-
(http://rpgenerations.hu/Zen/albums/Dierol-K-pei/F-rum/Vegyes/diceWallpapers.jpg)
-
Dobás 1d100: ( 11 ): Össz = 11
Célok:
100 - hidegvér
85+ - összeszorul a torkom
70+ - öklendezek egyet
60+ - öklendezek sokat
50+ - hányok keveset
40+ - sokat hányok
30+ - egynapi teljes rosszullét
30- - soknapi rosszullét
Lelki
100 - annyira nem érint meg, vagy megérint, de nem vádolom magam
85+ megérint, de annyira nem lep meg
70+ lelki seb felületes, könnyen gyógyuló (ujjvágás) (egy-két napig érzem)
55+ közepes lelki seb, nehezebben gyógyul (tenyérvágás) (egy-két hétig érzem)
35+ súlyos lelki seb, nehezen gyógyul (hónapig)
20+ mély seb (év mire meggyógyul és nem gondolok rá)
20- sose felejtem el, és vádolni fogom magam miatta.
-
(lelki dobás lemaradt)
Dobás 1d100: ( 56 ): Össz = 56
-
Reakció
90+ mély bosszúvágy
70+ közepes bosszúvágy
50+ enyhe bosszúvágy
50 nincs reakció, nem módosít semmit.
35+ enyhe félelem
20+ közepes félelem
10- páni rettegés
Dobás 1d100: ( 89 ): Össz = 89
-
Kael meditál:
A Kard, a Szike fohásza és a Harcos, a Gyógyító, a Pap, de legfőképpen a Testvér Imája, összesen 6, egyórás liturgia, k10 nap, azaz Rolled 1d10 : 9, total 9
Elassor sántikál, Kael mit vesz ebből észre (Gyógyítás 18%) Rolled 1d100 : 65, total 65
Elassor kidobja a taccsot, Kael közben meditál - fogalmam sincs, hogy egymáshoz képest
merre vannak a kabinjaink, (Éberség 10%) Rolled 1d100 : 68, total 68
-
Elassor felépülés
1d100
96-100 szinte normális állapotba kerül újra, abbamaradnak a rohamok, közérzet javul.
80-95 javul a helyzet, még pár roham, majd percekkel később már nincs erős hányinger, de a közérzet állandó
55-69 gyengén javul a helyzet Dobás 1d4: ( 3 ): Össz = 3 órán át rohamok, Dobás 1d12: ( 2 ): Össz = 2 órán át rossz közérzet
40-54 az állapot nagyjából maradandó, Dobás 1d5: ( 4 ): Össz = 4 óráig rohamok, majd Dobás 1d6: ( 1 ): Össz = 1 napon át néha- rájön, közérzet Dobás 1d8+1: ( 5 )+1: Össz = 6 napig állandó
39- alatt
A helyzet súlyosbodik, Dobás 1d10+5: ( 7 )+5: Össz = 12 órán át erős rohamok, Dobás 1d12+2: ( 2 )+2: Össz = 4 napig csapnivaló közérzet, :dice 1d4: napig rohamok visszatérnek utána Dobás 1d10: ( 1 ): Össz = 1 napig még jön a sav kifele néha néha...
-
A dobás Dobás 1d100: ( 11 ): Össz = 11
-
Kael megpróbálja Hajnalt ellátni - ez Gyógyítás próba (40% az "Örjítő" fizikai fájdalom, lásd CX. 80 oldal, 45-50% lehet az asztrális-mentális hatások gyógyítása, lásd CX 82., hacsak Dierol mást nem mond).
Kael szakértelme 18% + 10% a Gyógyító Imája (+10% a Szike Fohásza, megáldott akupuntúrás tűk, ha "jár a bónusz").
A dobás pedig:
Rolled 1d100 : 25, total 25
-
Dobás 1d100: ( 83 ): Össz = 83
85-100 normál állapot
55-85 kicsit megviselt normálállapot
25-55 levert, depressziós
0-25 rossz állapot
-
Mellébeszélés Kiinának
Dobás 1d100: ( 54 ): Össz = 54
-
Nem támadó taktikázom, maradok az alap felállásnál. Viszont élek az egy körben többször ütéssel.
Rolled 1d100 : 52, total 52
Rolled 1d100 : 3, total 3
Rolled 1d100 : 34, total 34
Rolled 1d100 : 68, total 68
-
Fájdalomtűrés
Próbadobás (aládobás) 1d100: ( 7 ): Össz = 7 Célszám: 30. Eredmény: Siker
-
Újabb próba.
Próbadobás (aládobás) 1d100: ( 50 ): Össz = 50 Célszám: 30. Eredmény: Kudarc
-
Mód:
Dobás 1d2: ( 2 ): Össz = 2
1 - felkavart, viharos és sértett.
2 - kapott névről....
