Szerző Téma: 01. Prológus  (Megtekintve 813 alkalommal)

Nem elérhető KLM

  • Moderator
  • Haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 521
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
01. Prológus
« Dátum: 2017. Február 04. 17:20:32 »
A szokásosnál is cudarabb idő volt Vorexiában - a máskor méltóságteljes zöld -fekete hegyek piszkos, rohanó-kavargó felhőrongyok mögé bújtak, de eső nem esett, csak a hideg, nyirkos pára eszi be magát mindenhová.

...és ebben az időben rendeltek be titeket Vorex várába - mégpedig nem küldönccel, hanem marcona őrökkel, mégpedig azonnal, éppen hogy összekaptatok valami holmit.

Aztán már együtt szorongtatok Veroxia urának egyik intézője, bizonyos Alcs előtt - hátatok mögött érezve az őrök kaján vigyorán, amivel bekísértek titeket.
A intéző se széltébe, se hosszába nem termetes ember, de mindenki retteg tőle.  Körmöl valamit, aztán mire végképp kényelmetlenül érzitek magatokat, megszólal:

Most aztán jól megcsináltátok - nem meritek megkérdezni, hogy mit is. Úgyhogy itt a megbízólevetek és egy darabig ne is lássam a bánatos pofátokat.

Ezzel valamelyikőtök kezébe nyom egy tekercset és int az őrségnek - a pincék felé indultok. Pár forduló után elvesztitek a fonalat - olyan részre értek, ahol eddig nem is jártatok.  Hamarosan egy jókora, ablak nélküli cellában találjátok magatokat - az ajtó pedig rátok zárul. 
Az eddig észre nem vett pentagram a mennyezeten felvillan és az ajtó eltűnik...
Megmenteni a drágakövet, ellopni a sárkányt és lecsapni a királylány fejét. Vagy valami...

Nem elérhető KLM

  • Moderator
  • Haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 521
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:01. Prológus
« Válasz #1 Dátum: 2017. Február 04. 18:09:42 »
/a 2017. február 4-i TS-es ülés összefoglalása/

A parti némi tanácstalanság után rájött, hogy már "nem Kansasban" vannak, de hamarosan rájöttek, hogy az melyik az ajtót helyettesítő kőlap és Wrazdja néhány próbálkozásból ki is rúgta. A pincefolyosó találták magukat, és némi töprengés és tanakodás után megindultak felfelé.

Odafenn már várta őket (mint utóbb kiderült) Izar con Sansatena, az "új gazdájuk", aki (némi hatásvadászat után) felolvasta a számukra olvashatatlan megbízólevelet és feleskette őket 3 esztendőre a Cansatena család szolgálatára.

Két röpke hét telt el Eronéban, többnyire a helyi szokásokkal ismerkedéssel - amikor is Estariol számára éppen nem vált túlzóvá a forróvérű gorviki és dzsad leányzók érdeklődése - majd még egy hét a Viharmadár nevű, 40 láb hosszú kétárbocos frigáton, Hertax felé hajózva.

Hertaxtól állítólag 40 mérföldre kiszúrtak egy megfeneklett hajót (most pótolva a hiányt: háromárbócos 60-70 láb hosszú karavel). Izar pedig - szemlátomás kapva a kínálkozó alkalmon -  átküldte őket azzal, hogy nézzenek körül a hajón és aztán jussanak el Hertaxba, méghozzá feltűnés nélkül (kaptak ugyan a családhoz tartozást jelölő hímzett öv- vagy fejkendőt, de azt ne használják).
Némi csalinkázás után sikerült odaevezniük, majd a sequator kötelet dobott a megdőlt hajó horgonyára és felmászott, majd ledobta az első kötélhágcsót, amit meglátott. A fedélzeten addig csendesen oszladózó két hulla ezt a pillanatok választotta arra, hogy diszkrét hörgések közepette feltápászkodjon...

/vége az első résznek/
Megmenteni a drágakövet, ellopni a sárkányt és lecsapni a királylány fejét. Vagy valami...

Nem elérhető KLM

  • Moderator
  • Haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 521
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:01. Prológus
« Válasz #2 Dátum: 2017. Február 10. 12:14:54 »
Helyszín: Megfeneklett hajó, fedélzet.

Araneus kényelmesen kardot húzott a feltápászkodó tetemek láttán, bemelegítésként megpörgette az ívelt pengét és tökéletes időzítéssel csapott le - ám a támolygó hulla már nem volt ott. A sequator körbetáncolta az élőholtat, ám a második vágása a kötélzetben akadt el.

Bár azt tervezte, hogy mire a második zombi odaér, az elsőt már feldarabolja, legalább annyit sikerült elérnie, hogy ellenfelei nem fogták közre - de ha végre felmászik valamelyik társa, akkor lesz egy tiszta hátbatámadása...

Vajon mit csinálnak a többiek a csónakban?
Megmenteni a drágakövet, ellopni a sárkányt és lecsapni a királylány fejét. Vagy valami...

