadász csapda, Medve fog nyakláncként (trófea), utazó ruha szett, öv kis táskákkal,  110gp, +  (1000 arany a zsákmányból és két marék smaragd és egyébb drágakő)


Előtörténet:

Peren közel 130 éve született. A föld alatt látta meg a napvilágot a többi fajtársaihoz hasonlóan. Gyerekként, gyorsan tanult, ügyes fiú volt. Fiú volt és már korán megtapasztalta, mi is a különbség női fajtársaihoz képest. Nem igazán volt barátkozós típus. Tanulással töltötte az idejét, álma, hogy kiváló íjász váljék belőle, ezzel büszkévé tegye házának hírnevét. Szülei mindvégig büszkék voltak rá. Történt egyszer fiatalon, hogy egy
gyakorlaton eltévedt és kijutott a felszínre. Ez csodával töltötte el Őt. Elkezdett érdeklődni a felszínről ennek hatására, de mindenhol falakba ütközött. Oly annyira, hogy egyes drowok szemét szálkaként szúrta. Közel érve a felnőtt korhoz már azt az elhatározást hozta, hogy egyedül felkerekedik, és bejárja a nagyvilágot. Felülről. Következő éjszaka nem volt rest összepakolt és el is "menekült" otthonról. Azóta járja a felszínt, gyűjti a tapasztalatot a fény világából. Fajtársait kerüli. Orkokat és a hobgoblinokat gyűlöli. Nincs sok kincse, nem gazdag, de boldog. De érzi, hogy most valamit változtatni kell az életén. Ezért döntött úgy, hogy Lázló Herceg felhívására jelentkezik.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 04. 21:30:14 írta Con Angilo Guerdo »

marton350

  • Vendég
Re:Kalandozók szabadon - Játékos Karakterek
« Válasz #3 Dátum: 2016. Augusztus 29. 21:17:45 »
Név: Chester Kragmane
Kor: ~20
Faj: Ember
Jellem: Semleges
Kaszt: harcos
Felszerelés: normál ruha, chain mail, oldalán kard hüvelyében, hátán hátizsák és 1 katonai címerrel ellátott pajzs, kicsit kopott, 2 handaxe
Külső: Magas, a páncél nélkül viszonylag vékony, de szívós testalkat. Sötét, ujjnyi hosszú kócos haj, barna szem. Enyhe borosta az arcon.
Viselkedés: Jó kedélyű, fiatalos könnyelműség érződik belőle. Nehéz eldönteni, hogy Lazló úr feltehetően bő erszénye, a jó bunyóval kecsegtető küzdelem, vagy esetleg az eddig ismeretlen lány megmentése motiválja-e jobban.

EDIT: csak hogy nekem is legyen képem. A borostát meg a felszerelést képzeljétek mellé :p

Szega

  • Vendég
Re:Kalandozók szabadon - Játékos Karakterek
« Válasz #4 Dátum: 2016. Augusztus 30. 21:08:17 »
Ahogy közeledsz a fogadóhoz, bentről lágy zene hallatszik: egy pengetős és egy vonós felelget egymásnak. A helyi, akit megkérdeztél nem értékelte olyan elismerően a helyet, hogy muzsikát vártál volna, de úgy látszik szerencséd van. Ahogy beléptél kicsit meglepődtél, de elsőre nem tudtad miért. Aztán rájöttél: a kocsmák és ivók alapzaja szinte teljesen hiányzik. A levegőt a lágy zene tölti be, mely egy kellemes, lassú ritmusú hangot kísér.
   És elindult, menni kellet
   A Hős sorsa, terhe, díja
   Minél többre sosem tellhet
   Súlyos lépte alig bírja   

Elsőre nehezen vetted észre az előadót, aki a pulthoz közel egyszerűen az egyik asztaltól arrébhúzott széken ül, jobb lába keresztben átvetve, kezében lant. Súlyos, mély tónus költözik a szavaiba.
   Várja őt a Fekete Szív, várja
   Seregeit rendezi sorba
   Megindul az árnyak árja
   Kardjuk mint a lelkük csorba

A füleiből egyértelmű, hogy félelf. Napbarnított bőre a sivatag szélén élő nomádokat juttatja eszedbe, de köztük nincsenek elfek és a vonásaik is sokkal keményebbek. A beszűrődő fényben úgy tetszik, mintha haja finom rézfonalakból lenne megmunkálva. Felnéz és körbehordozza sötétzöld szemeit. Ilyen összképpel még semerre sem találkoztál.
   Felkorbácsolt sötét tenger
   Lesz-e part mi megállítsa?
   Kelő nap majd mikor felkel
   Új jövőnek lesz kovácsa?

Ezeknél a szavaknál jelentőségteljesen felemeli kezét, amivel pengetett és egy pár színpadias gesztus után lábával dobolni kezd. A ritmus pattogósba csap át. Ahogy a lépések egymást követik, mintha egy egész osztag dobogását hallanád.
   Felcsillanó Szent Kard alatt
   Kiáltván rohannak a bátrak
   S bár a halál köztük arat
   Vérrel áztatják a várat

Ahogy a csatáról mesél, mintha hallanád a fémek csikordulását.
   Összecsap a két vezér
   Csatájuk az egekig ér
   A Szent Kardot áztatja Fekete Vér
   S az oszladozó árnyak között
   A Hős is végül
      nyugovóra tér

A záró akkordokat rövid csend, majd beszélgetés morajlása követi. Kis idő után a közönségből egy hang töri meg lehangoltságot:
"És most egyet szép lányokról!" - harsány nevetés hullámzik végig a vendégeken és innen-onnan hamarosan füttyszó támogatja a kérést.
"Rendben." - mosolyodik el az idegen - "De úgy igazságos, ha előbb ti is meséltek nekem valamit."

Selya Nahalim
Faj: félelf
Életkor: 20-as évei elején
Szülőföld: Anauroch ?
Kaszt: sorcerer / sárkányvérű
Jellem: semleges jó
Szint: 2

Tulajdonságok
Erő  8(-1)
Ügyesség14(+2)
Állóképesség14(+2)
Intelligencia14(+2)
Bölcsesség11(+0)
Karizma16(+3)

Jártasságok
  • Mágiaelmélet
  • Történelem
  • Nyomozás
  • Lélektan
  • Előadóművészet
  • Meggyőzés

Max HP: 16
AC: 15 (natural armor)

Preferált fegyverek
  • Karizma
  • Tűzlövedék