-
Kael megpróbál az őrhöz közelebb menni. Lopakodása nincs, de az Éberség és talán az Orvgyilkolás 10-es részei adnak (remélem) 1-1%-ot.
Úgyhogy valami jó magasat kellene dobjon a gép:
Rolled 1d100 : 95, total 95
-
Kael orvgyilkolás próbát dob a szentélyben fekvő Elassorra/Sterrardra, hogy megtalálja a mérgezés forrását.
Szakértelem 17%, talán 1-2% jön a Gyógyítás képzettségből, nehézség 40% (ne dobjak 17-19 és 40 közé ugyebár ):
Rolled 1d100 : 18, total 18
-
Kael áldásai önmagára:
Rolled 1d10 : 1, total 1
Plusz egy-egy Emberismeret próba, mindkettő Összpontosítás diszciplínával (+10 megtaszajtva az "ekkor Kael hagyja lógni a szavakat a levegőben" részeknél), 20+10%-ra, az eredményt Dierol is, a játékosok is saját hatáskörben vegyék csak figyelembe:
"Sterrard úrra"
Rolled 1d100 : 58, total 58
"Nishára"
Rolled 1d100 : 61, total 61
-
Kael megpróbálja diagnosztizálni, hogy miféle méreg van Sterrardban és hogy hol-miként került a szervezetébe:
Gyógyítás 18% + áldás 10% + még amit a mesélő a szentélyben jónak lát - 5% (korábbi rontás)
Rolled 1d100 : 43, total 43
-
Újabb diagnosztika:
Rolled 1d100 : 97, total 97
-
Kael, emberismeret 20%-os képzettség, próba arra, hogy mit vesz észre abból, hogy Sterrard úr "nem bízik benne":
Rolled 1d100 : 54, total 54
-
Én inkább éberség meg emberismeret próbát dobnék Kaelnek - illetve a KáeMet kérem rá - hogy feltűnik-e neki valami... Az ilyenkor tipikus reakció az, hogy végigtapogatja magát az ember, lecsekkolva értékeit. Ha azonban mást is talál, mint aminek ott kellene lennie... Vagy elárulja az arca vagy nem.
Éberség nem kell, mert elég közelről látja Elassor arcát :) Emberismeretre pedig dobhatsz - 30%-os nehézség ellen - ha sikeres, majd látod rajta, hogy talált plusz egy erszényt az övén :D
No, akkor Emberismeret, 30% nehézség, 20% képzettség,
Rolled 1d100 : 93, total 93
-
Elassor: Mellébeszélés képzettségpróba.
Mellébeszélés: 23%
Nehézség 30%
Dobás 1d100: ( 81 ): Össz = 81
-
Dobatok egy Emberismeretet, hogy Kael mennyire feszítheti a húr Sterrard úrnál (ha nagyon elrontom, gondolom utólag veszi észre, hogy túlfeszítette). Szakértelem 20%, nehézséget majd Dierol mond.
Rolled 1d100 : 33, total 33
-
Futás: 30% ellen.
Dobás 1d100: ( 1 ): Össz = 1
-
Kael, Futás (képzetlen) 30% nehézség ellen
Rolled 1d100 : 20, total 20
(Ha az Összpontosítás vagy a Fájdalom elleni Litánia diszciplínák segítenek és szükségesek, akkor alkalmazom).
-
Lan futása, ha szükséges képzett 5% (muhahah) 20% nehézség ellen:
Futás: Rolled 1d100 : 52, total 52
-
Aurapárbaj, alapkönyv 160. oldal Lan célja Dieon testvéraurájának 0-ra amortizálása ami eléggé félelmetes élmény a szenvedő alanynak és ha már nincs mágia ellenállása Dieon testvérnek akkor a tekintetpárbaj alatt létrejött auraérintésben gyermekien könnyű a mágikus praktikák alkalmazása az ellenséges környezet ellenére is.