Swind

  • Vendég
Re:01. Prológus
« Válasz #3 Dátum: 2017. Február 12. 10:45:03 »
A kötélhágcsó hívogatóan himbálódzik Estariol előtt,  és a fenti csatazajtól megittasulva, gyorsan felmászik a fedélzetre.

Nem elérhető KLM

  • Moderator
  • Haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 521
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:01. Prológus
« Válasz #4 Dátum: 2017. Február 12. 15:14:51 »
A sequator szorogatott helyzetét látva a boszorkánymester kiülésekbe borította a mara-sequort, ám eddigre  végre sikerült kettészelnie az egyik tetemet - majd a sercegő és izzó pengével a másodikat is.
(A varázslat 8 percig marad meg).
Megmenteni a drágakövet, ellopni a sárkányt és lecsapni a királylány fejét. Vagy valami...

Nem elérhető KLM

  • Moderator
  • Haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 521
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:01. Prológus
« Válasz #5 Dátum: 2017. Február 12. 15:51:41 »
A csapat, immár teljes létszámban a fedélzetre jutva - az atya utolsóként maradva kikötötte a csónakot a kötélhágcsóhoz - a kormányállás és alatt a kapitányi-tiszti kabinok felé vette az irány. LEtépett testrészeket és feldúlt kapitányi  kabint találtak, no meg iszonyatos hullaszagot.
A néha kapitánytól örököltek másfél üveg cefrét és némi - padló szétszórt - pénzmagot, majd a következő kabin felé vették az irány.
Megmenteni a drágakövet, ellopni a sárkányt és lecsapni a királylány fejét. Vagy valami...

Nem elérhető KLM

  • Moderator
  • Haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 521
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:01. Prológus
« Válasz #6 Dátum: 2017. Február 12. 16:40:48 »
Térképszoba és a tisztek kabinja után a tiszti étkezőt derítették, a kifosztott rumraktárat és az érintetlen fegyverkamrát elhagyva a konyhán keresztül a legénységi étkezőbe jutottak volna, mikor ismét két előholt állta útjukat - ám nem jó ómen két képzett fegyveres által őrzött ajtón megpróbálni bejutni.

Megmenteni a drágakövet, ellopni a sárkányt és lecsapni a királylány fejét. Vagy valami...

Nem elérhető KLM

  • Moderator
  • Haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 521
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma 0
Re:01. Prológus
« Válasz #7 Dátum: 2017. Február 14. 21:47:31 »
A február 12-i session további eseményeinek összefoglalása:
(Anti?)hőseink végigkutatták a hajót, de a más ellenállásba már nem ütköztek. Mivel aztán kezdett esteledni, úgy döntöttek, hogy a parton éjszakáznak, ezért "felkeltettek" két jobb állapotú tetemet és kieveztek. Kifelé menet egy óriás nautilus (4 méter átmérőjű ház, egy pár 10 méteres fogócsáp) tett egy próbálkozást a fejvadász  (ő ült a csónak orrában) vízbe rántására, de csupán a négy evező közül az egyiket kaparintotta meg és nem is erőltette tovább a dolgot.

Az éjszakát egy furcsa jelenség (mintha valami NAGY tükröződött volna a tengeren percekig, de tőlük mérföldekre), majd az azt kísérő tompa, de percekig tartó moraj szakította csak meg éjközép után valamivel. Reggel aztán visszatértek a hajóra, bár közben a lagúnában lakó nautilus megpróbált belőlük reggelizni, de a tiszta vízben jó célpontot kínált egy villámcsapáshoz. A fejlábúak okos állatok, a másodikat már nem várta meg, egy tintafelhőt kilőve nagy sebességgel távozott "jó messzire".
Így a második kisülést egy jókora sügér kapta.

A hajón aztán "népgazdasági tulajdonba vettek" egy dereglyét, a csónakjuk helyett, aminek már vászon "ekhója" és embermagasságúnál kicsit nagyobb árboca van, plusz némi készletet, megreggeliztek a megsütött halból és megindultak Hertax felé, remélve, hogy a hajónapló és a navigációs térkép alapján betájolt titokzatos X útba esik.

Útközben pár fenyőágat és egy döglött édesvízi halat láttak sodródni.

Déltájban fel is fedezték az X-el jelölt helyet, ami egy öblöcskében rejtőző tengeri barlangot és benne egy hajót takart. A barlangba behajózva három dolog vált tisztává:
- A hajó egy moszattal már benőtt elf katamarán
- Mögöttük egy jókora háló zuhant le, elzárva a kiutat
- A hajó mögül, távolabbról sok árnyalak indult meg úszva feléjük - némelyik jóval nagyobb egy embernél, bár mindegyik humanoid

Jobb híján a hajó felé vették az irány, fel is kapaszkodtak - kivéve Wrazdját, aki a katamarán két törzsét összekötő gerendák egyikén maradt lógva.

Innen folytatódik.
Megmenteni a drágakövet, ellopni a sárkányt és lecsapni a királylány fejét. Vagy valami...