Lan aurája: 45
1.) Rolled 1d10 : 1, total 1
2.) Rolled 1d10 : 10, total 10
3.) Rolled 1d10 : 2, total 2
4.) Rolled 1d10 : 2, total 2
5.) Rolled 1d10 : 7, total 7
6.) Rolled 1d10 : 4, total 4
7.) Rolled 1d10 : 4, total 4
8.) Rolled 1d10 : 3, total 3
9.) Rolled 1d10 : 7, total 7
10.) Rolled 1d10 : 3, total 3
-
Deion/Elassor Éneklés (fok: 35)
Próbadobás (aládobás) 1d100: ( 79 ): Össz = 79 Célszám: 35. Eredmény: Kudarc
-
Beleélés próba:
Dobás 1d10: ( 7 ): Össz = 7
-
Pókiszony percei:
Dobás 2d10: ( 8+9 ): Össz = 17
-
Mentálmágia
Bénító jelenlét neh: 60% tudás: 55%
Dobás: Dobás 1d100: ( 68 ): Össz = 68
-
Vanina önuralom próba
Dobás 1d10: ( 7 ): Össz = 7
-
gyorsítandó: Lan éberség: 22%, 50-es nehézség
Dobás 1d100: ( 18 ): Össz = 18
-
Kael (37%)
Dobás 1d100: ( 68 ): Össz = 68
-
szellemharcos té 60%
Dobás 1d100: ( 68 ): Össz = 68
-
Beleélés próba (15)
Dobás 1d10: ( 5 ): Össz = 5
-
Harmadik szem Próba:
Harmadik szem értéke: 12
Próba célszám: 7
Dobás 1d10: ( 4 ): Össz = 4
-
Asztrál próba: -5 ös módositóval
Asztrál 17
Célszám 8
Dobás 1d10: ( 10 ): Össz = 10
-
Hegyi folyam átkelés:
Úszás Próba Nehézség: 30%
Biztos tudás: 30% (összpontosítással és bónuszokkal)
Úszás próba: Dobás 1d100: ( 29 ): Össz = 29
-
úszás próba:
(Mivel nem tudom mire dobtak a többiek én sodrás ellenében tartom az irányt.)
Úszás: 10
Dobás 1d100: ( 75 ): Össz = 75
-
Úszás próba
Kael (15% biztos tudás bónusszal):
Dobás 1d100: ( 10 ): Össz = 10
Hajnal (15% biztos tudás bónusszal):
Dobás 1d100: ( 83 ): Össz = 83
-
A madzagban rejlő üzenet megfejtése:
Biztos tudás 4% :rofl:
Képzettség korlát 44% :panic:
Dobás 1d100: ( 88 ): Össz = 88
-
Veszélyérzék:
Próbadobás (aládobás) 1d10: ( 9 ): Össz = 9 Célszám: 4. Eredmény: Kudarc
-
Veszélyérzék (7) :
Dobás 1d10: ( 10 ): Össz = 10
-
Erő dobás:
Erő: 13
Celszam: 14
Próbadobás (aládobás) 1d10: ( 8 ): Össz = 8 Célszám: 3. Eredmény: Kudarc
-
Filio, 6db támadót azért dobhatnál :)
1) Dobás 1d100: ( 19 ): Össz = 19
2) Dobás 1d100: ( 95 ): Össz = 95
3) Dobás 1d100: ( 30 ): Össz = 30
4) Dobás 1d100: ( 82 ): Össz = 82
5) Dobás 1d100: ( 67 ): Össz = 67
6) Dobás 1d100: ( 70 ): Össz = 70
-
Lefegyverzéshez támadó dobás:
Dobás 1d100: ( 5 ): Össz = 5
-
Lefegyverzéshez lefegyverzés dobás:
Dobás 1d100: ( 93 ): Össz = 93
-
3 támadó dobás a lefegyverzésre
Dobás 1d100: ( 26 ): Össz = 26
Dobás 1d100: ( 8 ): Össz = 8
Dobás 1d100: ( 13 ): Össz = 13
3 lefegyverzés dobás a lefegyverzésre
Dobás 1d100: ( 39 ): Össz = 39
Dobás 1d100: ( 23 ): Össz = 23
Dobás 1d100: ( 70 ): Össz = 70
-
1 Kör
Támadás (Té: +47) :
1) Dobás 1d100: ( 34 ): Össz = 34
2) Dobás 1d100: ( 61 ): Össz = 61
3) Dobás 1d100: ( 65 ): Össz = 65
Lefegyverzés (15%) :
1) Dobás 1d100: ( 89 ): Össz = 89
2) Dobás 1d100: ( 28 ): Össz = 28
3) Dobás 1d100: ( 20 ): Össz = 20
2 Kör
Támadás (Té: +47) :
1) Dobás 1d100: ( 98 ): Össz = 98
2) Dobás 1d100: ( 74 ): Össz = 74
3) Dobás 1d100: ( 15 ): Össz = 15
Lefegyverzés (15%) :
1) Dobás 1d100: ( 88 ): Össz = 88
2) Dobás 1d100: ( 72 ): Össz = 72
3) Dobás 1d100: ( 10 ): Össz = 10
3 Kör
Támadás (Té: +47) :
1) Dobás 1d100: ( 9 ): Össz = 9
2) Dobás 1d100: ( 94 ): Össz = 94
3) Dobás 1d100: ( 9 ): Össz = 9
Lefegyverzés (15%) :
1) Dobás 1d100: ( 66 ): Össz = 66
2) Dobás 1d100: ( 62 ): Össz = 62
3) Dobás 1d100: ( 46 ): Össz = 46
-
:pumpkin: Dobás 1d100: ( 28 ): Össz = 28